Luguber verhaal van De Gelderlander: Vitesse-fan verliest vinger in Zwitserland

    Luguber verhaal van De Gelderlander: Vitesse-fan verliest vinger in Zwitserland

    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:14

    De Europese uitwedstrijd tegen FC Basel heeft voor een Vitesse-fan een lugubere bijsmaak gekregen, meldt De Gelderlander zaterdagmiddag. De supporter is op de tribunes van het Sankt Jakob-Park zijn vinger kwijtgeraakt.

    De supporter kwam donderdagavond voor de aftrap in aanraking met het hekwerk voor het uitvak. Zijn hand bleef daar hangen en één van zijn vingers bleef achter in het hek. Nadat zijn medesupporters de vinger uit het hek hebben verwijderd, is de man naar het plaatselijke ziekenhuis vervoerd. Daar ligt hij zaterdagmiddag nog steeds: zijn vinger is inmiddels weer aan zijn hand bevestigd, maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn wond volledig is geheeld.

    Tot overmaat van ramp voor de supporter werd Vitesse donderdagavond in Zwitserland uit de Europa League geknikkerd. FC Basel had de heenwedstrijd in het Gelredome al gewonnen, uitgerekend door een doelpunt van Vitesse-icoon Ricky van Wolfswinkel. De return eindigde in 1-0: Albian Ajeti maakte de enige treffer van de wedstrijd, vlak nadat Jake Clarke-Salter een rode kaart had gekregen.

    Lees meer over:Europa LeagueVitesse

    Plaats een reactie

    Futre +3110
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:17
    Was dit zo’n baas die in zijn blote pens in de hekken hing?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:24
    Ja, apart he. Ik kom nooit in aanraking met een hek als ik op de tribune zit
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:33
    Een penis is toch altijd bloot?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:18
    Tot zijn mond volledig is geheeld?? Kundige artsen daar in Zwitserland... je geeft ze 1 vinger....😲
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15865
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:23
    Ze hebben zijn vinger in zijn mond genaaid.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1925
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:30
    Ja heel vreemd ze naaien een vinger aan en je mond moet helen... Of zouden ze de vinger aan de mond bevestigd hebben ? 😂
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:43
    Wel fuctioneel, kun je jezelf gemakkelijk jeuken als je beide handen bezet zijn.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1925
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:48
    Ja en je vrouw vingeren en beffen tegelijk😂
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1505
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:18
    and i quote

    Tot overmaat van ramp voor de supporter werd Vitesse donderdagavond in Zwitserland uit de Europa League geknikkerd

    Dat lijkt me wel zijn minste zorg.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:23
    Andersom was logischer geweest. Uitgeschakeld en tot overmaat van ramp een vinger kwijt.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1894
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:35
    Haha, moest er ook om lachen. Anders is het wel een hele fanatieke supporter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:29
    Beter dan z'n knikkers kwijt...
    Vind ik leuk
    Farmer +12241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:07
    "Scrabble is ook leuk op zaterdagavond" :P
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:24
    Hahaha lekker verhaal dit..
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:26
    Ik zeg hekkie ?????????
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:28
    Staat ie effe met z’n wond vol tanden!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:31
    Hahaha vp is goed in fouten maken in eenvoudige teksten. Lesje Nederlands?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:33
    Nog een geluk dat ie niet over dat hek gekropen is dan.......
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:57
    die vinger?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:36
    Nou maar hopen dat zijn mond dan maar snel hersteld.. Beetje vreemd dat je mond moet herstellen voor zijn vinger. Weer een lekker vaag verhaal...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:37
    Aan bet eind van de eerste alinea gaat er iets mis, VP of was die man ook aan zijn mond geblesseerd?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1894
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:38
    "...maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn mond volledig is geheeld."

    So many questions.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:40
    VP... ik zit nou al de hele dag te wachten op een zeikerig artikeltje over Twente. Het liefst met incomplete informatie en verzonnen feiten, zodat de haters hier hun frustraties weer kunnen botvieren.
    Kommoptan!

    Sorry voor de off topic post.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:07
    Op Twekerleveld schijnt de zon. Proost
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20
    Duim omhoog!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:27
    En bij Sharon altijd
    Vind ik leuk
    Brinkster +441
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:34
    Lekker man! Opgegroeid daar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:03
    Ze plaatsen alleen nog maar onzin stukjes over Vitesse. Zodat die nekkers met hun tientallen fake accounts aan hun trekken komen (letterlijk en figuurlijk).
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:56
    kijk jij eerst naar je eigen trollenschorem, eikel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:55
    We love the Epi, we do!
    ynwa.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:42
    Achja vp en fouten, tenminste laten jullie mij lachen met zo een niveau 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20
    Wijzen we allemaal met de vinger naar VP. Terwijl de meesten hier ook onsamenhangend reageren/typen ;)
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:03
    Nou ja ze maken mijn dag goed dat bedoel ik ermee😅😋
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:45
    Waarschijnlijk hield hij zn vinger voor zn mond om het publiek stil te krijgen. Nou was de chirurg toevallig een aanhanger en dacht ' wat Baselt die dan ' Nu is de vinger aan de lippen van zn mond gehecht. Hem is het zwijgen opgelegd. 😂
    Vind ik leuk
    Farmer +12241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:36
    Aye, was een saaie pot voor de uitfans daar in Basel, dus hebben ze zn vinger aan zn wang vastgemaakt, is makkelijker met neuspeuteren..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:47
    Nu miet zijn vriendin zelf vingeren. Arme meid. Of komt ze eindelijk eens aan haar genot toe. Beterschap gewenst jongen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:50
    maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn mond volledig is geheeld.
    Dan heeft hij zijn vinger íets te dicht bij zijn mond gehouden
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:03
    Warrig verhaal.

    "Vitesse-fan verliest vinger....Zijn hand bleef daar hangen en één van zijn vingers bleef achter in het hek.... zijn vinger is inmiddels weer aan zijn hand bevestigd, maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn mond volledig is geheeld....."

    Heeft hij nou zijn vinger wel of niet verloren? en wat is de relatie met de man zijn mond?
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:04
    😂🤣🤣
    Vind ik leuk
    Farmer +12241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Moet je je vinger in hun mond steken....en dan nog es vragen..(ben je mwel kwijt! haha)
    Vind ik leuk
    Spekholz +528
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:05
    Vinger zit er aan, maar wachten tot zijn mond het weer doet. Is hij zo sprakeloos van het voorval...
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:01
    Niveau van sommige lieden is erg laag hier. VP dendert achteruit met wat ze goed vinden. Sterkte voor die jongen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:02
    Wat heeft dit met voetbal te maken,oja jullie hebben weinig nieuws te vermelden,oude koeien uit sloot halen of alles herhalen met foutieve koopen van een artikel
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:03
    Haha lekker handig
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:54
    Dat krijg je als je in het buitenland ook met bekertjes zeik over een hek probeert te gooien, dan moet je vluchten.
    over het hekkie, maar hij vergat zijn vingertje mee te nemen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws