'Fosu-Mensah vindt vlak voor transferdeadline nieuwe club: overstap naar Londen'

    'Fosu-Mensah vindt vlak voor transferdeadline nieuwe club: overstap naar Londen'

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28

    Timothy Fosu-Mensah lijkt vlák voor het sluiten van de transferwindow in de Premier League nog van club te wisselen. Sky Sports meldt donderd dat de Nederlandse verdediger van Manchester United op huurbasis aan de slag gaat bij Fulham. 

    Afgelopen seizoen werd TFM ook al verhuurd door United. Toen stalde zijn werkgever de voormalig Ajacied bij Crystal Palace. Daar kwam de twintigjarige verdediger 24 keer in actie. Deze zomer keerde hij terug naar The Red Devils. Tijdens een tour door de Verenigde Staten deed manager José Mourinho diverse keren een beroep op de jongeling.

    Een serieuze kans op een basisplaats was er echter niet en dus wordt de drievoudig international van Oranje nu opnieuw verhuurd. Sky Sports weet dat Fosu-Mensah aan de slag gaat bij Fulham. The Cottagers promoveerden afgelopen jaar naar de Premier League. Eerder versterkte Fulham zich onder meer met André Schürrle en Jean Michael Serri. 

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    Had meer in gezeten voor deze jongen als die was gebleven bij Ajax. Ook al had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hoor, daar niet van. Lekker moneyyyyy makennnnn, goed bezig Fosu! Nu beetje bij Fulham ballen terwijl je loaded bent. Lekkeurrr hoor
    Vind ik leuk
    pos +8215
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Niet teveel drinken voor 5 uur hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:34
    Ik denk dat de meeste Nederlandse spelers nog jaloers op hem zijn ook. Heerlijk salaris en nog spelen in de PL ook.
    Vind ik leuk
    Sebasje +286
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:10
    ...oh...ik dacht dat je jaloers op Lechia bedoelde; lekker drinken voor 5 uur...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Grappig genoeg drink ik bijna nooit.Wil mijn vriendin ook niet. Maarja als mensen aan een oostblokker denken, denken ze meteen dat die alleen maar vodka zuipt.
    Vind ik leuk
    Jozef +34381
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:49
    Hoe zou dat nou komen?
    Vind ik leuk
    Sebasje +286
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Nou, sloeg meer op mezelf hoor haha... ik houd zelf ook van een borrel.... En gisteren ben ik nog even in het Bevrijdingsmuseum in Groesbeek geweest... dus ik weet zelf ook wel dat we allemaal een beetje meer respect en dank kunnen tonen voor Sosabowski en zijn landgenoten...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:15
    Onzin man. Fulham kan weleens de verrassing in de PL dit seizoen. Geweldig ingekocht daar. Afgelopen jaar veel gespeeld bij Palace. Waarom had hij dan bij Ajax moeten blijven?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:39
    Alle clubs hebben zich weer versterkt. Behalve Spurs.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:50
    Ook niets weggegaan toch?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:55
    Dat heb ik niet meteen paraat. Dus ik weet het niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:00
    Heb het ff gegoochelt en tot nu toe niets verkocht, wel Janssen terug gekregen uit de verhuur. ;-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:00
    Kampioen jonguh!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:48
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
    Ja, dat klopt ja. Spurs heeft vooral de spelers binnen wetennte houden en wat contracten opengebroken. Ik vrees dat dat te weinig is om weer mee te doen in de PL..
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6907
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:52
    Precies. Wat had hij meer kunnrn bereiken dan wat hij nu doet? Basisspeler in de BPL en vaste selectie bij het Ned XI-tal. Bovendien gaat men er wederom ten onrechte vanuit dat de opleiding bij (in dit geval) ManU minder zou zijn dan die bij een nederlandse topclub.
    Vind ik leuk
    Kuip +6271
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:23
    Wat had er dan meer ingezeten Lechia wanneer hij bij Ajax was gebleven?
    Nu speelt hij lekker in de PL. Op gewoon gras in prachtige stadions.
    Anders had hij op kunstgras in Emmen en bij Excelsior moeten spelen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:02
    Lechia is erg pro Ajax.. Maar Fosu Mensah bewijst precies het tegendeel. Hij heeft de pech dat Mourinho erg behoudend is met het opstellen van jonge spelers. Fosu Mensah maakt verstandige keuzes qua uitleenbeurten. Prima voor zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:36
    Ik ben het met je eens dat fosu-mensah in de PL speelt een goede ontwikkeling voor hem is. Maar jij zegt het alleen omdat je anti Ajax bent en dat je blij bent dat hij niet voor ajax speelt. Maar hij is wel gwn een echte ajacied.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:40
    Ga lekker Sesamstraat kijken, joh. Veel beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:46
    Nee ik zit 010 te kijken. En ik vermaak me nog ook met el mahdioui (oud ajacied) spelend bij as trencin 3-0💪💪💪💪💪💪
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:55
    Geeft niet, knul. Wees maar anti! Koop je niets voor. Je begrijpt vast niet dat Ajax gebaat is bij succes van Feyenoord in Europa..

    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Dus als ajax het heel goed gaat doen in CL en Psv en Vitesse in EL dan kunnen we alsnog heel goed eindigen op de coefficienten lijst. En dan volgend jaar spelend in europa natuurlijk Fc Utrecht.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Nee, zo werkt het niet.. iets met een klok en een klepel..

    Veel kijkplezier!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:20
    Is goed 4-0
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Manchester United waar geen verdediger heen wilt verhuurd deze jongen nu toch, opmerkelijk...
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +798
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:34
    Ik vind dat deze jongen onderschat wordt in Engeland. Denk dat hij zeker meekan bij clubs als Everton of West Ham.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1151
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:49
    Eens, binnen een jaar of 2 kan die "makkelijk" naar een Engelse subtopper.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:35
    Gefeliciteerd Timothy ... en blijf in beeld voor het Nederlands elftal ok?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:37
    Ik zal mijn best doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:38
    Dat weet ik toch?!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
    Nee, niet jij, niet kezman die is mislukt in de PL
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    Klaassen is mislukt in de pl. Als je kezman naast Klaassen zet dan is kezman een held in de pl ... Potje ver pissen heeft geen zin en zal binnen 3 reacties tot provocatietrollen reacties over en weer leiden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:08
    Als ik ajax geweest was had ik deze jongen een jaar gehuurd, beetje rechtback kan er wel bij!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1466
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:20
    Dat was mijn idee. Kost weinig en dan hebben Mazraoui en/of Kristensen een beetje meer tijd om uit te groeien tot onbetwiste basis spelers..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:37
    Leuk voor die gozer dat ie een club in de PL heeft gevonden. Hopelijk kan ie dit jaar weer stappen maken, dat zou goed zijn voor Oranje.
    Vind ik leuk
    Truth +2948
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:32
    Goed voor zijn ontwikkeling en blijft een speler voor de toekomst bij United
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Fosu-Mensah vindt vlak voor transferdeadline nieuwe club: overstap naar Londen'