Van Bommel ziet geen probleem na komst Gutiérrez: 'Dan was die vraag niet gesteld'

    Van Bommel ziet geen probleem na komst Gutiérrez: 'Dan was die vraag niet gesteld'

    vrijdag 14 september 2018 om 20:10

    PSV-trainer Mark van Bommel is nog helemaal niet bezig met FC Barcelona, dinsdag de eerste tegenstander in de groepsfase van de Champions League. Eerst staat zaterdag het duel met ADO Den Haag op het programma voor de landskampioen.

    "Nee, dat is helemaal niet moeilijk", reageert Van Bommel op de vraag van Voetbal International of het moeilijk is om alleen op ADO te focussen. "De afgelopen twee dagen hebben we ons alleen gericht op ADO en meteen daarna gaat vizier op Barcelona. En dat kan omdat de grote lijn bij iedereen duidelijk moet zijn."

    "Vanaf het begin dat ik hier ben zijn we bezig met een bepaalde speelwijze", aldus Van Bommel. "Tegen Barcelona is die niet ineens heel anders. Het is alleen een kwestie van accenten verschuiven, daar hebben we ook nog alle tijd voor."

    De oefenmeester gaf al aan dat aanwinsten Aziz Behich en Erick Gutiérrez inzetbaar zijn. Hij voorziet geen problemen met een middenveld van de Mexicaan, Jorrit Hendrix en Gastón Pereiro, die alle drie linkspoten zijn. "Als het drie rechtsbenige spelers waren, was die vraag niet gesteld. We hebben toevallig veel goede linksbenige spelers in de selectie."

    Poll

    Wat wordt ADO - PSV?

    (3142 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 20:15
    Haha dus dinsdag hoog druk zeten en Barca effe vast zetten we gaan het zien. 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 20:19
    we zullen die spanjolen eens een lesje voetbal leren....................
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:21
    Ik hoop het Catalaanen trouwens ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 20:23
    nee das juist tik 1 die we uitdelen : we noemen ze gewoon spanjolen dan lopen ze voor de wedstrijd al rood aan.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    Das waar kan goed uitpakken of slecht we gaan het dinsdag zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:28
    gewoon Messi aan banden leggen , en dan blijven er 10 spelers over die allemaal minder zijn dan PSV ;-)
    ik zeg wel eerlijk dat ik Barca al een tijd niet heb zien spelen hahaha
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    zaterdag 15 september 2018 om 14:57
    Erop knallen met strijd en gvd nondju aanpakken die handel voetbal is oorlog die Barca uit de comfertzone trekken !😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:22
    Inderdaad, de vorm bij die Spanjaarden is ver te zoeken. Dus...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:23
    Zijn geen Spanjaarden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:27
    Nou, kijk uit wat je zegt. Dit wordt niet gewaardeerd in Madrid. Maar Catalanen dekt de lading beter.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13791
    vrijdag 14 september 2018 om 20:27
    Catalanen zijn Spanjaarden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Niet waar dat zijn Catalanen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13791
    vrijdag 14 september 2018 om 20:30
    Spaanse vlaggen wapperen daar nog steeds 😆
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:32
    jammer genoeg wel
    Vind ik leuk
    Te ligt +266
    zaterdag 15 september 2018 om 00:40
    Je kan er ook nog Zwitserse vlaggen laten wapperen maar het blijven Catalanen.
    Vind ik leuk
    Nozem +162
    zaterdag 15 september 2018 om 10:32
    Inderdaad zijn het Catalanen, in de zin dat ik een hagenees ben en iemand uit friesland een fries. Zo simpel is dat ze maken deel uit van Spanje, wat hun nationaliteit is en blijft!
    Vind ik leuk
    Te ligt +266
    maandag 17 september 2018 om 20:42
    Dus, voordat het Spanjaarden werden waren de Catalanen Grieks, Moors, Carthagers, Romeins en zelfs Fransen? Werkt dat dan zo? Surinamers waren in Suriname ook Nederlanders genoemd?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 20:54
    Dus er staat Catalaan in de paspoorten? :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:57
    Nee er staat
    Ik wordt genaaid door de Spaanse regering.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 20:59
    Hahaha, ben jij een Catalaan dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:00
    Heb een maat die is Catalaans.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 21:00
    Aha, dus jij steunt jouw maat. Netjes!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:00
    Ik ben kwart sigeuner vandaar mijn goede taal 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 21:01
    Zigeuner*
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:02
    Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:03
    Snietzel
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:16
    Ik heb bijna geen onderwijs gehad dus vind het best knap dat ik me eigen staande weet te houden blijf jullie maar verbeteren ik 😁 er om
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 21:17
    Geen probleem goos.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:24
    En Friezen zijn geen Nederlanders?

    Veel landen bestaan uit oude koninkrijkjes enzo. Sommige hebben alleen nog een identiteit (vaak door een taal of dialect)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:27
    Friezen zijn ook geen Nederlanders hebben ook hun eigen volkslied.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 14:39
    Ook prima. Laat ze maar een zelfstandig land zijn dan 😉

    Ps. Geen financiële hulp van de rest van Nederland dan ook
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    vrijdag 14 september 2018 om 21:26
    Volgens artikel 155 zijn het Spamjaarden
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:27
    Ze liegen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    en zo goed zijn ze de laatste 20 jaar niet dussss..............
    Vind ik leuk
    Duckiey +60
    vrijdag 14 september 2018 om 20:27
    Messi en consorten zijn zwaar overhyped ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:45
    Jij bent altijd al een dromer geweest
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:03
    Denk wel dat een gelijkspelletje mogelijk is. Ik ben niet onder de indruk van dit barca. Het is allang geen team meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:16
    Overigens wel fantastisch dat het Champions League-seizoen volgende week weer losbarst.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    vrijdag 14 september 2018 om 20:19
    En de zomer!!!
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 14 september 2018 om 20:21
    Yep en Barca-PSV is toch het affiche tov Ajax-Aek.

    Ze hebben niks te verliezen en wie weet raakt ter Stegen nog geblesseerd en wint PSV alsnog.

    Zonder gein, zou erg verrassend zijn als ze een punt halen & het tot in de hemel geprezen allerajax moet er toch echt 3 halen tegen de schoppers van AEK.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Suc6 PSV gewoon 3 punten pakken tegen die spanjaarden of moet ik Basken schrijven
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:36
    Wat is jouw club in Nederland en England, Sarah?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:37
    Ik heb geen club in Nederland, ben alleen voor Spurs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:42
    These boots were made for walking
    And that's just what they'll do
    When you come to White Hart Lane They'll be walking over you

    😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:46
    Eindelijk weer Nancy Sinatra ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 05:35
    Daar wordt die kromme vanzelf recht van...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 20:16
    Zo is het bommeltje , eerst maar eens ado.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 20:57
    Denk dat Barca uit makkelijker is maat. Wij hebben pas nog gewonnen van Barca.

    https://www.youtube.com/watch?v=jZtJiNOu3ek
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 23:49
    we krijgen ado barca en ajax in 1 week , het zal alleen morgen maar een lastige klus worden ....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    zaterdag 15 september 2018 om 00:16
    Kwijlen als supporter maat!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zaterdag 15 september 2018 om 00:19
    mooi toch , om de drie dagen gas erop en dan zien we vanzelf wat het op gaat brengen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    Waarschijnlijk weer een nederlander uit het basiselftal van PSV😞
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    vrijdag 14 september 2018 om 23:14
    Ja. En?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:07
    Met oog op het nederlandselftal. Mag toch aannemen dat Bij de 3e grootste club en ntb landskampioen van nederland ook wel basisspelerwaardige spelers zou moeten rond lopen. Dit ligt niet aan Koeman. De enige kanshebbers met potentie nu zijn 2 ex AJaxspelers. Kan toch niet...
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    zaterdag 15 september 2018 om 10:14
    Interland voetbal is slechts een achterhaalde folklore. Clubvoetbal is het enige echte voetbal.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:28
    Geen hart voor oranje? Komt hier zeker niet vandaan? Ieder zijn mening, heb ik respect voor. Suc6 met je club
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    zaterdag 15 september 2018 om 10:48
    Nee. ik heb niets op met nationalisme.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    Tegen Ado punten verliezen en van Barca winnen, suc6 PSV
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:08
    GEWELDIG dat bommetje trainer is van ons psv!! Als ik de trainers van de concurrent zie lach ik me helemaal dood haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:45
    Jmmr, zal dan rustig worden op VP
    Vind ik leuk