Derksen vertelt 'enige echte waarheid' en heeft VI-primeur: Heb ik gehoord

    Derksen vertelt 'enige echte waarheid' en heeft VI-primeur: "Heb ik gehoord"

    maandag 16 juli 2018 om 07:25

    Johan Derksen voelde zich zondagavond in de laatste uitzending van VI Oranje Blijft Thuis geroepen om 'de enige echte waarheid' over het vertrek bij RTL te vertellen. Derksen stapt samen met presentator Wilfred Genee en René van der Gijp over naar Veronica, maar wilde aanvankelijk niet weg bij de commerciële zender.

    "Ik kan bijna niets naar over RTL zeggen", zegt Derksen. "Ik heb hier bijna 21 jaar gezeten. Ze hebben me altijd fantastisch behandeld. Wij wilden niet weg, maar Erland Galjaard (voormalig programmadirecteur van RTL, red.) heeft steeds tegen de directeur Sven (Sauvé, CEO RTL Nederland, red.) gezegd: ik zie John (De Mol, red.) iedere dag. Die gasten bluffen, want John wil ze helemaal niet hebben."

    Dat klopte volgens Derksen niet. "Daardoor kreeg Sven niet de juiste informatie. Voordat ze wisten wat er gebeurde waren we inderdaad weg, want we bluften helemaal niet. Dus eigenlijk heeft Erland Galjaard het op z'n geweten dat wij weg zijn bij RTL, waar wij zelf helemaal niet weg wilden. Dat is de enige echte waarheid."

    "Erland staat nu diskjockey te spelen, maar laat wel Voetbal Inside achter." Derksen lijkt vervolgens met een primeurtje te komen. "Al komt er een nieuwe Voetbal Inside, heb ik gehoord." Genee: "Ja, dus het komt altijd goed."

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 07:28
    Galjaard gladde Aal
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:32
    Past goed bij Wendy! Die is dol op zijn gladde aal
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:37
    Wendy is doller op geld denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:44
    Haha dat denk ik ook...
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    maandag 16 juli 2018 om 08:20
    Wendy en nog een paar van die mensen zijn alleen bekend geworden doordat ze vrouw/man/partner/vriendin zijn van..
    Vind ik leuk
    HanV +3704
    maandag 16 juli 2018 om 09:13
    Deze juist niet, zij was al jaren bekend van tv. Je zou het eerder andersom zeggen, Galjaard is de man van..., maar dat zal komen omdat hij niet op tv komt.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8796
    maandag 16 juli 2018 om 09:14
    Wendy had al een aardige carrière voordat ze erland leerde kennen.

    Ze is inmiddels een jaar of 2 over dr houdbaarheidsdatum heen als je het mij vraagt, maar in haar SBS tijd was ze gewoon een vak vrouw pur sang.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2703
    maandag 16 juli 2018 om 09:59
    Ik ken haar vooral van 'Over de Rooie'.
    Geweldig 😆
    Vind ik leuk
    Quaresma +5161
    maandag 16 juli 2018 om 09:39
    En ik ben dol op Wendy
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    maandag 16 juli 2018 om 07:31
    Dus nog een praatprogramma over voetbal erbij?? Veel van het goede. Maar we zullen wel zien hoe RTL de leegte gaat invulle.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 07:37
    Daar komen dan van die schijtlollige halve cabaretiers voor aanschuiven, dat wordt natuurlijk helemaal niks.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    maandag 16 juli 2018 om 07:43
    Ik vrees ook een laffe copy paste van RTL..
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 07:47
    Krijg ook zo'n TV-kantine gevoel... Sex met 3 condooms om, bah. Je krijgt er totaal geen lekker gevoel bij.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    maandag 16 juli 2018 om 07:52
    Hahaha.. We gaan het zien of niet zien ;-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 07:55
    Ik ga het 1x zien.. en daarna niet meer zien... 👎
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 10:24
    Hoezo, daar voel jij toch niks van als ze m in je poessie schuiven?
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 15:10
    Tja, jij laat er al hele doelpalen in glijden. Mocht je weer even uit de sling van je Meester?
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 16 juli 2018 om 09:50
    Ja en die gaan forceren.
    Misschien wel tijd voor een echt voetbal programma.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 09:55
    Ik ga bijna naar Ajax TV verlangen. Bijna.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 16 juli 2018 om 10:15
    Meisje van Ajax TV is naar FOX, die mazzel heb je dan wel.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 10:18
    Weet ik, opvolger van Helene. Ajax TV ook al een opleidingscentrum? :-)
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 16 juli 2018 om 11:13
    Eigen jeugd
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 15:17
    Ja? Eerst itempjes filmen met de pupillen, en dan via de junioren door naar items over Jong en het 1e? 😉👍
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 12:45
    En dat hun kennende branden ze dat nieuwe praat programma tot aan de grond toe af,je zou het maar moeten presenteren
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:33
    Hebben ze niks beters voor op VP ? wat een BS
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2250
    maandag 16 juli 2018 om 08:08
    als derksen het zegt zal het wel gelogen zijn
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:10
    Bullshit RTL neemt afscheid van alle tokkie programma’s gaan zich op andere doelgroepen richten
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:28
    Mensen die geïnteresseerd zijn in "spectaculaire politie achtervolgingen" bedoel je, of gaan ze voor smaak? Flodder... hou op hoor, VI was HET enige programma dat die zender op de been hield.

    En darten trekt ook meer kijkers dan je denkt! Daar moet ik de heren van VI toch wel ongelijk in geven.

    Kortom, meer voor mannen moet óf ophouden te bestaan, of ze moeten op andere manier uit hetzelfde vaatje gaan tappen vrees ik!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:36
    HaahhahhhhhahHaha

    Nope hun inkomsten komen daar echt niet vandaan clown... GTST, boulevard, hou van Holland, the voice ect... daar komt VI niet eens bij in de buurt clown.


    En dan hebben ze ook nog eens RTL nieuws die elk jaar weer de grootste beerputten opent en de regeer akkoorden als eerste in handen heeft. Nee jochie ze zijn vooral gezeik kwijt van hun grootste achterban de hoogopgeleide jonge vrouw...


    Tekenend dat jij dit niet ziet en denkt dat tokkie tv zo belangrijk was/is op tv haha
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:38
    Ik doelde op rtl7, waar de heren voor 97% aanwezig waren....

    Clown? Wie van ons kijkt er nou naar RTL4 Bassie?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:18
    Waar zeg ik dat ik er naar kijk precies?

    Ehh RTL z de sport update en al die andere bende was net zo slechte cijfers als VI. Daarbij is het gewoon RTL meer niet RTL 7 had niet eens kunnen bestaan zonder de rest haha
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 09:18]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    maandag 16 juli 2018 om 10:09
    ''En dan hebben ze ook nog eens RTL nieuws die elk jaar weer de grootste beerputten opent en de regeer akkoorden als eerste in handen heeft.''



    Hahaha, dat kan je niet menen. Laat je jezelf nemen door het fake nieuws?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:02
    hebben ze altijd al gedaan !! op de Gordons ,Frogers ,Jolings, Albert ver Lindes Carlo Boszhard , en noem er maar meer op misschien Paul de Leeuw ,
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 12:48

    Zoals Johan al zei,stop politie,en dan nog mensen een boete geven in guldens,kansloze oude bagger tv
    Vind ik leuk
    satesaus +502
    maandag 16 juli 2018 om 08:20
    Krijg je dadelijk een voetbalprogramma, gepresenteerd door Hunberto, vaste tafelgasten Geer, Goor en Richard Groenendaal.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:30
    Als koning don Louis dan aanschuift....







    Dan ga ik toch stiekem kijken!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:12
    Of Vigo Waas, En Nico Dijkshoorn.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1184
    maandag 16 juli 2018 om 08:45
    Erland galjaard de grootste engnek van Nederland
    Vind ik leuk
    0260165 +602
    maandag 16 juli 2018 om 09:13
    Ik wilde eigenlijk dierengeneeskunde gaan studeren, maar toen zei mijn oude wiskundeleraar tegen het hoofd van mijn toekomstige school dat ik dat nooit zou doen, dus toen heb ik besloten iets anders te doen dan ik wilde, namelijk begravenisondernemer worden.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:41
    Of begrafenisondernemer?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    maandag 16 juli 2018 om 10:02
    Nou veel succes ermee.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:06
    Derksen is onbetrouwbaar. John de Mol is een keiharde zakenman.
    Natuurlijk ging het cocktail trio weg bij RTL naar Talpa voor meer geld (ongelooflijk). Derksen is wereldkampioen verschuilen achter smoesjes. Als zij niet bij RTL weg wilden dan moest hij flink zijn op zijn strepen staan. Ik verwacht dat de populariteit van de VI-gangers mettertijd toch flink zullen afnemen en ik ben blij dat ze ook die andere bagger (Johnni de Mol, Gordon, Linda de Mol en vriendjes) ook meenemen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    Yass +106
    maandag 16 juli 2018 om 11:24
    Droge derksen actie hhhh
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:11
    Zeik niet zo Derksen, arrogante pik, ga jij en jouw kompanen maar lekker je waar maken bij John de Mol. In het verleden behaalde "successen" is geen garantie voor de toekomst.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Derksen vertelt 'enige echte waarheid' en heeft VI-primeur: "Heb ik gehoord"