De Visser: 'Ik zet ze nog naast elkaar, maar vergeet niet dat De Bruyne jonger is'

    De Visser: 'Ik zet ze nog naast elkaar, maar vergeet niet dat De Bruyne jonger is'

    vrijdag 14 september 2018 om 17:54

    Piet de Visser vindt Eden Hazard beter dan Neymar. De Belg is volgens de Nederlandse meesterscout op veel fronten beter dan de ster uit Brazilië.

    "Eden is gewoon beter dan Neymar", zegt De Visser in Het Nieuwsblad. "Dat Eden fysiek sterker is, is duidelijk. Neymar krijgt wel meer trappen, maar dat is omdat Hazard veel beter zijn lichaam gebruikt. En in de andere twee criteria is Hazard gewoon beter dan Neymar."

    De Visser zegt dat Neymar misschien sneller is, maar dat Hazard zijn snelheid 'efficiënter' gebruikt en directer op doel is. "Maar het grote verschil zit in de dribbels. Neymar is echt geen betere dribbelaar dan Hazard, alleen ogen zijn dribbels veel spectaculairder. Soms zie je superacties en soms moet ik bij dribbels ook een minpuntje zetten. Ik hield Neymar deze week nog in het oog in Brazilië-El Salvador: fantastische dribbels, maar hij liep zich ook heel wat keren vast, hoor."

    Ook Luka Modric en Kevin de Bruyne worden door De Visser met elkaar vergeleken. "Ik vind ze heel sterk aan elkaar gewaagd. Nu zet ik ze nog naast elkaar, maar vergeet niet dat De Bruyne zes jaar jonger is."

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9378
    vrijdag 14 september 2018 om 17:55
    Vind dat Bahebeck ook aardig in de richting komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:57
    Hazardje past net onder mijn bureau joh, nee zonder gekheid prima spelertje. Helemaal niks mis mee, lekker man dat belgje.
    Vind ik leuk
    Markieee +948
    vrijdag 14 september 2018 om 18:08
    😂😂😂zo toch wel leuk zijn als dit echt Gijp zou zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:00
    Visser kan beter gaan vissen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40757
    vrijdag 14 september 2018 om 18:03
    Moet je nagaan. Frenkie is nog beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:05
    Godgodgod....
    WE HEBBEN HET NIET OVER AJAX!!!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 18:06
    Wahahahaha....😂💥
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    Schijtziek van.
    Je moet wat als je geen leven hebt, alleen een computer en een ajax-pyama
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 18:10
    En dekbed.
    Wat is jou cluppie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:16
    AS Roma en FCDH.
    Scheelt een hoop stress. We winnen nooit wat
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 18:29
    Nou ...Dit seizoen heeft ADO een mooie ploeg .
    Ik heb voor het begin van seizoen al gezegd hier dat ze voor de playoffs gaan spelen Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:59
    Zou mooi zijn! 😊
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 19:07
    Gaat goed komen.
    Eerst morgen maar eens 3 punten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:40
    Ajax wint de laatste tijd toch ook niks meer haha
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 19:06
    40 miljoen gewonnen.En CL.
    Tja....noem het maar niks.
    Maar wil je graag trollen?
    Want dan klap je ipadje maar dicht en ga maar huiswerk maken.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 14 september 2018 om 21:48
    CL gewonnen ? Heb ik iets gemist?
    Maar hoe komen jullie allemaal aan die 40 miljoen?
    PSV krijgt 5 miljoen voor de voorronde en 15 miljoen voor de poule fase. Dat zal voor Ajax hetzelfde zijn denk ik.
    Dan zit er tussen de 16 en 10 miljoen in de marketingpot. Dat moeten ze met 2en delen. Dan kom ik uit op tussen de 25 en 28 miljoen. Oké als ze overwinteren in de CL dan zou er die 40 miljoen in kunnen zitten,maar een zekerheid is dat nog niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 21:53
    Ja blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 14 september 2018 om 22:01
    Oké wanneer is de finale dan geweest?
    Verder heb ik nog een vraag over de miljoenen gesteld?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 22:05
    iljoen-euro~ab65cc24/
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 14 september 2018 om 22:08
    kruis het juiste antwoord aan:
    0 gedronken?
    0 gesnoven?
    0 weet het niet?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 22:09
    hieronder staat de link.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 22:09
    PSV 35 miljoen Ajax 40 miljoen.
    dag bijdehandje.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 22:07
    https://www.ad.nl/champions-league-en-europa-league/ajax-in-eneacute-eneacute-n-klap-40-miljoen-euro-rijker-psv-jaagt-op-35-miljoen-euro~ab65cc24/
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 14 september 2018 om 22:28
    Voor een gedeelte zal het wel kloppen alleen vraag ik me af of die bonus wel klopt. Ik lees namelijk dat het AD Ajax op plaats 21 zet . Alleen als je de Eufa ranglijst bekijkt staan ze op de 29ste plaats.
    Wat niet wegneemt dat er nog heel veel geld te verdienen valt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 14 september 2018 om 22:30
    Volgende ronde zou betekenen rond de 60 miljoen.
    Echt wel lucratief toch?
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 14 september 2018 om 23:43
    Ik denk niet dat het zo snel gaat maar lucratief is het zeker.
    Alleen voor de groet voetbal landen gaat het nog harder. Net zoals het verschil tussen Ajax/ PSV en de rest van Nederland onoverbrugbaar wordt , wordt dat ook voor Ajax en PSV met de grote voetballanden. En of dat een goede zaak is , is maar afwachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    arie heeft niks anders in het leven , hij eet met Ajax , hij slaapt met Ajax
    en s'nachts werkt ie ff heel de selectie af
    dan kijkt ie intervieuws terug die hij opgenomen heeft , met zijn rechterhand in zijn Ajax onderbroekje waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    vrijdag 14 september 2018 om 18:24
    Ajax Ajax Ajax Ajax :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:59
    Jij bent voor drie clubs!
    🤣
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    vrijdag 14 september 2018 om 19:39
    Nee Alleen voor Ajax maar heb voor meer teams sympathie, eigenlijk ben ik gewoon een voetbal liefhebber :D
    Vind ik leuk
    rinirat +2647
    vrijdag 14 september 2018 om 18:03
    Hier zie dat het nou geen meester scout is maar een oude man.
    Vind ik leuk
    Quareck +7140
    vrijdag 14 september 2018 om 18:08
    als top Oss al zijn ontdekkingen had gekocht hadden ze 48 keer de Europacup 1 / cl gewonnen. Die man heeft er aardig zicht op hoor
    Vind ik leuk
    rinirat +2647
    vrijdag 14 september 2018 om 18:46
    Heeft er inderdaad aardig zicht op gehad..
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 14 september 2018 om 21:59
    Voetbal inzicht verlies je niet.
    Net zomin als dat je het aan kunt leren.
    Alleen om het uit te kunnen voeren is een tweede.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:04
    Zijn beiden jankerds. Neemaar vind echt om te kotsen. Ben het eens met Visser
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1147
    vrijdag 14 september 2018 om 18:08
    Hazard een jankerd? Ben benieuwd waar je dat vandaan haalt. Wordt vaak neergetrapt maar maakt nooit schwalbes.
    Vind ik leuk
    Gavv +929
    vrijdag 14 september 2018 om 18:44
    Dikke 2.

    Wat een DIKKE bullshit is dit zeg. Hazard moet zowat de meest eerlijke speler ter wereld zijn. Zeker gezien het type speler dat hij is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:06
    Haha flikker op man! Hazard heeft veel minder rendement! Neymar heeft gewoon een veel betere trap, veel sneller, meer killers mentaliteit, gaat ook veel meer diep en haalt veel meer rendement uit zijn spel. Hazard kan alleen lekker dribbelen, maar echt nog lang niet niveau van Neymar.

    Overigens is Neymar wel een klootzak en jankbak, maar is gewoon een veel betere voetballer!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    Gavv +929
    vrijdag 14 september 2018 om 18:47
    Laat Neymar eens spelen bij Chelsea ? Wat anders als teams Zoals Barca en PSG die eigelijk bijna letterlijk door hun competitie walsen met opt einde van het seizoen doelpuntensaldo’s van minstens +50 ofzo.

    Laat staan dat Hazard onder verdedigende coaches als Mourinho en Conte heeft moeten spelen. Kijk maar hoe hij zich bij België te pletter amuseert in een superaanvallende rol en ondertussen ook onder Sarri meer en meer.

    Laat Hazard spelen in de Ligue en verdubbel zijn statistieken dan maar ineens. Al eens gezien wat zijn statistieken zijn in zijn afgelopen 26 interlands voor België ? Exact 26 goals en assists..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2088
    vrijdag 14 september 2018 om 18:59
    Neymar=rendement 0!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:58
    Haha kijk de statistieken terug van de afgelopen jaren en je weet genoeg!
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2088
    vrijdag 14 september 2018 om 21:10
    Peter Houtman z’n statistieken zijn beter.....
    Vind ik leuk
    Bill +775
    vrijdag 14 september 2018 om 18:23
    De visser hahahaha.
    Fazal van de walgelijkste club in europa.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1172
    vrijdag 14 september 2018 om 18:40
    Daarom komen de grootste talenten ook niet van zijn hand.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1119
    vrijdag 14 september 2018 om 18:55
    100% waar. Neymar zijn kwaliteiten worden chronisch overschat. Net als destijds met Balotelli het geval was.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    Pancev +127
    zaterdag 15 september 2018 om 09:56
    Pietje en z'n plusjes en minnetjes...

    Een meesterscout, maar zelfs hij vist zo nu en dan achter het net.
    Vind ik leuk
    Krav +105
    zaterdag 15 september 2018 om 10:55
    De bruyne vind ik meer een type zidane. Alles oogt langzaam en simpel. Maar het gaat ook zo simpel
    Vind ik leuk
    Juppes046 +366
    zaterdag 15 september 2018 om 11:24
    Niet helemaal mee eens! En volgens mij zijn de cijfers van Neymar wel iets beter dan die van Hazard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws