'PSG wedt op meerdere paarden: akkoord met Bayern én Atletico aanstaande'

    'PSG wedt op meerdere paarden: akkoord met Bayern én Atletico aanstaande'

    maandag 20 augustus 2018 om 23:21

    Bayern München dreigt Juan Bernat kwijt te raken, vermoeden het Spaanse El Larguero en diverse Franse media. Naar verluidt heeft Der Rekordmeister al een akkoord bereikt met Paris Saint-Germain over een transfer van de 25-jarige linksback.

    De regerend Frans landskampioen heeft een totaalbedrag van zeventien miljoen euro over voor Bernat: het basisbedrag zal vastgesteld worden op veertien miljoen euro, maar daar kan door aanvullende bonussen nog drie miljoen bovenop komen. Het bedrag valt relatief laag uit, doordat het contract van de Spanjaard aan het einde van het seizoen afloopt.

    Dat Bernat ook daadwerkelijk naar de Lichtstad vertrekt, is echter geen uitgemaakte zaak. PSG is volgens Le10 Sport en Foot Mercato ook in verregaande onderhandeling met Filipe Luis, die weg wil bij Atlético Madrid. De Parijse grootmacht lijkt te gaan kiezen tussen de twee backs. Wanneer de beslissing in het voordeel van de Braziliaan uitvalt, kan Bernat alsnog een transfer maken: Atlético zou hem in dat geval op het oog hebben als vervanger van Luis.

    Plaats een reactie

    Foden +4691
    maandag 20 augustus 2018 om 23:23
    Leuke driehoeksverhouding
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    maandag 20 augustus 2018 om 23:29
    En zoals bij de meeste trio's komt er 1 partij bekaaid af.
    In dit geval Bayern die ineens geen linksback meer heeft.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19624
    maandag 20 augustus 2018 om 23:31
    Alaba is er weer toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:22
    Hij is nog geblesseerd aan zijn knie
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:33
    Klopt.
    Maar die mist nogal eens een wedstrijdje en Bayern is natuurlijk geen club die maar met 1 echte linksback het seizoen in moet gaan.
    Voor de beker paar dagen geleden stond Rafinha daar maar dat is natuurlijk een rechtsback. Kan je tegen SV DROCHTERSEN / ASSEL uit de regionalliga doen maar tegen, noem maar wat, Mbappe, lijkt me dat niet echt handig.
    Vind ik leuk
    Spekholz +528
    maandag 20 augustus 2018 om 23:24
    Koopje voor Bernat,degelijke speler!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:24
    Gezellig trootje
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:56
    Trootje 🤔🤔🤔🤔
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    NvC +4404
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:59
    PSG moet hoger inkopen dan Bernat willen ze de UCL echt een keer winnen. Filipe Luis of Alex Sandro zouden goeie aanwinsten zijn.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:51
    Ze zijn Verdonk vergeten nondeju
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:25
    Die gaat naar Bayern!
    Vind ik leuk
    Dj Storm +129
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:39
    Bernat is geen topper ! Gewoon een redelijke reserve speler . Bayern dreigt m' niet kwijt te raken , wordt al langer te koop aangeboden .
    Vind ik leuk
    Futre +3108
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:44
    Ik mag ook graag wedden op meerdere paarden. Wedden op slechts een enkel paard is voor laffe mensen met een zuur karakter.

    Ik mag overigens ook graag beffen maar dat is voer voor een volgende post.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:54
    Bayern moet gewoon 3-4-3 spelen zonder backs,matige speler die spanjaard
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:52
    Was toch geen basisspeler bij Bayern. Ze hebben Kimmich ook nog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws