'Cocu richt vizier op Nederland: Van Ginkel en toptalent (18) mee naar Istanbul'

    'Cocu richt vizier op Nederland: Van Ginkel en toptalent (18) mee naar Istanbul'

    Marco van Ginkel staat zondag groot op de voorpagina van de Turkse krant FotoMac. Het medium schrijft dat Phillip Cocu de veelscorende middenvelder dolgraag wil meenemen naar zijn nieuwe club Fenerbahçe. Alles wijst erop dat de trainer van PSV aan de slag gaat in Istanbul. 

    Achter de schermen zou Cocu al druk bezig zijn om in overleg met technisch directeur Damien Comolli te bouwen aan de selectie van Fener voor komend seizoen. Van Ginkel, met wie de trainer de afgelopen drie seizoenen succesvol samenwerkte in Eindhoven, schijnt hoog op de verlanglijst te staan. 

    Bij zijn werkgever Chelsea heeft Van Ginkel (25) een contract tot medio 2020. Sinds januari 2016 werd de aanvallende middenvelder verhuurd aan PSV. Nu lijken The Blues van plan om Van Ginkel definitief van de hand te doen. 

    Kadioglu
    Een andere speler uit Nederland die wordt gelinkt aan Fenerbahçe, is Ferdi Kadioglu. Ook zijn gelaat staat op de voorpagina van FotoMac. De achttienjarige Kadioglu wordt gezien als het grootste talent van NEC. De tiener is afgelopen jaar vaker in verband gebracht met een toptransfer naar Turkije. 

    Lees ook: 'Cocu bereikt principe-akkoord; Van Bommel neemt stokje over bij PSV'

    Poll

    Is Fenerbahçe een mooie club voor Van Ginkel?

    (3826 stemmen)

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +5820
    zondag 17 juni 2018 om 12:54
    Die Cocu! Als een dief in de nacht laat het Eindhoven achter zich
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22916
    zondag 17 juni 2018 om 12:55
    Warme man
    Vind ik leuk
    3puntertje +1502
    zondag 17 juni 2018 om 12:57
    Dat heb jij zeker met je eigen thermometertje vastgesteld he;)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22916
    zondag 17 juni 2018 om 13:01
    Daar heb ik geen thermometer voor nodig, dat zie ik zo wel

    Als je trainer bent van een warme club, word je vanzelf een warm persoon
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 13:02]
    Vind ik leuk
    3puntertje +1502
    zondag 17 juni 2018 om 13:23
    Het zal best Fritz, maar had jou hoger aangeschreven dan "warme man" opmerkingen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22916
    zondag 17 juni 2018 om 13:29
    Ach, ik ben hier maar een beetje om t vuurtje op te stoken. Zie het met een knipoog, ik gun hem het beste
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:30
    Fritz is een goeie man stookt alleen zo nu en dan het vuurtje op maar moet kunnen.....
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22916
    zondag 17 juni 2018 om 13:40
    Precies Mario 😉
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    zondag 17 juni 2018 om 14:02
    Dat houdt het in ieder geval levendig, is het niet?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 14:16
    Idd Jozef ook jou kan ik wel pruimen een van de ajaxieden die niet zo haatdragend is.
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    zondag 17 juni 2018 om 14:19
    Pas maar op...

    Ik heb zo mijn momenten hoor...;-)
    Vind ik leuk
    Eendracht +16188
    zondag 17 juni 2018 om 14:52
    Nee toch?? Jij bent net zo onschuldig als ik....
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    zondag 17 juni 2018 om 14:54
    Haha, af en toe een beetje fokken mag wel vind ik...

    Vind ik leuk
    Vamos7 +4222
    zondag 17 juni 2018 om 16:01
    Ik vind je jou ook een toffe peer.
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    zondag 17 juni 2018 om 16:02
    Hoe klef dit..
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:59
    Ach ja,de 1 stopt op zijn hoogte punt en de ander op zijn dieptepunt.Dat zou jij toch moeten weten!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:39
    Ik kies voor een combinatie van deze twee.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:11
    In Turkije is het inderdaad nog warmer
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:00
    He is dan ook heel warm in Turkije
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9684
    zondag 17 juni 2018 om 12:56
    Alle lampjes zullen langzaam doven.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8760
    zondag 17 juni 2018 om 12:59
    Waarom dan ? zijn genoeg alternatieven.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:12
    Dan ruilen we ze in voor LED.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8760
    zondag 17 juni 2018 om 13:01
    Wat steelt hij precies ? , Van Ginkel is speler van Chelsea.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8952
    zondag 17 juni 2018 om 13:02
    En jij gelooft dit? Hij is nog geen eens aangesteld.Hij is echt nog niet bezig met de eventuele aankopen bij Fenerbahce. Ik denk zelfs dat hij gewoon blijft.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:29
    Geloof je het zelf! Net als Brands blijft Cocu ook van het lijstje van PSV af
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    zondag 17 juni 2018 om 14:16
    wat een onzin. aan het begin van vorig seizoen werd hij door iedereen ook in eindhoven bijna uitgekotst. en vroegen ze om zijn ontslag

    hoelang zit hij nu al bij PSV 5/6 jaar of nog langer ?

    dit jaar heeft hij met al het geluk van de wereld een titel gegrepen. met een matig elftal

    hij weet dat dat nooit meer gaat lukken. en dat ook spelers als van Ginkel dit jaar niet meer bij PSV spelen.

    dus hij kiest eieren voor zijn geld. geef hem eens ongelijk.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14437
    zondag 17 juni 2018 om 14:31
    Ach Cocu en Brands weten allebei dat Psv weer op veel te grote voet geleefd heeft dat afgelopen jaren. Die verlaten de club voordat de financiele puinhoop naar buiten komt.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25252
    zondag 17 juni 2018 om 15:00
    PSV moet het toch niet willen om 11.000.000 aan n speler uit te geven die een leuke penalty neemt. En van Ginkel moet ook beseffen dat Cocu daar een houbaarheidsdatum heeft van n paar potjes. Daar blijf je dan achter in een wespennest met 44 graden tussen tuuterende Erdogan aanhangers.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zondag 17 juni 2018 om 15:42
    Is denk ik een tikfout. Moet zijn: Cocu wil Luckassen meenemen voor 40 miljoen denk ik.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8760
    zondag 17 juni 2018 om 12:55
    Denk niet dat Van Ginkel daar trek in heeft.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    zondag 17 juni 2018 om 13:00
    Oh....dat was ook jouw reactie onder het eerste bericht over Cocu.
    Denk dat je beter kunt afwachten anders gaan PSV fans jou zien als jinx.
    Vind ik leuk
    Wilex +1265
    zondag 17 juni 2018 om 14:04
    Want hij kan het kunstgras van Excelsior, Zwolle en Almelo nog niet missen? En het is na 3 jaar verhuur aan Psv toch wel duidelijk dat ook deze zomer die PL weer niet gaat komen.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18899
    zondag 17 juni 2018 om 12:55
    Van Ginkel die gaat het wel redden bij Fener, kadioglu kan beter eerst een tussenstop maken bij een goede eredivisie club.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:18
    Ja op de tribune
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:47
    Die zit zelfs bij nek geregeld op de bank die jongen word echt overschat op dit moment laat hem eerst maar is een vaste basis plek in de eredivisie zien te krijgen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21988
    zondag 17 juni 2018 om 12:56
    Toptalent? Alsof Cocu zo iemand speeltijd geeft...
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5356
    zondag 17 juni 2018 om 12:56
    Van Ginkel kan toch wel naar wat beters dan naar het land der uitgebluste voetballers?
    Vind ik leuk
    ay42 +844
    zondag 17 juni 2018 om 13:00
    Is toch gewoon een bshit artikel jongens..
    Link naar v Ginkel is makkelijk gelegd en dan pakken ze er ook gelijk een Turkse speler bij
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9684
    zondag 17 juni 2018 om 13:01
    Ben bang dat we Dessers ook kwijt gaan raken.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:05
    Aan wie dan?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9684
    zondag 17 juni 2018 om 16:01
    Cocu wil hem meenemen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:01
    Toch wel lekker als je zo'n grote berg poen tot je beschikking hebt.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    zondag 17 juni 2018 om 13:04
    Liever bij Fener dan PSV. mooiere competitie, fanatieke achterban, meer geld, betere selectie......

    Vind ik leuk
    John040 +2380
    zondag 17 juni 2018 om 13:44
    Ga lekker daar heen verhuizen dan. De turkse competitie stelt Europees niks voor. Hoe vaak Europa cup 1/CL of eufacup/EL gewonnen. Dus zeg zelf hoe goed is de competitie??
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    zondag 17 juni 2018 om 13:09
    Zou triest zijn als Cocu Van Ginkel meeneemt. Terwijl PSV hem probeert in te lijven
    Vind ik leuk
    Talentscout +1173
    zondag 17 juni 2018 om 13:10
    Graag had ik ook geweten wat daar in het Turks staat over Bergkamp. Die wordt assistent ofzo? Gek dat niemand dat hier opvalt, incluis de redacteur
    Vind ik leuk
    Quareck +7174
    zondag 17 juni 2018 om 13:16
    Dat melken ze vanmiddag wel uit in 14 artikels
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +451
    zondag 17 juni 2018 om 13:10
    Deze berichten zijn toch niet geloofwaardig meer... Cocu die van Ginkel mee wilt nemen naar Fenerbahçe en Brands die Lozano wilt brengen naar Everton. Alsof PSV dat allemaal zou toelaten...
    Vind ik leuk
    Quareck +7174
    zondag 17 juni 2018 om 13:16
    Psv heeft niks te willen over van ginkel, die is niet van psv
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +451
    zondag 17 juni 2018 om 13:26
    Klopt! Maar PSV is wel bezig om van Ginkel definitief over te nemen. Mocht hij naar Fenerbahçe gaan omdat Cocu hem erbij wilt hebben is dat toch ook wel een beetje PSV dwarsbomen?

    Ik kan gewoon niet geloven dat zodra er iemand uit het technische staf weg gaat bij PSV dat er dan ook een speler wordt meegenomen die de club juist wilt behouden? :)
    Vind ik leuk
    Quareck +7174
    zondag 17 juni 2018 om 14:35
    Als hij denkt dat hij het daar goed doet neemt hij hem gewoon mee. Je hoopt op een uitzondering, maar clubliefde bestaat niet meer
    Vind ik leuk
    NvC +4407
    zondag 17 juni 2018 om 13:12
    Denk dat Cocu Kadioglu wel naar een stabielere niveau van presteren kan brengen. Bij NEC schommelt zijn niveau nog te vaak op en neer.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:13
    Laat hem gewoon bij Chelsea blijven, dan kunnen we hem na zijn contract weer inlijven bij psv.
    Vind ik leuk
    NvC +4407
    zondag 17 juni 2018 om 13:39
    Haha ook een strategie. Hoe lang heeft ie nog?
    Vind ik leuk
    035 +5851
    zondag 17 juni 2018 om 13:49
    Medio 2020. Staat in het topic!
    Vind ik leuk
    NvC +4407
    zondag 17 juni 2018 om 13:55
    Overheen gelezen ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2813
    zondag 17 juni 2018 om 13:13
    Ik hoop dat het VZ-publiek begrijpt dat al deze heren door het bureau van Rob Jansen worden begeleid.

    Gewoon alles erdoorheen douwen en weer dikke commissies opstrijken
    Vind ik leuk
    Bullet +3178
    zondag 17 juni 2018 om 13:14
    Achter de schermen zou hij al in overleg zijn... Hij is nog niet eens weg bij PSV toch??
    Vind ik leuk
    Quareck +7174
    zondag 17 juni 2018 om 13:17
    Vandaar achter de schermen
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1544
    zondag 17 juni 2018 om 13:15
    Iedereen vergeet dat Cocu altijd op vakantie gaat naar Turkije samen met Frank de Boer en familie. Heeft Cocu überhaupt zelf al gereageerd? Alles wat er tot nu toe over is verschenen is speculatie.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1591
    zondag 17 juni 2018 om 13:16
    Goede zet van Cocu. Van Ginkel heeft nu genoeg ervaring en power om die stap te zetten. Kadioglu is leuk om er bij te hebben en langzaam te brengen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zondag 17 juni 2018 om 13:18
    Van Ginkel is toch helemaal niet van PSV, dus dan neemt hij hem toch niet mee? En daarbij, van Ginkel gaat toch echt niet weer een jaar in Nederland voetballen, dan heeft ie zijn carriere namelijk echt hopeloos gepland, te vroeg weg en dan weer terug om vervolgens nooit meer een stap te zetten.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    zondag 17 juni 2018 om 13:19
    Die van ginkel moet op het eerste vliegtuig naar Istanbul stappen
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:20
    Niet alles geloven van deze krant. Als het aan deze krant lag ,zaten Ronaldinho Ronaldo etc allemaal in Turkije te voetballen.

    En nog wat, links onderin staat dat Bergkamp hulptrainer wordt omdat Kuyt bij Feyenoord aan het werk gaat. Dat zou wat zijn met de vele vliegtuig tripjes in Turkije :D Zegt volgens mij wel alles over deze krant.

    Wel leuk als het wel klopt met van Ginkel en Kadioglu btw.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4791
    zondag 17 juni 2018 om 13:20
    Goed nieuws voor Ajax, dan is Van Ginkel eindelijk opgerot uit Nederland. Die gast is gewoon veels te goed voor de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    zondag 17 juni 2018 om 13:21
    Slimme jongen die Phillip, op het hoogtepunt vertrekken.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:22
    Wij konden van Ginkel toch niet betalen dus wat maakt het uit. En het voordeel van zijn vertrek is dat juist andere talenten of spelers als Pereiro mischien meer zin hebben om te blijven. Het mes snijdt aan twee kanten.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:25
    Daley blind 2.0
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:25
    Word via de achterdeur de club verlaten XD
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26561
    zondag 17 juni 2018 om 13:28
    Wat is er met Cocu? Ineens vertrekken en zich nu ook richten op de transfertargets van PSV.. Apart.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    zondag 17 juni 2018 om 13:36
    Goed bezig Cocu ;)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 17 juni 2018 om 13:39
    Ik word een beetje moe ,om in de term van Kieft te blijven, van de kleuters hier zodra er een topic komt over Ajax,PSV,Vitesse of NEC. Misschien kunnen jullie eigen pagina beginnen en elkaar de hele dag pesten.
    Vind ik leuk
    LoveGoals +125
    zondag 17 juni 2018 om 13:41
    Van Ginkel is toe aan een zowel sportief als financiële volgende stap. Dit gaat hij in Eindhoven niet kunnen realiseren. Een vertrek was ook al ingecalculeerd. En natuurlijk is dat een aderlating. Maar voorwaarts kijken moet het devies zijn.

    Twee goede backs komen er al en ik heb er vertrouwen in dat er ook een goede vervanger komt op het middenveld.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +918
    zondag 17 juni 2018 om 13:43
    Kadioglu zie ik nog steeds graag bij ado bij verkoop van becker, vind ook dat ie nog niet klaar is voor t buitenland en gewoon 2 a 3 jaar eredivisie moet spelen
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +82
    zondag 17 juni 2018 om 13:55
    Schitterend
    Vind ik leuk
    Mari +9406
    zondag 17 juni 2018 om 13:57
    Ik begrijp het wel, maar blijf het walgelijk vinden.
    Voor trainer en speler leuk, maar voor je ex-werkgever walgelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 14:02
    Coca is gewoon een achterbaks hond zeg gewoon was me laatste seizoen en ga niet achter de rug om van de club die hem alle kansen heeft geboden ook toen het slecht ging onderhandelen met een andere club
    Vind ik leuk
    VamosPSV +65
    zondag 17 juni 2018 om 14:04
    Godver phillip
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    zondag 17 juni 2018 om 14:26
    v Ginkel zit ook alweer een aantal jaren bij PSV en ook voor hem wordt het tijd om zn talent tot wasdom te laten komen of te verbleken in de nederlandse competitie. Wellicht is het bij PSV allang bekend dat Chelsea een te hoog bedrag gaat vragen waardoor de keuze van Cocu absoluut logisch is.
    Zou Mount wel als vervanger willen zien
    Vind ik leuk
    Butsbal +15269
    zondag 17 juni 2018 om 14:44
    Kutjanus
    Vind ik leuk
    PSVKorsou +33
    zondag 17 juni 2018 om 14:54
    Cucu da moede niet doen he 😃
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zondag 17 juni 2018 om 15:05
    Netjes cocu....not!
    Vind ik leuk
    RebelVox +8013
    zondag 17 juni 2018 om 15:09
    Phoe prblemen bij Psv zijn stuk groter dan bij Ajax. Zonder aankopen wordt Ajax simpel kampioen en zonder complete technische staf kan Psv het de komende jaren vergeten
    Vind ik leuk
    Mo +11699
    zondag 17 juni 2018 om 15:18
    Vind Cocu totaal niet in Turkije passen. Hoge intensiteit, allemaal heethoofden, en dan de stille rustige Cocu...
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zondag 17 juni 2018 om 17:12
    Gelukkig, dan hoef ik die gast ook niet meer in een PSV shirt te zien. Ik heb het geprobeerd maar ik vind het gewoon een slappe voetballer die het middenveld van PSV te kwetsbaar maakte.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +350
    zondag 17 juni 2018 om 18:01
    Cocu haha wat goed zeg en neem Lozano ook even mee ?
    Vind ik leuk
    Yass +106
    zondag 17 juni 2018 om 18:03
    Iedere speler trainer heeft ambitie om verder te klimmen en cocu ook nu na 5 jaar als het goed is. Vredig toch
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws