Mulder weer fel: Je moet Neymar een keer toespreken, als jeugdleider

    Mulder weer fel: "Je moet Neymar een keer toespreken, als jeugdleider"

    maandag 18 juni 2018 om 06:34

    WK-favoriet Brazilië begon zondagavond met een ontnuchterend gelijkspel tegen Zwitserland (1-1). Jan Mulder, die als analist aanschoof bij de Belgische televisie, is niet onder de indruk, zeker niet van Neymar.

    Het viel Mulder op dat de Braziliaanse ster vaak voor eigen succes ging. Ook werd Neymar zelden gevonden. "Zijn ploeggenoten leken geen vertrouwen in hem te hebben. Op de training zullen ze gezien hebben dat hij niet scherp is", aldus de oud-international bij Sporza. "In de tweede helft speelde hij ook veel toneel. Ik heb me geërgerd aan zijn prestatie."

    Mulder, die zaterdag ook al zijn verbazing uitsprak over Lionel Messi, heeft advies voor de Braziliaanse bondscoach Tite. "Neymar gedraagt zich zoals kinderen die de beste zijn, die wat pingelen en doen... Je moet hem een keer toespreken, als jeugdleider. Kom eens hier, je geeft de bal nu aan hem en doet niet alles alleen, dat moet die trainer tegen hem zeggen."

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3048
    maandag 18 juni 2018 om 06:37
    En toch meer dan €200 miljoen voor betaald.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5003
    maandag 18 juni 2018 om 06:40
    Dan moet je wel eerst die koptelefoon van zijn kop zien te krijgen Jan.
    Vind ik leuk
    Ale +4334
    maandag 18 juni 2018 om 06:46
    Ja meneer mulder...
    Vind ik leuk
    Ale +4334
    maandag 18 juni 2018 om 06:47
    Het hele WK is ruk!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25387
    maandag 18 juni 2018 om 06:51
    Nou, ik heb genoten van Portugal-Spanje en Mexico-Duitsland. De rest vond ik ook tegenvallen. Maar die 2 wedstrijden maken veel goed.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13852
    maandag 18 juni 2018 om 06:56
    Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik persoonlijk vind spanning in wedstrijden leuker dan heel goed voetbal, ik vermaak me dus wel prima. Vind het geweldig dat elk topland het zo zwaar heeft dat elke wedstrijd alle kanten op kan gaan.
    Vind ik leuk
    luccerd +3004
    maandag 18 juni 2018 om 07:00
    Voor ons is dit verwennerij na een jaar moeten toezien hoe ons Roda het ervan af heeft gemaakt...
    Vind ik leuk
    PRICE +32526
    maandag 18 juni 2018 om 07:06
    Niks ruk,brazilie Zwitserland en spanje Portugal 2 goeie wedstrijden,en dit is poulefase. Knock out fase is altijd mooi.
    Vind ik leuk
    Gabs +225
    maandag 18 juni 2018 om 07:56
    Ruk omdat nl er niet bij is toch?!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:13
    Rukken is voor je eigen glorie.Denk verruimend en wees een elftal en ga voor een gezin.Maak een elftal in plaats van rukken.

    Je kunt ook trouwen en dan de WK kijken en intieme momenten aan je vrouw over laten de volgende WK want dan is Nederland gekwalifiseerd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:11
    Jantje....Jij mag de veters nog geeneens strikken van Neymar dus kop houden vervelend ventje
    Vind ik leuk
    mazu +1663
    maandag 18 juni 2018 om 07:15
    Dus iedereen die niet zo goed kan voetballen als Neymar mag niet reageren? Wat een domme opmerking....
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:19
    Staat dat er? goed lezen knulletje!

    Dan pas reageren!...en de enigste die dom is, is je vader dat hij geen rubbertje heeft gebruikt toen die jou maakte
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7389
    maandag 18 juni 2018 om 07:29
    Toe maar. Keurige reactie. En je reactie stelt wel degelijk dat "Mulder de veters van Neymar nog niet mag strikken en DUS zijn kop moet houden". Misschien moet jet het beter opschrijven in plaats van anderen aan te vallen. Droeftoeter.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:34
    Ik heb het niet gehad over de voetbalkwaliteiten van mijnheer Mulder!

    Droeftoeter??? wahahaha

    ..... paardelul!
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 07:34]
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1447
    maandag 18 juni 2018 om 07:36
    Dubbel D staat zeker voor dom , dommer
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:38
    Als je later groot bent weet je waar dubbel D voor staat knul.

    En nu opschieten want je moet naar school!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1447
    maandag 18 juni 2018 om 07:40
    Dikke dijk dan ??
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    maandag 18 juni 2018 om 07:47
    Komt me pas echt dom over als je een kind wil maken en je gebruikt juist wel een rubbertje, of zie ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    Obl93 +2084
    maandag 18 juni 2018 om 07:50
    Enige*

    En je stelt dat Mulder de veters van Neymar nog niet eens mag strikken, waarom eigenlijk niet? Neymar heeft op nog geen enkele manier bewezen een grootheid te zijn binnen het voetbal. Het talent heeft hij, de prestaties niet.
    Vind ik leuk
    Jahike +185
    maandag 18 juni 2018 om 08:52
    Neymar kan zijn eigen veters niet eens strikken. Heeft voetbalschoenen met klittebandsluiting
    Vind ik leuk
    Romario9 +11246
    maandag 18 juni 2018 om 07:23
    Die Neymar moet je echt niet meer terug willen halen als Barca zijnde (zoals onlangs werd gesuggereerd)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:43
    Neymar blijft een fantastische voetballer, misschien is het je ontgaan maar hij is net terug van een blessure en heeft nog maar een paar wedstrijdjes gespeeld
    Vind ik leuk
    Romario9 +11246
    maandag 18 juni 2018 om 13:59
    Die blessure lijkt me niet de oorzaak van zijn verkeerde houding en maniertjes. Het is gewoon een naar mannetje. Dat ie kan voetballen is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Hulsink +438
    maandag 18 juni 2018 om 08:36
    Je lacht je dood: De zich analist noemende Jan Mulder geeft een advies aan de Braziliaanse coach! Je moet maar durven!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    maandag 18 juni 2018 om 08:47
    Krijg je ervan als je in zo een laffe competitie gaat spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:08
    zolang neymar bij brazilie speelt worden ze nooit kampioen hij ligt meer op de grond dan wat anders. ik vind het een geld wolf meer niet. zelfde ook bij messi zolang hij daar speelt met al zijn kwaliteiten wordt argentinie geen kampioen. dat soort spelers maken het alleen waar bij een club en niet bij het nationaal elftal. dan mag je lullen wat je wil van christiaan ronaldo maar die maakt het overal waard en ook nog met iets mindere spelers
    Vind ik leuk
    aartstyle +898
    maandag 18 juni 2018 om 09:21
    Geweldige voetballer, maar zoals eerder al gezegd hier: Een ongelooflijk irritant ventje in het veld. Begint meteen uit te dagen en proberen tegenstanders te vernederen. Een grote Neymar show wil hij ervan maken. Jammer, heeft echt de kwaliteiten om jaren achter elkaar de beste voetballer ter wereld te worden als die andere twee grootheden gestopt zijn. Maar ik vrees dat Neymar binnenkort een zware blessure heeft als hij een keer wel goed geraakt wordt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:43
    Iedereen heeft het over Brazilië dat zo matig was... Maar Zwitserland heeft het gewoon uistekend gedaan. Complimenten voor dit elftal!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mulder weer fel: "Je moet Neymar een keer toespreken, als jeugdleider"