De Wolf tipt Van Bronckhorst: 'Ik denk dat het voor Feyenoord beter is'

De Wolf tipt Van Bronckhorst: 'Ik denk dat het voor Feyenoord beter is'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 17:42vr 14-09-2018 om 17:42

John de Wolf is blij met de terugkeer van Nicolai Jörgensen en hoopt dat Giovanni van Bronckhorst nu wil experimenteren bij Feyenoord.

"Jörgensen is echt een aanspeelpunt. Ik denk dat Van Persie dan nóg beter kan worden. Ik denk dat ze het nog een keer gaan proberen met Berghuis op links en Toornstra op rechts", vertelt De Wolf vrijdag bij FC Rijnmond.

"Jörgensen is een grote target-man, gevaarlijk in de zestien, kopsterk en altijd in beweging. Iedereen roept al een tijdje dat flankspelers naar binnen moeten trekken. Dat is prima als je een speler als Van Persie voor de combinatie hebt, maar Jörgensen is bijna twee meter..."

De Wolf weet niet waarom Van Bronckhorst nog niet voor deze aanpak heeft gekozen. "Dat moet je aan de trainer vragen. Ik werk niet met die gasten. Misschien zegt Berghuis dat hij het op rechts prettiger vindt. Het is een keuze. Daar kies je dan voor. Je kijkt ook naar het rendement. Voor het team denk ik dat het beter zou zijn als je met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts speelt."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Eens met de opmerking van De Wolf?

(2767 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 14 september 2018 om 17:44
Woef woef woef
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
vrijdag 14 september 2018 om 18:03
Wil je een koekje? 😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:09
Nee ik wil je vriendin blaf blaf 😂
Vind ik leuk
Zultkop +5965
vrijdag 14 september 2018 om 19:01
Je mag mijn schoonmoeder wel, of de buurvrouw
Vind ik leuk
Bdog +6695
vrijdag 14 september 2018 om 19:14
Jouw schoonmoeder kan toch geen kinderen krijgen?
Vind ik leuk
Zultkop +5965
vrijdag 14 september 2018 om 19:17
Klopt inderdaad! Toch is dr dochter mijn vrouw, rara hoe kan dat.
Vind ik leuk
Bdog +6695
vrijdag 14 september 2018 om 20:36
Breinbreker. Nieuwe schoonmoeder gezocht?
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
vrijdag 14 september 2018 om 21:08
Stoute jongen 😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 21:09
😉
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10848
vrijdag 14 september 2018 om 18:21
Maak je niet druk je busje komt zo 😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:47
Oke later
Vind ik leuk
De fries +1620
vrijdag 14 september 2018 om 17:48
De wolf is “old school”
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:13
De Wolf is een 🐶
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
vrijdag 14 september 2018 om 17:49
Dan heb je met steven en Jens opeens 2 spelers die niet gaan renderen. Nee gewoon Larsson de kans geven en Jens eruit.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:01
Idd en Berghuis gewoon op rechts!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:50
Een ware cultheld met 100% inzet! Zegt overigens geen rare dingen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
vrijdag 14 september 2018 om 17:52
Op zich klinkt dat wel goed, maar op 10 moet v Persie veel lopen.Dat is teveel gevraagd denk ik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:52]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:58
Ik zou het een kans geven tot hij op is. Robin in goede doen is de reden waarom je naar voetbal kijkt. Had hem graag bij Ajax zien spelen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
vrijdag 14 september 2018 om 19:27
Absoluut blijft een heerlijke voetballer.
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
vrijdag 14 september 2018 om 17:57
Man als ik terug denk aan die tijd Toen straalde we wat uit. Reudje Heus. Van Gobbel, Peter Bos. Onze kappen en draaien John Metgod. Links en rechts buiten Taument en Blinker. En natuurlik onze Jozef. Theres only one Jozef Kibrich. Henkie Frazer, en die zuiger van een van Loen. Say oe a Ed de Goey.Van Hanegem en Jansen wat een paar. Gvd mooie tijden man
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10848
vrijdag 14 september 2018 om 18:24
Gouden tijden 💲
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:00
Natuurlijk mike Obiku niet te vergeten
Vind ik leuk
fr1963 +3723
zaterdag 15 september 2018 om 00:20
Jaaaa, de golden goal in de arena....geweldig!
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 09:57
Eerlijk is eerlijk vond het toentertijd balen, maar er stond bij feyenoord een goed team met veel betere spelers dan helaas nu het geval is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
zaterdag 15 september 2018 om 15:57
Ja en altijd in de hekken hangen en zijn shirt in het publiek gooien.mooie gozer
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:00
En Arnold en Rob
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:11
En Johan Cruijff!. Jeroen vergeten Johan erbij te zetten?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:58
Ben bang dat van Bronckhorst veel te lang gaat wachten met het inbrengen van Jorgensen, tis nou eenmaal geen trainer die risico,s durft te nemen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10848
vrijdag 14 september 2018 om 18:28
Hij moet juist niet te lang wachten of dat van persie geblesseerd raakt ofzo die is ook zo gevoelig als wat .
Juist om gio laate wisels had en on tactisch onbenul had ik liever dat hij weg was afgelopen zomer😧
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:58
Wat een onzin met dat gezeik met dat een rechtspoot op rechts moet staan en een linkspoot op links... Je haalt veel meer rendement uit de spelers en het team als je een naar binnenkomende buitenspeler hebt. Je kan dan altijd lekker combineren, backs kunnen eroverheen komen, buitenspelers komen makkelijker in scoring positie en kunnen ook spitsen makkelijker een scoring positie krijgen. En voorzetten gaan er volgens onderzoek 1 op de 80 van in.

Enige voordeel is dat je dan meer diepgang hebt wat City doet, maar dan moet je wel snelle buitenspelers hebben en dat hebben Berghuis en Toornstra niet bepaalt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:00]
Vind ik leuk
Legion73 +183
vrijdag 14 september 2018 om 17:59
Van Persie links
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
vrijdag 14 september 2018 om 18:01
On topic ik vergat Johnny zelfs
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:01
Dat zou wel jammer voor Ayoub zijn.

Ik zou het toch eerst met Larsson en Ayoub proberen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10848
vrijdag 14 september 2018 om 18:31
Ik ben verast Willem eerst was je nog zo enthousiast over ayoub toen ik hem de voorkeur gaf 😉
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:13
Ik zeg toch ook dat het jammer is voor Ayoub. Zoals de Wolf wil spelen. Want Gio gaat ook niet alles open gooien. Dus dan is er geen plek voor Ayoub. Jammer dus.
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
vrijdag 14 september 2018 om 18:03
100 % mee eens johnnie.
Vind ik leuk
rinirat +3015
vrijdag 14 september 2018 om 18:04
Iedereen weet het maar die v Bronckhorst moet eerst nog 6 wedstrijden expirimenteren.
Duidelijk over datum
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:08
Denk het niet pik, maar iedereen heeft recht op een mening. Lekker toch, Johnny ouwe reus.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:13
Het is bijna weekend en de meesten zijn al aan de pillen en drank vermoed ik.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:15
😂 Hahaha
Vind ik leuk
meloen87 +799
vrijdag 14 september 2018 om 18:13
De man heeft gewoon gelijk, dat zou op dit moment gewoon de beste opstelling zijn. Larsson zal de voor de hand liggend slachtoffer worden, als Jorgensen straks in de basis start.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:00
Met Jorgenson en Haps terug is Feyenoord een echte candidaat voor het kampioenschap, onder leiding van Van Persie en de man die heeft gepushed voor zijn komst- Gio Van Bronckhorst. Gaat Gio weer gelijk krijgen, 5 jaar achter elkaar? Ik denk van wel.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:23
Niemand zit echt te wachten op een tip van John
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
vrijdag 14 september 2018 om 20:07
Je moet voetbal niet moeilijker maken dan het al is...
Vind ik leuk
Krav +197
zaterdag 15 september 2018 om 10:09
We snappen toch al jaren niet waarom die hollandse trainers een linksbenige op rechts zetten. Dit komt puur omdat de buitenspelers geen actie meer buitenom hebben.

Ze voelen zich te belangrijk om in dienst van de spits te spelen.

Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 14:18
Het punt is dat Gio geen slimme trainer is. Goede speler, fantasieloze trainer. Tijd voor een echte coach die het elftal ook aantrekkelijk laat voetballen, spelvreugde zie je ook niet in dit team.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws