'Ik heb geen hekel aan Gio, echt niet. Ik heb ook nooit zijn gezag ondermijnd'

    'Ik heb geen hekel aan Gio, echt niet. Ik heb ook nooit zijn gezag ondermijnd'

    Dirk Kuyt neemt niets terug van de uitspraken uit zijn onlangs verschenen biografie. Hij haalde onder meer aan dat de kleedkamer van Feyenoord bij zijn terugkeer in 2015 net een speeltuin was.

    Kuyt kreeg veel kritiek, maar heeft er geen spijt van. "Ik sta nog steeds achter mijn woordkeus", vertelt hij aan Hand in Hand Magazine. "Gasten als Vilhena en Manu gingen letterlijk rollebollend door de kleedkamer. Ze waren vaak aan het stoeien op een hele kinderlijke manier. Ik begreep daar niet zoveel van."

    Het duurde niet lang tot Kuyt ingreep. "Dit (de losse sfeer in de kleedkamer, red.) ging mij een beetje te ver. In het belang van de club heb ik gezegd dat zulke dingen niet passen in een topsportklimaat."

    Kuyt blikt terug op een 'boeiend proces' in De Kuip met de selectie en trainer Giovanni van Bronckhorst. "Ik vond het goed om dat te vertellen. Ik heb geen hekel aan Giovanni, echt niet. Ik heb ook nooit zijn gezag ondermijnd en dit jaar heeft hij opnieuw bewezen dat hij een prima trainer is."

    Plaats een reactie

    Dorzon +4406
    maandag 18 juni 2018 om 15:29
    de dominee neemt niets van zijn woorden terug, dat siert hem dan wel weer
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 16:17
    Amen
    Vind ik leuk
    Degraaf +17643
    maandag 18 juni 2018 om 16:27
    Tja, als het zwart op wit staat kan je moeilijk anders ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:30
    Open sollicitatie op functie van hoofdtrainer ?
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2053
    maandag 18 juni 2018 om 15:30
    Waar zou de wereld zijn zonder Dirk Kuyt.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    maandag 18 juni 2018 om 15:32
    Een schaaltje minder in Rotterdam, maar voor de rest van de wereld verandert er helemaal niks
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 18 juni 2018 om 15:31
    Beetje zoals de 2de reactie van DJ Jeanette. Eerst full retard en daarna damage control. Terwijl het kwaad al geschied is.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10430
    maandag 18 juni 2018 om 15:34
    Never go full retard!
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1154
    maandag 18 juni 2018 om 15:47
    Dustin Hoffman, 'Rain Man,' look retarded, act retarded, not retarded. Counted toothpicks, cheated cards. Autistic, sho'. Not retarded. You know Tom Hanks, 'Forrest Gump.' Slow, yes. Retarded, maybe. Braces on his legs. But he charmed the pants off Nixon and he won a ping-pong competition. That ain't retarded. He was a goddamn war hero. You know any retarded war heroes? You went full retard, man. Never go full retard. You don't buy that? Ask Sean Penn, 2001, "I Am Sam." Remember? Went full retard, went home empty-handed.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    maandag 18 juni 2018 om 15:52
    I like some Hollywoord movies too..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30211
    maandag 18 juni 2018 om 15:34
    Wat ik wel vreemd vind is dat Gio kennelijk helemaal geen problemen had met hoe het eraan toe ging, terwijl je toch zou denken dat hij en Kuyt een beetje hetzelfde denken over een topsportklimaat.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    maandag 18 juni 2018 om 15:45
    Kuyt begint een vrij naar mannetje te worden nu die gestopt is als speler.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:46
    Ik had al een schijthekel aan hem toen hij bij Pool speelde. :)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    maandag 18 juni 2018 om 15:53
    Was hij altijd al
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    maandag 18 juni 2018 om 15:47
    Blijkbaar snapt Dirkje het echt niet, en denkt hij echt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
    Eigenlijk moet er in elke stad ook een standbeeld van ' Dirkje de Verlosser' komen..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    maandag 18 juni 2018 om 15:52
    Als je de documentaire hebt geprobeerd te kijken, ben je er al heel snel achter dat hij niet heel snugger is. Deze man denkt wijs te zijn, maar als hij van huis is zitten zijn vrienden met zijn wijf in het bubbelbad!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    maandag 18 juni 2018 om 15:58
    Heb ik, met een kotszakje in mijn hand, gezien..
    Dirkje schaart zichzelf in het rijtje Cruijff, Pelé, Maradona, Messi en Cristiano Ronaldo. Wat een idioot!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    maandag 18 juni 2018 om 16:02
    Deze man is echt een domme narcist, net zo dom als hij lelijk is
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7425
    maandag 18 juni 2018 om 16:58
    Haha heerlijk dit. Ik begin hier steeds meer medestanders te krijgen gelukkig.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +31
    maandag 18 juni 2018 om 16:47
    Ieuwwww..... Nou..... zij liever dan ik 😜
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    maandag 18 juni 2018 om 18:24
    Ja het enige wat nog lelijker als Kuijt is, is het wijf van Kuijt! Dat lijkt wel een omgebouwde rus die aan de doping zit en meedoet aan gewichtheffen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:50
    Jij bent een achterbakse schijnheilige ,Je moet pastoor worden heilig boontje
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    maandag 18 juni 2018 om 16:02
    Domme boek dirkie.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 16:06
    Denk dat het wel terecht is dat hij zoiets zegt, want het is ook gewoon het probleem van Feyenoord geweest, allemaal net niet, omdat de mentaliteit van de club als geheel niet goed was.

    Supporters gingen ieder jaar in met het idee dat ze toch wel weer geen kampioen zouden worden en het geloof en de mentaliteit was er ook niet bij de spelers, staf en andere betrokkenen, dat blijkt wel uit dit soort verhalen, want het is ook gewoon niet goed als je kleedkamer een soort speeltuin is, mentaliteit is zo'n bepalend onderdeel en dat is precies wat we in Nederland zo missen bij die gassies.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:09
    Ik begin dirk langzaam maar héél zeker erg beu te worden met zijn zindelijk geprevel.
    Vind ik leuk
    buddha +8882
    maandag 18 juni 2018 om 16:17
    groot ajax haat gehalte hier ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:21
    Nee hoor. Ik ben ook een Rotterdammer/Feyenoorder, maar Dirk moet nu gewoon even kappen met die onzin. Belanrijke speler geweest voor Feyenoord maar het is nu wel klaar. Even kappen met die onzin en het uitdelen van sneren richting zijn ex-medespelers en/of trainer.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    maandag 18 juni 2018 om 16:53
    mag toch gewoon gezegd worden?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:30
    Tuurlijk het mag, maar ik weet niet wat voor nut dit allemaal heeft? Waarom moet hij dit uberhaupt vertellen? Hij wilt misschien weer in de spotlights komen maar op deze manier wekt hij best veel irritaties op.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1382
    maandag 18 juni 2018 om 16:32
    Bemoeial. Laat die gasten lekker stoeien. Dat humorloze Kuyt dat niet accepteert is zijn probleem.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6672
    maandag 18 juni 2018 om 16:33
    ach, puppy's dienen te worden gecorrigeerd door oudere ervaren rotten.

    hiermee kunnen we DIT item als afgesloten beschouwen, genoeg uitgekauwd is genoeg. Suc6 Dirk met de verkoop van je boek, ik hoef het niet te lezen na alle artikelen die her en der zijn verschenen
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3526
    maandag 18 juni 2018 om 16:36
    Ik stoor me aan de houding van Kuyt. Alsof hij de wijsheid in pacht heeft. Alsof alleen hij weet wat topsport is. Alsof je alles moet doen op zijn manier. Alsof je als je een beetje aan het dollen bent met een vriend/collega, je gelijk niet professioneel met je vak bezig bent.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:39
    Lieve Dirk, je bent en blijft mijn held.
    Maar hou alsjeblieft even een tijdje je mond dicht. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, dat terwijl je eerst alleen jezelf onsterfelijk had gemaakt.
    Zonde....
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    Snuck +506
    maandag 18 juni 2018 om 17:43
    Jezus waarom krijgt deze omhooggevallen voetballer zoveel aandacht! Hij mag nog niet in de schaduw staan van Gio!
    Vind ik leuk
    giomenin +143
    maandag 18 juni 2018 om 17:49
    Dirk heeft gewoon recht van spreken met zijn succesvolle carrière. Begrijp al die Johan Derksen na-apers niet hier. Als hij echt zo n enge kwal was geweest waren al die toppers nooit op zn afscheid gekomen. Hij bewijst dat je met n super instelling en keihard werken ook de top kan halen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    maandag 18 juni 2018 om 18:31
    Met een gebrekkig talent idd, een waterdrager geen topper
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    maandag 18 juni 2018 om 17:50
    Kijk die badkuip reacties op kuit , die gewoon de waarheid spreekt .
    Die badkuip gasten zijn gelijk geïrriteerd.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:15
    Het boeit je wel heel erg wat er bij Feyenoord gebeurt he? Is er in amsterdam niets te melden?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:16
    Kappen joh met die onzin VP
    Vind ik leuk
    Harry.f +320
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:26
    Dirk Kuyt heeft een ongelooflijke mooie carriere gehad en heeft bewezen dat wilskracht een ongelooflijke waarde kan zijn. Dirk was geen sierlijke speler maar weet heel goed hoe het werkt in een topsport klimaat. Dat hij Van Bronckhorst moest corrigeren is een gegeven waar je noet om heen kan. De gemiddelde reactie hier neem ik niet sirieus ,daarvoor is het gehalte van de reacties te laag van niveau.
    Vind ik leuk
    Dnice +8
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:04
    Hij mag in alle opzichten de schoenen nief poetsen van Gio. Denk dat Gio “iets” meer bereikt heeft. Prima trainer. Tss. Harde werker Kuyt. Het is naar zijn bol gestegen. Respect voor zijn loopbaan en zijn voetbalmentaliteit, maar niet voor zijn beperkte technische vaardigheden. Gevalletje ideale schoonzoon die meer dan het maximale uit zijn carièrre heeft gehaald.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws