Boskamp kraakt 'kinderachtige' Rode Duivel: 'Je maakt jezelf belachelijk'

    Boskamp kraakt 'kinderachtige' Rode Duivel: 'Je maakt jezelf belachelijk'

    donderdag 12 juli 2018 om 15:28

    Thibaut Courtois was dinsdag na de WK-uitschakeling van België ontstemd over het spel van Frankrijk, dat in zijn ogen niet wilde voetballen. Volgens Johan Boskamp is Courtois de laatste die dat moet zeggen.

    Boskamp zet Courtois in Het Belang van Limburg op zijn plek. "lk snap dat de teleurstelling heerst en dat het frustrerend is, maar om daar nadien over te klagen is kinderachtig en je maakt je er zelfs een beetje belachelijk mee", aldus Boskamp. "Thibaut Courtois was emotioneel na de match en het is dan nooit slim om zulke dingen te zeggen. Hij verweet de Fransen de bus te parkeren, maar bij Chelsea doen ze al twee jaar niks anders."

    Courtois was niet de enige Belg die zijn beklag deed over Frankrijk. Boskamp: "Ik vond het gejank van sommige spelers na de partij jammer. Ze zeiden dat Frankrijk antivoetbal speelde, maar dat sloeg nergens op. Dan kan je net zo goed de kwartfinale tegen Brazilië erbij halen. Toen zijn de Belgen na rust nog amper over de middenlijn geraakt. De Fransen hebben tegen België slechts zes overtredingen gemaakt, las ik. En die twee centrale verdedigers zelfs geen enkele. Het is dus zeker geen vuile ploeg."

    Lees ook: Courtois kraakt Frans anti-voetbal: 'Ik had liever verloren tegen Brazilië'

    Plaats een reactie

    Stig +1737
    donderdag 12 juli 2018 om 15:32
    Hij slaat de spijker op z'n kop.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    donderdag 12 juli 2018 om 16:18
    Courtois bedoel je? Want buiten het feit dat brazilië de 2e helft tegen belgië, 3 klasses beter was, vond ik hier inderdaad zielig, dat frankrijk vanaf de 51e minuut heb lopen tijdrekken....
    Spelbederf
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    donderdag 12 juli 2018 om 17:26
    Waar zet je dat tegen af... Ik bedoel, denk je dat als België voor had gestaan dat ze dan geen tijd hadden gerekt? Zoals ik het nu lees is het namelijk net alsof je denkt dat tijdrekken geen algemeen geaccepteerd middel is in de voetballerij.
    Het is misschien irritant dat het gebeurd voor de neutrale kijker maar als het erop aankomt doet elke ploeg dit.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    donderdag 12 juli 2018 om 17:46
    Ik vind dat onacceptabel inderdaad. En dat noemen we anti voetbal, zoals courtois dat precies goed zei...
    Heb je Japan ook maar 1 minuut zien tijdrekken, toen ze nog met 2-1 voor stonden tegen belgië?
    Triest dat zulke landen het voorbeeld moeten geven, vind je niet? Niet elke ploeg doet dus aan tijdrekken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    Cappie +6687
    donderdag 12 juli 2018 om 20:01
    En heeft het Japan iets geholpen? Nee, en dat noemt men dan dus naïef. De winnaar heeft altijd gelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:06
    Het zit je nog steeds hoog he, de uitschakeling van de namaak gouden generatie.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:15
    Ga alsjeblieft geen zwakzinnige conclusies trekken... ik ben een neutrale supporter...
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:54
    Je reacties bewijzen helaas het tegendeel.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:07
    Trek conclusies zoveel je wilt
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    donderdag 12 juli 2018 om 23:04
    Zie reactie cappie, voor liefdadigheid kan je beter recreatievoetbal gaan spelen... zoals vaak gezegd, de wetten van de topsport zijn keihard.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:06]
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:16
    Ga maar teren op de rug van een ander en samen met cappie anti voetbal kijken
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:57
    Met zo'n kinderachtige reactie verbaasd het me vooral dat je om kwart over 1 nog wakker bent.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:06
    Sommige mensen hebben nachtdienst. De wetten van de arbeid zijn ook keihard.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:40
    De wetten van het op je pik getrapt zijn ook blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:27
    Heb je die zelf verzonnen? Of moest je even aan cappie vragen?
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:07
    Je hebt zojuist mijn punt bevestigd waarvoor dank.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:07
    Geen dank! Ik ga verder met serieuze gesprekken voeren. Als je voortaan ergens op reageert, misschien verstandig om niet gelijk conclusies te trekken, of vooroordelen te geven.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:25
    Geen woorden gebruiken voordat je weet wat ze betekenen he, in mijn reacties kun je me op geen enkel vooroordeel betrappen. De enige conclusie die ik na je kinderachtige "ga maar teren op de rug van een ander bla bla bla" kon trekken was dat je niet het intellect had om volwassen genoeg te reageren op mijn stelling dat dit de wetten van de topsport zijn. Nu kan je met verwijten gaan gooien en quasi nonchalant het vermoeden proberen te wekken dat ik degene ben die hier niet serieus is maar met elke reactie op de persoon ipv op wat ik beweer lul je je meer klem. Eitherway maakt het me niet uit, als je op deze kinderachtige manier blijft reageren ben je voor mij uitermate kostelijk vermaak. Mocht je alsnog het vermogen hebben om te reageren zonder de indruk te wekken dat je beledigd bent dan ben je ook kostelijk vermaak omdat ik dan met je serieuze discussies kan voeren zoals met anderen hier.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:50
    Ik ga me weekend niet verpesten aan zulke teksten omdat wij een andere mening hebben over een spelletje.
    Prettig weekend!
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:17
    Ik begrijp dat je er behoorlijk wat tijd aan kwijt bent, de jeugd leest ook steeds minder he... eensgelijks prettig weekend
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:13
    Dat klopt... bedankt! ;-)
    Vind ik leuk
    Adjab +435
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:43
    Dani82 jij snapt het spelletje niet echt he .
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:52
    Nee, vertel.... ik ben een en al oor ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:59
    Wat maakt dat uit, als je de beste bent moet je dat uitdrukken in goals of in ieder geval minder tegen krijgen dan je tegenstander, België is daar niet in geslaagd, einde oefening, bovendien was Lloris onpasseerbaar en Courtois niet.
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:19
    Ik ben geen belgië supporter hoor, maar wie vind jij de beste op dit wk? Frankrijk? Vind jij dat het kampioensteam?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:26
    Uiteindelijk vind ik Frankrijk wel het beste team hebben, ijzersterke verdediging, voorin jongens die het verschil kunnen maken en hetzelfde geldt natuurlijk voor Kroatië. Het is een toernooi en het team dat het beste met alle omstandigheden omgaat is het beste,dan hoeven ze niet eens het mooiste voetbal te spelen (win je geen prijzen mee) net als de competitie, door wie is Frankrijk helemaal zoek gespeeld? Snap je.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 05:28]
    Vind ik leuk
    Dani82 +645
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:08
    Frankrijk heeft ook het sterkste team, daarom vind ik het jammer dat zo’n team gaat lopen tijd rekken, dat hebben hun helemaal niet nodig.
    Maar ik snap je;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:33
    Klopt
    Vind ik leuk
    Adjab +435
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:42
    Dacht mijnheer Courtois nou echt dat Frankrijk het spelletje mee zou spelen zodat België op dezelfde manier zoals tegen Brazilië zouden kunnen winnen.
    Helaas dan ben je een echte Belg, als je dit ook nog geloof ook. Zwaar onder de gordel Belgen sorry.
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1135
    donderdag 12 juli 2018 om 16:41
    Ga je in elke comment een automerk noemen Stig?
    Vind ik leuk
    Leedz +5137
    donderdag 12 juli 2018 om 15:32
    De Bekende Spijker slaat hij hier en dat ondanks zijn liefde voor Belgie
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:32
    Idd Boskamp! Helemaal gelijk! Die Courtois speelt het lelijkste voetbal bij Chelsea en nu zeiken?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10058
    donderdag 12 juli 2018 om 15:32
    Gelijk heeft ie, niet janken over de tegenstander na je verlies.. En zo verdedigend speelde Frankrijk ook weer niet, ik zou het meer degelijk noemen..
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3054
    donderdag 12 juli 2018 om 15:35
    Ondanks dat Courtois misschien als een slechte verliezer overkomt geef ik hem toch wel gelijk. Frankrijk heeft een selectie waar je oogstrelend voetbal mee kunt spelen, zeker als je ziet welke spelers allemaal zelfs niet geselecteerd zijn. Met de huidige 23 selectiespelers kun je attractief en verzorgd voetbal spelen met veel diepgang op de vleugels en creativiteit op het middenveld. Helaas kiest deze trainer voor een defensieve aanpak die eigenlijk niet bij de kwaliteiten van de spelers passen, maar goed uiteindelijk is het resultaat er tot nu toe en dat is allemaal waar het om draait.
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    donderdag 12 juli 2018 om 15:44
    Hahah en België niet? Dat is me ook een selectie man met Lukaku, Hazard, Mertsen, Kevin etc etc..
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3054
    donderdag 12 juli 2018 om 15:52
    België heeft zeer zeker een geweldige selectie maar die probeerde er dan ook echt wat van te maken, iedere wedstrijd die ze hebben gespeeld. Ook in een wedstrijd tegen Engeland (die nergens om ging) en ook tegen Brazilië durfden ze te voetballen. Frankrijk heeft voornamelijk achterover gehangen en reactievoetbal gespeeld, wat zonde is met hun (ster)spelers en uitzonderlijke kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Leedz +5137
    donderdag 12 juli 2018 om 16:12
    Belgie heeft toch gewoon gecounterd tegen Brazilie laten we eerlijk zijn en dat hoeft een team met zulke kwaliteiten toch niet te doen of vond je hen lekker aanvallen?
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3054
    donderdag 12 juli 2018 om 16:18
    Klopt, Belgie heeft toen uit een corner en een counter een 0-2 voorsprong gepakt maar in de eerste helft wilden ze echt voetballen. Daardoor was het ook een leuke wedstrijd om te zien met kansen over en weer want mede door de aanvalsdrang van België had Brazilië binnen een kwartier ook 2-0 voor kunnen staan. Ik snapte wel dat België in de tweede helft de voorsprong verdedigde omdat Brazilië de druk enorm opvoerde, maar dat vind ik anders dan Frankrijk die vanaf minuut 1 defensief opgesteld staat.
    Vind ik leuk
    Leedz +5137
    donderdag 12 juli 2018 om 17:41
    Frankrijk heeft Belgie gewoon goed gebestudeerd want als Brazilie die aanvallend is ingesteld wordt verslagen (hetzij met geluk) dan zal je wel gek zijn vol op de aanval te spelen dus dan kan je alleen maar zeggen dat zij gewoon een goede tactiek hebben gebruikt wetende dat je voor een finale plek speelt... en het leuke van dit verhaal is dat toen Belgie alle ruimte kreeg om aan te vallen zij eigenlijk niet wisten hiermee om te gaan
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:47
    Een counterploeg pur sang kan het spel niet maken en dat zag je tegen de fransen ...ik blijf het herhalen ...ze kregen een koekje van eigen deeg en gaan nu bleiten ...zoooooo zwak !
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:58
    Ik vind het echt wel meevallen hoor met die "geweldige selectie". Courtois, Hazard en De Bruyne zijn inderdaad geweldenaren. In de verdediging heb je dan nog Vertonghen die er dicht tegenaan zit, maar de rest zijn toch echt niet meer dan heel goede voetballers; ik zou ze zeker niet "geweldig" willen noemen. Ik vond Belgie 1980, toen ze de EK verloren van Duitsland een betere ploeg met over het algemeen betere spelers...
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:45
    Mijn broek zakte net even af ....ze durfden te voetballen tegen brazilië ...goeie raad van tante kaat bekijk de wedstrijd aub nog eens
    Vind ik leuk
    Adjab +435
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:54
    Dat was een duur foutje van België winnen van Engeland
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    donderdag 12 juli 2018 om 15:52
    En Chelsea dan ? Hazard, Willian,Pedro, Morata, Fabregas en Kanté zijn geen spelers om mooi voetbal mee te spelen ?
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3054
    donderdag 12 juli 2018 om 15:55
    Zeker wel en als we toch bezig zijn kunnen we ook Manchester United bijv. aan de lijst van anti-voetbalteams toevoegen maar het ging me puur om Frankrijk-België. Je zou bijna kunnen stellen dat beiden teams evenveel kwaliteit hebben maar als je ziet wat Frankrijk er tegenover zet ten opzichte van België, dan vind ik dat teleurstellend van de Fransen.
    Vind ik leuk
    Steven77 +68
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:59
    Frankrijk en België even veel kwaliteit? België heeft 3 echt goede spelers, Frankrijk toch een stuk meer. Ik vind Frankrijk ook veel volwassener voetbal spelen. Mss niet altijd leuk om naar te kijken maar in de top gaat t daar niet om.

    Courtois is gewoon een jankbal net als al die gasten bij Sporza. Zitten nu al paar dagen af te geven op Mbappe en zn zogenaamd onsportieve gedrag. Leg daar maar lekker de focus op zuiderbuurtjes, dan hoef je tenminste niet naar t echte probleem te kijken (instelling/tactiek/opstelling).

    Opvallend trouwens dat ze bij het Belgische VI volop Nederlanders uitnodigen! Hebben ze in Vlaanderen geen mensen die beetje over voetbal kunnen praten?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 16:06]
    Vind ik leuk
    oke dan +4058
    donderdag 12 juli 2018 om 15:54
    Het gaat zo toch prima voor ze. Tegen Argentinië kwamen ze achter met 2-1. Dan trappen ze even het gaspedaal in en maken 3 goals in 20 minuten. Dan schakelen ze weer terug en halen de winst binnen.
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3054
    donderdag 12 juli 2018 om 15:57
    Mee eens en dat is ook een stijl om te voetballen. Maar persoonlijk heb ik liever dat Frankrijk meteen vanaf het begin het gaspedaal intrapt, het verschil maakt en dan de boel controleert, nu komt het een beetje over als een 'luie' ploeg die toch wel weet dat het goed komt. Maar wat je zegt, tot nu toe gaat het prima voor ze. Het resultaat is er namelijk.
    Vind ik leuk
    ppdf +610
    donderdag 12 juli 2018 om 16:07
    Ja klopt. Frankrijk speelt niet het mooiste voetbal. Maar toch ook logisch dat je met Hazard in super vorm even met 40 meter in je rug gaat spelen. België kan het ook als compliment zien.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    donderdag 12 juli 2018 om 17:30
    Real Madrid heeft ook een geweldige selectie maar speelt ook al jaren negatief voetbal... Resultaat, een volle prijzenkast.

    Barcelona speelt bij vlagen oogstrelend maar wint geen Champions League meer.

    Hoewel mijn voorkeur bij mooi voetbal en Barcelona ligt moet ik toch eerlijk toegeven dat wanneer het om de prijzen gaat het eerste veel effectiever is.

    België ging zoals Nederland ook altijd heeft gedaan voor de schoonheidsprijs, dan kom je nou eenmaal sneller met lege handen te staan. Die keuze heeft Frankrijk niet voor ze gemaakt maar dat hebben ze zelf gedaan.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2263
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:00
    In NL is het niet anders. 020 speelt misschien het mooiste voetbal, maar de prijzen worden gepakt door PSV en Feyenoord...
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:44
    Om goed en attractief voetbal te spelen moet je met 2 zijn ...portugal - spanje bv ...brazilië wilde elke wedstrijd maar servië stond te wachten op eigen helft , costa rica en zwitserland ook en dan zwijg ik nog over de belgen ...als er eentje moet zwijgen dan is het courtois want hij was de op 1 na doelman met de meeste reddingen en wat zegt dit dan over deze overhypte en indrukwekkende gouden generatie die mss brons gaat winnen lmao
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    donderdag 12 juli 2018 om 15:38
    Helemaal gelijk.
    Maar hij geeft ook aan zo direct na de wedstrijd ben je gewoon teleurgesteld, boos en dan doe je zulke uitspraken dus maak daar nu ook niet een te groot punt van.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:38
    Op zo'n moment en in zo'n situatie is het niet zo gek dat je er van alles uitklapt. Deze reactie van hem was idd ook wel onterecht gezien hij zelf voor Chelsea speelt. Wat hij zei over de arbitrage had hij wel zeker een punt mee
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    donderdag 12 juli 2018 om 15:40
    Courtois is sowieso een zeikzak
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:44
    Ik heb wel een zwak voor Courtois omdat hij na afloop altijd wel bereid is zijn mening te geven, soms ben je het ermee eens, soms niet. Beter dan spelers die alleen voor de camera komen als ze de eer op kunnen strijken of nog erger spelers die voor de camera komen maar eigenlijk niets durven zeggen.
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    donderdag 12 juli 2018 om 15:49
    Lijkt Ajax en Sjaak zwart wel janken en de scheids de schuld geven
    Vind ik leuk
    flipper +1324
    donderdag 12 juli 2018 om 15:52
    Moest je het ff kwijt.....
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    donderdag 12 juli 2018 om 16:13
    Yep
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    donderdag 12 juli 2018 om 15:53
    Ach zeik nou niet zo, het zou pas zorgelijk zijn als die zegt: Ben blij dat Frankrijk wint vanavond zeg...
    Vind ik leuk
    deltiaan +1046
    donderdag 12 juli 2018 om 15:57
    nee nee boskamp dat achterlijke gelul bij vi en co van jullie dat is veel erger dikkop
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 16:02
    Net als jouw taalgebruik.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    donderdag 12 juli 2018 om 16:00
    Achja die jongen zat nog vol emotie na de uitschakeling dus in die context kan ik het nog wel begrijpen.

    Nu zal hij zelf ook wel zoeits hebben van waarom heb ik dat gezegd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:00
    Goeie foto! Zijn verhaal is nog beter maar ik word altijd vrolijk als ik Johan zie. Thnx VP en meer Johan graag. Een van de weinige Nederlanders die een held is in delen van NL, België, Georgië en Koeweit, maar dat terzijde.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2047
    donderdag 12 juli 2018 om 16:06
    dat doet boskamp elke dag dus die kan het weten
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:09
    De oude rot in het vak weet het prima te verwoorden zo pak je het aan .
    Denk dat de schuld zeker in eigen boezem te vinden is prima gezegd Jan
    Nee Mannekes het is ge eigen schuld
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:12
    koek van eigen deeg
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:45
    Sorry Jan, maar bij het meeste geringste gingen de Fransen als stervende zwanen naar de grond. België had de beste kansen en het is een wonder dat het lang 1-0 bleef. Antivoetbal dus. Ik verzeker je Jan. Dat Frankrijk gaat de bietenbrug op tegen de Kroaten. Net goed voor Theater Les Blues.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 17:06]
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2848
    donderdag 12 juli 2018 om 16:48
    Nou Johan, België heeft meer voetbal laten zien dan Frankrijk op dat toernooi. Maar dat zeg je er niet bij.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 16:49
    Frankrijk wist dat hun kracht zit in counteren en ze kunnen ook achteroverleunen omdat ze goede verdedigers hebben en als dan Pogba daar nog tussen staat, dan is er geen ruimte.
    Maar ik snap Courtois wel, dit is een leuk WK, ik zag gister ook Kroatie, die niet gingen tijdrekken maar bleven voetballen. Dan is het sneu dat het behoudende Frankrijk doorgaat en Belgie niet.
    Maar de mooi spelende ploegen winnen zelden.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2968
    donderdag 12 juli 2018 om 17:05
    Dankjewel Jan Boskamp, zo was het juist. Een realist met verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    giomenin +125
    donderdag 12 juli 2018 om 17:13
    De grootste fout vd Belgen op t wk was gewoon die domme 1-0 winst tegen Engeland wat ze een bijna zekere 1e finaleplaats heeft gekost. Nu 2x pieken tegen 2 topfavorieten in n paar dagen is gewoon veel zwaarder dan de Engelse route. Dat hebben die Engelse toch veel slimmer gedaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:03
    Ik betwijfel of Belgiè van Colombia en Kroatië had gewonnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:13
    Goed gezien, Jan.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1419
    donderdag 12 juli 2018 om 19:40
    Frankrijk liet toch gewoon zien dat verdedigen ook een kunst is? Ik genoot van de rust en professionaliteit van Frankrijk en vond België erg onvolwassen en onervaren ogen.. En de wissel van Fellaini (tenzij het om een blessure ging) was ook prutswerk..
    Vind ik leuk
    035 +3691
    donderdag 12 juli 2018 om 20:33
    "De Fransen hebben tegen België slechts zes overtredingen gemaakt, las ik."

    Goed om te oordelen op datgene wat je leest.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:53
    Niet zo huilen sukkel
    Vind ik leuk
    035 +3691
    donderdag 12 juli 2018 om 23:05
    OK. Als jij het niet met mij eens bent ga je dus schelden?
    Welkom waardig lid van VP..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:25
    Frankrijk verliest de finale, en niemand zeurt meer....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:36
    Belgie is niet goed genoeg. Punt.
    Vind ik leuk
    Elsita +0
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:00
    Misschien moet meneer Boskamp zijn eigen optredens op tv eens terugkijken..over kinderachtig gedrag gesproken..
    Vind ik leuk
    The Eagle +74