Van Bommel ziet geen probleem na komst Gutiérrez: 'Dan was die vraag niet gesteld'

Van Bommel ziet geen probleem na komst Gutiérrez: 'Dan was die vraag niet gesteld'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 20:10vr 14-09-2018 om 20:10

PSV-trainer Mark van Bommel is nog helemaal niet bezig met FC Barcelona, dinsdag de eerste tegenstander in de groepsfase van de Champions League. Eerst staat zaterdag het duel met ADO Den Haag op het programma voor de landskampioen.

"Nee, dat is helemaal niet moeilijk", reageert Van Bommel op de vraag van Voetbal International of het moeilijk is om alleen op ADO te focussen. "De afgelopen twee dagen hebben we ons alleen gericht op ADO en meteen daarna gaat vizier op Barcelona. En dat kan omdat de grote lijn bij iedereen duidelijk moet zijn."

"Vanaf het begin dat ik hier ben zijn we bezig met een bepaalde speelwijze", aldus Van Bommel. "Tegen Barcelona is die niet ineens heel anders. Het is alleen een kwestie van accenten verschuiven, daar hebben we ook nog alle tijd voor."

De oefenmeester gaf al aan dat aanwinsten Aziz Behich en Erick Gutiérrez inzetbaar zijn. Hij voorziet geen problemen met een middenveld van de Mexicaan, Jorrit Hendrix en Gastón Pereiro, die alle drie linkspoten zijn. "Als het drie rechtsbenige spelers waren, was die vraag niet gesteld. We hebben toevallig veel goede linksbenige spelers in de selectie."

Poll

Wat wordt ADO - PSV?

(3142 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 14 september 2018 om 20:15
Haha dus dinsdag hoog druk zeten en Barca effe vast zetten we gaan het zien. 😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:16
Overigens wel fantastisch dat het Champions League-seizoen volgende week weer losbarst.
Vind ik leuk
Tfoe +3827
vrijdag 14 september 2018 om 20:19
En de zomer!!!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:21
Yep en Barca-PSV is toch het affiche tov Ajax-Aek.

Ze hebben niks te verliezen en wie weet raakt ter Stegen nog geblesseerd en wint PSV alsnog.

Zonder gein, zou erg verrassend zijn als ze een punt halen & het tot in de hemel geprezen allerajax moet er toch echt 3 halen tegen de schoppers van AEK.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:28
Suc6 PSV gewoon 3 punten pakken tegen die spanjaarden of moet ik Basken schrijven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:36
Wat is jouw club in Nederland en England, Sarah?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:37
Ik heb geen club in Nederland, ben alleen voor Spurs.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:42
These boots were made for walking
And that's just what they'll do
When you come to White Hart Lane They'll be walking over you

😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:24
Waarschijnlijk weer een nederlander uit het basiselftal van PSV😞
Vind ik leuk
tannat +16776
vrijdag 14 september 2018 om 23:14
Ja. En?
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 10:07
Met oog op het nederlandselftal. Mag toch aannemen dat Bij de 3e grootste club en ntb landskampioen van nederland ook wel basisspelerwaardige spelers zou moeten rond lopen. Dit ligt niet aan Koeman. De enige kanshebbers met potentie nu zijn 2 ex AJaxspelers. Kan toch niet...
Vind ik leuk
tannat +16776
zaterdag 15 september 2018 om 10:14
Interland voetbal is slechts een achterhaalde folklore. Clubvoetbal is het enige echte voetbal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:15]
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 10:28
Geen hart voor oranje? Komt hier zeker niet vandaan? Ieder zijn mening, heb ik respect voor. Suc6 met je club
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:28]
Vind ik leuk
tannat +16776
zaterdag 15 september 2018 om 10:48
Nee. ik heb niets op met nationalisme.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:24
Tegen Ado punten verliezen en van Barca winnen, suc6 PSV
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 21:08
GEWELDIG dat bommetje trainer is van ons psv!! Als ik de trainers van de concurrent zie lach ik me helemaal dood haha.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 22:45
Jmmr, zal dan rustig worden op VP
Vind ik leuk