NOS-analist Van Hooijdonk uitgelachen: 'Ik nam hem al niet serieus'

NOS-analist Van Hooijdonk uitgelachen: 'Ik nam hem al niet serieus'

Gepubliceerd: zaterdag 16 juni 2018 om 16:04za 16-06-2018 om 16:04

Op social media lachen mensen zich zaterdagmiddag kapot om Pierre van Hooijdonk. In de rust van het WK-duel tussen Argentinië en IJsland (1-1) stelde de analist van de NOS dat Lionel Messi 'scherp begon' aan de wedstrijd. Met die observatie is vrijwel niemand het eens. Messi was tijdens de eerste 45 minuten namelijk vooral onzichtbaar. Of had Pi-Air misschien een woordgrapje voorbereid?...

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19095
zaterdag 16 juni 2018 om 16:06
Messi is onder de indruk van de prestatie van Ronaldo gisteren. Die is het hele toernooi nu onzichtbaar. Wisselen!
Vind ik leuk
jesseee +905
zaterdag 16 juni 2018 om 17:18
Een beetje zoals ronaldo op het ek was.
Vind ik leuk
haarlemx +431
zaterdag 16 juni 2018 om 16:06
Scherpe Messi omdat hij Jalape√Īos voor ontbijt had? Op het veld nog niet gezien.
Vind ik leuk
Jalapeno +1071
zaterdag 16 juni 2018 om 16:12
Wat is daar mis mee? :)
Vind ik leuk
haarlemx +431
zaterdag 16 juni 2018 om 16:16
Nada, erg scherp die jalape√Īos
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:11
Hij snijdt als een scherp messi door de boter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:33]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:11
Die pi air moet je op een veld zetten met poppetjes om zijn vrije trappen te oefenen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
bits +5909
zaterdag 16 juni 2018 om 16:16
Messi speelt gewoon prima. Stelletje schapen hier, als iemand niet scoort betekent het niet dat iemand slecht speelt en andersom.
Vind ik leuk
Tweey +2118
zaterdag 16 juni 2018 om 16:20
Noem eens één goede actie.
Vind ik leuk
Micha EL +1149
zaterdag 16 juni 2018 om 16:22
Ben het met je eens... In het begin deed hij het prima. Alleen hij zakte net zoals heel Argentini√ę weg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:23]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:24
Wereldactie van Messi ;-)
Vind ik leuk
Pec010 +2356
zaterdag 16 juni 2018 om 16:29
Hij speelt niet slecht maar is veel te weinig aanwezig voor een speler met zijn klasse. Die penalty die hij net mist was wel echt heel slecht.
Vind ik leuk
bits +5909
zaterdag 16 juni 2018 om 16:39
Te weinig aanwezig? 1 op de 3 ballen is bijna bij Messi, staan constant 3 man om m heen. Dramatisch genomen penalty wel.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:40]
Vind ik leuk
Dani82 +2763
zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
Vond jij dit een prima wedstrijd van messi?
Vind ik leuk
Tweey +2118
zaterdag 16 juni 2018 om 16:20
Dat haar !!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:21
Gewoon een mooiprater pfff rare analist
Vind ik leuk
ja_daarom +321
zaterdag 16 juni 2018 om 16:23
Zelfs dan is Messi nog beter dan de loverboy van Badr
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:23]
Vind ik leuk
Just Nuts +506
zaterdag 16 juni 2018 om 16:24
Heel scherp op de Keeper
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
zaterdag 16 juni 2018 om 16:24
Van Hooijdonk ga zo ook beweren dat Messi die penalty gewoon gemaakt heeft..
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:26
messi kijk goed naar ronaldo
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:33
Smul altijd van die #objectieve van Hooijdonk
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:38
Ze hadden Lionel Stanley moeten noemen hadden we daar ook nog leuke grappen over kunnen maken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:41
Ooh van Menzo ?
Vind ik leuk
MR - +184
zaterdag 16 juni 2018 om 19:45
Nee, stanley-messi(e)... ;-)
(van het stanley-mes, maar ik weet niet of hij daar scherp genoeg voor was)
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:39
Pi-air is het wk weer scherp begonnen
Vind ik leuk
Smithsonian +41121
zaterdag 16 juni 2018 om 16:39
Ga naar twitter,copy paste en voila je hebt een artikel..

Maar ja pierre heeft er toch geen verstand van.

Belangrijk is wel dat de mensen de palen dekken.ūüėā
Vind ik leuk
Tilbo1896 +330
zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
Dan noem je ook een tallent op qua tv maken pfff wat een pannekoek
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:58
messi is echt niet de beste maradona zidane Ronaldo zijn beter
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 17:01
Wie is van hooijdonk de man van silvana
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
zaterdag 16 juni 2018 om 17:05
Dit team draait voor geen meter, iedereen staat stil, steeds tikkie terug er zit geen baltempo in.Messi komt hier gewoon niet uit de verf.Erg jammer dat t al jaren niet lukt met dit Argentini√ę.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 17:10
Messi is super bij barca ,maar bij Argentini√ę begrijpen ze hem niet.
Die IJslanders moeten zich kapot schamen.
De Chinese muur naspelen is anti voetbal.
Wat een lafbekken!!
Dat zijn toch geen Vikingen
Die waren dapper!!!
Vind ik leuk
"Mimi" +23681
zaterdag 16 juni 2018 om 18:08
Voetbal is je tegenstander cadeautjes geven? Niet alles moet voetballend worden opgelost. IJsland moet zich niet schamen. Ze speelden met power, passie zoals altijd. Goed team, harde werkers, beesten van mensen en ze speelden met heel goede druk waar Argentini√ę maar niet onder vandaan kwam.
4 minuten na de 1-0 staat het al 1-1 . Veerkracht
Vind ik leuk
langeGek +1187
zaterdag 16 juni 2018 om 17:27
Het is wel duidelijk dat Messi de baas is in de kleedkamer. De rest lijkt niet te durven voetballen. Hoogtepunt : Tagliafico die grossierde in simpele balletjes terug. Wordt moeilijk zo Lionel!
Vind ik leuk
Martinnat +1002
zaterdag 16 juni 2018 om 17:28
Ik ben dan misschien de enigste die het er mee eens is , Messi begon scherp en zakte naar mate de wedstrijd vorderde steeds verder weg , het is ook niet makkelijk voor hem , misschien zie ik het verkeerd
Vind ik leuk
Ben +178
zaterdag 16 juni 2018 om 17:30
Kan me iemand vertellen hoe die van Hooijdonk en ook die onderwijzer Arno Vermeulen aan hun jobs zij gekomen bij de nos? Dat kan toch niet meer in deze tijd...
Vind ik leuk
Gid010 +710
zaterdag 16 juni 2018 om 17:38
Dat niet alleen.. Er was ook een situatie waarbij een penalty werd gegeven. Toen Bas Nijhuis hem ook al voor lul gezet, omdat ze met de beelden een penalty hadden toegekend.

Pierre ging zich nog afvragen bij dat moment of de speler nog wel bij de bal kon komen, omdat ze bal via stuit en balcontact wat verder wegstuiterde in de richting van de keeper.

Bas Nijhuis legde het hem heel goed uit in die videogesprek. Overtreding is overtreding of het nou binnen de 16, bij de middenlijn,of ergens aan de zijlijn is.
Vind ik leuk
Dezeun +6041
zaterdag 16 juni 2018 om 17:46
Messi speelt even goed als het vorige wk en toen was hij de beste speler van het toernooi
Vind ik leuk
geelzwart +119