Pelupessy: 'Ik zeg altijd Ajax. Zou heel dom zijn om nu iets anders te zeggen'

    Pelupessy: 'Ik zeg altijd Ajax. Zou heel dom zijn om nu iets anders te zeggen'

    donderdag 9 augustus 2018 om 14:58

    Joey Pelupessy (foto midden) twijfelt er niet aan: Ajax wordt kampioen. De oud-speler van Heracles Almelo denkt dat de Amsterdammers simpelweg te veel kwaliteit hebben om de titel mis te lopen.

    "Ajax, dat zeg ik altijd en ik zou heel dom zijn om nu iets anders te zeggen", zegt Pelupessy, nu onder contract bij Sheffield Wednesday, tegen TC/Tubantia. "Kijk naar de aankopen, die zijn echt goed. Het is heel reëel om Ajax te noemen. Ze hebben veruit de beste ploeg van Nederland. Jongens met ervaring en heel veel kwaliteit."

    "Ik denk dat zij de sterkste selectie van Nederland hebben", zegt Pelupessy. "Ook in de voorronde van de Champions League zie je dat ze bij vlagen aardig voetbal spelen. Daarom gaat Ajax, denk ik, kampioen worden."

    Pelupessy vraagt zich af of het gedrageerde FC Twente binnen een jaar weer terugkeert naar de Eredivisie. Hij hoopt echter van wel. "Ik weet niet of ze kampioen gaan worden, maar ik denk dat ze zeker mee gaan doen om de play-offs. Want ze horen natuurlijk thuis in de Eredivisie. Het is goed voor het Nederlandse voetbal als Twente zo snel mogelijk terugkeert in de Eredivisie. Ik denk een play-off-plek in de Keuken Kampioen Divisie voor Twente."

    Plaats een reactie

    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:00
    Ik ben het in het hele artikel eens met Pelupessy. Ajax kampioen en Twente geen kampioen.
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:05
    Jij zegt ook altijd ajax :)
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:08
    Ooh nee hoor! Mag die club eigenlijk voor geen meter maar ik denk gewoon dat ze het beste zullen zijn. Zóveel kwaliteit, zo'n brede selectie en zoveel ervaring, tja dan kan ik er moeilijk omheen. Al zou ik het persoonlijk PSV en Feyenoord een stuk meer gunnen.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2362
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:10
    Jammer vond je eerste reactie erg goed maar bij je mag ik voor geen meter gaat het natuurlijk helemaal fout he;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:11
    Haha mag toch wel eerlijk zijn? ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:14
    Triest als je 'een club niet mag'.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:16
    Hoezo? Dat is toch gewoon een gevoel, iedereen heeft zijn voorkeuren en ook wat hij/zij minder vindt.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10452
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:22
    Nee je moet ze leuk vinden, anders ben je triest en zit je vol haat.
    Vind ik leuk
    Olfie +4217
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:34
    muggenzifter
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:08
    Schei toch uit man!
    En wees gewoon een voetballiefhebber...Daar hebben we blijkbaar een chronisch gebrek aan ....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:23
    Ajax is niet minder.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:28
    Minder dan wat? Ik heb een mening, ik zeg niet dat het een feit is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:33
    Dat snappen ze niet .
    Vind ik leuk
    HJR +6852
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:45
    ze?? Ben je generaal :)? Van mij mag hij vinden wat hij wil. Heel normaal dat je verschillende voorkeuren heb.

    Dus nu kan je net zo goed je reactie aanpassen naar: Dat snappen ze wel. Want dat is jouw gedachtengang toch ;)??
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1959
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:27
    Is ook niks mis mee, zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Laat de rest maar klagen. ;)
    Vind ik leuk
    Leedz +5587
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:14
    Idem
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:11
    Het valt niet mee he, dat Venlo ‘roda’ ontstegen is.
    Is ook een veel mooiere club tbh
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:12
    Hahah het zit diep
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:13
    Venlo? Daar hebben wij echt helemaal niks mee. Kun je net zo goed Almelo of Zwolle zeggen. Als je Sittard had gezegd was het pijnlijker geweest. Waar haal je deze reactie eigenlijk vandaan, zie de relevantie hier niet zo?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:15
    Mooiste club van Limburg jongeuhhh, VENLO! Ze zijn niet te stoppen!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:18
    Hmm apart, wat vind je zo mooi aan ze? Fortuna, Roda en ja zelfs MVV hebben een sterke identiteit wat je zou kunnen waarderen, maar waardoor trekt VVV jou aan?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:21
    Venlo trekt mij aan, omdat ze in Het verleden een aantal hele goede spelers hebben gehad en aangetrokken. Als die allemaal waren gebleven hadden ze echt een heeerlijk elftal gehad. En Ik respecteer die club, omdat ze Met zo een Klein budget en Klein clubje.. Het echt fantastisch doen in de eredivisie.

    Ik snap dat het zwaar is dat normaal gesproken de grootste club van limbo in de keuken divisie speelt en niet meer de grootste is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:27
    Op dit moment is Fortuna de grootste van Limburg qua supporters en waarschijnlijk ook financieel, wij zijn dat historisch gezien nog steeds met overmacht. VVV is dus alleen op basis van afgelopen seizoen de grootste, en dat is dan ook voor de eerste keer in vele decennia. Ik neem aan dat je het over Honda, Musa en Yoshida hebt? Meer kan ik er namelijk niet bedenken. Trouwens een 15de plek met maar 4 punten meer dan de nummer 16 (wij dus) is nou ook weer niet zó fantastisch, en daarvoor speelde men ook jarenlang JL in Venlo. Daarom snap ik je opvattingen niet helemaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:31
    Venlo is toch gewoon een interessante club man! Ik vind Het gaaf wat ze doen
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:49
    Prima haha.
    Vind ik leuk
    yoshi38 +19
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:35
    Tsja meningen zijn net kontgaten ook jij hebt er één ;)
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:10
    Pff met dat klote kunstgras.Echt dramatisch gewoon.voetballen op rubber.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:44
    Klasse Roda voor je nette reacties, waar Legia probeert uit de tent te lokken. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:50
    Lechia* en vind Ik ook. Gaat er goed mee om! Toppie. Ookal was Ik wel eerlijk over Venlo. Vind Het oprecht een mooie club
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:53
    Legia.
    Excusez-moi.
    Sorry dus maar je moet wel op je scherm kijken wat je typt, van moi maakte het systeem mooi. Legia had ik goed moeten spellen of kent m’n systeem nu wel, zal niet meer gebeuren. Frans doe ik ook maar niet meer. ;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4406
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:07
    Fortuna de grootste? Serieus?
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:33
    Op dit moment wel ja. Door de investeringen van Gün en vele overlopers vanuit onze kant heeft Fortuna het meeste besteden en meer seizoenskaarten verkocht.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4406
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:50
    Oke was serieus bedoeld hoor, ben niet zo bekend in Limburg en haar clubs.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10452
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:23
    Gdansk vind de apengeluiden mooi die ze in Venlo nadoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:30
    Limits mug, limits
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:11
    Ik hoop op wat meer leuke wedstrijden. Wat psv liet zien wordt ik ook niet vrolijk van. Het is te hopen dat het lan fg spannend blijft. Maar wie gaat er nog weg?
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:52
    Ik vind in de breedte PSV een betere selectie hebben dan Ajax, daar zitten ook een drietal minderen tussen.
    En de 4 van PSV kunnen samen misschien wel meer dan de 2 toppers van Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:43
    Ik hoop dat Roda degradeert ;)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:00
    Ajax
    PSV
    Vitesse
    Feyenoord

    En de rest boeit mij niet...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:01
    Nah,
    1. Ajax
    2. Venlo
    3. Psv
    4. Fc van Gaal
    5. Feyenoord
    Vind ik leuk
    0546 +177
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
    Waarom altijd die arrogantie.. Misschien wordt je club er ook eens beter op om eens naar een ander te kijken ipv altijd al te denken dat je de beste bent.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Met de selectie die Ajax nu heeft..... zijn ze titelfavoriet.... als jij mij daarom arrogant vind.... dan is jullie trainer ook arrogant en nog meer trainers.... ze zien namelijk Ajax ook als de grootste favoriet....
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Zoek even op in het woordenboek, de woorden:

    Bluf
    zelfvertrouwen
    arrogantie

    Je zult zien dat er verschillen zitten in de betekenis....

    Tevens zul je moeten leren begrijpen dat iemands intenties en iemands interpretatie ook altijd verschillend zijn, omdat jij het als arrogantie ziet maakt het dat nog niet zijn intentie, het kan ook een combinatie van zelfvertrouwen en bluf zijn, wat dus heel wat anders is.

    Misschien eens ophouden met die onzin over arrogantie.
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:07
    Ze blazen al 4 jaar hoog van de toren. Laat maar gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:17
    Dat moet welhaast de Westertoren zijn, maar da's logisch!
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:18
    Ze?Wie zijn Ze?
    Ik lees overal hier dat de platte kar alweer van stal moet.En dan zijn de ajacieden arrogant en weet ik veel wat nog meer allemaal.
    Ik verwonder me.
    Ieder zijn ding.
    Noem het maar Amsterdamse bluf.
    Ik noem die roeptoeters over Ajax gewoon jongens die van zich af schrijven ,gedreven door angst,omdat ze donders goed weten dat AFC Ajax Amsterdam er weer aan komt.
    Prima,dit soort reacties,mits onderbouwd,en niet weerlegbaar naar je eigen fanzone....
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:23
    Je bevestigd precies wat ik bedoel.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:24
    Leer eerst maar lezen.En geef dan antwoord.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:16
    Ik zocht op Bluf!

    Het volgende kwam eruit: recordhouder nieuwe accounts voetbalprimeur.nl :D
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:25
    Ja eh hoho even wachten floriansky , al die accounts zijn wel door andere veroorzaakt hé

    Ik vind bluf al jaren een heel interessant persoon om te volgen
    Hij heeft het altijd over '' inhoudelijke discussies voeren ''
    In zijn wereld komt het er eigenlijk op neer wanneer je bij alles wat hij zegt heel instemmend ja knikt je een wereld gozer bent, maar wanneer je een andere mening hebt ben je al snel gedegradeerd tot troll,hater, Ajax obsessie of een uitwerpsel.
    Ik vraag me ook vaak af hoe gezellig een verjaardagsfeestje is wanneer bluf binnen stapt, en alles is even zal gaan uitleggen aan de gasten
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:40
    Wat is zijn huidige naam eigenlijk, heb hem al een tijdje uit het oog verloren.

    Net als de oude Timmio trouwens, iemand enig idee wat zijn naam is, want er was een tijdje iemand die ook Timmio in zijn naam had maar dat was dus heel iemand anders.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:47
    Nummertien dat is bluf en Timmio lotio is gewoon de oude Timmio.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:15
    Bluf is : nummertien
    Timmio is : Timo lotio
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:19
    Oh echt, dus het is toch Timo lotio, oke goed om te weten. En bluf is nummertien? Om eerlijk te zijn was me datnog niet opgevallen, wellicht dat hij wat anders aan het reageren is de laatste tijd?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Laat mensen lekker zelf weten wie ze op nummer 1 hebben staan. Respecteer Het gewoon
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:27
    Zo is dat maat wanneer jij nog een paar keer goed investeert
    Zal FC asperge eerder de vier sterren hebben dan Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:29
    Jij houdt wel veel van Asperges he. Douw er 1 in je hol Zou Ik zeggen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:16
    Zelfverzekerdheid heet zoiets.
    Vind ik leuk
    Itsese +3953
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:03
    1. PSV

    De rest boeit mij dan weer niet.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:05
    Mooi zo... kunnen we elkaar een handje geven.... mij boeit het namelijk ook niet....
    Vind ik leuk
    Itsese +3953
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:06
    Een duimpje dan maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:18
    Fijn.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4344
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:01
    Tadic ok, maar voor de rest vallen de aankopen toch best wel mee of niet? Er wordt net gepraat alsof ajax 66 Ronaldo’s heeft gekocht. Kwaliteit hebben ze zeker maar overdrijven is ook een vak.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
    Je gaat Het wel merken wanneer Ajax tegen PSV speelt. Behoorlijk klasseverschil.
    Ookal wint ajax zelden uit tegen psv, maar goeeeeed
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4344
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:05
    Moeten we ook maar weer zien of dat haat gebeuren. Instelling en mentaliteit is zoveel meer belangrijk tegenwoordig in het voetbal dan talent. De uitspraak “instelling verslaat talent als talent niet dezelfde instelling heeft als de tegenstander” is niet voor niks ooit verzonnen 😄
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:07
    Klopt helemaaaal gozer! Ik hoop dat het allemaal beetje gelijkwaardig is. Maakt de competitie wat leuker.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:28
    Daar zal jij weinig van mee krijgen het enige veld waar jij komt staat vol met aardbeien
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:01
    Ja, als hij dit zegt, wie twijfelt dan nog?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:01
    Hij zegt t altijd... Nou de afgelopen 4 jaar had hij er een goede kijk op 🤣🤣🤣 vol blijven houden!!!
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1154
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:09
    Gelukkig twijfelt niemand er aan of Feyenoord kampioen word of niet.. dat gaat niet gebeuren!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:52
    Ik vrees dat je gelijk hebt.
    Verschil nu is dat Ajax Europees sterk is begonnen en ervaring heeft ingekocht. Ajax speelt nu met zelfvertrouwen / overtuiging en raakt niet van slag als het even tegenzit. Dus ik zie Ajax ook op 1 en hoop Feyenoord op 2. Daarachter AZ, Vitesse, Utrecht (dat PSV gaat verrassen) en PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:14
    Het is best wel hoogmoed om voordat de competitie is begonnen al over huldiging te praten en doen alsof je al kampioen bent. Zeker als je de afgelopen 4 jaar bekijkt. Verder hebben jullie inderdaad goed ingekocht maar ondanks alle lof uitingen hebben we tegen luik gezien dat t echt niet zo vanzelfsprekend is dat jullie even die schaal ophalen!!! Mijn club heeft dit seizoen al een prijs gehaald en datag de minste van de 3 prijzen zijn , voorlopig staan jullie al 4 jaar met lege handen....
    Vind ik leuk
    jaccofct +907
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:01
    "het gedrageerde FC Twente"... de spelling is net zo geweldig als het beleid in de tijd van Munsterman.

    Edit: Al dat gezeik over "goed voor het Nederlands voetbal", begrijp me niet verkeerd, ik heb er ziel en zaligheid voor over om terug te keren, maar het feit is dat we vorig jaar onderaan geëindigd zijn, omdat we de slechtste waren. De beste horen thuis in de eredivisie, een naam en de historie van een club betekenen geen donder, het omhoog helpen van het niveau niet. Wanneer mijn cluppie daar niet aan kan bijdragen is het niet goed voor het Nederlands voetbal wanneer we in de eredivisie spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:09
    Niet te geloven een twente supporter mey zinnige teksten. Dat ik dat nog mee mag maken.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11357
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:18
    Kon het ook al nauwelijks geloven
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:10
    Moet ook gedrogeerde zijn ja 😉
    Vind ik leuk
    Tictac +74
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
    Peluwie?
    Vind ik leuk
    pos +8281
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
    Het feit dat hij altijd Ajax zegt geeft al aan dat we hem niet echt hoeven te geloven.
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Meer een wens dan een voorspelling
    Vind ik leuk
    Maronk +262
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Beetje raar om een foto te maken met iemand van de NASA naast je... Heeft compleet niets met voetbal te maken....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:20
    De ballen zijn op de maan gemaakt. Dichtbij de Goden.
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    Mijn gevoel zegt Ajax-Heracles 0-0. We gaan weer een veel te laag baltempo hanteren vrees ik waardoor Heracles makkelijk stand houdt
    Vind ik leuk
    phritzzz +1007
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:08
    Gelukkig weet niemand dat Mijnheer Pelupessy!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:11
    Twente gaat volgend jaar de strijd met Katwijk aan om de titel van de 2e divisie.
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:14
    Eerlijk ik denk dat Twente volgend jaar gewoon weer de strijd aan gaat met Groningen, Heerenveen om play-offs Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:39
    Ik hoop het wel, als Twente draait en de supporters staan erachter doet het me een beetje denken aan Engelse of Duitse ambiance. In dat opzicht is het een leuke club om in de eredivisie te hebben.

    Helaas hebben de stropdassen het financieel keihard verziekt en moeten ze het nu doen zonder centjes en zonder eredivisie kwaliteit in de selectie.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:11
    heeft die het 2 keer mis..... want als iemand van Heracles zegt dat FC Twente kampioen wordt.... dan mag die nooit meer in Almelo komen..
    Vind ik leuk
    Schaar +1255
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:52
    Kortzichtig gelul. Pelupessy was een meer dan prima speler en aanvoerder van Heracles. Hij komt uit de gezamenlijke opleiding dus heeft hij ook een zwak voor Twente. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    jaccofct +907
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:49
    Hij debuteerde als prof voetballer in Enschede, misschien heeft dat er iets mee te maken.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:13
    Wanneer krijgen we de voorspelling van Mike te Wierik?
    Vind ik leuk
    RWB013 +1815
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:20
    We krijgen morgen eerst de voorspelling van voormalig Achilles'29 aanvaller Thijs Hendriks.
    Vind ik leuk
    Storm015 +62
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:17
    Pelepoepie moet zich niet gaan bemoeien met de warmste klup van Nl. Heeft al moeite genoeg om zelf een behoorlijke wedstrijd op de mat te leggen. Beetje verkapte sollicitatie om eventueel weer bij de twentse onderwereld aan de bak te komen volgend jaar👍👍
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:20
    Haha dan mag hij de rest van z’n leven Ajax roepen. So far so good 😂
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5019
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:59
    Ik denk net als Pelupessy dat Twente de nacompetitie nodig heeft om te promoveren.
    Sparta beschouw ik namelijk als favouriet voor rechtstreekse promotie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    AJAX word kampioen van de keuken liga!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Pelupessy: 'Ik zeg altijd Ajax. Zou heel dom zijn om nu iets anders te zeggen'