Gecharmeerde Janssen denkt na over toekomst: Ik heb daar wel mijn ideeën over

Gecharmeerde Janssen denkt na over toekomst: "Ik heb daar wel mijn ideeën over"

Gepubliceerd: zaterdag 23 juni 2018 om 17:56za 23-06-2018 om 17:56

Vincent Janssen weet nog niet waar hij komend seizoen speelt, maar een ding weet de spits wel: hij wil speelminuten maken. Na een veelbewogen jaar bij Fenerbahçe keert hij deze zomer terug bij zijn werkgever Tottenham Hotspur.

"Ik ga me binnenkort weer melden bij Tottenham en dan zien we wel wat er gebeurt", zegt Janssen tegen de NOS. De kans dat de Nederlander bij de Spurs in aanmerking komt voor veel speelminuten is door stevige concurrentie klein. "Ik wil graag spelen, dat is belangrijk. Afgelopen seizoen ben ik bij Fenerbahçe lang geblesseerd geweest. We gaan de beste oplossing zoeken."

"Ik heb een jaar bij Tottenham niet gespeeld en bij Fenerbahçe heb ik een halfjaar gespeeld, omdat ik een blessure krijg. Ik wil nu gewoon voetballen, of dat nou bij Tottenham, Fenerbahçe of ergens anders is. Ik heb daar wel mijn ideeën over, hopelijk komt er binnenkort meer duidelijkheid", aldus Janssen. 

"Ik heb wel het idee dat dat hoofdstuk voor mij nog niet afgesloten is", zegt Janssen over zijn periode bij de Turkse topclub. "Maar ik wil niet zeggen dat dat de enige optie is, ik sta overal voor open. Ik sluit het ook zeker niet uit." Of hij al contact heeft gehad met Phillip Cocu, de nieuwe trainer van Fener? "Nee, nee, zover is het nog niet. Ik heb daar een fantastisch jaar gehad en ik wil daar ooit graag terugkeren. Nu speelt er nog niets, dus het is afwachten", besluit Janssen. 

Plaats een reactie

zaterdag 23 juni 2018 om 17:59
Totaal mislukt, AZ was het maximaal haalbare. Misschien afbouwen bij PSV?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 18:00]
Vind ik leuk
Polly11 +4095
zaterdag 23 juni 2018 om 18:03
Haha. Fopneus...
Vind ik leuk
SimonSays +6884
zaterdag 23 juni 2018 om 18:05
Als hij kampioen wil worden is hij welkom bij PSV :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 18:08
misschien dat jij je eigen kunt laten behandelen voor je PSV fobie. want in elke topic moet jij het over PSV hebben
in een afkick kliniek in Syrië bijvoorbeeld
daar maken ze jou van een zielig klein gefrustreerd jongetje ,tot een echte man
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 18:08]
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 19:15
Nou Syrië, fantastisch land hoor waar de ene reliegekkie de andere het leven zuur maakt.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 10:03
perfecte land om jou van je frustratie af te helpen dus
daat maken ze van zo'n klein zielig gefrustreerd kind als jij , misschien iets wat een beetje op een man lijkt
tenminste ,als dat nog lukt hahahaha
en anders schieten ze jou daar dood , niemand die jou mist hier hahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:01
Super reactie weer je ouders zijn echt beperkt om zo'n dwaas te houden
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:15
Je leervermogen is erg beperkt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:24
Beperkt zijn je ouders en dom
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:27
Je laat je weer gaan, ik zal wel weer de verstandigste zijn en je even een bezink momentje gunnen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:30
Oke dank je
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
40 fopneuzen.....afbouwen bij jouw vrouw in de slaapkamer.....lijkt me beter idee....heb je ook niet veel kwaliteit voor nodig.....hoef je ook niet in vorm te zijn....
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:55
Tip: verander je gebruikersnaam in Luluitmijnnek, doet meer recht aan de aard van je reacties.
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
zaterdag 23 juni 2018 om 20:59
Nee...wilde het alleen vermelden uit sympathie....ze klaagde tegen me dat ze zo weinig en slechte training kreeg omdat haar "vent" niet meer wist hoe hij zijn mond moest gebruiken , omdat hij alleen maar geobsedeerd en dom zat te lullen over psv ....
Vind ik leuk
Soemitra +55
zondag 24 juni 2018 om 12:09
Fuck Psv gewoon terug naar AZ want dat is volgens jou toch hoogst haalbare😏
Vind ik leuk
Foebele +53582
zaterdag 23 juni 2018 om 18:00
Dan moet je een stap terug naar en je laten verkopen aan een club van jouw niveau. Nederlandse top lijkt de beste optie omdat je dan als spits in ieder geval veel aan aanvallen toekomt, ga je naar een middenmoter of degradatiekandidaat in een grote competitie dan wordt het zwoegen en kun je als spits weinig indruk maken.
Vind ik leuk
nacbreda1 +563
zaterdag 23 juni 2018 om 18:03
Als Fener hem graag terug wilt zien, zegt dat mijns inziens genoeg over Janssen z'n niveau. Ze gaan hem niet terug willen als hij dat niveau niet aan zou kunnen. Deze gozer heeft enorm veel pech gehad met een langdurige blessure. Ik geef hem het voordeel van de twijfel en ik hoop dat die komend jaar gaat vlammen, waar dan ook.
Vind ik leuk
zwollie +8987
zaterdag 23 juni 2018 om 18:04
Als hij speelminuten wil maken moet hij terug naar Nederland, buitenland zal hij niet redden.
Vind ik leuk
TheRedMen +3481
zaterdag 23 juni 2018 om 18:06
Het leuke is dat veel mensen hier op VP dachten dat hij Kane wel even uit de basis zou spelen. Die mensen hebben er kennelijk dus erg veel verstand van..
Vind ik leuk
G.Kopf +4350
zaterdag 23 juni 2018 om 18:08
Mooi naar feyenoord als die Jorgensen weg is.
Vind ik leuk
Shelbourne +5858
zaterdag 23 juni 2018 om 18:12
Die jongen zou beter bij een serieuze club in een serieuze competitie zorgen dat hij wekelijks speelt. Voor een Tottenham kont hij tekort en een Fenerbahçe is leuk als je de dertig gepasseerd bent. Als hij slim is en geluk heeft gaat hij voor een mooie middenmoter in Duitsland, Spanje of Italië. Hannover, Werder Bremen, Stuttgart, Betis, Villarreal, Lazio, Sampdoria dat soort clubs
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
zaterdag 23 juni 2018 om 18:59
Fantastisch?vanwege al het blessureleed?
Vind ik leuk
Simonsopa +427
zaterdag 23 juni 2018 om 19:14
SPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Cookee +12163
zaterdag 23 juni 2018 om 20:12
Al die Nederlanders met buitenlandse contracten zitten allemaal gebonden aan die club, zo dom te denken dat het buitenland op een Nederlander zit te wachten.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
zaterdag 23 juni 2018 om 20:26
Misschien naar een subtopper in Duitsland..
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:51
Waar bemoei jij je mee?
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
zaterdag 23 juni 2018 om 20:58
Nergens mee eigenlijk....en jij?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 21:00]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws