'Modric had het tegen mij de hele tijd over Ajax, hij wilde er alles over weten'

'Modric had het tegen mij de hele tijd over Ajax, hij wilde er alles over weten'

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 11:33wo 11-07-2018 om 11:33

Ruim tien jaar geleden wilde Luka Modric niets liever dan voor Ajax spelen. Voormalig Ajax- en AZ-doelman Joey Didulica herinnert zich goed hoe Modric hem het hemd van het lijf vroeg over de Amsterdamse club. 

Didulica zat in 2006 bij het Kroatische elftal toen Modric voor het eerst bij de nationale selectie kwam. "Hij zag eruit als een kind, zo jong nog. 'Zeg, hoe oud ben jij eigenlijk?', vroeg ik hem een beetje plagend", blikt Didulica terug in gesprek met het Noordhollands Dagblad

"Luka werd 'de kleine Cruijff' genoemd, vanwege zijn spel en omdat hij op Cruijff leek. Tegen mij had hij het de hele tijd over Ajax, hij wilde er alles over weten. Hij wilde graag naar Ajax. Ik heb dat toen nog tegen Sjaak Swart gezegd. Ajax wilde hem ook hebben, maar het is ze niet gelukt", weet Didulica. 

Twee jaar later maakte Modric de overstap naar Tottenham Hotspur. Momenteel schittert de Kroaat in het shirt van Real Madrid en dat van zijn nationale ploeg. 

Plaats een reactie

Yuri +3581
woensdag 11 juli 2018 om 11:37
Hier op VP heeft iedereen het ook de hele tijd over Ajax. Zelfs supporters van andere clubs. Niks nieuws dus.
Vind ik leuk
lebonton +797
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Ik heb het ook wel eens over Helmond Sport.
Vind ik leuk
jorginho +96
woensdag 11 juli 2018 om 11:41
Ja, respect, man! Iemand moet het doen...
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 11:41
Allemaal voor de kliks, Modric en Ajax. Laat me niet lachen!
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 11 juli 2018 om 12:14
Ff serieus, ik weet nog heel goed dat Ajax interesse had in Modric (toen Zagreb) en dat hij vervolgens naar Tottenham ging. Je kunt nu lachen, maar wellicht heb jij het 10 jaar terug niet gevolgd omdat je in de luiers zat. Jij doet dit soort verhalen af als niet waar omdat je een hekel hebt aan Ajax. Ik ken Modric juist sinds dat nieuws er was.
Vind ik leuk
100%PSV +3252
woensdag 11 juli 2018 om 12:37
In 1996 heeft Nedved voor het EK een voorcontract getekend bij PSV. Uiteindelijk koos hij na zijn succesvolle EK voor ‘t grote geld in Italië. Zo gaat dat in het hypocriete voetbalwereldje.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 11 juli 2018 om 13:19
Hypocriet wil ik het niet direct noemen, maar netjes is anders.
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 12:54
Allereerst, ik heb geen hekel aan Ajax, een goede concurrent van PSV. Zonder concurrentie zou de competitie niets aan zijn. Bovenstaande reactie gaat meer over VP die werkelijk Ajax overal aan linken voor de kliks, daar heb ik wel een hekel aan.
Waarschijnlijk ben ik ouder als jou, had al een seizoenkaart op de L-side toen Halvar Thoresen en Jurrie Koolhof bij PSV speelden. Willy vd Kerkhof, Harrie Lubse, Ernie Brands en Rob Landsbergen bijv. heb ik ook zien spelen. Mooie tijden van weleer!
Vind ik leuk
JCJWZ +14429
woensdag 11 juli 2018 om 13:10
De helft van de spelers die je noemt kent niemand en je doet net alsof ze Cruijff en van Basten zijn. Zo lust ik er nog een wel een paar.

Arnold Scholten, Peter Hoekstra zijn van vergelijkbaar niveau.
Vind ik leuk
R94 +2011
woensdag 11 juli 2018 om 13:26
Dat jij ze niet kent betekent niet dat het pure middelmaat is. Misschien tijd om je eens te verdiepen in die spelers, een Thoresen was bijvoorbeeld een aardige doelpuntenmachine.
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 14:46
Yhoresen heeft zelfs nog in een film meegespeeld. Was echt een goede spits.
Vind ik leuk
Polly11 +4095
woensdag 11 juli 2018 om 14:30
Haha, dat zegt genoeg over je voetbalkennis, duidelijk nooit zien spelen die PSV-ers
Vind ik leuk
JCJWZ +14429
vrijdag 13 juli 2018 om 01:37
Tja een groot fan van helmond sport kan zijn vroegere sterspelers ook wel opsommen en jou daarna kwalijk nemen dat jij ze niet kent. Sorry ik ben voor Ajax, waar echte helden speelden in die tijd, heb me minder verdiept in de mindere goden van toen.
Vind ik leuk
Polly11 +4095
vrijdag 13 juli 2018 om 21:25
Tsja, Jesper Olsen was een prima speler, helaas niet beter dan Thoresen
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 14:31
Rob Landsbergen was een houten klaas, gewone verdediger. Lubse was echt een prima speler. Brands en vd Kerkhof speelden in het Nederland elftal. Scholten en Hoekstra waren overigens prima spelers.
Vind ik leuk
100%PSV +3252
woensdag 11 juli 2018 om 14:54
Je hebt waarschijnlijk niet de leeftijd en/of voetbalkennis om deze spelers te kennen. Je reactie is typerend voor de ongepaste A’damse arrogantie. Wellicht zeggen spelers als Ronaldo, Romario, Park, Gullit, Van Bommel en Memphis je wel iets.....
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 15:30
Oké, jij hebt dus geen enkel benul van de vaderlandse voetbalgeschiedenis. Kunnen voortaan jou hier overslaan.
Vind ik leuk
Wong Ho +314
donderdag 12 juli 2018 om 13:35
Heb jij nog nooit van Harrie Lubse en Rob Landsbergen gehoord ? .., wereldberoemde voetballers net zo bekend als Cruijf en Van Hanegem, Van Basten en Gullit ...hahahah,... ...lol
Vind ik leuk
Wilex +2250
woensdag 11 juli 2018 om 13:34
Het zijn juist de Psvers die de Ajax topic 's zo populair maken op VP.
Vind ik leuk
Snapje? +8060
woensdag 11 juli 2018 om 14:13
Elk groot talent in europa wil het liefst naar Ajax, die jongens snappen het wel!
Vind ik leuk
tannat +16383
woensdag 11 juli 2018 om 22:49
allemaal uit de 3e hand van VP.
Aka click bait
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 15:31
Ajax kan maar ergens populair zijn.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
woensdag 11 juli 2018 om 13:16
Klopt helemaal maat....,ajax was serieus in de markt voor hem toendertijd. Was volgens mij in de tijd dat Pantelic ook bij ajax voetbalde,om even een tijdsbeeld te schetsen.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 11 juli 2018 om 13:48
Ietsje ervoor volgens mij
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
woensdag 11 juli 2018 om 14:03
OK,ik weet het ook niet helemaal exact.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 11 juli 2018 om 14:12
Was de dezelfde periode idd
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 14:53
Kan het me niet meer herinneren.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
woensdag 11 juli 2018 om 15:01
Toch is het zo! En je ziet aan mijn nickname waarschijnlijk welke club ik aanhang,dus ook een schijthekel aan die club uit Abcoude-Noord! Maar eerlijk is eerlijk,deze ajacied vertelt 100% de feiten. Modric was bijna ajax-speler toendertijd!
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 15:45
Ik geloof je echt, kan het me gewoon niet herinneren.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
woensdag 11 juli 2018 om 16:04
OK!
Vind ik leuk
Always PSV +15947
woensdag 11 juli 2018 om 11:43
De Braak, mooi sportcomplex. Vroeger ook wel eens gevoetbald.
Vind ik leuk
Fce9091 +2926
woensdag 11 juli 2018 om 12:07
Prachtig...... De anus van de voetballerij
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
woensdag 11 juli 2018 om 14:15
Helmond Sport?? Of vergis ik me......
Befaamde keeper: Otto Versfeld!
Plus Befaamd Trainer: Jan Notermans!
Vind ik leuk
lebonton +797
woensdag 11 juli 2018 om 15:50
In de tijd dat ik er ging kijken was Toon Honings er keeper. Co Prins speelde er toen, Lambert Kreekels en Gerard van de Kerkhof, de oudere broer van de tweeling.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
woensdag 11 juli 2018 om 16:07
Dan ben jij waarschijnlijk nog iets ouder dan ik ha,ha( 45 jaar dus!) Co Prins,de filmster!( dat zal jij wel weten.....,film samen met oa Pele over een voetbalelftal die ontsnapt uit een KZ dmv een wedstrijd tegen de Duitsers in de nazitijd)
Vind ik leuk
lebonton +797
woensdag 11 juli 2018 om 16:53
Ja, klopt, nou je het zegt. Ik heb die film gezien. Co had trouwens ook korte tijd een Winkel van Sinkel in Helmond. Dat werd geen succes, hebben Helmonders toch te veel klasse voor ;)
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
woensdag 11 juli 2018 om 12:13
Bestaat die club dan nog? Hoor ik nooit meer wat over...
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:47
Is ook de grootste en belangrijkste club van Nederland, dus dat is logisch he.
Vind ik leuk
Jahike +635
woensdag 11 juli 2018 om 12:20
Maar toch Ajax-vrienden, resultaten behaald in het verleden geven geen enkele garantie voor de toekomst (by the way een leuke woordspeling ook al zeg ik het zelf).
Vind ik leuk
Ale +5556
woensdag 11 juli 2018 om 12:32
Welke woordspeling? Zie hem niet.
Vind ik leuk
Jahike +635
woensdag 11 juli 2018 om 12:42
"de toekomst" is het complex waar de jeugd van Ajax speelt.....
Vind ik leuk
Ale +5556
woensdag 11 juli 2018 om 13:04
Goh.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
woensdag 11 juli 2018 om 11:53
Inderdaad voornamelijk over kampioen worden '' ze praten er de gehele tijd over en wilden niets liever , helaas is het alweer niet gelukt ''
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:58
Gelukkig zijn er al 33 landstitels binnen, er is geen enkele club in Nl die daar in de buurt komt. Ik herhaal geen enkele club in Nl. Ook niet na een periode van 4 jaar geen landstitel
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:15
We zijn ook de enige club in Nederland die ongeslagen kampioen is geworden. Dat schept verwachtingen bij je supporters! 😉
Vind ik leuk
Excelsior +1419
woensdag 11 juli 2018 om 12:15
Wat heeft nikkel er nou mee te maken?
Vind ik leuk
Polly11 +4095
woensdag 11 juli 2018 om 14:34
Nieuwe quote voor je: Toen ik jong was neukte ik er op los, maar nu zit ik met mijn pielie in mijn hand GTST te kijken....teer jij maar lekker op het verleden, dan genieten wij nu
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
woensdag 11 juli 2018 om 15:26
Dat is zeker waar , en antieke bekers zijn misschien nog flink geld waard ook
Da's voor Ajax dubbel prijs
Vind ik leuk
Paul1982 +11957
woensdag 11 juli 2018 om 11:38
Wat hebben we nu nog aan dit verhaal?
Vind ik leuk
Juventus FC +3869
woensdag 11 juli 2018 om 11:40
Ik vind het anders wel grappig dat de beste middenvelder ter wereld het liefst naar Ajax wilde, liever dat dan een of andere analist die even gaat uitleggen waarom België niet heeft gewonnen
Vind ik leuk
Polly11 +4095
woensdag 11 juli 2018 om 14:35
Waarom is die dan niet gekomen wanneer hij zo graag wilde?
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
woensdag 11 juli 2018 om 12:15
Ze noemen dat achtergrondverhalen, gozer. Voetbal is meer dan de uitslagentabel...
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:38
Komt te tekort voor Ajax.
Vind ik leuk
Fritske01 +4830
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Hahahahaaa
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
woensdag 11 juli 2018 om 12:33
Inderdaad. Rooie Hagenezen begrijpen he-le-maal niks van voetbal... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 16:15
Nee ik snap meer van vrouwen.
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
woensdag 11 juli 2018 om 23:47
Dat mag je inderdaad hopen. Zoniet dan zag het er niet goed voor je uit, rooie... ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 01:07
Nee haha gelukkig heb me praatjes nog want van me haarkleur met ik het ook niet hebben. 😂
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
woensdag 11 juli 2018 om 11:54
Na een jaartje in de kk competitie zal hij het Ajax spel toch wel onder de knie hebben??
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 14:30
Ik vind de afkorting kk competitie een beetje schokkend? 😂
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
woensdag 11 juli 2018 om 15:25
Laat me raden jij dacht zeker aan kale Karel of niet 😁
Vind ik leuk
Rodajc +18136
woensdag 11 juli 2018 om 12:14
Jaartje wennen bij Jong Ajax, dan maakt hij misschien een kans.
Vind ik leuk
Schaar +1533
woensdag 11 juli 2018 om 12:27
Ajax ziet in hem een centrale verdediger
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Het is Sjaak Swart week bij VP
Vind ik leuk
stratumseind +191483
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Goh das jammer voor ze
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 11:51
Het was vooral jammer voor Modric.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:11
Neejoh... modric wil graag meedoen voor de prijzen.. En dan moet je zeker niet bij ajax zijn.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
woensdag 11 juli 2018 om 12:16
Daarom ging hij ook naar Tottenham..
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 12:16
Het blijft grappig om te zien dat jullie die Ajax niet zo leuk vinden altijd maar hardnekkig tegen dit sport verhalen in proberen te gaan.

Het doet blijkbaar een beetje pijn dat Ajax zelfs in het buitenland een droom is voor jonge voetballers. Ajax heeft namelijk iets magisch. Een grote historie, met grote spelers en grote prijzen.

En meedoen om de prijzen betekent niet altijd dat je die prijs ook pakt. Ajax doet al jaren gewoon mee om de prijzen. Staan nu droog, dat is een kleine schande omdat het Ajax betreft. Maar ook dat komt vanzelf weer goed.

En waar ben jij dan? Stilletjes...? Niet hier vermoed ik.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:18
Super magisch idd... In barre tijden komt niemand meer opdagen en gaan ze eigen spelers uitfluiten.. Magischer kan niet maat!!
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 12:20
Doet pijn hè, de grote Modric die ooit droomde van Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:27
Ik denk dat die 4 jaar pijn doet haha
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 12:35
Nee hoor, ik heb al zoveel kampioenschappen meegemaakt. Die 4 jaar maakt daarop weinig uit.

Wat pijn doet is het leed dat een Nouri ondergaat. De rest is maar sport. Verliezen is daar ook onderdeel van. Daar weten jullie alles van. Tenzij je nog maar een jaar of 10 bent.

Toen mijn zoon 9 was vroeg hij mij nog of er ook weleens andere ploegen dan Ajax kampioen van Nederland werden. Dat soort periodes hebben we dus ook andersom meegemaakt.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:36
Niet zon pienter zoontje?
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 12:39
Haha, van een 9 jarige kun je zoiets verwachten als hij ieder jaar dat hij mee mocht naar de Arena Ajax kampioen zag worden.

Van iemand als jij mag je inderdaad meer inzicht verwachten inmiddels. Maar jij hebt het, net als die negenjarige, ook steeds alleen over die afgelopen 4 jaar. Dus als je hem niet pienter vindt...
Vind ik leuk
JCJWZ +14429
woensdag 11 juli 2018 om 13:15
Liever 4 jaar geen kampioen dan bij de gemeente moeten aankloppen en de gekste constructies moeten bedenken om bij de top in NL te kunnen aanhaken. Psv heeft grote financiele risicos moeten nemen om boven ajax te kunnen eindigen. Zodra psv 1 seizoen CL inkomsten mist zal het weer bij de gemeente moeten aankloppen.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:18
Liever bij de gemeente aankloppen dan zo'n falende actie rondom nouri op Mn geweten hebben ;)
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 13:31
Dus je rapporteert iemand en doet vervolgens hetzelfde.

Je bent niet erg slim. En dat is een understatement.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:38
Ik doe helemaal niet hetzelfde:) Ik vertel gewoon even dat ik liever bij de gemeente aanklop dan dat ik... Maar daar mag niks over gezegd worden:( Mee spotten doe ik niet
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 13:41
Dat je niet doorhebt dat je er mee spot bevestigt alleen maar wat ik hierboven schreef.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:44
Haha domoor! Dus als ik zeg dat dat liever niet op mijn geweten heb.. spot ik ermee??? Dat klinkt pas ernstig :(
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 13:47
Ja, als je dat niet snapt dan is er echt iets mis met je.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:50
Haha jaa makkelijk he? Zo een discussie winnen... gewoon zeggen dat iemand het niet snapt:) top!! Ik heb jou trouwens nog nooit betrapt op het feit dat je iemand van je eigen club rechtzet?? Of is over familie beginnen en iemand zijn vrouw een varken noemen wel prima?? Dat getuigt niet alleen van een kleine belevingswereld maar dan ben je ook nog hypocriet grote vriend!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 13:53]
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 14:03
Ik heb hier nog nooit gelezen dat iemand een vrouw van een ander een varken noemt. Ik lees dan ook lang niet alles.

Waar ik het hier over heb is een directe discussie met mij, die je zelf bent aangegaan. Dan lees ik het dus wel.

Mij aanvallen op iets wat ik niet lees slaat nergens op. Daarnaast heb ik vaak zat hier Ajacieden recht gezet. Moet ik jou nu aanvallen dat je dat nooit hebt gelezen? Nee. Maar mij dat verwijten zonder dat je alles van mij hier gelezen hebt is wederom niet zo slim.

Iemand hierboven dreef de gebruikelijke spot met PSV en de gemeente. Zo gewoon als jullie spot met onze 4 jarige droogte. Prima.

Vervolgens is jouw weerwoord daarop spot met Nouri.

Triest.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 14:05
Blijf het spot noemen! Prima
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 14:15
Waarom heb je die andere gebruiker gerapporteerd?
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 14:21
Omdat hij er overduidelijk mee aan het spotten was... Ik geef toe dat mijn reactie niet een was met super veel inhoud. Maar zeggen dat je iets liever niet op je geweten heb is zeker niet ermee spotten.
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 14:31
Probeer je reactie eens te bekijken alsof je hem zelf niet schreef.

Dan zit er in ene bar weinig verschil tussen, vandaar ook mijn reactie. We doen hier nauwelijks anders dan de spot drijven met andere clubs. Zo wordt jouw reactie ook gelezen.

Daarnaast is het, hoe je het ook bedoelt, ongepast om dat in te brengen in zo’n discussie over de rug van het leed van een ander.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 11 juli 2018 om 13:54
Gaan we weer
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 11 juli 2018 om 13:54
Klop klop 🤪
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 11 juli 2018 om 13:54
Kan je een keer wat anders uitbraken dan vier jaar niks ,oh nee dan blijft er weinig over ,je valt in herhaling
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:59
Hahahah een ajacied die over herhaling begint!!! Of je hebt humor of je snapt niet dat al die prijzen van voor de oorlog erbij halen ook herhalen is haha
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 13:59]
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 11 juli 2018 om 14:01
Ik heb humor hoor zeker weten maar kom es met wat anders iets origineels dan
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
woensdag 11 juli 2018 om 12:20
JeSZSus wat ben jij een puber zeg..
Vind ik leuk
Vamos7 +9899
woensdag 11 juli 2018 om 12:21
Ja wat moet je ermee met die verhalen beetje als als als verbanden turf. Als Robben de teen niet van iker raakt waren wij wereldkampioen geweest als als.
Vind ik leuk
mazu +3405
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Lekker belang dit....
Vind ik leuk
Rene80 +2287
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
en dit is nieuwswaardig want? Alleen omdat ajax er in voor komt?
Vind ik leuk
The Iceman +14612
woensdag 11 juli 2018 om 11:44
En omdat Modric vandaag speelt.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Gelukkig voor hem dat hij nu bij Real Madrid speelt, want wat had hij een spijt gekregen als hij voor Ajax had gespeeld.
Vind ik leuk
El Cazador +8602
woensdag 11 juli 2018 om 11:39
Zonde dat kleine Cruijff nooit gekomen is.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 11 juli 2018 om 11:41
Dan speelde hij nu waarschijnlijk linksback bij jong Ajax.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 11 juli 2018 om 11:41
Laatst zag ik een stukje over Xavi. Die had Modric de perfecte wedstrijd zien spelen op de moeilijkste positie in het veld in een belangrijke wedstrijd voor Real. In de krant las hij dat Modric ruk gespeeld had. Dat was het moment dat hij gestopt was met het lezen en kijken van analyses.
Het kostte hem veel moeite om dat te zeggen over een speler van RM.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:42
Modric, waar een kleine man groot in kan zijn. Wat een geweldige voetballer is het toch, wanneer hij niet mee doet valt het vaak pas op hoe goed hij eigenlijk is. Wat zou dat een stunt zijn als hij Kroatië wereldkampioen kan maken zeg.
Vind ik leuk
reggie +2021
woensdag 11 juli 2018 om 11:42
Hij heeft een feyenoord pyama en een PSV behang en een ajax sleutelhanger.
Vind ik leuk
Hupfean +5097
woensdag 11 juli 2018 om 11:44
Ajax vist nog steeds achter het net.
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 11 juli 2018 om 12:19
Haha, tja, welke club vist volgens jou niet achter het net als het gaat om de allergrootste transfers? De ED-clubs zitten allemaal in het zelfde schuitje. Dus ben wel benieuwd naar je opmerking.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:45
Het goede nieuws wat mij betreft is dat het niet doorging en dat Spurs hem in 2008 voor zo'n 17 miljoen pond kon kopen. Dat leek best veel geld, maar is hij natuurlijk dubbel en dwars waard gebleken, wat een speler.
Vind ik leuk
Foebele +53582
woensdag 11 juli 2018 om 11:46
Kan me nog herinneren dat Ajax met hem bezig was. Jammer dat het er nooit van gekomen is, geweldige speler.
Vind ik leuk
JCJWZ +14429
woensdag 11 juli 2018 om 13:17
Is het toendertijd niet spaak gelopen door een corrupte zaakwaarnemer?
Vind ik leuk
Foebele +53582
woensdag 11 juli 2018 om 13:21
Ik weet niet, hij ging wel direct naar Tottenham dus wellicht was het ook zo dat hij daar meer kon verdienen en hij dacht dat hij een grotere stap ook wel aan kon.

Weet wel dat het een Zagreb speler was en daar hebben we toch een geschiedenis mee inmiddels, met die tering knipoog Kroaat die gewoon overduidelijk corrupt is en omgekocht is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:47
Ruim 10 jaar geleden....komkommertijd?! Zolang het maar over Ajax gaat denkt VP..
Vind ik leuk
soplul +3546
woensdag 11 juli 2018 om 11:47
Mooi weer wat voer voor onze turkse moppersmurf...
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
woensdag 11 juli 2018 om 11:53
Iedereen houd van Ajax zelfs de haters omdat ze meer tijd besteden aan Ajax dan aan hun eigen club ! Raar maar waar waar het hart van vol is lopen de vingers van over haha
Vind ik leuk
JCJWZ +14429
woensdag 11 juli 2018 om 13:19
Psv supporters hebben het zelf niet in de gaten met hun minderwaardigheidscomplex maar ze maken Ajax alleen maar nog groter door het altijd maar over Ajax te hebben. Ik geniet ervan, Ajax blijft maar groter en groter worden.
Vind ik leuk
freek1958 +141
woensdag 11 juli 2018 om 11:58
vp is juist voor die neus club
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:50
Vandaar dat jij hier zit, haha
Vind ik leuk
SimonSays +6884
woensdag 11 juli 2018 om 11:58
Zonde, want als hij bij Ajax had gespeeld dan was hij veel verder gekomen in zijn carrière. Nu hoor je niks meer van 'm.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:03
Hij is net zo lelijk als johan Cruijff
Vind ik leuk
orion73 +1540
woensdag 11 juli 2018 om 12:12
Hij wilde heel graag alleen boden ze te weinig en ging toen graag naar een andere club.
Vind ik leuk
Dani82 +2763
woensdag 11 juli 2018 om 12:14
Volgens mij kwam er ook een triest stukje voorbij, waarin clasie smeekt om alsjeblieft terug te mogen komen naar feyenoord....
Niet allemaal ajax nieuws dus
Vind ik leuk
Bullet +3278
woensdag 11 juli 2018 om 12:17
Mooi te lezen, nu zie je precies wie 10 jaar geleden nog geen voetbalnieuws volgde. Ik ken Modric juist sinds Ajax geïnteresseerd in hem was. Maar het negativisme viert hier weer hoogtij onder de misgunners!!
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:18
Diep van binnen is iedereen Ajacied
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
woensdag 11 juli 2018 om 12:27
Iedereen is fan van ajax. Sure.
Vind ik leuk
FSCeara +8903
woensdag 11 juli 2018 om 12:32
Logisch dat je naar de grootste club ter wereld wil. Jammer dat hij uiteindelijk bij europese dwergen te recht is gekomen zoals de spurs en real
Vind ik leuk
#TenHagOut +488
woensdag 11 juli 2018 om 13:03
Zou mooi zijn als Modric terug zou komen bij Ajax.
Vind ik leuk
Yass +139
woensdag 11 juli 2018 om 13:22
Terug zou komen bij Ajax, heeft hij dan ooit bij Ajax gezeten dan,?! Hhh
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 15:34
Terug komen lijkt mij een lastig verhaal:)
Vind ik leuk
Yass +139
woensdag 11 juli 2018 om 13:19
Wat voor meerwaarde heeft dit artikel eigenlijk?? 🤷‍♀️
Vind ik leuk
allround +1761
woensdag 11 juli 2018 om 13:23
wat een wereld nieuws. Vraag me het volgende af; wanneer Kroatië niet in de halve had gestaan, was het dan ook nieuws geweest (10 jaar geleden?????!!!!) Of is het duidelijk komkommertijd voor de zgn journalisten.
Vind ik leuk
Yass +139
woensdag 11 juli 2018 om 21:57
Idd klopt wat jij zegt
Vind ik leuk
Bergwag +1038
woensdag 11 juli 2018 om 13:24
Volgens mij kostte hij indertijd een paar miljoen wat Ajax niet wilde betalen... eeuwig zonde
Vind ik leuk
Stewie89 +619
woensdag 11 juli 2018 om 13:33
Lekker inhoudelijk nieuws weer.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:38
Iedereen wil naar Ajax.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
woensdag 11 juli 2018 om 16:06
Modric heeft zijn carriere mooi opgebouwd.
Is Sjaak Swart scout? Volgens mij alleen maar schrijver van een column en ex-voetballer, die fanatiek zijn club volgt. Helaas afgevend op andere clubs en op KNVB en arbiters, dat hoort niet in een analyse achteraf thuis.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 16:11
Kwam hij maar naar Ajax en het Nederlandse voetbal. Geweldige speler....
Vind ik leuk
PorQue?! +50
woensdag 11 juli 2018 om 18:16
Ja heel leuk en aardig, maar dan had Ajax de Modric van 2006/2007 gehad en die is toch wel een stuk minder dan de Modric van daarna. Hij had dan vast een jaar of 2/3 bij Ajax gespeeld, boordevol kritiek gekregen in Nederland, zoals dat altijd hier gebeurd. En daarna was hij gaan schitteren in het buitenland.

Ik herinner me nog hoe Suarez wekelijks werd kapot gemaakt op tv. Hij kon zogenaamd niet voetballen. Ik herinner me goed hoe Van der Gijp heel extreem zei dat spelers van top clubs heel raar tegen Suarez aan zullen kijken wanneer hij met de bal rommelt. ''Hij kan er helemaal niets van''.

Toen hij naar Liverpool ging werd er gezegd dat hij zou mislukken.

En nu doet iedereen ineens heel trots in Nederland dat hij hier gespeeld heeft. Dit geldt voor zoveel spelers die uit de Eredivisie komen.
Vind ik leuk
The Eagle +119
woensdag 11 juli 2018 om 18:54
Jammer dat het niet gelukt is. Ik vind hem meer op jesper olsen lijken trouwens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws