Luguber verhaal van De Gelderlander: Vitesse-fan verliest vinger in Zwitserland

Luguber verhaal van De Gelderlander: Vitesse-fan verliest vinger in Zwitserland

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 13:14za 18-08-2018 om 13:14

De Europese uitwedstrijd tegen FC Basel heeft voor een Vitesse-fan een lugubere bijsmaak gekregen, meldt De Gelderlander zaterdagmiddag. De supporter is op de tribunes van het Sankt Jakob-Park zijn vinger kwijtgeraakt.

De supporter kwam donderdagavond voor de aftrap in aanraking met het hekwerk voor het uitvak. Zijn hand bleef daar hangen en één van zijn vingers bleef achter in het hek. Nadat zijn medesupporters de vinger uit het hek hebben verwijderd, is de man naar het plaatselijke ziekenhuis vervoerd. Daar ligt hij zaterdagmiddag nog steeds: zijn vinger is inmiddels weer aan zijn hand bevestigd, maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn wond volledig is geheeld.

Tot overmaat van ramp voor de supporter werd Vitesse donderdagavond in Zwitserland uit de Europa League geknikkerd. FC Basel had de heenwedstrijd in het Gelredome al gewonnen, uitgerekend door een doelpunt van Vitesse-icoon Ricky van Wolfswinkel. De return eindigde in 1-0: Albian Ajeti maakte de enige treffer van de wedstrijd, vlak nadat Jake Clarke-Salter een rode kaart had gekregen.

Lees meer over:Europa LeagueVitesse

Plaats een reactie

Futre +3685
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:17
Was dit zo’n baas die in zijn blote pens in de hekken hing?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:24
Ja, apart he. Ik kom nooit in aanraking met een hek als ik op de tribune zit
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:33
Een penis is toch altijd bloot?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:18
Tot zijn mond volledig is geheeld?? Kundige artsen daar in Zwitserland... je geeft ze 1 vinger....😲
Vind ik leuk
Janzijnvader +16286
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:23
Ze hebben zijn vinger in zijn mond genaaid.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2780
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:30
Ja heel vreemd ze naaien een vinger aan en je mond moet helen... Of zouden ze de vinger aan de mond bevestigd hebben ? 😂
Vind ik leuk
Streaker +3686
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:43
Wel fuctioneel, kun je jezelf gemakkelijk jeuken als je beide handen bezet zijn.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2780
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:48
Ja en je vrouw vingeren en beffen tegelijk😂
Vind ik leuk
Roy_87_ +1590
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:18
and i quote

Tot overmaat van ramp voor de supporter werd Vitesse donderdagavond in Zwitserland uit de Europa League geknikkerd

Dat lijkt me wel zijn minste zorg.

Vind ik leuk
#Keizerout +38087
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:23
Andersom was logischer geweest. Uitgeschakeld en tot overmaat van ramp een vinger kwijt.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:35
Haha, moest er ook om lachen. Anders is het wel een hele fanatieke supporter.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:29
Beter dan z'n knikkers kwijt...
Vind ik leuk
Farmer +12867
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:07
"Scrabble is ook leuk op zaterdagavond" :P
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:24
Hahaha lekker verhaal dit..
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6842
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:26
Ik zeg hekkie ?????????
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:28
Staat ie effe met z’n wond vol tanden!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:31
Hahaha vp is goed in fouten maken in eenvoudige teksten. Lesje Nederlands?
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:33
Nog een geluk dat ie niet over dat hek gekropen is dan.......
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:57
die vinger?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:36
Nou maar hopen dat zijn mond dan maar snel hersteld.. Beetje vreemd dat je mond moet herstellen voor zijn vinger. Weer een lekker vaag verhaal...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:37
Aan bet eind van de eerste alinea gaat er iets mis, VP of was die man ook aan zijn mond geblesseerd?
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:38
"...maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn mond volledig is geheeld."

So many questions.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:40
VP... ik zit nou al de hele dag te wachten op een zeikerig artikeltje over Twente. Het liefst met incomplete informatie en verzonnen feiten, zodat de haters hier hun frustraties weer kunnen botvieren.
Kommoptan!

Sorry voor de off topic post.
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:07
Op Twekerleveld schijnt de zon. Proost
Vind ik leuk
Il Gordo +14791
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20
Duim omhoog!
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:27
En bij Sharon altijd
Vind ik leuk
Brinkster +433
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:34
Lekker man! Opgegroeid daar.
Vind ik leuk
Vak-DD +11637
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:03
Ze plaatsen alleen nog maar onzin stukjes over Vitesse. Zodat die nekkers met hun tientallen fake accounts aan hun trekken komen (letterlijk en figuurlijk).
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:56
kijk jij eerst naar je eigen trollenschorem, eikel.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:55
We love the Epi, we do!
ynwa.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:42
Achja vp en fouten, tenminste laten jullie mij lachen met zo een niveau 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Il Gordo +14791
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20
Wijzen we allemaal met de vinger naar VP. Terwijl de meesten hier ook onsamenhangend reageren/typen ;)
Vind ik leuk
Vvgimmurt +518
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:03
Nou ja ze maken mijn dag goed dat bedoel ik ermee😅😋
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:47
Nu miet zijn vriendin zelf vingeren. Arme meid. Of komt ze eindelijk eens aan haar genot toe. Beterschap gewenst jongen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:50
maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn mond volledig is geheeld.
Dan heeft hij zijn vinger íets te dicht bij zijn mond gehouden
Vind ik leuk
HupHolland +3261
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:03
Warrig verhaal.

"Vitesse-fan verliest vinger....Zijn hand bleef daar hangen en één van zijn vingers bleef achter in het hek.... zijn vinger is inmiddels weer aan zijn hand bevestigd, maar de man zal nog moeten wachten totdat zijn mond volledig is geheeld....."

Heeft hij nou zijn vinger wel of niet verloren? en wat is de relatie met de man zijn mond?
Vind ik leuk
Nbl +719
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:04
😂🤣🤣
Vind ik leuk
Farmer +12867
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
Moet je je vinger in hun mond steken....en dan nog es vragen..(ben je mwel kwijt! haha)
Vind ik leuk
Spekholz +540
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:05
Vinger zit er aan, maar wachten tot zijn mond het weer doet. Is hij zo sprakeloos van het voorval...
Vind ik leuk
pico323 +7063
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:01
Niveau van sommige lieden is erg laag hier. VP dendert achteruit met wat ze goed vinden. Sterkte voor die jongen.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 07:40]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:02
Wat heeft dit met voetbal te maken,oja jullie hebben weinig nieuws te vermelden,oude koeien uit sloot halen of alles herhalen met foutieve koopen van een artikel
Vind ik leuk
Nbl +719
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:03
Haha lekker handig
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:54
Dat krijg je als je in het buitenland ook met bekertjes zeik over een hek probeert te gooien, dan moet je vluchten.
over het hekkie, maar hij vergat zijn vingertje mee te nemen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws