VP-voetbalkantine: 'Tacticus Slutsky loodst Vitesse langs Basel'

    VP-voetbalkantine: 'Tacticus Slutsky loodst Vitesse langs Basel'

    donderdag 16 augustus 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Feyenoord doet het onmogelijke en schakelt Trencin toch uit'

    Stelling 2: 'Real moet snel een vervanger voor Ronaldo halen'

    Stelling 3: 'Tacticus Slutsky loodst Vitesse langs Basel'

    Plaats een reactie

    Echt? +1781
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:02
    Zou mooi zijn maar niet echt waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Berbr +1633
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
    Zou niet weten waarom Feijenoord nu ineens veel beter zou zijn dan Trencin. Wishful thinking.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    De stelling is al te zot voor woorden natuurlijk. Ze suggereren dat het onmogelijk is om een amateurclubje uit te schakelen. Feyenoord moet toch gewoon met 6-0 kunnen winnen als ze gas geven in een volle Kuip.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:56
    Ik denk ook steeds: “als Trecin met 4-0 kan winnen, kan Feyenoord het al helemaal”
    Ik weet het alleen niet met deze vorm. Het team is matig, maar zou normaal gewoon moeten winnen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:16
    Ohhh ja, heel overtuigend die bijdrage, je begint zo flink.....en dan zinkt de realiteit in...ha ha zo leuk.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:23
    Kuip is niet vol. Dus je argumenten kunnen de prullenbak in.
    Vind ik leuk
    YC93 +193
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:47
    Helemaal eens, helaas is de realiteit op het moment anders. Trencin was echt vele malen beter in de uitwedstrijd, feyenoord kwam er gewoon totaal niet aan te pas. Die gasten draaien goed in de competitie plus een unieke kans om europees voetbal te halen, die gaan echt alles op alles zetten.

    Daarnaast biedt het ook weinig vertrouwen dat feyenoord dit seizoen nog niet 1 goal heeft gemaakt.. Maar goed, je weet het nooit..
    Vind ik leuk
    RtdDub +11869
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Als ze nou eens een keer de mazzel hadden die Ajax dinsdag had, een buitenspelgoal goedgekeurd krijgen op het moment dat je dat nodig hebt en je daarna snel een 2de maakt, kan alles.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2876
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:12
    Zonder de buitenspelgoal had Standard nog steeds geen kans gemaakt (als je de wedstrijd überhaupt gekeken hebt).
    Vind ik leuk
    RtdDub +11869
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:35
    Waarschijnlijk niet, nee. Maar het is wel een lekkere manier om die 0-0 van het bord te krijgen.
    Vind ik leuk
    San Marco +460
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:31
    Ajax een keer de mazzel, ja ja tuurlijk jongen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:08
    Met deze selectie gaat t gewoon niet gebeuren.. jaren lang wanbeleid hebben daar voor gezorgd..



    7 jaar wanbeleid onder martin

    Van 33 milj schuld aan de bank naar 33 milj schuld aan de vvf PLUS! 17 MILJOEN aan golden sachs.. 

    Geen cent meer te makken omdat alles met waarde voor fooitjes verkocht is. 

    75 milj euro (salaris/huur/tekengeld/transfer) weggegooid aan pure middelmaat van kramer tot kazim tot ambrabat tot wilkshere tot verhoek en jpb. 

    Alle jeugd rent zo HARD mogelijk weg omdat ze kindercontracten krijgen of niets in tegenstelling tot bankzitters en rolstoelers die miljoenen krijgen. Plus ze spelen maar 1 x per maand omdat martin ze niet wou inschrijven voor de jl. (Kosten 4 ton per jaar). Maar wel miljoenen uitgeven aan diksjes en boulas.. 

    Een peloton aan bronze medallisten op t wk die stuk voor stuk voor lidl uitverkoop prijzen zijn vertrokken.

    Nu een selectie die kwa waarde misschien nèt boven Heerenveen uitkomt maar iig onder az utrecht en vitesse. 

    Een selectie die VOLLEDIG uit balans is

    Beste spelers die gratis transfers gegunt wordt

    Een td die LETTERLIJK 73 spelers aangetrokken heeft maar er maar DRIE! !! met winst verkocht heeft

    Coaches die mogen blijven na 7 verliesbeurten op rij

    4 0 en 2 0 achter elkaar verliezen tegen veredelde amateurs.. 

    0 scouting maar wel 13 scouts full time in dienst hebben.. 

    Een td die 400.000 x 7 jaar = 2.8 MILJOEN! verdient maar niet ziet dat kazim nog nooit ergens (dit is een feit!) Meer als 5 x per seizoen gescoord heeft of dat haps voor 6.5 milj terwijl je malacia en verdonk in huis hebt MISSCHIEN onnodig is.. 

    Ik kan nog wel ff doorgaan maar dit beleid gaat gewoon nergens over... we hebben met 100% zekerheid de allerslechtste td allertijden wereldwijd..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:08]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31354
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:10
    Je verhaal is zo lek als een mandje.....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:14
    Inderdaad het geld vd vvf is volgens mij alweer (deels) terug betaald om maar eens wat te noemen …..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:15
    3 milj is teruh betaald om maar eenswat te noemen. Wow t lek is idd boven..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:19
    En jij zit in het bestuur ,dat je alles precies weet te vertellen?.

    Joh een aantal jaar geleden stonden we op degraderen en was er geen dubbeltje meer in kas.

    Nu is feyenoord weer gezond en op de weg terug.Dat er een financieele achterstand op psv en zeker ajax is ,is logisch, maar geduld is een schone zaak.
    Vind ik leuk
    Hast57 +688
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:32
    Als je geen schuld heb wil dat niet zeggen dat je op de goede weg ben. Als er geen goed financieel plan achter zit is het binnen de kortste keren weer foute boel. Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat Feyenoord met een veel groter budget veel minder armslag heeft dan bv AZ en Vitesse. Dan moet er ergens iets fout zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:22
    Jij snapthet tenminste. Entrouwens de schuld is nu veel hoger als een paar jaar terug..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:33
    Ja joh, die nepsupporter kopie/paste z'n diarree onder meerdere topics. Laat 'm lekker optieven naar die betonbak! ;-)
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:12
    Barry inderdaad zo lek als een zeef
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:10
    Lekker knip en plak werk wel. Goed gedaan hoor.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12455
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:14
    Hij heeft ook een fr12 account;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:58
    Juist ja. Ik heb het hier op de site al eerder gezien en toen kwam het mij al zo bekend voor ;)
    Vind ik leuk
    Hast57 +688
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:25
    Ach stop eens met dat nigativisme als Feyenoord vanavond met 5-0 wint dan is alles weer geweldig bij de club en liggen ze weer likkend aan de poorten van de kuip. Zo zit een Feyenoord supporter nou eenmaal in elkaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:32
    Ach tja. Lekkâh man....010. Goed verslag ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:40
    Met Jorien van den Herik, dat waren nog eens tijden he? Jeetje wat praat jij een hoop poep!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:56
    Negatief gelul
    Vind ik leuk
    PRICE +32115
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:04
    T jonge dat was een zware bevalling,denk dat het je diep zit mr snelterugnaardetop
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    RtdDub +11869
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:04
    Veeg het schuim effe van je bakkes, zet je pc uit en ga effe naar buiten frisse lucht happen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    Cookee +9941
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:08
    Als spelers wakker zijn en scherp dan kan er vast nog wel iets.
    Zou al mooi zijn als je weer wat krediet terughaalt.
    Vind ik leuk
    Steven77 +206
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:03
    Eerste helft 3-0 en alles is mogelijk. Wordt er niet binnen 30m gescoord dan wordt t verdomd lastig
    Vind ik leuk
    3-5-2 +774
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:07
    Lekkere dood-doener... zo kan ik het ook...
    Vind ik leuk
    Steven77 +206
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:29
    Haha klopt.. maar deze stelling vraagt erom 🤗

    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:09
    Wees realistisch, Feyenoord gaat volle bak vooruit. Je hebt 2 centrale verdedigers die de 100 meter in een seizoen nog niet redden. Die gaan veel ruimte in hun rug weggeven en er gaat een tegengoal komen.
    Feyenoord gaat dit niet redden.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12455
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:14
    Oh jij weet de opstelling al?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:17
    Nee, maar de selectie wel. Ik weet niet of jij het al wist, maar Feyenoord heeft alleen maar tergend langzame centrale verdedigers.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12455
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:46
    St juste?
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1328
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:33
    De man van glas opnieuw geblesseerd. Ik zou Geertruida er in gooien slechter dan wat er anders komt te staan zal het niet wezen en deze jongen heeft wel het loopvermogen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12455
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:34
    Zag t net indd. Ja ik ben ook voor want er zal wel ruimte ontstaan achter de verdediging
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:12
    St Juste is voor zover ik weet bij Feyenoord een rechtsback. Maar die paar potjes centraal achterin viel hij ook volledig door de mand, dus dat moet je ook niet willen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:27
    Is er niet bij.

    Helaas.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:05
    Stelling 1 klopt als een bus en dat heb ik al vanaf begin geroepen.
    Ben het ook eens met stelling 2 en 3. Mooie tijden om iets zinnigs te roepen.
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:15
    Stelling 2 en 3 zullen wel weer over Ajax gaan....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:29
    Aaah meisje toch. Zoek een andere site zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:04
    Zou jij zeggen sletje, maar naar jou luistert niemand dus je kunt het net zo goed niet doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:34
    1 like voor jou!
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:51
    Krijg jij er van mij één
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:52
    Thanks man!
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:03
    No problem👍
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:30
    Das toch ook logisch?
    Vind ik leuk
    Neus +250
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
    Heb er een heel hard hoofd in helaas
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
    Ja NATUURLIJK, ons geweldige team schiet er zo 5 of 6 in...


    ....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:11
    En gek genoeg denk ik dat het goed gaat komen. Of ben ik te positief?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:36
    Nee jij bent echt extreem vreemd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:38
    Hoezo kerel
    Vind ik leuk
    meloen87 +738
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:40
    Slaat inderdaad nergens op, de reactie van Dennis. Ongelofelijk wat sommige mensen hier doen om likes te krijgen.

    Maar ik denk dat je wellicht inderdaad een beetje te positief bent, maar dat is wat Feyenoord juist nodig heeft: geloof en vertrouwen. Ik ga hetzelfde doen, EXTREEM duimen ;-)
    Vind ik leuk
    HJR +7053
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
    Ik hoop het maar lijkt me niet. Feyenoord zal natuurlijk beter spelen dan vorige week, maar het is nou ook weer niet een amateur team tegen wie ze spelen. Die gaan lekker verdedigen en counteren.

    3-1 voor Feyenoord denk ik.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2786
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
    1. Ik denk het niet al hoop ik het stiekem wel. Feyenoord wint met 3-1....na de 3-0 valt de 3-1 en gaat het kaarsje uit...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:07
    Stelling 1: Gaan echt niet door mogen blij zijn met een 2-1 overwinning.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:08
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:09
    Ik hoop het van harte. En het zou kunnen.
    Veel succes in ieder geval!
    Vind ik leuk
    Robby G +1269
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:09
    Een snelle goal, en dan een indrukwekkende Kuip, ik hoop t, succes.
    Vind ik leuk
    Dussss +174
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:10
    Stelling 1: nee..
    Als jullie vinden dat de onderbouwing matig is: ik ga ook niet uitleggen waarom een rode stoel rood is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    Hsp810 +8
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:11
    Stelling 1: Hoe graag ik dit ook zou willen, ook als Ajax-supporter... omdat het wel heel fijn zou zijn voor het NL voetbal, heb ik er een heel hard hoofd in dat hier nog iets van te maken valt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    Tictac +94
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:14
    En toen werd je wakker... en je bed was nat.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:16
    Als binnen 20 minuten niet de 1-0 valt niet ,anders trekken ze een 4/5 -0 0ver de streep.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:21
    Feyenoord kampioen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Lesseh +154
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    Ik gun Feyenoord het onmogelijke, maar ben bang dat het absoluut niet zal lukken om te winnen met 5-0 vanTrencin, zou natuurlijk een geweldige prestatie zijn als Feyenoord het toch zal lukken.👍👍👍⚽️
    Vind ik leuk
    Hast57 +688
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:38
    Hoezo prestatie tegen een veredelde amateur club??
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:25
    Dromen zijn bedrog, gewoon lekker doordromen daar bij feyenoord.
    Vind ik leuk
    psv.040 +345
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:25
    nope feyenoord heeft het verpest.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:26
    Alles kan maar ik zie het niet gebeuren, het wordt niets dit seizoen, Gio heeft geen grip meer op zijn spelers.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +224
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:29
    Ik las ergens dat de kans dat Feyenoord nog doorgaat naar de volgende ronde een whopping 0,46% is. Ik ga lekker 5 euro inzetten op een 5-0 overwinning van de Rotterdammers...dat levert dan bijna 1100 euro op. Rich Writer it will be.
    Vind ik leuk
    Muscles +715
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:31
    Feijenoord verliest ook in de Kuip kansloos van Trencin en moet zich opladen voor de competitie, wedstrijd voor wedstrijd
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:47
    Kansloze reactie, jij zult je moeten opladen voor weer geen prijs, jaar na jaar, na jaar, na jaar...
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1963
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:42
    Als ze in de eerste helft 2 x weten te scoren dan zie ik het wel zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:44
    De dood of de gladiolen, vol op de aanval in een, hopelijk, kolkende Kuip!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:03
    Zet 'um' op Feyenoord! Zet ze vanaf de eerste seconde vast en ros de bal in het net.
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:10
    Ja en sinterklaas bestaat
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:14
    Dit is de meest belachelijke VP- voetbalkantine tot nu toe.
    NEE, natuurlijk schakelt Feyenoord Trencin niet uit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
    Never say never of zoals ten hag zei: it ain't over till it's over.
    Vind ik leuk
    Redbad +0
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:38
    iedereen maakt dezelfde denkfout
    Trencin mag dan een lage begroting hebben, maar dat is maar relatief.
    Er zit een gedachte achter het voetbal. Er is een spelsysteem. er zijn automatismen waar ze iedere dag op trainen, en iedere dag beter worden.
    Ik voorspel dat ze vanaond gewoon weer moeiteloos winnen.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:53
    Stelling 1 is onjuist! Helemaal niets in Rotjeknor!!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:42
    Rotjeknor..

    Goed niveau weer
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +349
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:17
    Nee jullie niveau, ons uitlachen terwijl jullie zelf dikke klop hebben gekregen!
    Vind ik leuk
    robertus +1891
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:32
    Rotjeknor is gewoon een bijnaam voor Rotterdam. Niet eens belediging bedoelt. Het is zelfs een bijnaam van de Rotterdammers zelf.
    Vind ik leuk
    Markieee +659
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:02
    Moet toch makkelijk kunnen. Als ze alles geven moet ze gewoon 4-0 kunnen winnen van een Telstar. Het zou wel meehelpen als ze der snel 2 inschieten, zodat het publiek een beetje opgejaagd wordt. Maar kom op. Vergeet even die wedstrijd van vorige week. Feyenoord moet in eigen huis toch gewoon 4-0 kunnen winnen van een Trencin.
    Vind ik leuk
    tremere +635
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:19
    Appeltje eitje, vanavond winnen wij met 6-1.

    Nah we gaan wel winnen maar met 2-1 of zo, zijn er tenminste nog wat puntjes gehaald voor de Europese ranglijst.
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:21
    Stelling 1. Ja.
    Vind ik leuk
    Mama +31
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:36
    Alles kan
    20 jaar terug speelde fc antwerp tegen levski sofia thuis. ( Uit o-o gespeeld ) 5 minuten voor tijd staat antwerp met 1-3 achter. Uitslag 4-3 ! Bijzonder? Vind ik wel, want antwerp speelde met 10 man ...
    Dus nooit opgeven en vertrouwen houden.

    6-0 voor feyenoord

    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:41
    De bal is rond....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:56
    Feyenoord gaat vanavond van de mat geveegd worden. Ze zullen blij zijn dat het slechts 0-2 wordt.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3945
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Stelling 1: Ja dat doet Feyenoord, of niet.

    Stelling 2: Alleen Messi kan hem vervangen, en die heeft al een club.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    pos +8661
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:13
    En stelling 2 ?
    Vind ik leuk
    Hupfean +3945
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:34
    Scherp, gewijzigd.
    Vind ik leuk
    pos +8661
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:43
    Ja en een beetje flauw ook.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3945
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:22
    Ach ja, wat moet je anders. Ik probeer ook altijd lollig te wezen maar dat word niet altijd gewaardeerd. Daarom zouden emoticons geen overbodige luxe zijn hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Salah halen voor de rechterkant en Bale op links. Maar Salah zal een behoorlijk prijskaartje aan hangen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:08
    Geen prijskaartje,wordt op 100% zeker niet verkocht
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:05
    Boeitius zoekt een nieuw onderkomen.
    Sla je slag Real.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:19
    Jij moet comedian worden
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:25
    thanks ik heb materiaal genoeg.
    Ik wilde eerst Younes aanbevelen,maargoed Real heeft te lang gewacht.
    Dan kom je al vlug bij optie 2 Boetius uit.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:12
    Feyenoord schakelt Trencin niet uit. Real moet Kane halen. Isco - Kane - Bale.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:47
    Er bestaat geen vervanger voor Ronaldo op Messi na dan maar die zie ik eerder naar Feyenoord komen als naar Real Madrid;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +4501
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:50
    1: zie ik helaas niet gebeuren..

    2: kopen, kopen, ze hebben toch Asensio een goede speler!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2645
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:59
    Kochten ze maar..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2645
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:59
    En ja Perez is de mist in gegaan door geen vervanger voor Ronaldo te halen. Real met of zonder Ronaldo is een wereld van verschil.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6552
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:58
    Real moet zeker een topper er bij halen want zo gaan ze het niet redden

    Hebben echt een vleugel nodig
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:07
    Stelling 3.

    Ja, natuurlijk gaat Slutsky dat flikken. Russisch eitje, lijkt me ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:22
    Fabergé-eitje
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:30
    1) hoop het.
    2) nee is er niet.
    3) hoop het.
    Vind ik leuk
    meloen87 +738
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:36
    1. Ik hoop het echt, niet alleen omdat het mijn clubje is, maar ook gewoon wegens de broodnodige punten die Nederland nodig heeft. Maar ik ben bang dat ze het niet gaan redden. Ze winnen wel, maar het zal niet genoeg zijn.
    2. Absoluut, met deze selectie gaan ze het niet redden in de CL, kampioen zeker weten niet. Als straks ook nog Modric weggaat, dan hebben ze echt een groot probleem. Ik denk nog altijd dat ze een poging gaan wagen om Mbappe of Neymar te halen, maar Madrid heeft gewoon veel te laat en slecht gehandeld.
    3. Zelfde verhaal als met Feyenoord: ik hoop het echt, voor het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:37
    Als Vitesse boven zichzelf uitstijgt, de verdediging staat alla tijdperk sprockel, en Basel heeft een minder dagje, gaat Vitesse gewoon door.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:28
    Stelling 1, Het is en blijft een spelletje, Feyenoord kan net als Trencin 4 doelpunten maken, en dan door na strafschoppen, Feyenoord is niets minder dan Trencin dus Feyenoord gaat simpel door!
    Vind ik leuk
    F-Troop +56
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:05
    Vorm van de dag! Echt gras..goede temperatuur..dus de spelers kunnen géén smoesjes meer hebben..of excuus en praatjes achteraf..het zijn verdomme PROFS!! Ligt aan de spelers niet aan de trainer..als ik slecht presteer op mn werk kan ik mijn werkgever ook geen kutsmoes geven..oja..ben eigen baas ✌😂🤙..
    Vind ik leuk
    F-Troop +56