Senegal maakt opmerkelijk WK-doelpunt en verslaat zwak Polen

    Senegal maakt opmerkelijk WK-doelpunt en verslaat zwak Polen

    dinsdag 19 juni 2018 om 18:54

    Senegal is het WK goed begonnen met een overwinning op Polen. De wedstrijd eindigde in 1-2 in het voordeel van het Afrikaanse land, na een opmerkelijke tweede helft.

    In een eerste helft, die weinig hoogtepunten kende, was Polen niet bij machte om de Senegalese defensie stuk te spelen. Polen was regelmatig bij het doel van de Afrikanen te vinden, maar kon daar geen gevaar stichten.

    Wat opviel was dat beide ploegen zeer voorzichtig speelden en slordig waren. Ook na ruim een half uur viel er nog weinig te melden over het laatste duel van speelronde één, maar ineens kwam Senegal op voorsprong. De nét iets scherpere Afrikanen kwamen op 0-1 door Idrissa Gueye (Everton), die zijn schot via een Pools been in het doel zag belanden.

    Het meest opmerkelijke moment van de wedstrijd gebeurde rond de zestigste minuut. M'Baye Niang (Torino) moest zich aan de zijlijn laten behandelen vanwege blessure, maar kreeg tijdens een counter van Senegal van de vierde man toestemming om het veld weer te betreden. De spits strafte Pools geklungel enkele seconden later af, tot onvrede van de Polen: 0-2.

    Senegal leek zich naar 0-3 te kunnen counteren, maar een paar minuten voor tijd maakte Polen er via Grzegorz Krychowiak weer een wedstrijd van. De middenvelder van West Bromwich Albion kopte knap raak uit een vrije trap. Polen had nog een aantal minuten de tijd om een gelijkspel uit het vuur te slepen, maar dat was het land niet gegund. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 18:55
    Slechtste wedstrijd die we ooit gespeelt hebben, totale off-day!Senegal stelde ook geen reet voor en zoals Ik al zei: fouten keuze om Milik te laten spelen was zeer slecht maar ook Cionek.

    Kan gebeuren boys! Keep your head up! We gaan gewoon door! Op naar de volgende en laten zien dat het een incident was!
    Pech Met Het eigendoelpunt en die die 2-0 was zeer raar!
    Nu lekker uit eten gaan met mijn damen (;❤️
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    "Polen wint makkelijk de groep. Polen gaat dit makkelijk winnen van Senegal"

    Wat een toppers :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:57
    Gewoon een off day, kan gebeuren! Gaan gewoon door en die 2-0 had niet mogen teller de 1e goal was ook lucky.
    We gaan door !
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:58
    Offday misschien. Incident niet.Dit is gewoon een gelijkwaardige poule. Je kan vavn iedereen winnen en verliezen

    2-0 was fout opgelet van de verdediging, eigen fout.
    1-0 was lucky Idd

    Succes nog maar ik zie Polen niet ver komen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    Dankje gozer! In iedergeval lekker veel spanning !
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:39
    Haha lekker veel spanning. Nu zing je wel een toontje lager kerel.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22042
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:14
    Check ff Staantribune.nl

    Mooie repo over Lechia Gdansk- Lechia Warsawa

    Wellicht heb je deze al gezien..
    Vind ik leuk
    Quim__ +50
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:51
    Ik zie colombia of polen een van die 2 eruit
    Vind ik leuk
    PutaBarca +324
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:58
    2e goal had niet mogen tellen. Je bent nog onsportief en blind ook. Bah bah
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:41
    Als ik heel eerlijk ben vond ik het een onsportieve actie van Niang. Eerst lag hij een minuut op de grond in de hoop om tijd te rekken. Dan gaat hij heel langzaam kreupeld naar de kant en enkele seconden daarna gaat hij sprintent het veld in en legt in een paar seconden 50 meter af. Zoiets vind ik naaierij van de bovenste plank.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1475
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:25
    Zie je oo het hoogste niveau bij elke voetballer
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:48
    Ik weet het. Maar dat verandert niks aan mijn mening;) Achja ze doen er alles aan om te winnen en dan hoort dit erbij (schijnbaar).
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1475
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:51
    Bijzaken zoals vieze gerichte overtredingen en tijdrekken wordt al jaren op geoefend
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:55
    Het wordt er met de paplepel ingegoten. Ik heb me er altijd van gedistantieerd. Pakte eenmaal geel in de carrière op aardig niveau, nooit een schwalbe, nooit een blessure gefaked. Daar denk ik niet aan tijdens dat leuke spelletje, dus ik kan er vaak met m'n verstand niet bij.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1475
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:12
    Das een clean sheet wat jouw voetbal carrière betreft das mooi ! De overtredingen en schwalbes maken het een beetje minder mooi het spelletje
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:40
    Die jongen word helemaal geil van Polen, getuigen zijn eerdere reacties. Maar nu kwam ti niet klaar :d
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:55
    Nouja, als je Pools bent dan ben je voor je vaderland..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:56
    Dan blijf je alsnog realistisch! Kijk al die reacties van mensen.
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:02
    Ach laat hem lekker gaan, hij bekoeld wel na de kwartfinale;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:04
    Na de volgende wedstrijd bedoel je
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:26
    Polen heeft wel de kwaliteit om 'gewoon' de volgende twee wedstrijden te winnen. Ik denk ook wel dat dat gebeurt. Het was vandaag een groot foutenfestijn en dat gebeurt ze niet heel vaak.
    Vind ik leuk
    HJR +6367
    woensdag 20 juni 2018 om 03:29
    Die winnen niet zomaar van Colombia hoor, dat ook moet winnen. Wordt een spannende poule dit
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:29]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8329
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:59
    Haha lekker voor je clown
    Vind ik leuk
    aphex twin +975
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:49
    Dat uitgerekend jij iemand uitmaakt voor clown :)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1475
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:26
    Lekker zoemen vandaag mug
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:01
    Toernooi is nog jong. Je mag nog achteraf blij zijn dat het 1-2 wordt en niet 0-3. Doelsaldo gaat in deze poule zeker van belang zijn. Denk dat als je 4 punten haalt je ook door gaat. Die laatste wissel was wel raar. Waarom niet Teodorzyck erin brengen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:09
    De slechste ploeg wie er mee doet zo snel mogelijk eruit
    Vind ik leuk
    Den Daats +4361
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:35
    Wat polen heeft laten zien heeft niets ket voetbal te maken.

    Colombia met 11 man inclusief James zie ik niet verliezen van dit matige elftal.

    Creativiteit is ver te zoeken!

    Je mag dan wel afmakers hebben als Lewa maar als je de bal er niet kunt bezorgen, heb je er niets aan!

    Ik geef Polen geen kans!
    Vind ik leuk
    Pipita +29
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:39
    hahaha! Polen gaat echt niet winnen van Colombia maat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:44
    Lechia Gdańsk,
    Off day.
    2-0 had niet mogen tellen.
    Lucky goal.

    Familie van Sjaak? Of gewoon klantenkaarthouder van Ajax?
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:59
    Absoluut een verassing
    Vind ik leuk
    Thobar +3619
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:27
    Ok dacht al dat ik naar een crematie zat te kijken, zo saaaaaai
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1475
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Vrijdag een meegemaakt die was heftiger
    Vind ik leuk
    Thobar +3619
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:42
    De uitslagen vrijdag waren niet echt een verassing.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17619
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:02
    Tuurlijk waren die wel een verrassing.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1134
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:22
    Polen raus! Liefst na volgende wedstrijd al.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:25
    Tegen wie moeten ze?
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1134
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:26
    Colombia. Die wint Falcao en co mooi!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:27
    Niceee. Dat betekent dat Arias kan shinen (Ik zie ze wel winnen.) Japan gun ik het net wat meer dan Senegal en die krijgen dan een Polen wat al af is en kunnen zo aan 6 ptn komen. Eindstand wellicht 6-6-6-0
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1134
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:28
    Dat zou mooi zijn! Komt het op doelsaldo aan. Spannendddd!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:29
    En dan mag Senegal er van mij alsnog net even uiit. Maar voor mijn voorspellilngspoule is het misschien beter van niet. Last minute Senegal en Japan omgewisseld van 4 en 2....
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1134
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:32
    Wie wordt 4 dan? Ik niet weet!!!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:33
    Panama;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:37
    Haha die pool gaat hier toch hard op zijn bek :d
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17619
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Copie paste, goed hoor-;)
    Vind ik leuk
    PutaBarca +324
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Volgens mij moeten de Duitsers weer ff Polen binnenvallen. Misschien kunnen ze jullie dan leren voetballen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:59
    Yuck.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    Niet op reageren lol
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:28
    Wel. Nederlanders zijn na de oorlog kampioen geweest in wedstrijdjes 'ik heb het ergst geleden'. En hoe erg het bombardement op Rotterdam en de bezetting ook waren, is dat in niets te vergelijken met hoe de nazi's in Polen hebben huisgehouden. Vandaar.
    Vind ik leuk
    companen +538
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:33
    Was je erbij dan?
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:54
    Bullshit. Ik heb dat nog nooit een Nederlander horen zeggen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:17
    Heb je de duitsers gezien deze week ?
    Vind ik leuk
    Groen +539
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:18
    @puta
    Ja dat heeft in Nederland ook lekker gewerkt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:02
    Polen heeft ons anders wel bevrijd
    Vind ik leuk
    Cazzy +1249
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Ja volgende pakken we gewoon!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    Precies 🙌🙌🙌🙌
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:54
    Och Lechia Gdańsk bedenk dat er landen zijn die niet eens door de kwalificatie kwamen en grinnik dan een keer.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10575
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    Het is maar een spelletje, nu lekker uit eten met jouw dame!
    Jeść smacznie..
    Vind ik leuk
    Quim__ +50
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    Ze speelden ziek slecht man! Vast wle tegen andere winnen maar terechte overwinning hoor
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:01
    T jonge tegenvaller voor jou,jammer,toch met je vriendin naar de stad,ha ha,ik hoop dat je als nog plaatst via de laatste 2 groeps wedstrijden
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:16
    Jullie moeten al van Columbia winnen die ook slechte dag haddem volgens eigen zeggen. Ik zie Japan en Columbia zo maar door gaan.word interessante poule
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:16
    Colombia verslaat jullie zeker! Dus helaas...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:18
    Dit had niemand verwacht.
    2-0 is helemaal klote gezien andere wedstrijd2-1 werd. Je loopt al doelpunt achter op nummer 3.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:20
    Niemand verwacht? In een poule waar elke club gelijkwaardig is is er nooit een favoriet. Verder. zelfs als. Polen was dan absoluut niet die uitzondering geweest, eerder naar onder


    Ook werd het trouwens 2-1 ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    aphex twin +975
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:53
    Ik moet ff reageren hoor. Jij hebt een glazen bol zeker? Net als vele anderen hier is het zoooo makkelijk om dit te roepen NA een gespeelde wedstrijd :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:38
    Dan moet je maar eens kijken wat ik altijd allemaal zeg voor die wedstrijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:22
    2-0? Je moet wel tot het eind blijven kijken.
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:20
    Beter gewoon focussen op je dame;) dat gaat je waarschijnlijk beter af dan elk ander team afzeiken.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:26
    Wat een stelletje boeren zeg. Die Polen kunnen er werkelijk geen reet van. Op Saudi Arabia na de slechtste ploeg op dit WK...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22042
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:44
    Wat een ellende. Onthutsend zwak Polen.. Ga maar lekker uit eten met de dame! Maak wat van je avond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:46
    Sterkte gozer en hoop dat jullie in die andere 2 wedstrijden gewoon 6 pnt pakken!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:01
    Zo zie je maar weer, hoogmoed komt voor de val
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1475
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:24
    Senegal was beter hoezo stelde geen reet voor ,beide ploegen waren niet super , maar Senegal was gewoon de betere vandaag ,op een gegeven moment zag je duidelijk dat ze Polen steeds net een stapje voor waren
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:58
    Ajax lacht zich dat raar ding uit de broek 30 miljoen voor die houthakker Millik !!!!!1
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17619
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:55
    Hup Senegal! Polen viel erg tegen en Senegal is de verdiende winnaar. Gaat erg lastig worden voor Polen om de achtste finale te bereiken.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Gvd wat is Polen slecht zeg. Dan hoor je dat ze geen plan hebben, maar met dit elftal hebben ze de wk gehaald.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1677
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Van Gdansk zullen we geen last meer hebben... wat een drama dat Polen...
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:57
    2de verrassing van de dag..
    Deze match was een stuk minder dan de 1ste wedstrijd vandaag
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:27
    Hoezo verrassing dan? Senegal speelde beter en heeft ook verdiend gewonnen.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:29
    Verrassing in de zin van dat ik er 9 v de 10 er vanuit ga dat het Europese land de bovenliggende partij is.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    woensdag 20 juni 2018 om 11:43
    Ligt eraan welk land de tegenstander is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:57
    nondeju wat was dit slecht , dit had helemaal niks met voetbal te maken
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:58
    Dries Bousatta is een hele goede analist..
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4766
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:59
    Tuurlijk Senegal en Japan winnen.
    Deze poule laat zich gewoon moeilijk voorspellen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    Wat valt Polen tegen. Denk dat iedereen ze wel hoger had ingeschat. Maar kan nog vanalles gebeuren in deze poule. Maakt het wel spannend zo.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:03
    Iedereen?
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:32
    Meeste mensen ja
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:33
    Denk jij nou echt dat de meeste mensen een favoriet aanwijzen voor deze poule?


    Zelfs als vindn ik het raar. Polen is namelijk kwalitatief (wel met weinig verschil maar) de minste ploeg
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:54
    Waar zeg ik dat Polen favoriet is in deze poule? Als ik een favoriet zou aanwijzen dan zou het Colombia zijn. Ik zeg alleen dat Polen wat tegenvalt omdat ze groepswinnaar en nummer 8 van de wereld zijn. Dan zou je wel wat meer van ze verwachten.

    Polen is kwalitatief niet het minste. Japan is de zwaktste op papier.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:58
    Nummer 8 van de wereld zegt helemaal niks. Geen vriendschappelijke interlands spelen en je staat al bijna top 10
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:00
    Ja denk ook dat Polen gewoon bewust geen vriendschappelijke interlands heeft gespeeld om een gunstige loting te krijgen.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:02
    En dat is ook zeker te begrijpen, alleen doen alsof ze geweldig zijn is natuurlijk ook weer overdreven dan..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6104
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:03
    Keihard dat doelpunt
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10115
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:03
    Laat die Lechia Dansk lekker met rust.Wij zouden bij het WK ook hyped praten over Nederland en als je dan verliest zit je niet op vervelende gasten die je af gaan zeiken te wachten.

    Maar ik was voor Senegal en ik vond het heerlijk haha, ook 2-1 in de poule voorspeld :)
    Vind ik leuk
    Groen +539
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:22
    Beetje zieken en zuigen is toegestaan hier hoor. Het is een teken van respect zelfs :)
    Vind ik leuk
    Madrileen +297
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:05
    Wat speelde Senegal goed man. Ik gunde het ze echt en ze speelden zeker aantrekkelijk voetbal en hebben de Polen netjes op hun plek gezet. Nooit een land dat met liefde en hart speelt onderschatten.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5919
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:08
    Het was vaak niet om aan te zien maar het tempo zat er lekker in! Al met al een leuke pot met ik denk uiteindelijk Senegal als terechte winnaar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:26
    Vandaag speelden er twee prominente ex-Ajacieden. Sanchez was een drama, medeschuldig aan eerste doelpunt, dekte steeds aan de verkeerde kant, vond in de eerste helf 0x een medespeler en schoot daarom in de tweede maar alles de lucht in.

    Maar hij was nog heel redelijk in vergelijking met Milik.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:29
    Polen erg overschat en Senegal heeft dit maar eens blootgesteld.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1661
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:31
    Dat is klaar voor Polen.. Japan vond ik ook positief meevallen en Colombia met 11 man is ook gewoonweg beter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:54
    Zijn m'n Poolse werknemers morgen tenminste niet zo dronken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:55
    Leuk een Afrikaans team dat eens wint. Hulde aan Senegal.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1668
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:56
    Gezien de wedstrijden tot nu toe, had Oranje zeker niet misstaan op de WK
    Vind ik leuk
    peewee +30
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:37
    Polen was inderdaad zeer zwak, maar wat te denken van het anti voetbal van Senegal (kampioen tijdrekken en blessures veinzen!) Wanneer komt FiFa eens met een drastische tegenregel???? Bijvoorbeeld; indien de goalkeeper aan tijdrekken doet CORNER VOOR TEGENSTANDER of wanneer er spelers bewust worden gewisseld om tijd te rekken VERPLICHTEN HET VELD AAN DE DICHTSBIJZIJNDE ZIJDE TE VERLATEN!!!
    Vind ik leuk
    HanV +3427
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:48
    Of gewoon doorspelen als er een met kramp op de grond ligt.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23663
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:50
    Net de eredivisie 🤣
    Vind ik leuk
    Bocajuun +114
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:50
    Afrika cup taferelen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:54
    En weer een verrassende uitslag op dit toch al verrassende WK. Senegal speelde gewoon naar eigen kunnen en hadden het geluk aan hun zijde bij de eerste treffer. Bij de tweede treffer kun je je vraagtekens zetten. Gezien die goal viel na een vreemde samenloop van omstandigheden. Al met al maakte Polen niet echt sprake op de winst. Ze speelden slordig en soms wat zwakjes. De Senegalezen bleven maar rennen en daar hadden de Polen conditioneel niet echt een antwoord op.
    Ik ben benieuwd waar het schip strand voor de Senegalezen.
    Tot nu toe is Senegal het enige team dat de eer van Afrika hoog houdt. Alle andere Afrikaanse teams scoren in eigen doel of verliezen vlak voor tijd...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Senegal maakt opmerkelijk WK-doelpunt en verslaat zwak Polen