De Jong sprak met broer Siem over PSV-situatie: 'Je weet het nooit'

    De Jong sprak met broer Siem over PSV-situatie: 'Je weet het nooit'

    zondag 15 juli 2018 om 14:50

    Vòòrdat hij zijn krabbel zette onder een nieuw contract in Eindhoven, sprak Luuk de Jong onder meer met broer Siem over zijn sportieve toekomst. Afgelopen jaar ontving De Jong meerdere aanbiedingen uit onder meer Mexico en Frankrijk. 

    Het avontuur lonkt dus, maar zaterdag werd bekend dat PSV en De Jong hun samenwerking - op papier althans - verlengen tot medio 2021. "Uiteindelijk gaf de doorslag dat nieuwe leiding, trainer Mark van Bommel en interim technisch manager John de Jong, mij heel graag wilde houden. Dat geeft een goed gevoel", aldus de targetman in gesprek met Voetbal International

    "Dan ga je heel zorgvuldig nadenken. Ik heb gesprekken gevoerd met mijn broer Siem, mijn vader en mijn zaakwaarnemer. Die zeiden: bij PSV weet je wat je hebt, ben je belangrijk. Je weet nooit waar je terechtkomt als je voor een andere club kiest. Zo sta ik erin, zo voel ik het ook. Nu wil ik weer belangrijk zijn voor PSV."

    Poll

    Kan Luuk de Jong een stapje hoger aan?

    (5190 stemmen)

    Plaats een reactie

    Chucky +724
    zondag 15 juli 2018 om 14:55
    2012....
    Vind ik leuk
    Moa +3657
    zondag 15 juli 2018 om 14:56
    Zucht.. pro's op de redactie van VP!
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 15:01
    Een contract tot 2012 lijkt een slimme zet van Luuk. Dan wordt hij, met terugwerkende kracht, in elk geval nog drie keer kampioen. Maar de vier titels van Ajax zijn wat moeilijker te verteren ;)

    Edit: Einde bericht. VP heeft -helaas- 2012 veranderd in 2021.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    zondag 15 juli 2018 om 15:03
    Zag het ook ,.. AHUM edit please.
    Easy.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 15:07
    Heeft Luuk goed gedaan even met zijn oudere broer praten. Wij zijn blij dat we een goeie hebben kunnen behouden! We hebben zoveul goei!!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    zondag 15 juli 2018 om 15:48
    Back to the future. 😊
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 15:51
    Forward to the past.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    zondag 15 juli 2018 om 14:56
    Luuk wordt topscorer van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 14:57
    Daar weet Siem alles van!
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 14:57
    Prima. Nu Zoet en Lozano nog houden en een verdedigende middenvelder erbij.
    Vind ik leuk
    Jesperb1 +229
    zondag 15 juli 2018 om 15:01
    Die zal nu wel weggaan, die twee liggen elkaar totaal niet meer.. Iets met Terry en Bridge..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3570
    zondag 15 juli 2018 om 14:57
    Mijn gevoel zegt dat er leuke dingen staan te gebeuren onder leiding van Van Bommel.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8889
    zondag 15 juli 2018 om 14:58
    Kan Luuk een stapje hoger aan?

    Simpelweg nee.
    In Nederland geen probleem, maar net al buiten de grenzen is het niveau toch een paar stappen hoger.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5486
    zondag 15 juli 2018 om 14:59
    Wie die artikelen van VP ook schrijft.. lees eerst eens het hele stuk door alvorens je wat plaatst. Scheelt veel (amateuristische) fouten.. 2012..
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    zondag 15 juli 2018 om 15:02
    Luuk is dus nu al zes jaar transfervrij, zegt VoetbalPrimeur. Knap.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 15:03
    Eieren voor je geld kiezen heet zoiets
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2278
    zondag 15 juli 2018 om 15:14
    Hij kan wel een stapje hoger aan maar dan gaat het ook echt om 1 stapje en is het ook van belang wat voor voetbal er wordt gespeeld, overigens zou de Jong ook wel tot score komen bij een Barcelona of PSG met de aanvoer die je daar krijgt vanaf de zijkanten :p
    Vind ik leuk
    Zazu +154
    zondag 15 juli 2018 om 15:37
    Zeer bruikbare en waardevolle speler.. Werkt altijd hard... Staat altijd normaal de pers te woord.. Geen kapsones.... Probeer maar een betere te vinden.. Neem aan dat psv nog stand in haalt voor locadia en lammers.. Romero is pas 19.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165010
    zondag 15 juli 2018 om 15:42
    Doede goed Luukske
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:06
    Misschien heeft het er ook mee te maken dat zijn gedrag in een land als Mexico niet gepikt zou worden op het veld? Is maar een vraag....
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    zondag 15 juli 2018 om 16:23
    Maar Ajax had echt geen interesse.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:38
    Dit is gewoon erkennen dat hij aan zijn top zit. Niks mis mee trouwens.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2547
    zondag 15 juli 2018 om 16:38
    Prachtige voorhoede nu. Lozano of Pereiro of ??? op rechts. De Jong in het centrum met Romero erachter en Bergwijn op links. Zou zomaar 4,4,2 kunnen worden.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 17:03
    Lekker "belangrijk"!!
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +508
    maandag 16 juli 2018 om 08:16
    Heerlijk dat de Jong bij PSV blijft spelen ze zonder spits
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:05
    Zeer blij met het langer aanblijven van Luuk. Die vent heeft een goede uitstraling.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong sprak met broer Siem over PSV-situatie: 'Je weet het nooit'