Cultheld van FC Twente provoceerde vak vol Ajacieden: Was gewoon lachen

    Cultheld van FC Twente provoceerde vak vol Ajacieden: "Was gewoon lachen"

    zaterdag 16 juni 2018 om 19:32

    Jeroen 'Hooligan' Heubach heeft bij de achterban van FC Twente een cultstatus, mede vanwege een actie in mei 2010. Als huurling van NEC provoceerde Heubach het uitvak van Ajax toen bekend was geworden dat 'zijn' FC Twente aan de haal was gegaan met de landstitel. 

    Voormalig linksback Heubach kan er nog steeds om lachen. "Haha ja, FC Twente verhuurde me dat laatste half jaar aan NEC. De dag ervoor kwamen ze het kampioensshirt brengen. Ik zei toen meteen: als jullie kampioen worden, dan trek ik hem aan. Dat gebeurde en toen ben ik nog even langs het Ajax-vak gelopen en heb ik mijn vuisten de lucht in gestoken", herinnert Heubach zich in gesprek met VICE Sports

    "Later belde de beveiliging van NEC nog dat ik dat echt niet kon maken. Ook de KNVB kwam nog om de hoek kijken en was sprake dat er misschien een schorsing zou komen vanwege provocerend gedrag. FC Twente-supporters praten er nog steeds over. En weet je? Het maakte toch niks uit als ze me zouden schorsen, want ik wist ik toch allang dat ik ging stoppen. Het was gewoon lachen."

    Plaats een reactie

    Foebele +53621
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:38
    https://www.youtube.com/watch?v=Tg2sw7jESew

    Kom op VP, als je dan anekdotes gaat vertellen tijdens komkommertijd neem dan ook even de moeite om de beelden erbij te zoeken...
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:53
    Komkommertijd, op ned1 kan je de wk volgen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53621
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:11
    We doen niet mee, dus dan is het altijd net even meer komkommertijd dan wanneer we vol op in het toernooi zitten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:49
    Of hier dan, een video met al Heubachs hoogtepunten. Passjes, wegdraaien, hij kon het allemaal!

    https://www.youtube.com/watch?v=ogTx8oYvvMU

    ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +53621
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:05
    Hoogtepunten? Heubach? Nee toch!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 03:11
    Juist, foebele! ;) Bedankt voor de moeite in iedergeval
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18360
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:38
    Ja Jeroen, dat waren nog eens tijden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:01
    Zeg dat, hoogtepunt van zijn carrière. Liep in een Twents kampioenshirt langs de Ajax-aanhang.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:39
    Heel stoer! Loser....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:47
    Weet je wel dat jij ook probeert om stoer over te komen? Hoe oud ben je, schat nog onder 20.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:51
    Is geen stoer verhaal van heubach? Of ben jij ook zo'n stoere gast?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:52
    Nee joh man, dat zijn toch leuke dingetjes. Ik stoer, nee joh. Die tijd heb ik al lang achter me liggen. Inmiddels ben ik lekker mezelf.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:54
    Ben trots op je,ouwe gangster!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:06
    Misschien heb ik je wat kunnen bijbrengen.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:08
    Niet echt maar dat kan ik ook niet van je verwachten....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:19
    Jammer dan, veel succes in je leven.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +166
    zondag 17 juni 2018 om 08:40
    Heubach had z'n momentje.Dat gun ik hem best. Maar hij zal het wel moeilijk gehad hebben, die eerste vier jaren nadat hij gestopt is, (maar niet omdat hij gestopt is).
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    zondag 17 juni 2018 om 10:49
    Wat probeer je duidelijk te maken?
    Vind ik leuk
    HJR +7062
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:39
    Haha, wat een bericht. Is er geen wk ofzo?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:39
    Ook Als ajax supporter zijnde vind ik dat zoeits toch gewoon moet kunnen, leuke speler verder jammer voor hem dat ie verhuurt werd dat laatste halve seizoen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Jozef +36024
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:04
    Eens.

    De meeste Ajacieden kunnen dergelijke geintjes prima hebben.
    Vind ik leuk
    PRICE +31888
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:40
    Vroeger
    Vind ik leuk
    Clown123 +277
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:40
    Goed verhaal, lekker kort ook
    Vind ik leuk
    The Iceman +7726
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:42
    Lelleke natnek
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1497
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:44
    Mooi man
    Vind ik leuk
    Nar +483
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:45
    Wie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:46
    Lachen joh...na de wedstrijd hebben we met z'n allen een ijsje gegeten,ik mocht er zelfs slagroom op
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4691
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:50
    Was dat die keer dat Jeroen die slagroom van je eikel likte?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:52
    Oh,jij was er ook bij?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4691
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:17
    Ik heb de foto’s nog.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:28
    Top,ik was ze kwijt,stuur ze even door heubachhooligan@.nl
    Vind ik leuk
    Birdiemann +318
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:00
    Oude koeien............
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:07
    Kan ik als Ajacied wel waarderen.
    We hebben nu geen waaghalzen, geen schoffies meer, maar vallende zwanen jankers,verwende jochies...

    Mede Ajacieden niet huillie doen, want andersom hadden we het prachtig gevonden, Amsterdamse bluf enzo enz...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    frank1971 +2233
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:16
    Nou lacht iedereen van Ajax jou uit, held in de juup.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    flosw010 +73
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:31
    Zo Jeroen, jij durft tegen een vak vol zwakzinnigen! En welk shirt had je afgelopen seizoen aan??
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:38
    Wat een verhaal!!!! Kan iemand zich ene Heubach herinneren??
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:03
    En nu speelt ze clubje aan een draadje in de Jup
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:04
    Vuile vieze flikker!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:46
    Pubertje, mensen die hier huillie huillie om doen zijn flikkers....
    Vind ik leuk
    Wazzupp +669
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:12
    Haha lachen toch dit!!
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:11
    Ja lachuh man, totdat een raddraaier je op komt zoeken eikel.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 00:08
    Zolang dat er 1 is dan staat Jeroen zijn mannetje wel. Bij meerdere heeft hij zijn raddraaiers ook wel paraat. ;-)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2398
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:31
    Je was gewoon middelmatig en zo dacht je te shinen
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 00:05
    En dat deed ie
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:31
    En dan gek vinden dat heel Nederland het top vind dat twente gedegradeerd is
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:12
    Hoppa de KNVB en belastingdienst gaan na het grote boekhoudkundige onderzoek een 7 tal clubs binnenste buiten keren . Het vermoeden bestaat dat er bij enkele bvo op grote en mindere schaal gefraudeerd is , dit met diverse transfers , externe betalingen , dit aan makelaars , en diversen betrokken partijen het zou om in totaal 37 transfers zijn met een zeer sterk luchtje naar belastingontduiking en fraude . De belastingdienst heeft na het reilen en zeilen bij Fc Twente een beter inzicht gekregen , hoe zich diverse transfers zijn afgerond en deals gefloten met bv Doyen . Enkele Nederlandse clubs hebben op dezelfde wijze zaken gedaan , en de KNVB en Belastingdienst zullen een grootscheeps onderzoek doen na deze mogelijke grootste fraude zaak uit het NL voetbal . Fc Twente was de eerste club , die door de KNVB diverse malen op puntenaftrek gestraft is , maar de KNVB verloor bodemprocedure ivm terugzetten naar Jupiler legaue , echter de Tukker degraderen het afgelopen seizoen . De massale steun van supporters en sponsors houd de club momenteel overeind , gezien het aantal scc kaarten waar er inmiddels 18.000 van verkocht zijn , dit is ecl de 5000 business Seats . Dus met Twente zal het ongetwijfeld goed komen , maar de 7 nog niet nader genoemde clubs mogen hun borst nat maken , na nieuwe regelementen van de KNVB na het drama in Enschede , dus volgt er volgens de nieuwe regels directe degradatie , en de naheffingen van de belastingdienst zullen fors zijn , en niet iedere club rekent op een naheffing van 4.9 miljoen . De lijken zijn bij Fc Twente bij bosjes uit de kast gevallen , nu zullen er de komende tijd bij deze clubs ook reeds onderzochte frauduleuze handelingen , en ongeoorloofde zakenpartners als de Doyen Group . Dit verhaal zal het het zal het NL voetbal op het hoogste niveau op zijn kop zetten en zullen er ongetwijfeld clubs in zeer zwaar weer komen , sportief en financieel .
    Vind ik leuk
    Echt? +1701
    zondag 17 juni 2018 om 10:51
    Mooi verhaal👍
    Vind ik leuk
    AVDV +239
    zondag 17 juni 2018 om 09:07
    Wat een boefje was die Heubach hè!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    zondag 17 juni 2018 om 10:10
    Toch knap, dat je als zwakbegaafd persoon profvoetballer bent geworden.
    Vind ik leuk
    VAK429 +98
    zondag 17 juni 2018 om 10:36
    Tsja, karma is a bitch. Nou ken die stoer doen bij Telstar
    Vind ik leuk
    Echt? +1701
    zondag 17 juni 2018 om 10:49
    Niet "ken die" maar "kan hij" .
    Vind ik leuk
    VAK429 +98
    zondag 17 juni 2018 om 13:26
    Is een opleiding leraar wat voor jou ? Wijsneus
    Vind ik leuk
    Echt? +1701
    zondag 17 juni 2018 om 13:59
    Bedoel je een lerarenopleiding?
    Vind ik leuk
    VAK429 +98
    zondag 17 juni 2018 om 17:46
    Wat is dat ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:15
    Beste VP.. zou het niet verplicht moeten worden om hier alleen onder eigen naam (en email) wat te kunnen schrijven.zoals het nu gaat is het een groot zooitje met schelden en beledigingen op deze site.
    Vind ik leuk
    Echt? +1701
    zondag 17 juni 2018 om 20:49
    En hoe gaan wij controleren of jij echt Ben Nijkamp bent?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Cultheld van FC Twente provoceerde vak vol Ajacieden: "Was gewoon lachen"