'AS Roma akkoord over Alisson-opvolger; WK-ganger onderweg naar Italië'

    'AS Roma akkoord over Alisson-opvolger; WK-ganger onderweg naar Italië'

    zondag 22 juli 2018 om 21:20

    Robin Olsen wordt waarschijnlijk de nieuwe keeper van AS Roma. Olsen heeft van zijn werkgever FC Kopenhagen toestemming gekregen om de transfer af te ronden. Roma en Kopenhagen zijn in grote lijnen akkoord over het transferbedrag.

    Dat wordt gemeld door het Zweedse Aftonbladet en de Italiaanse journalist Gianluca di Marzio. Beide media meldden dat een transfer aanstaande is. Aftonbladet schrijft dat beide clubs akkoord zijn, Di Marzio is echter iets minder stellig en meldt dat er nog wel puntjes op de i gezet moeten worden.

    Mocht de transfer doorgang vinden, dan wordt Olsen de duurste Zweedse doelman ooit. Kopenhagen ontvangt naar verluidt 120 miljoen kroon voor Olsen. Omgerekend is dat ruim elf miljoen euro.

    Olsen moet bij Roma de naar Liverpool vertrokken Alisson Becker opvolgen. Voor Becker wordt in totaal ruim zeventig miljoen euro betaald door The Reds, waardoor hij de duurste doelman in de geschiedenis is. Naar verwachting stapt Olsen maandag op het vliegtuig om zijn transfer af te ronden.

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +23836
    zondag 22 juli 2018 om 21:24
    Optie minder voor Cillissen..
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12542
    zondag 22 juli 2018 om 21:29
    Helaas wel..
    Vind ik leuk
    Vato75 +2038
    zondag 22 juli 2018 om 21:37
    Maar Kopenhagen zoekt nu een nieuwe keeper
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 21:38
    Ja en Feyenoord zoekt nog een hele volwaardige selectie
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    Vato75 +2038
    zondag 22 juli 2018 om 21:42
    Nee hoor kom je daar nou bij
    Vind ik leuk
    derechter +71
    zondag 22 juli 2018 om 21:46
    Angst aanvallen van die bril smurf richting Ajax
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    zondag 22 juli 2018 om 22:47
    Onnodig...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 21:40
    Cillessen wordt buiten Nederland blijkbaar niet als een "gewild doelwit" beschouwd. Roma gaat liever voor een relatief onbekende keeper van een kleine club. Kiest dus voor -bewezen- kwaliteit en niet voor een doelman met zogenaamde potentie die dagelijks met Messi traint.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    zondag 22 juli 2018 om 21:46
    Cillissen doe je nu tekort. Is wel 1e doelman van Oranje. Maar inderdaad laatste 2 seizoenen weinig gespeeld. Prijskaartje speelt wellicht ook mee. Cillissen kost meer dan Olsson.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 21:48
    Ik hoor het mezelf vaker zeggen: "Was ik maar bondscoach van Oranje";)
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1533
    maandag 23 juli 2018 om 09:55
    Helemaal mee eens. Ik heb ook altijd beweerd dat alleen in Nederland Cillessen wordt gezien als gewilde keeper. Ik kreeg toen iedereen over me heen, maar het afstrepen is begonnen en veel 'topclubs' blijven er voor hem niet over en zullen er volgens mij ook niet komen voor hem.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1964
    zondag 22 juli 2018 om 21:24
    Keepte een sterk WK Roma doet het netjes lekker Alison verkopen die op het WK geen bal heeft tegenhouden voor een giga bedrag verkocht..
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:34
    Overhypte bagger keeper
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1964
    zondag 22 juli 2018 om 23:06
    Gecreëerd door de media die hem grote maakte dan dat hij werkelijk is.
    Vind ik leuk
    Verratti +1830
    zondag 22 juli 2018 om 22:42
    Laat Roma maar lopen. Attractief voetbal en het geld stroomt binnen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 21:38
    Alison heeft misschien geen heel sterk WK gehad maar wel een meer dan prima seizoen met AS Roma. Liverpool kan hem goed gebruiken want zowel Karius als Mingolet zijn alles behalve overtuigend.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:34
    Klopt naar voor die prijs? Waren denk goedkopere opties geweest.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3644
    maandag 23 juli 2018 om 00:14
    Klopt; Perin, Hrádecký, Leno, Patricio en butland hebben allemaal al een lange tijd gepresteerd, Allison daarentegen maar 1 seizoen, maar dan moet je er wel optijd bij zijn
    Vind ik leuk
    14forever +8348
    zondag 22 juli 2018 om 22:31
    Dat bedrag in kronen,.liet me ff van me.stoeltje vallen. Gelukkig stond het euro bedrag er direct na. Dus kan weer rustig zitten.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    zondag 22 juli 2018 om 23:03
    Beer van een kerel, lijkt me een prima doelman voor Roma.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'AS Roma akkoord over Alisson-opvolger; WK-ganger onderweg naar Italië'