De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen

    "De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen"

    donderdag 13 september 2018 om 19:08

    PSV heeft de afgelopen zomer goede zaken gedaan op de transfermarkt. Dat stelt PSV-watcher Joost van Erp van Omroep Brabant. Van Erp noemt een paar hoogtepunten op.

    "John de Jong (interim-technisch manager, red.) heeft in zijn eerste transferwindow veel zaken gedaan en de uitkomst daarvan is een compliment waard", zegt Van Erp bij Omroep Brabant. "Met Nick Viergever, Denzel Dumfries en José Angeliño zijn er drie spelers voor de basis gehaald. En je mag aannemen dat Érick Gutiérrez de vierde in dat rijtje zal worden."

    Een favoriete zomeraanwinst heeft Van Erp niet. Of, dat durft hij nog niet te zeggen. "Nick Viergever, Denzel Dumfries en José Angeliño hebben het stuk voor stuk goed gedaan in de eerste weken bij PSV. Ze hebben zich in de basis geknokt en zijn daar niet meer uit verdwenen. De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen. De verhalen over hem zijn mooi en vrijwel allemaal positief. Ik ben heel benieuwd hoe zijn komst naar Eindhoven gaat uitpakken."

    Van Erp is ook blij dat Jeroen Zoet bij PSV is gebleven. "Ik denk niet dat PSV snel een keeper had gevonden met meer kwaliteit. Zoet is bovendien een populaire jongen bij de achterban. Om meerdere redenen is het dus goed dat hij is gebleven. Ik hoop dat hij zich in de Champions League weet te onderscheiden, straks. Hij zal het in het miljardenbal ongetwijfeld druk krijgen."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 19:09
    Veel PSV supporters op deze site doen alsof ze een Messi gehaald hebben.
    Dus ik ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Hast57 +762
    donderdag 13 september 2018 om 19:12
    Terwijl de helft hem nog niet heeft zien spelen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5817
    donderdag 13 september 2018 om 19:45
    De schrik zit er goed in bij de Ajacieden, zo te zien. Evenals de voorgaande jaren denken ze meer kans op een kampioenschap te hebben als ze zich negatief uitlaten over PSV. Maar dat werkt helemaal niet!!! Dat struisvogels daarin geloven is tot daar aan toe. Maar jullie zijn toch hopelijk niet zo naief?!
    Vind ik leuk
    Hast57 +762
    donderdag 13 september 2018 om 19:48
    Wat heeft dit met mijn reactie te maken???
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5817
    donderdag 13 september 2018 om 19:51
    Ik dacht, als jij niets toevoegt zal ik maar iets zeggen ;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +3984
    donderdag 13 september 2018 om 20:09
    Geen woord verkeerd of teveel!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:03
    Jij weet net zo goed dat Ajacieden nooit schrik hebben voor PSV. Aan onze erelijst te zien is dat terecht.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15259
    donderdag 13 september 2018 om 21:16
    En ze kwamen dichterbij... en dichterbij... en dichterbij... om bang van te worden he
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:19
    Jij noemt 9 titels dichtbij? Hoeveel jaren is het geleden dat jullie nog 9 titels meer achter stonden?

    Precies...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15259
    vrijdag 14 september 2018 om 07:45
    Stonden, dus komen we dichterbij... en dichterbij
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    dat zie je ook dat PSV de laatste 50 jaar niet onderdoet aan ajax, gezien de titels :)
    De stijgende lijn is er al :)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +3984
    vrijdag 14 september 2018 om 03:13
    Aan jullie erelijst te zien... Laat mij niet lachen!

    Jij bent 21!

    Sinds jij voetbal volgt is PSV de grootste club van Nederland.

    Wat heb jij persoonlijk aan de gewonnen schalen uit de jaren 60?

    Herinneringen toch zeer zeker niet!

    Zelfs de CL winst van Ajax heb jij nooit mee mogen maken.

    Daarom ben jij zo arm. Je bent een arme supporter en dat is dan ook af te lezen aan je reacties. Je snakt naar succes en roem omdat je deze alleen van verhalen kent van je vader of van je oudere buurman.

    Daarom haat je PSV en alles wat met PSV te maken heeft.

    VP is voor jou therapie, jij hebt dit nodig om je zelfvertrouwen te voeden. Deze heeft namelijk ernstige schade opgelopen door je minderwaardigheidscomplex.

    Sterkte 💪
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 03:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:06
    Zo zo, jij bent echt onwijs goed man! Echt héél goed!
    Zo intelligent en zo!
    Ik zit nu 2 maanden beetje mee te reageren maar de afgunst en haat zit toch echt vooral in Eindhoven en vrijwel niet in Amsterdam. Ieder Ajax-topic wordt overladen met domme haatpraat. Overtuig vooral jezelf hier lekker van dan lopen wij weer verder.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +3984
    vrijdag 14 september 2018 om 11:17
    Zoveel woorden maar dan nog inhoudelijk zo weinig brengen. Maar toch wijzen naar andermans intelligentie... 👍

    Aan jouw reactie is te zien dat je van een vergelijkbaar niveau bent als je hol
    maat Cheeatcodes.

    Onder elk niveau, vandaar dat cheatcodes de enige is die jou een like heeft gegeven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 12:13
    Je blijft een dom hatertje. Pur sang. Spring van een brug ofzeau.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 11:14
    Dan vraag ik mij af waar jouw afgunst voor Ajax vandaan komt, als het allemaal zo geweldig gaat bij PSV. Al hebben ze natuurlijk al tientallen jaren geen Europese titel gewonnen en stellen ze niks voor in Europa. Misschien is dat het.

    En als PSV’er over een minderwaardigheidscomplex beginnen...😂 Dat woord is praktisch ontstaan in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +3984
    vrijdag 14 september 2018 om 11:21
    Wederom een arme ziel die slechts in woorden de prijzen pakt maar zelfs hier tekort komt om dusdanig het verschil te maken.

    Ter jouw informatie, naast het feit dat PSV de grootste club van Nederland is sinds jij bestaat, zijn PSV en Feyenoord de clubs die het meeste Europese succes hebben geboekt.

    Feyenoord is de enige NLse ploeg die jij een Europese prijs hebt kunnen zien winnen.

    Maar ook daar was je waarschijnlijk nog te jong voor...

    Wat kom jij mij vertellen, flapdrolletje!?😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    vrijdag 14 september 2018 om 12:08
    gezien de afgelopen jaren zou ik maar rekening houden met je enige concurrent :)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15259
    donderdag 13 september 2018 om 21:15
    Struisvogels met een eierdopje op hun bolleke.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3243
    donderdag 13 september 2018 om 21:56
    Schrik?
    Ik ken die hele gozer niet.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1177
    vrijdag 14 september 2018 om 08:28
    Waarom schrik? Mexicaan die we nooit aan het werk hebben gezien? En in de eigen gelederen een ziyech, tadic en De Jong om maar wat te noemen. Alleen maar mooie concurrentie als hij er wat van kan die Mexicaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:09
    Ja maar hij heeft als middenvelder de laatste 4 jaar in de basis gespeeld en daarin maar liefst 7 doelpunten gemaakt!
    ...
    Daar zou ik eerder als PSV-supporter (lees: Ajax-hater op 1e plaats) bang van worden zeker als hij de V. Ginkel-vervanger wordt genoemd. Volgens mij scoorde die Ginkeltje er 7 in een half seizoen gemiddeld...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:13
    Dat was Romero toch al??
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Koopclub
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Denk dat je in de war bent met Bande. Die is toch een aanvaller.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:08
    Is een kruising tussen gutti, van Bommel en Davids.. met de voetballende kwaliteiten van Frenkie de Jong
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1028
    donderdag 13 september 2018 om 20:34
    Nee dat doen de meeste hier met Tadic. De rest hoor ik alleen dat hij een goede klik had met lozano zowel privé als in het veld en ze elkaar blindelings kunnen vinden. Dus waar jij deze onzin weer vandaan hebt gehaald weet ik ook niet misschien in het polski courant gelezen??
    Vind ik leuk
    Raak +233
    donderdag 13 september 2018 om 22:05

    VP is het woordje te voor hooggespannen vergeten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:35
    Dat maken jullie er zelf van. Geen enkele psver hier heeft hem met Messi vergeleken. Kortom LULKOEK van je.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4050
    donderdag 13 september 2018 om 23:54
    Nee, meer een type Ronaldo
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    vrijdag 14 september 2018 om 12:07
    een middenvelder met een spits vergelijken is ook niet bepaald helder ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:12
    Is niks en wordt niks.
    Verder is het vandaag een dag om positief te zijn. Mooie clubkleuren wat ons aller Ajax eerder had natuurlijk.
    Verder waren er een paar oud voetballers van psv waar je altijd vab kon genieten. Ik zeg Ronaldo(echte) Romario en Nilis.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    😁
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Ajax heeft het weer van Sparta gejat want de allereerste Ajax-tricot was gelijk aan die van Sparta...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:22
    Jij verpest alles 😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:23
    Sorry, Abi 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:29
    Volgende x moet je onder de radar werken brüür 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:31
    Dat zeggen meer mensen, kardash 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:33
    😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:10
    Ja en die hebben het uit de stripboeken waar de gevangenen altijd gestreepte shirts droegen
    Vind ik leuk
    Echt? +2123
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Is niks en wordt niks??

    Heb je een spiegel gekocht?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    En van Kezman, van Nistelrooij en Farfan. En nog vele ...... ons aller Psv brengt veel goeds op de velden
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:31
    Nee kezman en Farfan niet, maar van Nistelrooy weer wel. Gullit natuurlijk en Manolevje.
    Vind ik leuk
    John040 +2171
    donderdag 13 september 2018 om 19:49
    Popescu Stam Koeman
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 19:53
    Laatste genoemde is onze cult held :) handen af van onze burgaarse troetelkind
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:33
    Van Nistelrooy
    Vind ik leuk
    chicken +10857
    donderdag 13 september 2018 om 19:45
    Ronaldo!!! De echte, wat een onnavolgbare held was dat. Op zijn 17e al steengoed. Jammer dat de commercie hem opgebroken is. By far de beste spits die ik heb zien spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:51
    Toen bij PSV en later bij Barcelona. Wat een geweldenaar was het zeg.
    Vind ik leuk
    chicken +10857
    donderdag 13 september 2018 om 19:54
    Italië was wel slecht voor hem...de kilo s vlogen eraan. En daarmee verging dat onnavolgbare.

    En dan een Portugees die het lef heeft zijn naam deels toe te eigenen..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:56
    Cr7 is natuurlijk ook een topspeler, maar echte Ronaldo nee daar kan niemand aan tippen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:12
    Zal ongetwijfeld zeer goed kunnen schoppen, naaien en toneelspelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:15
    Schoppen, naaien en toneelspelen staat synoniem voor Joëlle Veltman van Ajax Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    donderdag 13 september 2018 om 19:17
    Misselijk volkje zijn het daar uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Maat , die kneuzen zijn er alleen om te trollen en te zieken.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Inderdaad maat, links laten liggen die lui.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:23
    Maat je hebt gelijk!!! Sterker nog dat doen ze zelf ook als ze weg rennen !!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Hahaha daar zijn ze goed in.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Och maat, wat zijn we het weer eens......
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    Dat hebben julli nooit he toch.
    Vind ik leuk
    Guust +5518
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    Kom op man, lees je eigen onzin en gezuig even terug allemaal, je bent iemand die graag mee lult met andere voor de aandacht. Continu loop je te provoceren, zelfs hier boven begin jezelfs nog over Ajax, je kunt het niet laten, het zit in je bolletje.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:47
    Hahahaha kom op man ik zit nog op antwoord te wachten. Die ajacieden zijn aan het provoceren met Romero in een Topic over Gutiérrez en dan stel je een vraag en dan is die ander aan het provoceren... Lachwekkend is Snavels
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:06
    Mijn reactie over Romero was in een topic over Blind. Er riep namelijk iemand dat Blind veel te veel heeft gekost.....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:22
    Waarom in een topic over blind over Romero beginnen??
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:40
    Lastig hè, begrijpend lezen?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:48
    Boven staan en niet op reageren. Zou ik ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Gaap
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4768
    donderdag 13 september 2018 om 21:49
    Trusten
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:40
    Ja vooral van jou moeten we gapen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12252
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Veltman is geen mexicaan..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Je bent in de war mer H. Lozano.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:22
    Lozano is nog heilig en een lieverdje bij de schoppen troef van Ajax Veltman en Tagliafico, samen goed voor vele gele en rode kaarten afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Veltman en Tagliafico hebben opgeteld niet eens even veel rode kaarten als Lozano alleen. En dat zijn verdedigers...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Toch wel Velman en Tagliafico hebben samen 2 rode kaarten behaald afgelopen seizoen (allebei 1) en samen 12 gele kaarten. Lozano: 4 gele kaarten en 2 rode kaarten.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Dan ben ik die van Veltman vergeten.

    Alsnog een opmerkelijke statistiek, dat twee verdedigers samen net zo veel rode kaarten hebben als één aanvaller. Geeft toch te denken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:53
    Alledrie hebben ze teveel kaarten gepakt. Lozano 2 rode en 4 gele kaarten is veel te veel voor een aanvaller. Tagliafico in een half seizoen 5 gele kaarten en 1 rode kaarten is ook veel te veel voor een backspeler van Ajax. Veltman 7 gele kaarten, ook te veel voor een backspeler van Ajax, en daarnaast een gedeelte van de competitie niet meegedaan vanwege een blessure. Eén rode kaart voor Veltman valt nog erg mee met al zijn streken die hij uithaalt op het voetbalveld.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    Dat je niet bijster intelligent bent kunnen we aan je reacties wel zien maar tellen is al lastig???
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:25
    Nee joh, Lucy de Jong en mevrouw Lozano... Oh enne, Hendrix begint het ook al te leren....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    Francy de Jong, Dewie Blind, Joëlle Veltman zijn ook 3 schatjes hoor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:13
    Guiterez is de ontbrekende schakel. Hij gaat de rol vervullen die Guardado en Van Ginkel de afgelopen jaren hadden. Ik heb er alle vertrouwen in. Laat Ajax maar denken (hopen) dat ze kampioen worden. Dat geeft vooral heel veel druk en is voor PSV een rol in de luwte weg gelegd. Prima toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:15
    Ik kijk uit naar volgende week! Eens zien hoe groot het verschil is tussen Ajax en PSV
    Vind ik leuk
    Mitch Su +47
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Ja we zullen zien!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Ik kijk uit naar volgende week! Eens zien hoe groot het verschil is tussen Barcelona en PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Groot, daar hoef je geen wiskundige voor te zijn...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +132
    donderdag 13 september 2018 om 20:37
    We moeten in Eindhoven niet zo'n grote bek hebben als die Amsterdammers....Laat svp hun maar roepen.....en om eerlijk te zijn denk ik dat het een zware strijd word..mischien dat er 1 vd partijen overrompeld gaat worden.Ik durf oprecht niet te zeggen wie gaat winnen.Hoop PSV,maar ik ben onder de indruk van Ajax en daar is niets mis mee.Hoop op echte strijd,mes tussen de tanden en vol erop.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:21
    Weinig verstand van voetbal als je daar nog benieuwd naar bent...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:16
    Wel leuk zo'n PSV topic wat al tot op het bot verziekt is met Ajax trollen!!

    On: hij is beter dan Frenkie, ziyech en tadic bij elkaar!!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    nou dat denk ik niet .... en ik brn een psver
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 19:25
    Snel je account deleten dan maar
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    nee joh we staan bovenaan
    Vind ik leuk
    Mitch Su +47
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Whaha wat een belachelijke reactie. Zal wel een schoppertje zijn zoals Guardado en Hendrix
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:21
    Dit is inderdaad minder belachelijk, hulde.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:22
    Ohh dus de eerste reacties van die uitlokkende snavels is niet trollen??
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Hahahaha 😂😂😂😂😂.
    Ga huilen lieverd 😘
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Aan de eerste 5 tot 6 reacties te zien onder dit artikel is men elders in Nederland, beter gezegd Holland, wel bang voor de komst van Guiterrez naar PSV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:21
    Hahahaha. Valt wel mee brüür.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Nou.........
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:25
    Jij bent een ekte goede PSV'er.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:43
    Zeket en vast, zegt men in België.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    donderdag 13 september 2018 om 19:23
    Ze worden nu al weer nerveus.belchinees woo Ping.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:25
    Welkom Stratum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 20:00
    hahaha met de domme beschuldigingen ga je nog harder door de mand vallen nepturk

    Die gene die je aanspreekt weten meteen waarom.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:03
    Ok utca30 😂😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 20:04
    hahaha ik hoop dat je er nog meer zo aan gaat spreken waarvan je denkt dat ik dat ben, kan dat geregeld worden?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:07
    Op VP kan men alles regelen. Jij komt toch met beweringen, maar bewijzen ho maar. Zou zeggen kom maar op met namen brüür.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 20:12
    ik vind het allemaal prima jongen je doet maar
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:14
    Krabbel je nu al terug. Had niet amders verwacht kerel zonder ruggengraat.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:50
    Hahahaha een Turk die een ander beticht van geen ruggengraat.. jij zou hier weg gaan toch? Als je een ruggengraat had gehad was je hier weg geweest..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:43
    Nog geen vriendin? Tja wie wil jou ook natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2815
    vrijdag 14 september 2018 om 00:21
    Haha want stratum is nou echt voor Utrecht. Wat een ongelooflijk sul ben jij toch.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    vrijdag 14 september 2018 om 08:02
    Klein beetje wel 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:30
    Och, van die reclamefilmpjes moet je het niet hebben. De laatste wedstrijd van Mexico echter....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:56
    Hoho, niet alle Hollanders over 1 kam scheren hé :p
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Dit wordt de beste middenvelder van Nederland.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:25
    Met alle respect, maar deze jongen kan niet tippen aan Frenkie, Ziyech en Tadic (al kan je die laatste twee ook aanvallers noemen).
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    vrijdag 14 september 2018 om 08:11
    Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:37
    Denk dat guti dit seizoen, de schakelspeler is waar PSV op zoek naar was
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 20:13
    Wij hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1177
    donderdag 13 september 2018 om 20:22
    Ben heel benieuwd of hij beter is dan Ginkel. Dat vond ik echt een klasse speler!
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +132
    donderdag 13 september 2018 om 20:41
    Zeker en over blessuren pech gesproken...maar wat is die jongen weerbaar....elke keer op goed niveau terug komen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1177
    donderdag 13 september 2018 om 20:46
    Als Ajacied vind ik het een mooie voetballer. Hoop dat hij snel weer te bewonderen is! Die kan ik overigens altijd wel waarderen. Hoop ook dat die Mexicaan er wat van kan. Beetje dollen allemaal leuk en aardig maar ik wil goed en mooi voetbal zien. Spanning en ere wie ere toekomt denk ik dan maar ;-) ....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Niet alleen verwachten,we eisen prestaties,falen is geen optie.
    Dit hadden we nodig,we hebben het gekregen,dan moeten ze het ook laten zien,simpel toch.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    donderdag 13 september 2018 om 21:25
    Deze voetballer komt van een middelmatig clubje, heeft nog niets bijzonders gepresteerd en zijn doelsaldo is al helemaal armoedig, dus een hoop blah blah blah maar nog niks waar gemaakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen"