'West Ham heeft beet en verpulvert clubrecord: 40 miljoen euro voor Braziliaan'

    'West Ham heeft beet en verpulvert clubrecord: 40 miljoen euro voor Braziliaan'

    donderdag 12 juli 2018 om 15:44

    De kans is groot dat Felipe Anderson de Serie A verruilt voor de Premier League. West Ham United heeft donderdag een akkoord bereikt met zijn club SS Lazio.

    Dat meldt Sky Sports. West Ham is al enige tijd bezig met de komst van Anderson, die de afgelopen jaren tot de beste spelers van Lazio behoorde. Inmiddels is een definitieve transfer dichtbij: West Ham heeft volgens Sky een akkoord bereikt met Lazio over een transfersom van ongeveer veertig miljoen euro.

    Ook The Daily Mail schrijft dat Anderson hard op weg is naar Londen. De Braziliaanse aanvaller heeft al een Engelse werkvergunning gekregen en wordt waarschijnlijk binnen 24 uur gepresenteerd. Met veertig miljoen euro wordt Anderson de duurste aankoop in de clubhistorie.

    Anderson was afgelopen seizoen goed voor vier goals en zeven assists in 21 competitiewedstrijden namens Lazio. Ook in de Europa League was hij drie keer trefzeker. West Ham versterkte zich al met Lukasz Fabianski, Ryan Fredericks, Issa Diop, Jack Wilshere en Andriy Yarmolenko.

    Plaats een reactie

    Donnygo +2977
    donderdag 12 juli 2018 om 15:49
    The Hammers zijn ook lekker bezig op de transfer markt ook hij is weer een echte versterking.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    donderdag 12 juli 2018 om 16:33
    Yarmolenko rechts, Anderson links. Lekker hoor
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3127
    donderdag 12 juli 2018 om 15:50
    West Ham pakt lekker door deze transferwindow. Hopelijk weten ze dit jaar weer eens te verassen. Het is en blijft toch wel één van de mooiste Engelse clubs. Vind het nog steeds zonde van dat nieuwe stadion.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2490
    donderdag 12 juli 2018 om 16:33
    Te beginnen met de 1e wedstrijd op Anfield !
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3127
    donderdag 12 juli 2018 om 17:03
    Nou.. laten we dat maar even niet doen. Daarna gun ik jullie alles!
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2490
    donderdag 12 juli 2018 om 17:17
    Zolang jullie die 2 clowns op goal hebben staan is er een serieuze kans met deze selectie
    Vind ik leuk
    Yuri +3673
    donderdag 12 juli 2018 om 15:51
    PL clubs krijgen veels te veel geld
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    donderdag 12 juli 2018 om 15:52
    Conte is volgens Sky ontslagen.
    Sky in Italy are reporting that Antonio Conte is no longer the Chelsea head coach.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:54
    Die trainer van Napoli wordt wss de opvolger toch?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    donderdag 12 juli 2018 om 15:56
    Denk dat je Sarri van Napoli bedoeld ;)

    Ja denk het wel en die zal dan waarschijnlijk samen met Jorginho komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:57
    Ja die bedoel ik idd. Zal wel wat aanvallender worden dat is mooi om te zien!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    donderdag 12 juli 2018 om 15:59
    Hoop ik wel toch altijd zonde dat Chelsea verdedigend speelde zoveel aanvallend goede spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:53
    Lekker bezig!
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2490
    donderdag 12 juli 2018 om 16:35
    Anderson , Arnautovic , Yarmolenko , Lanzini , Chicharito , Antonio voor 4 posities en dan heb je Andy Carroll nog als fantastische stormram ( echt belachelijk dat hij niet meeging naar het WK in die rol , die Vardy voegt niets toe)
    Maar wat een luxe hebben we dit jaar!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:54
    Zeker, maar houd er wel rekening mee dat Lanzini een groot deel van aankomend seizoen aan de kant zal staan dankzij zijn knieblessure.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2490
    donderdag 12 juli 2018 om 18:40
    Dat is waar , en Antonio gaat volgens het laatste nieuws voor €20M naar Crystal Palace.
    Als we er nog een aanvaller bijhalen zou ik graag Adama Traore van Middlesbrough zien.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1538
    donderdag 12 juli 2018 om 16:37
    Wie gaat er nou bij West Ham United spelen? Stomme beslissing zeg.
    Vind ik leuk
    davidben +5270
    donderdag 12 juli 2018 om 17:01
    Club met veel traditie, enorme aanhang en prachtig tenue. Niet te vergeten in een wereldstad.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1538
    donderdag 12 juli 2018 om 22:15
    Club zonder prijzen, club die ook niets gaat winnen. Traditie? Welke traditie dan? Londen is natuurlijk mooi, geweldige stad, maar West Ham stelt niets voor.
    Vind ik leuk
    davidben +5270
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    West Ham heeft een Europa Cup gewonnen. De andere prijzen kun jezelf opzoeken. De belangrijkste Engelse spelers waren Bobby Moore en Trevor Brooking. in Engeland houden ze van traditie en blijven hun helden eren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1538
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:48
    Je hebt gelijk, maar oude tijden.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:06
    Goeie speler wat ik heb gezien, maar matig rendement dan..
    Vind ik leuk
    Cookee +10854
    donderdag 12 juli 2018 om 18:07
    Even een vraagje.
    Hoeveel Brazilianen lopen er eigenlijk in het mondiale voetbal?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws