'PSG gaat na Maxwell voor tweede Braziliaanse linksback met Ajax-verleden'

    'PSG gaat na Maxwell voor tweede Braziliaanse linksback met Ajax-verleden'

    zondag 19 augustus 2018 om 07:30

    Filipe Luis heeft een transferverzoek ingediend bij Atlético Madrid, meldt Mundo Deportivo. De Braziliaanse linksback staat volgens het Spaanse medium in de concrete belangstelling van Paris Saint-Germain.

    De 33-jarige linkspoot speelt, afgezien van één seizoen in dienst van Chelsea, al sinds 2010 voor Atlético, maar lijkt inmiddels voorbijgestreefd te zijn door WK-winnaar Lucas Hernández. Luis zat woensdag tijdens het duel om de Europes Super Cup honderdtwintig minuten lang op de bank: volgens Mundo Deportivo ziet de Braziliaan dit als het bewijs dat hij zijn langste tijd heeft gehad bij Los Rojiblancos. Bovendien behoort Luis tot zijn frustratie niet tot de vier vaste aanvoerders van Atlético: Diego Godin heeft de band van de vertrokken Gabi overgenomen, Antoine Griezmann, Koke en Juanfran zijn de stand-ins van de Uruguayaan.

    Paris Saint-Germain heeft zich inmiddels gemeld voor Luis. De Parijse grootmacht heeft problemen links achterin en moest zaterdagavond tegen Guingamp noodgedwongen de negentienjarige Colin Dagba opstellen. Luis zou na de in 2017 gestopte Maxwell de tweede Braziliaanse PSG-back met een Ajax-verleden zijn: de 35-voudig Braziliaans international stond tijdens het seizoen 2004/2005 in onder contract in Amsterdam, maar kwam niet tot speeltijd.

    Plaats een reactie

    WilcoS64 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 07:39
    Terug naar Ajax, waar het allemaal begon.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    zondag 19 augustus 2018 om 11:29
    Was die wel van plan heb zoiets toen gelezen
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3202
    zondag 19 augustus 2018 om 14:05
    Klopt 3 weken lang zag ik dat 1 of 2 keer per week op vp voor bij komen.
    Maar ja, psg komt waarschijnlijk met een zak geld xD
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    zondag 19 augustus 2018 om 07:45
    Jaja, als we het woordje maar kunnen noemen in de titel...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 07:57
    Ja echt he. Bij transfer van Paul Pogba zouden ze als titel gebruiken:
    Broer van ex-Sparta speler die bij Ajax in de competitie heeft gespeeld maakt transfer.

    Alles om Ajax in de titel te krijgen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:25
    Al een tijdje geen titel in de competitie dan ajax maar in de titel noemen
    Vind ik leuk
    Mr bien +674
    zondag 19 augustus 2018 om 09:11
    Calimero
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:14
    @ Come on psv: Wat ben jij gefrustreerd zeg. Hou je nou eens met je eigen club bezig!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:16]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:16
    Wat ben jij gefrustreerd zeg. Hou je nou eens met je eigen club bezig!
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    zondag 19 augustus 2018 om 11:40
    Logisch toch?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    Jaloers?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    zondag 19 augustus 2018 om 13:48
    jij hebt onze mooie naam ook al weer 2 keer genoemd,goed zo!
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    zondag 19 augustus 2018 om 08:05
    Lekker verpatsen met zijn 33 jaar..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:56
    Als ze dan toch voor spelers van 33 gaan kunnen ze beter Van Peppen transfervrij ophalen. Halen ze ook nog meer kwaliteit binnen!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10713
    zondag 19 augustus 2018 om 09:33
    Een keepervan 40+, nu een 33 jarige halen. Alves is 35. Leuk biljarten tussen de middag.
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    Van Peppen is een held!
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    zondag 19 augustus 2018 om 13:50
    zo is dat maar net, Ard is oké !
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7839
    zondag 19 augustus 2018 om 08:18
    De opkopers van PSG. Wat is dat toch een nare club. Hebben ze weer geen back.
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    zondag 19 augustus 2018 om 09:43
    Ze missen Kluivert..
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7839
    zondag 19 augustus 2018 om 10:47
    Ja toen ging het daar pas geweldig.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:51
    Zou wel eens win-win kunnen zijn. Hebben er beiden wat aan, zie deze transfer wel doorgaan.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3517
    zondag 19 augustus 2018 om 09:28
    Kun je niet bepaald een ajax verleden noemen lijkt me hahaha.. misschien krijgt ajax wel percentage ivm opleidingsvervoeding
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    zondag 19 augustus 2018 om 11:43
    Nee hoor.

    Hij was niet goed genoeg voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10402
    zondag 19 augustus 2018 om 09:36
    Toch knap om te zien hoe VP er weer een Ajax-gerelateerd bericht van weet te maken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Alles om de snaveltjes gevuld te houden he
    Vind ik leuk
    Blindsy +10402
    zondag 19 augustus 2018 om 10:39
    Op naar het volgende Ajax-bericht...
    En PSV op naar de volgende titel 😉
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 19 augustus 2018 om 11:07
    Triest VP waarom moet dit in de koptekst ? Die gast heeft geen minuut in ajax1 gespeeld.
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    zondag 19 augustus 2018 om 11:45
    Het gros dat hier reageert, reageert uit frustratie ( en is niet Ajacied) op een bericht wat anders niemand zou lezen.

    Missie geslaagd. Knap werk VP!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    zondag 19 augustus 2018 om 14:04
    Deze site gaat ook wel door het leven als AjaxPrimeur!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSG gaat na Maxwell voor tweede Braziliaanse linksback met Ajax-verleden'