'Fosu-Mensah vindt vlak voor transferdeadline nieuwe club: overstap naar Londen'

    'Fosu-Mensah vindt vlak voor transferdeadline nieuwe club: overstap naar Londen'

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28

    Timothy Fosu-Mensah lijkt vlák voor het sluiten van de transferwindow in de Premier League nog van club te wisselen. Sky Sports meldt donderd dat de Nederlandse verdediger van Manchester United op huurbasis aan de slag gaat bij Fulham. 

    Afgelopen seizoen werd TFM ook al verhuurd door United. Toen stalde zijn werkgever de voormalig Ajacied bij Crystal Palace. Daar kwam de twintigjarige verdediger 24 keer in actie. Deze zomer keerde hij terug naar The Red Devils. Tijdens een tour door de Verenigde Staten deed manager José Mourinho diverse keren een beroep op de jongeling.

    Een serieuze kans op een basisplaats was er echter niet en dus wordt de drievoudig international van Oranje nu opnieuw verhuurd. Sky Sports weet dat Fosu-Mensah aan de slag gaat bij Fulham. The Cottagers promoveerden afgelopen jaar naar de Premier League. Eerder versterkte Fulham zich onder meer met André Schürrle en Jean Michael Serri. 

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Manchester United waar geen verdediger heen wilt verhuurd deze jongen nu toch, opmerkelijk...
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:34
    Ik vind dat deze jongen onderschat wordt in Engeland. Denk dat hij zeker meekan bij clubs als Everton of West Ham.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:49
    Eens, binnen een jaar of 2 kan die "makkelijk" naar een Engelse subtopper.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:35
    Gefeliciteerd Timothy ... en blijf in beeld voor het Nederlands elftal ok?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:37
    Ik zal mijn best doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:38
    Dat weet ik toch?!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
    Nee, niet jij, niet kezman die is mislukt in de PL
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:08
    Als ik ajax geweest was had ik deze jongen een jaar gehuurd, beetje rechtback kan er wel bij!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:20
    Dat was mijn idee. Kost weinig en dan hebben Mazraoui en/of Kristensen een beetje meer tijd om uit te groeien tot onbetwiste basis spelers..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32095
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:37
    Leuk voor die gozer dat ie een club in de PL heeft gevonden. Hopelijk kan ie dit jaar weer stappen maken, dat zou goed zijn voor Oranje.
    Vind ik leuk
    Truth +3018
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:32
    Goed voor zijn ontwikkeling en blijft een speler voor de toekomst bij United
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Fosu-Mensah vindt vlak voor transferdeadline nieuwe club: overstap naar Londen'