Geen Ajax 1, maar Jong Ajax voor aanwinst: 'Concurrentie van Europese top'

    Geen Ajax 1, maar Jong Ajax voor aanwinst: 'Concurrentie van Europese top'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:46

    Perr Schuurs was vrijdagavond basisspeler bij Jong Ajax, dat met 2-1 verloor van Roda JC. De verdediger gaat voor zijn kans in het eerste elftal, maar hij is zich bewust van de forse concurrentie.

    Schuurs is desondanks positief gestemd over zijn begin in Amsterdam. "Het bevalt me heel goed en ik ben erg tevreden met hoe het allemaal gaat", zegt de achttienjarige mandekker tegen FOX Sports. "Als je kijkt naar het eerste is er veel concurrentie, concurrentie van Europese top. Ik moet mezelf gewoon door ontwikkelen en dan wachten tot ik mijn kans krijg."

    "Ik moet realistisch blijven en ik kan van een speler als Daley Blind gewoon veel leren", vervolgt Schuurs. "Wat we allemaal willen is kampioen worden en ik denk dat dat met zo'n speler een stuk makkelijker zal zijn. Ik wil knokken voor mijn plek en dat zal ik ook doen."

    Poll

    Zie jij in Schuurs een opvolger van De Ligt?

    (5880 stemmen)

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:48
    Die jongen gaat volgend jaar gewoon veel speeltijd krijgen. Dit seizoen is nog te vroeg..
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:51
    Wedstrijd was om 20.00hr riGGY, dat is voor zo'n jochie niet te vroeg.
    Eerder lijkt het dat hij nu al te laat op is gebleven, en nu nog naar mamma toe vanuit Kerkrade naar Sittard, vlakbij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:15
    Nou nou wat een lol...
    Vind ik leuk
    Snapje? +5211
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:58
    Als je bij Ajax kan voetballen dan ga je gewoon! De droom van elke voetballer.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:19
    Kan voetballen wel ja.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12366
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:54
    Te vroeg ja.
    Voor het geld kiezen en eerste divisie spelen ipv Eredivisie.
    Had veel beter bij fortuna kunnen blijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:30
    Hij heeft voor zijn verstand gekozen toch, daarom is hij niet naar psv gegaan
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:54
    @Maasbert: bij PSV was meer behoefte aan centrale verdediger dan bij Ajax. Waarom Schuurs keuze tussen Ajax en PSV heeft laten doorslaaan naar Amsterdam is mij niet bekend. Of het de juiste keuze is geweest weten we nu nog niet.
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:09
    Beter traject, en met Ajax op je Cv kom je altijd weer ergens aan de bak.
    Vind ik leuk
    mo26 +417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:24
    Ja dat zien we idd aan peter bosz en frank de boer. Allebei AJAX op CV . lekker gewoon thuis zitten omdat geen kut ze wil hebben...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:05
    Fortuna was redelijk dominant vorig jaar qua spel. Die lijn kan hij doortrekken bij Ajax omdat zij ook willen heersen op het veld. Toen hij koos voor Ajax was cocu nog coach van PSV......en we hebben de laatste jaren gezien dat PSV het voetbal aan de tegenstander overliet. Als verdediger zul je daar in aanvallend opzicht minder bijleren. Moet wel toegeven dat het lijkt alsof onder Bommel PSV niet alleen counter voetbal wil spelen. Dus nu was de overstap wel logisch geweest.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:10
    En van Bommel heeft een Fortuna verleden.
    Mooie analyse Jeroen Stolwijk.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +170
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:37
    Ongetwijfeld de verwachting dat de Ligt al deze zomer zou vertrekken. Niettemin lijkt me top eerste divisie interessanter dan rechter rijtje 'ere'. Dat laatste is vaak met iedereen achter de middellijn en achter de bal. En hij zal vast z'n invalkansen wel krijgen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:44
    Voor het geld weet ik niet. Een domme keuze is het wel, gezien hij nu gewoon reguliere speeltijd zou hebben in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:14
    Ach ja onze muggenzifter weer. Schuurs wilde graag naar Ajax en dat die zure Bom jaloers is dat is zijn probleem.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12366
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:27
    Wat klets je nou tollie !?
    Ik zeg dat hij beter eredivisie had kunnen spelen met fortuna.
    Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor tollie.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:10
    Waarom hij zit toch goed. Romero kopen jullie ook voor 10 miljoen en speelt bij jong.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:10
    Dat hangt van je perspectief af. Leert de wekelijkse weerstand je het meest of ontwikkel je je sneller met de faculteiten en het trainingsniveau bij een grotere club.
    Antwoord ligt waarschijnlijk bij het individu. Over een half jaar / jaar zullen we het weten.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12366
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:17
    Bij fortuna was hij de man.
    Dit had hij kunnen voortzetten in de eredivisie.

    Maar ja, als iemand bij ajax vertrekt naar een grotere competitie dan is het ineens wel een geldwolf volgens de meesten hier.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:31
    Zoals gezegd, het is een kwestie van perspectief en afhankelijk van de persoon.
    Niet iedereen die 'de man' is bij een club ontwikkelt zich tot een uitgebalanceerde volwassene of tot een top voetballer. Sommigen wel. Voldoende voorbeelden die beide kanten opgaan.
    Mij zul je niet zo snel bij welke meerderheid dan ook vinden. Liever zelf blijven nadenken.
    Benieuwd naar de ontwikkeling van die jongen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:45
    Ik begrijp je opmerking!
    Bij fortuna tegen degradatie spelen of bij jong Ajax voor het kampioen schap🤔
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 03:45
    ??
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:51
    Daarom gewoon geduld houden en af en toe invallen in Ajax 1 :) Schuurs zijn kansen komen vanzelf.
    Vind ik leuk
    Casuals88 +2374
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:51
    Vind hem tot nu toe nog ver onder de maat. Hopen dat die zich doorontwikkeld dat die straks de Ligt kan opvolgen.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1482
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:01
    Wat heeft hij kunnen laten zien afgezien vd oefenpotjes die Ajax allemaal verloor..? Een beetje de Ligt light , vind ik m
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:38
    Van verliespartijen leer je meer dan gemakkelijk gewonnen oefenpartijtjes.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7408
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:01
    Inderdaad. Hoop daarom dat hij nog heeeel veeeel gaat leren. Bij voorkeur in Ajax 1...
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:04
    Volgens mij zei jij dat destijds ook over de Ligt, blijf dus maar lekker verder dromen ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +33347
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:53
    Beter een jaartje bij Fortuna blijven op huurbasis,was wel eredivisie geweest.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:35
    Precies ik zou dat wel gedaan hebben. Mag ie wéér 1e divisie spelen..Had ie stiekem niet verwacht denk ik zo!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1482
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:08
    Idd. En welke speler die zgn klaargestoomd moest worden heeft t gehaald?
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:39
    De Ligt destijds in de JL ;-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:17
    Van de huidige spelersgroep?
    Onana, Mazraoui, de Ligt, Blind, Frenkie de Jong, Eiting, vd Beek, Neres, Dolberg.

    Zo even 9 spelers die zijn klaargestoomd en dit jaar veel zullen spelen in Ajax 1.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1482
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:38
    Haha. True!!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1482
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:41
    Maar je noemt voornamelijk jeugdspelers die een natuurlijke en logische weg vanuit de jeugd hebben bewandeld. Bedoel meer aankopen die eerst bij Jong Ajax gestald worden
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:51
    Ah juist. Nou ja, de JL deelname is nog vrij jong natuurlijk.
    Maar Neres is dan natuurlijk het meest duidelijke voorbeeld.

    Onana, Dolberg en Frenkie de Jong zijn ook gekocht en eerst in de jeugd gestald.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:22
    Schuurs wilde niet een jaar verhuurd worden, wil voor zijn kansen gaan bij Ajax en heeft er ook geen problemen mee om de eerste tijd zijn minuten in jong te maken.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7408
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:02
    De eerste tijd niet nee. Totdat hij in februari nog tegen FC Twente speelt...
    Vind ik leuk
    Topdrie +2407
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:04
    Komt op dit moment veel te kort voor het niveau dat Ajax nastreeft. Verhuur aan Fortuna had beter geweest voor z'n ontwikkeling. Nu komt hij in dezelfde situatie als Obispo bij PSV. Te weinig Eredivisie ervaring om een kans te krijgen op die positie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6241
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:57
    En nu? Nog een seizoen in de eerste divisie?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:58
    Ja, ongetwijfeld..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:00
    Zonde. Had dit seizoen dan beter op huurbasis kunnen knallen in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:18
    Knallen in de eredivisie?, ondanks dat ie bij jong Ajax speelt, is het niveau van trainen bij Ajax een stuk hoger, Schuurt traint namelijk gewoon iedere dag met de A selectie mee. Tijdens de trainingen bij Ajax, speelminuten in jong Ajax, en ongetwijfeld de invalbuurten die Schuurs gaat krijgen bij het eerste, daar leert Schuurs meer van dan nog een jaartje bij Sittard spelen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13721
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:49
    Die jongen speelt net bij Ajax en is nog hartstikke jong. Hij zit al dicht tegen het eerste aan, logisch dat hij bij Jong Ajax begint.
    Vind ik leuk
    Chucky +698
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:00
    Die jongen had beter bij Fortuna kunnen blijven of naar zijn vader moeten luisteren
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18953
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:10
    Jaartje met Fortuna spelen in de ED had ook niet slecht geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:20
    Ben ik het niet mee eens, bij Ajax wordt op een veel hoger niveau getraind, en vechten om minuten te krijgen in het eerste van Ajax, daar wordt Schuurs alleen maar sterker van.
    Vind ik leuk
    tannat +12502
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:35
    precies.
    Ajax is wel mooi de 2e club van Nederland...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13721
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:50
    Ow wat zit het diep bij je tannat. Iedereen weet dat Ajax de club van Nederland is en dat jouw cluppie in onze schaduw staat.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:06
    Zegt dat nou niet, voor je het weet ben je arrogant :D
    Vind ik leuk
    Quaresma +5451
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:19
    Nee hoor, niet arrogant, meer een comediant.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:42
    Komediant, die spelen meeste in komedies, ik zag donderdag een geweldige komedie op televisie, de week ervoor ook al een geweldige komedie op televisie gezien. Jij ook toevallig? :D
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7408
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:03
    Afgelopen zaterdag nog.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5451
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:03
    Oeps
    Vind ik leuk
    tannat +12502
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:24
    dat hebben we gezien
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:38
    Ik zie dat het niveau veel hoger ligt .......verloren van roda jc....maar ja die spelen natuurlijk op een nog veel hoger niveau...
    Vind ik leuk
    Florian87 +10676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:05
    Roda is ook van een hoog niveau joh, niveau Trencin en je weet wat er dan kan gebeuren :D
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5537
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:29
    Binnen 5 jaar zouden wij champions League spelen en we zijn hard op weg ;)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:12
    Tja toeristje,zou je eerder druk maken om jouw clupje voor die straks tegen Volendam gaan spelen.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:41
    Op niveau trainen bij ajax of eredivisie spelen? Wedstrijden op hoogste niveau daar leer je van!
    Bij PSV idem..leuk met de selectie mee trainen maar de wedstrijden op hoogste niveau is het meest leerzame.
    Vind ik leuk
    Sebasje +322
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:38
    Destijds wisten ze natuurlijk niet dat Fortuna Eredivisie zou spelen. Achteraf had je kunnen zeggen dat hij wellicht een jaartje had kunnen blijven met een huur-koopconstructie of zo. Ajax wist toen natuurlijk ook niet of De Ligt bleef en Blind zou komen. Een beetje ironisch nu dat hij dan KKD speelt, maar volgens mij komt het wel goed.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:32
    Waarom te vroeg??
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7039
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:25
    Als hij maar wel speeltijd van zijn vriendin krijgt....
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:23
    Mét zn vriendin is nog beter
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21268
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:47
    " Het gaat allemaal heel goed en ik ben zeer tevreden "....Zegt hij na de 1-2 nederlaang bij Jong Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:48
    Hij kan een goede speler worden, maar niet zo als de ligt! De ligt is veel verder.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1597
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:16
    En hij gaat ook nooit in de buurt van De Ligt komen. Geen enkele Nederlandse verdediger overigens.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:44
    Reactie slaat nergens op hé 😉..hij doet het goed en is sterk maar hoeveel toppers in eigen land die vertrekken naar buitenland breken door?? Heb ik het over de Nederlandse voetballers hé
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1597
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:21
    Zou ik normaal gesproken met je eens zijn, maar De Ligt is van een ander niveau
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:46
    Hij is een van de betere in Nederland mee eens, maar gelijk ophemelen? Eerst maar eens tegen die tijd in buitenland laten zien.
    Zijn maar weinig spelers die bij topclubs onder contract staan laat staan spelen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:49
    Opvolger van de Ligt. Geduld! Volgend seizoen komen de kansen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    Heel veel succes
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    We hebben zoveel goei..
    Concurrentie alleen maar top!
    Vind ik leuk
    PRICE +33347
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:55
    Jouw tekst zijn de woorden van iemand anders hier op VP😁mr nummertien.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5849
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:01
    Hij volgt Stratum al 8 jaar lang op de voet, dan ga je natuurlijk automatisch wat dingen overnemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:14
    Was sich liebt, das neckt sich...




    Vind ik leuk
    SimonSays +5849
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:15
    Daarom hou ik niet van gezond eten, kan ik er ook niet aan onderdoor gaan!
    Vind ik leuk
    stratumseind +156690
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:39
    blufke heeft een beetje problemen met het feit dat ik hem "los gelaten " heb..........
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6241
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:56
    Want je hebt De Ligt, Blind en Schuurs als centrale verdedigers?
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:12
    Ja geweldig, De Ligt, Blind, Wober, Schuurs en Frenkie kan daar goed terecht, ja geweldig!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:54
    Dan moet je ze wel alle 5 als CV opstellen anders komen ze te kort
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7408
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:06
    Wöber? 😂😂 die valt al door de mand als linksback.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:19
    Talentvolle centrale verdediger!
    Vind ik leuk
    ElStylisto +428
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    Geef hem de ⌚
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:14
    Huh? Horloge?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3042
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    Een realistische kijk. Als hij zich blijft ontwikkelen als vorig seizoen komt hij er wel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    Ik voorspel dat hij nog vóór de winterstop in Ajax-1 voetbalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:58
    Edgar bedoel je hiermee basis? Dan wil ik wel een weddenschap met je aangaan voor paar honderd..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:02
    Basis niet, maar wel ‘vast’ bij de selectie en regelmatig invallen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:07
    Mmm dan wordt het minder interessant! Ik gok 50/50 kans, en zou dan de gok niet aandurven haha! Wens hem het beste
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:09
    Hehe. Laten we dan maar een andere keer wedden. Deze man wordt Seedorfiaans goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:13
    Haha heftige uitspraken! Jij durft wel. Fijne avond Edgar!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:15
    Ach heftig wellicht maar zo duidelijk als iets. Ik durf. Avond, mwha, dan moet ik nog zo lang wachten. Fijne nacht wordt het voor mij. Jij ook fijne nacht!!!
    Vind ik leuk
    Eddepet +45
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:52
    Jammer van Per, een heel seizoen in de keukencomp ballen. Had beter voor bv AZ kunnen cq moeten kiezen. Jammer jammer
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6241
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:55
    Denk ik ook.
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:57
    Die hebben nu geen fatsoenlijke centrale verdediger heb ik gehoord. Gelukkig maakt dat tegen NAC niet uit
    Vind ik leuk
    stratumseind +156690
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:53
    Word gewoon de kkdivisie ... had ie beter nog een jaar bij fortuna kunnen blijven
    Vind ik leuk
    Bullet +3016
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:02
    Achteraf kijk je een koe in de kont
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:27
    En achteraf is mooi wonen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:29
    Onze Perr vermaakt zich wel, die woont in de mooiste stad van Nederland, Amsterdam :D Heeft een prima salaris, leuke woning en leert genoeg bij Ajax, een mens in Nederland kan zich niks beters wensen dan wat onze Perr heeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156690
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:54
    nou daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:25
    Een ander accent misschien ? Hojje
    Vind ik leuk
    Bo3007 +218
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:35
    Volgens iemand uit Maaskantje...
    Vind ik leuk
    Danny b +11
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:55
    Moet die wel progessie boeken wat die vorig jaar deed.
    Laat tot nu toe bij ajax weinig zien van die progessie.
    Positive kant hij heeft nog een jaar om zichzelf klaar te stomen dan moet die er staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:59
    Wat heb je tot nu toe gezien dan? Haha te weinig progressie..
    Vind ik leuk
    Danny b +11
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:00
    Jii bent duidelijk niet de slimste ga lekker slapen ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:06
    Lief jaweer. Hoeveel wedstijden heb je gezien van Schuurs? Ik weet dat het bagger is maar wat verwacht je van deze gast..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:04
    De door de media opgevoerde ideale schoonzoon Per(r) Schuurs is een protégé van Mark van Bommel, de zowel gedoodverfde als gepercipieerde opvolger van Erik ten Hag, die op zijn beurt grossiert in ideale schoonzonen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:08
    Ik vind jouw reacties fijn.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5193
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:12
    Hij kijkt lelijk op zijn neus, deze vlaai.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:14
    Haha te veel gedronken??
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5193
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:19
    Neen. We zijn er nog niet maar we zijn onderweg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:32
    Fijne avond!
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:21
    Perr je bent genaaid...
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:24
    Hoezo? Toen ie voor Ajax koos heeft ie zelf al gezegd dat ie geen garantie heeft gekregen om basisspeler te zijn in Ajax 1, wat hem beloofd is komt Ajax toch gewoon na? Hij traint gewoon met Ajax 1 mee en niet met jong Ajax :)
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:37
    Ze gooien het beleid sinds een paar maanden geleden om, ik denk dat als hij volgend jaar klaar is voor de basis, nog wel een weer een duurdere naam koopt, bij az had ie erin gestaan maarja moet hij weten
    Vind ik leuk
    Marco S +4267
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:03
    Eens. Hij mag het laten zien.. tagliatelle en Blind brengen bog meer maar die Argentijn wordt nog wel eens verkocht en dan is hij er al..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:04
    Zo vervelend lijkt mij dat niet als ik zijn vriendin zo zie die naast hem staat.
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:14
    Jawel die kijkt naar andere zwetende mannen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:22
    Een gelijkenis met de eveneens verloren gewaande ideale schoonzoon Jasper Cillessen dringt zich op. Van meetrainen als bankzitter met de selectie van Barcelona leer je meer dan bij spelen bij Ajax.

    Ajaxlogica...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:23
    Een jaartje KKD bij jong Ajax is geen ramp voor die jongen.Dit jaar spelen er weer grote clubs in.En t feit dat elk jaar weer wat jongens uit t 2e doorstromen naar t 1e.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:28
    Nou gaan we ineens de kkd een grote competitie vinden. Hahahaha. Niveau amateurs maar dan slechter betaald (de meeste clubs dan).
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:30
    Maar dat wil nog niet zeggen dat je je daarin niet kan ontwikkelen? Rosario heeft daar verleden jaar ook gespeeld,en nou heeft hij een basisplaats in PSV 1.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4514
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:42
    Is Max Wöber Europese top? Want dan ben ik al een paar gouden ballen misgelopen..
    Vind ik leuk
    Futjebal +1964
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:57
    Dit heeft PSV toch goed gezien. Ajax dacht een topper te hebben, Fortuna lachte zich dood met 3 miljoen en op de trainingen blijkt dat de technische staf van Ajax hem indelen niveau jong Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:03
    PSV heeft gewoon asn het kortste eind getrokken, niet meer en niet minder.
    Als hij voor jouw PSV had gekozen, dan was hij natuurlijk megatslentvol geweest en zou hij Europa gaan veroveren, maar nu hij bij Ajax speelt kan hij er natuurlijk niet meer zoveel van he?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:19
    Schuurs heeft ten eerste geen 3 maar 2 miljoen gekost. Verder is Schuurs gewoon een groot talent wat de tijd krijgt om zich aan te passen bij Ajax en gaat zijn minuten in het eerste bij Ajax echt wel krijgen. Dat PSV het volgens jou goed gezien heeft, dat is weer de zoveelste onzin die jij aan het ratelen bent, PSV wilde Schuurs maar al te graag hebben, maar zoals met Frenkie de Jong deden ze moeilijk over het prijskaartje, en dan roep toeteren jullie maar al te vaak dat Ajax voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, toen ze erachter kwamen dat Ajax serieuze interesse toonde werd de troefkaart van PSV te laat ingezet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 01:38]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7715
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:11
    Net zoals Obispo bij Jong PSV bedoel je?

    Jaloezie, oh wat balen jullie dat zowel Schuurs als Frenkie liever naar ons kwamen dan naar de eeuwige nr. 3 van Nederland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:01
    De overstap van de top van de eerste divisie naar de top van de eredivisie is natuurlijk gigantisch.
    Het is te gemakkelijk om nu te roepen dat hij niet goed genoeg is.
    Hij heeft gewoon de pech dat de concurrentie in het centrum van de verdediging bijna niet zwaarder kon zijn, zeker voor Nederlandse begrippen.
    Mathijs de Ligt is de meest gewilde verdediger in Europa momenteel, en naast hem staat een 54 voudig nederlands international die in de top van de premier league gespeeld heeft bij Manchester United.
    Gewoon nog even geduld hebben tot de Ligt volgend seizoen vertrokken is en dan ziet de wereld van Schuurs er meteen een heel stuk beter uit.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:10
    Het is voor die jongen vervelend dat ook Blind is gekocht. Maarja je kiest voor Ajax weetje. Hij was op z'n zeventiende al aanvoerder daar. Met de kennis van nu had ie waarschijnlijk niet in de winterstop bij Ajax getekend...😲 Dikke sportieve pech voor 'm, wel nog steeds een mooi contract en genoeg toekomstperspectief natuurlijk😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:00
    He Pipo, Hij is gehaald omdat Ajax niet wist of de Ligt dit seizoen al weg zou gaan. Nu kan deze jongen in alle rust (via jong-Ajax) werken naar een basisplaats in het Ajax van 2019-2020. Dat is de achterliggende gedachte.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:01
    He pipo ga begrijpend lezen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:29
    kan ik beter aan jou vragen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 05:51
    Zal mij benieuwen of Blind inderdaad de leidersrol kan gaan spelen die hem wordt toe bedeeld. Dan streeft hij wat dat betreft zijn vader voorbij. Dat schuurs geduld moet hebben lijkt mij duidelijk. Wat er nu staat speelt al op een hoger niveau dus dan moet je echt heel goed zijn om die er uit te spelen.
    Vind ik leuk
    Tebannet +83
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:21
    Ik zou hem nog een jaar stallen in Sittard.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:49
    Heb het hele jaar de grap gemaakt dat Schuurs opnieuw kampioen kon worden.. maar wel in Jong Ajax, in de KKD.
    Rot voor hem, maar die gaat de KDD via Ajax niet verlaten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:48
    Zoveel heeft ie niet laten zien gisteren, ik vond iedereen maar matig voetballen......
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:22
    Niet van Daley dingen leren, doe dat gewoon van een International die er staat, zoals de Ligt. :D.
    Vind ik leuk
    san the man +1049
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:47
    Haha van blind veel leren balletje breed en steeds net niet winnen. Goed blijven kijken. En kampioen worden doe maar net als de andere mensen met gevoel voor Ajax op de ps4 x-box.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:53
    Die jongen is goed en hij moet er volgend jaar staan als de Ligt voor dik 100 miljoen (tegenwoordig schijnen dat de bedragen te zijn ) naar een buitenlandse topclub gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:46
    Die jongen gaat het wel redden
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:50
    Obispo is beter!
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:17
    Die jongen had meer kunnen leren bij Fortuna, zonde dat hij dat zelf niet snapte. In jAjax sneuvelen zoveel talenten, Zivco, Cassierra, Johnson.
    Zorg dat je wegkomt jongen, bel Feijenoord even, die kunnen je nu al gebruiken. Voor het eide carriere is.

    Mooie vrouw op die foto is dat zijn zus, leuk koppie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Geen Ajax 1, maar Jong Ajax voor aanwinst: 'Concurrentie van Europese top'