Chaos bij oefenduel: 40 man op de vuist, één supporter met spoed naar ziekenhuis

    Chaos bij oefenduel: 40 man op de vuist, één supporter met spoed naar ziekenhuis

    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:53

    Een oefenwedstrijd tussen FC Dordrecht en Katwijk is zaterdagmiddag vroegtijdig beëindigd. In de slotfase van het duel raakten supporters massaal slaags. Er vielen meerdere gewonden. 

    RTV Katwijk schrijft dat 'een groep van zo'n veertig personen' ging rellen. Zij werden door anderen van het sportpark afgeslagen. In totaal vielen er zeker vijf gewonden: vier fans van Katwijk, één van Dordt. Eén persoon liep een kaakfractuur op en moest met spoed naar het ziekenhuis worden vervoerd. Meerdere ambulances moesten ter plaatse komen.  

    Ook de politie en de Mobiele Eenheid werden ingeschakeld. Eén fan werd in de boeien geslagen omdat hij naar een agent spuugde, meldt RTV Katwijk. De wedstrijd tussen amateurploeg Katwijk en Keuken Kampioen Divisie-formatie Dordrecht werd tien minuten voor het laatste fluitsignaal gestaakt en haalde het einde niet. 

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18909
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:56
    Triest volk.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24943
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:59
    De warmte, de mensen raken snel verhit en dan vliegt de vlam in de pan :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:33
    Dat kan dan alleen in NLD. Ik heb het nergens anders gezien.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24943
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:47
    Een beetje vechten gozer, ik maak me er nooit zo druk over, zolang ze mij maar niet aanvallen :)
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 5 augustus 2018 om 00:31
    Eens zolang het gelijkgestemden zijn geen enkel probleem.

    En wanneer iemand ligt moet het klaar zijn.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2407
    zondag 5 augustus 2018 om 12:19
    De gouden regel van weleer.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 5 augustus 2018 om 12:37
    Goede oude tijd, wij met Twente, 20 bussen hele massa lopen door de Oosterpark wijk, her en der schermutselingen op de grasveldjes, heerlijk was dat.

    Heel wat anders dan nu, lol.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2407
    zondag 5 augustus 2018 om 12:46
    Of wij die het hele marktplein in Enschede in bezit hebben genomen. Of de confrontatie in Assen. Een van de eerste confrontaties op afspraak. We hadden een bloedhekel aan elkaar maar hadden elkaar ook weer nodig haha.
    De wereld is enorm veranderd.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 5 augustus 2018 om 13:04
    Assen idd, dat was de 1ste echte op afspraak.
    Was ik nog een jong gastje met kriebels in mn buik.
    Heerlijk.

    Idd Twente - Groningen vorm van haat maar beide groepen vonden het prachtig.

    Dat we het vak uitbraken in het oude Oosterpark was ook mooi, heb ik nog oude foto's van.

    Werden we vakkundig terug int vak getikt door de ME haha.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2407
    zondag 5 augustus 2018 om 14:53
    Kunnen we elkaar jaaaaaren later virtueel de hand schudden. Die wedstrijd in het Oosterpark die je noemt staat mij ook nog bij. Ik zat op de tribune boven jullie, Vak I. Een van de eerste Casual groepen in NL. Mooie tijd man. Toen was vermaak nog heel gewoon ha, ha.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 5 augustus 2018 om 15:19
    Inderdaad geen gezeik met studionverboden van 5 jaar en boetes van 1000 euro etc

    Gewoon over en weer beetje klepperen vak op wedstrijd kijken en na de wedstrijd de mooiste verhalen.

    En inderdaad een "leven later" een virtuele hand, lol.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2407
    zondag 5 augustus 2018 om 15:29
    Mooi man. En de foto's die nog als bewijs dienen voor een heerlijke tijd. Het ga je goed!
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 21:29
    Beetje te vroeg int vak toen.
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:56
    Dan kom je nooit over de grens want dit heb je overal.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:04
    Nee dat kom ik nooit, ik woon over de grens goos. Ik leef in de warmte, hahaha.
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:16
    En waar jij leeft hebben ze geen grenzen? En heel veel warmer dan hier is het bijna nergens
    Maar serieus dit gebeurt overal ter wereld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:18
    Ja en ook daar kom ik overheen, maar ik maak het nergens mee en kom best in aardig wat landen en reis veel. Ligt voor een groot deel aan de mentaliteit.
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:25
    In Amerika gaan ze na iedere wedstrijd met elkaar op de vuist. In Griekenland vallen jaarlijks meerder doden. Standaard Luik trekt overal een spoor van vernielingen. Wat dacht je van de massale veldslagen in Rusland? Om over Australië, zuid Amerika en Afrika nog maar te zwijgen. In Nederland stelt het juist helemaal niks voor.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:26
    Maar daar ging het niet om, het kwam door de warmte. Ook in landen waar het koud is gaan ze op de vuist. Dat staat daar los van.


    Kijk maar wat Niels zei en daar ging het over. ;-)
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:28
    Ja dat is iets nieuws voor ons;)
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 11:17
    Leugenaar Oost Ukraine was het toch? Vuile vieze duivenmelker! Triest leven vandaar dat je zo moet liegen over je leven. Net stratum kansloze mongooltje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 11:21
    Oost Oekraïne? Ik zal nooit en te nimmer in fascistisch Oekraïne gaan wonen. No fucking way.

    Waar heb jij het over troll?

    Maar dat je hiervoor een account moet aanmaken zeg. Over een triest leven gesproken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 11:47
    Je moeder is een troll! je zei zelf ik woon daar duivenmelkertje! Ga meer snel putin pijpen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 12:34
    Nooit gezegd, zoek het bewijs maar op!
    Putin liefhebber en wonen in Oekraïne. :D
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 14:15
    Nee die putin foto en propeganda met het wk sukkel. Hoef niet eens te zoeken mensen! Kijk alle live topics van de Rusland wedstrijden! Deze man is een leugenaar net als stratum met ze Spanje! Woont gewoon bij mama op zolder in de Schilderswijk!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 15:20
    Zoek het bewijs op en niet zo piepen en show me! Had je al lang kunnen doen trolletje. Je kan op het vergrootglaasje klikken en dan toets je het in.

    Heel veel succes :D

    Ja Putin en Rusland liefhebber maar hoe kan ik dan wonen in Oekraïne?

    Maar als jij niet met bewijs komt en dat allemaal denkt dan is dat prima toch. Ik lach je alleen maar uit. Je hebt geen leven om daar een account voor aan te maken. Dus als er een eenzaam ergens op zolder woont dan ben jij het wel.

    Triest en wanhopig figuurtje!
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 19:33
    Leugenaartje ik hoef niks op te zoeken. Je bent de tijd niet waard mensen kunnen zelf in die topics gaan zoeken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 19:36
    Dan moet je je bek houden. Je steekt al meer tijd nu in mij dan de topic opzoeken.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 11:45
    Nep-Mars met taalgebruik uit Neanderthaal
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 14:16
    Ga lekker je moeder vinger domme boertje
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:45
    Nee, dat kan niet alleen in Nederland droeftoeter. Kap nou eens met dat hakken op Nederland. Slaat helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:50
    Dat bepaal ik altijd zelf nog. Ik laat mij door niemand afblaffen.

    Sorry dat het je niet bevalt maar dan lees je er maar overheen. Ieder zijn mening want dat is toch zo geweldig aan NLD? Maar dat is alleen als het is de straatjes past van sommige.
    Vind ik leuk
    Johan59 +635
    zaterdag 4 augustus 2018 om 23:47
    Ik ben het niet vaak met je eens maar u wel, al moet ik er wel bij zeggen toen ik een jaar beleden zei dat ik anti Den Haag ben ik jou ook over me heen kreeg
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 4 augustus 2018 om 23:50
    Poe, sorry maar ik ben dat helemaal vergeten dan. Maar het ligt waar dat over ging? Over mijn club? En de enigste binding die ik heb met NLD is mijn geboorteplaats. Verder heb ik niet veel met NLD omdat het niet meer is wat het was.
    Vind ik leuk
    Johan59 +635
    zondag 5 augustus 2018 om 08:32
    Het was over een ventje van 6 die mij een kanker jood vond. Wel appart dat hier zoveel ex-partners zitten. Zelf heb ik dat koningrijk ook achter me gelaten en woon al jaren in Valencia
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 08:51
    En dat keurde ik goed volgens jou? Dat kan ik haast niet geloven Johan. k zou mijn kind dat ook niet leren.

    Mooi man Valencia, is ook warm nu hé in Spanje?
    Vind ik leuk
    Johan59 +635
    zondag 5 augustus 2018 om 08:52
    Nee dat keurde je zeker niet goed! Ach hoe het precies zit weet ik ook niet meer. En waar zit jij?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 09:05
    Mooi zo, maar dat het gebeurd is wel spijtig. Waar ik zit wil ik liever niet zeggen en privé houden. Enige wat ik kan zeggen dat ik het oosten zit.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 5 augustus 2018 om 00:30
    Haha dan ben je nooit ergens anders geweest.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zondag 5 augustus 2018 om 01:18
    Ik woon niet eens in NLD. Maar verder moet jij weten wat je denkt, is niet belangrijk verder.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9208
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:17
    En morgenochtend weer netjes in de kerkbanken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:35
    Nou he
    Vind ik leuk
    Hakbal +933
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:48
    Wie zegt dat katwijk supporters zijn begonnen? Beetje trieste opmerking
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:47
    Die zijn ook niet begonnen. Integendeel!!
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3598
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:56
    Gezellig hoor, de schapen koppen op de vuist tegen de paling boeren .........
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 4 augustus 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:03
    Was Volendam er ook bij ja?😉
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:32
    Jaja palingboeren uit Urk speelden in Katwijk.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4392
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:57
    Hoe dichter bij dord ....
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:58
    Oh je was me al voor
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4392
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:58
    Ja sorry 😂
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:00
    En ook nog verstand van muziek;)
    Vind ik leuk
    PredatorA +6531
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:21
    Hoe erger t word.... Johnny Cash
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:56
    Des te dichter bij Brabant... ;P
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:48
    hoe romantischer het word , zeggen ze in dordt .....
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4392
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:52
    😂 nog nooit van gehoord
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:57
    Hoe dichter bij Dord hoe slechter het wordt
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:58
    Triest volkje uit Dordrecht!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4138
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:00
    En Katwijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:01
    Want?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:18
    Waar 2 ruziën hebben 2 schuld knul
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:35
    Welnee. Ze vroegen erom en hebben het gekregen. Gewoon vrijgevig gastheren.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 11:48
    Stoppen is de echte kunst, niet starten.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    zaterdag 4 augustus 2018 om 20:59
    Hoppa
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:00
    Wat een dom volk, zo door het lint gaan om iets simpels als voetbal.
    Vind ik leuk
    Geer-dh +188
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:01
    Altijd gezêk in katwêk 😡😷
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:04
    Niet zo gek toch dat je reageert als er van die doorgesnoven figuren op vechten uit zijn...
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:13
    Gekke varkevissers daar
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26345
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:17
    Er waren vast ook voldoende van der Plassen, van Duinens en van Beelens bij betrokken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:26
    Oke
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:37
    Vlak de Parlevlietjes en de Ouwehandjes niet uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:54
    Pfff
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:02
    Keuken Kampioen Divisie Formatie Dordrecht...
    KKDFD ?
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9081
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:03
    Echt hè.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:05
    Moet dit nou echt VP tussen de berichten van de overwinning van Feyenoord voor de JC schaal in?
    Vind ik leuk
    Jannesfc +13
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:14
    Dus omdat Feyenoord wint mag VP geen berichten van ander voetbal nieuws plaatsen 😂😂😂 Niet een beetje belachelijk ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 4 augustus 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:21
    En voor dit bericht heb je speciaal een account aangemaakt? Ach, ik kan vanavond alles hebben......;-)
    Vind ik leuk
    Jannesfc +13
    zondag 5 augustus 2018 om 11:07
    wat heeft dat ermee te maken dan ? Als dat je onderbouwing is van je kritiek in je post hiervoor dan zegt dat genoeg! p.s. dit account heb ik niet speciaal voor jou aangemaakt 🎉
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:20
    Die veredelde oefenwedstrijd die na het winnen ervan plotseling een prijs is?
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:50
    je moet wel een prijs winnen om dit veredelde oefenwedstrijdje te mogen spelen ....
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 23:21
    Te moeten spelen.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    zondag 5 augustus 2018 om 00:33
    Ach toch....
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:05
    Ziet het weinig bij andere sporten, voetbal helaas te vaak
    Vind ik leuk
    HupHup +4
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:08
    Ze gaan het uitvissen
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:08
    Van alcohol en warm weer krijg je opgefokte pauper tokkies
    Vind ik leuk
    NvC +4012
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:22
    Stelletje paupers.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:23
    Sukkels.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6143
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:26
    Visboeren versus Jenever stokers dat is om problemen vragen.
    Volgende keer gewoon boter bij de vis.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    zaterdag 4 augustus 2018 om 23:00
    Sinds wanneer komt Dordrecht uit Schiedam?
    Vind ik leuk
    Downvalley +245
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:32
    Voetbal?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:38
    Katwijk, zo'n keurig Christelijk dorp met gezagsgetrouwe burgers.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:53
    Echt he
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:57
    Mijn Oom is daar nog Dominee geweest z'n hele leven........
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:07
    Ja, en? Mijn oom is leraar...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:24
    Nou, kijk eens aan, dan weet je het precies........ik heb daar in de zomer vakantie veel gelogeerd.
    Daar gebeurde nooit wat in Katwijk, rustig, beschaafd, dorps met een beetje oogkleppen.
    Als Leraar of Dominee, dan was je een autoriteit hoor....
    Dan spreek ik over de 60 er jaren hoor ha ha het zal allemaal wel verandert zijn, ik ben ook alweer meer dan 10 jaar elders ( buitenland ) woonachtig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 4 augustus 2018 om 22:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:49
    Vroeger reden ze ook met paard en wagen... tegenwoordig met auto’s 😲 Zelfs op zondag😮
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:52
    Het blijft een prachtig dorp.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2407
    zondag 5 augustus 2018 om 12:28
    Als het maar niet zo uit de hand gaat lopen dat ze die auto op zondag ook nog gaan staan wassen.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:52
    dat was Urk ook , maar tegenwoordig worden daar kilo's coke in neuzen geduwt
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:56
    Ha, ha.......
    Jaaaaaa, maar de Urkers waren altijd al een weerbarstig volkje hoor.....beetje rauw zal ik maar zeggen.
    Maar ja, het eens zo brave Rooms katholieke zuiden barst ook uit zijn voegen van de drugs handel etc.,
    De Dominee en Pastoor hadden er vroeger goed de wind onder, maar die snuiven misschien nu ook.....ha ha
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 4 augustus 2018 om 22:56]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 00:15
    hier in het zuiden ???
    neeeeee , hoe komde daar nou bij ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:42
    De media kan nu niet spreken van Feyenoord supporters.

    Lekker puh.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:59
    Was er niet iets met vuurwerk ergens in Eindhoven.........? ik zal het niet verklikken hoor.....ssssstt
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    zaterdag 4 augustus 2018 om 21:58
    Dat tuig uit Dordrecht vroeg erom. En in Kattuk krijg je dan gewoon een pomp op je muil.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:08
    Inderdaad!
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:12
    Ze kunnen blijkbaar beter meppen dan voetballen de kneusjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:15
    Neem aan dat je Dordrecht bedoeld?
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 22:18
    Ik bedoel de mensen die bij een veredelde amateurwedstrijd gaan lopen matten. Die bedoel ik.
    Vind ik leuk
    wil +1077
    zondag 5 augustus 2018 om 00:16
    Te triest voor woorden.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 01:28
    tokkies
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 02:06
    Ongelofelijk dat zelfs een lekkere pot 'zomeravond voetbal' zo verstierd wordt door een groep idioten die willen vechten.
    Namen achterhalen en keihard straffen.
    Vind ik leuk
    F-Troop +57
    zondag 5 augustus 2018 om 03:49
    Jammer hoor Dordrecht! Lach me kapot als Katwijk naar de Keukendivisie promoveert..en Dordrecht degradeert..wat je geeft is wat je krijgt...méééh🐑
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    zondag 5 augustus 2018 om 04:10
    Gezellig dagje voetbal
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +168
    zondag 5 augustus 2018 om 07:47
    Whyyyyy? Please, wat een stelletje achterlijken
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zondag 5 augustus 2018 om 08:56
    40 man massaal 😂👍🏻
    Moet kenne
    Vind ik leuk
    F-Troop +57
    zondag 5 augustus 2018 om 12:44
    Dat komt omdat de 10 verdedigers van Katwijk tegenover alle supporters van FC Dordrecht stonden..alle 30 supporters die Dordt nog heeft...ik zou me schamen als ik in Dordt zou wonen op dit moment...mooie stad..net nieuw..dan dit..daar gaat je tourisme.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zondag 5 augustus 2018 om 15:49
    Ach beetje actie kan geen kwaad. Kwajongens waars, .. zelf ben je nooit jong geweest .. 😂
    Vind ik leuk
    F-Troop +57
    zondag 5 augustus 2018 om 15:59
    ..ik ging altijd keurig naar de kerk..maar vóór het zingen..ging ik er weer snél uit..
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zondag 5 augustus 2018 om 16:58
    Ik zou zeggen: ‘ koop een lollie en víer het’ 👍🏻
    Vind ik leuk
    F-Troop +57
    zondag 5 augustus 2018 om 18:30
    Net zak met lollies gekocht...als dank voor je verhelderende opmerking..als je in elke hand nou een lollie vasthoudt..één in je mond...hebben we hier even rust...op afstand is altijd makkelijk reageren..zeker met anoniem profiel. Zullen afspreken dat ik de lollies even kom brengen? Type maar een adres en tijd in...ik ben áltijd op tijd..
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zondag 5 augustus 2018 om 18:50
    Is dat zo.

    Nee ik spreek niet af met agressieve forum hooligans dat loopt niet goed voor ze af. Houdoe en goed je tanden poetsen hé. 😂
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 09:52
    Morgen even naar de kerk, en alle zonden zijn weer vergeven.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 15:35
    Dat heeft me weer goed gedaan
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zondag 5 augustus 2018 om 18:52
    Trollengroei met warm weer was dat andere jaren ook? 😂
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws