De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen

    "De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen"

    donderdag 13 september 2018 om 19:08

    PSV heeft de afgelopen zomer goede zaken gedaan op de transfermarkt. Dat stelt PSV-watcher Joost van Erp van Omroep Brabant. Van Erp noemt een paar hoogtepunten op.

    "John de Jong (interim-technisch manager, red.) heeft in zijn eerste transferwindow veel zaken gedaan en de uitkomst daarvan is een compliment waard", zegt Van Erp bij Omroep Brabant. "Met Nick Viergever, Denzel Dumfries en José Angeliño zijn er drie spelers voor de basis gehaald. En je mag aannemen dat Érick Gutiérrez de vierde in dat rijtje zal worden."

    Een favoriete zomeraanwinst heeft Van Erp niet. Of, dat durft hij nog niet te zeggen. "Nick Viergever, Denzel Dumfries en José Angeliño hebben het stuk voor stuk goed gedaan in de eerste weken bij PSV. Ze hebben zich in de basis geknokt en zijn daar niet meer uit verdwenen. De verwachtingen rond Érick Gutiérrez zijn hooggespannen. De verhalen over hem zijn mooi en vrijwel allemaal positief. Ik ben heel benieuwd hoe zijn komst naar Eindhoven gaat uitpakken."

    Van Erp is ook blij dat Jeroen Zoet bij PSV is gebleven. "Ik denk niet dat PSV snel een keeper had gevonden met meer kwaliteit. Zoet is bovendien een populaire jongen bij de achterban. Om meerdere redenen is het dus goed dat hij is gebleven. Ik hoop dat hij zich in de Champions League weet te onderscheiden, straks. Hij zal het in het miljardenbal ongetwijfeld druk krijgen."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 19:12
    Zal ongetwijfeld zeer goed kunnen schoppen, naaien en toneelspelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:15
    Schoppen, naaien en toneelspelen staat synoniem voor Joëlle Veltman van Ajax Amsterdam.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Gaap
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    donderdag 13 september 2018 om 21:49
    Trusten
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:40
    Ja vooral van jou moeten we gapen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Veltman is geen mexicaan..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Je bent in de war mer H. Lozano.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:22
    Lozano is nog heilig en een lieverdje bij de schoppen troef van Ajax Veltman en Tagliafico, samen goed voor vele gele en rode kaarten afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Veltman en Tagliafico hebben opgeteld niet eens even veel rode kaarten als Lozano alleen. En dat zijn verdedigers...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Toch wel Velman en Tagliafico hebben samen 2 rode kaarten behaald afgelopen seizoen (allebei 1) en samen 12 gele kaarten. Lozano: 4 gele kaarten en 2 rode kaarten.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Dan ben ik die van Veltman vergeten.

    Alsnog een opmerkelijke statistiek, dat twee verdedigers samen net zo veel rode kaarten hebben als één aanvaller. Geeft toch te denken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:53
    Alledrie hebben ze teveel kaarten gepakt. Lozano 2 rode en 4 gele kaarten is veel te veel voor een aanvaller. Tagliafico in een half seizoen 5 gele kaarten en 1 rode kaarten is ook veel te veel voor een backspeler van Ajax. Veltman 7 gele kaarten, ook te veel voor een backspeler van Ajax, en daarnaast een gedeelte van de competitie niet meegedaan vanwege een blessure. Eén rode kaart voor Veltman valt nog erg mee met al zijn streken die hij uithaalt op het voetbalveld.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    Dat je niet bijster intelligent bent kunnen we aan je reacties wel zien maar tellen is al lastig???
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:25
    Nee joh, Lucy de Jong en mevrouw Lozano... Oh enne, Hendrix begint het ook al te leren....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    Francy de Jong, Dewie Blind, Joëlle Veltman zijn ook 3 schatjes hoor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:13
    Guiterez is de ontbrekende schakel. Hij gaat de rol vervullen die Guardado en Van Ginkel de afgelopen jaren hadden. Ik heb er alle vertrouwen in. Laat Ajax maar denken (hopen) dat ze kampioen worden. Dat geeft vooral heel veel druk en is voor PSV een rol in de luwte weg gelegd. Prima toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:15
    Ik kijk uit naar volgende week! Eens zien hoe groot het verschil is tussen Ajax en PSV
    Vind ik leuk
    Mitch Su +50
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Ja we zullen zien!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:18
    Aan de eerste 5 tot 6 reacties te zien onder dit artikel is men elders in Nederland, beter gezegd Holland, wel bang voor de komst van Guiterrez naar PSV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:30
    Och, van die reclamefilmpjes moet je het niet hebben. De laatste wedstrijd van Mexico echter....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:56
    Hoho, niet alle Hollanders over 1 kam scheren hé :p
    Vind ik leuk
    Bizzy +20959
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Dit wordt de beste middenvelder van Nederland.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 14 september 2018 om 02:25
    Met alle respect, maar deze jongen kan niet tippen aan Frenkie, Ziyech en Tadic (al kan je die laatste twee ook aanvallers noemen).
    Vind ik leuk
    Bizzy +20959
    vrijdag 14 september 2018 om 08:11
    Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:37
    Denk dat guti dit seizoen, de schakelspeler is waar PSV op zoek naar was
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    donderdag 13 september 2018 om 20:13
    Wij hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    donderdag 13 september 2018 om 20:22
    Ben heel benieuwd of hij beter is dan Ginkel. Dat vond ik echt een klasse speler!
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +195
    donderdag 13 september 2018 om 20:41
    Zeker en over blessuren pech gesproken...maar wat is die jongen weerbaar....elke keer op goed niveau terug komen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    donderdag 13 september 2018 om 20:46
    Als Ajacied vind ik het een mooie voetballer. Hoop dat hij snel weer te bewonderen is! Die kan ik overigens altijd wel waarderen. Hoop ook dat die Mexicaan er wat van kan. Beetje dollen allemaal leuk en aardig maar ik wil goed en mooi voetbal zien. Spanning en ere wie ere toekomt denk ik dan maar ;-) ....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Niet alleen verwachten,we eisen prestaties,falen is geen optie.
    Dit hadden we nodig,we hebben het gekregen,dan moeten ze het ook laten zien,simpel toch.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    donderdag 13 september 2018 om 21:25
    Deze voetballer komt van een middelmatig clubje, heeft nog niets bijzonders gepresteerd en zijn doelsaldo is al helemaal armoedig, dus een hoop blah blah blah maar nog niks waar gemaakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws