De Boer: 'Dan moet je gewoon winnen van AEK Athene, ik denk dat het 3-0 wordt'

    De Boer: 'Dan moet je gewoon winnen van AEK Athene, ik denk dat het 3-0 wordt'

    woensdag 19 september 2018 om 08:55

    Frank de Boer stond als speler eens tegenover AEK Athene, maar van de huidige stand van zaken bij de Grieken is hij niet op de hoogte. Toch denkt de oud-international dat Ajax goede kans maakt.

    "Ik weet helemaal niets van het huidige AEK eerlijk gezegd", steekt De Boer van wal in gesprek met De Telegraaf. Hij ziet Ajax desondanks als favoriet. "Ze zullen normaal gesproken vechten om de tweede plek dan moet je deze wedstrijd gewoon winnen. Ik denk zelf dat het 3-0 wordt. Dat is mijn gevoel."

    De Boer denkt dat de tweede ronde van de Champions League een realistische doelstelling is. "Ik denk dat het wel realistisch kan zijn. We weten allemaal dat Benfica een goed team is, maar ze zijn zeker niet onoverwinnelijk. En zeker niet met hoe Ajax er op dit moment voorstaat. Ik vind dat Ajax een goede mogelijkheid heeft om door te gaan naar de volgende ronde."

    Neres
    De Boer denkt dat het een goede vondst is om David Neres meer als nummer tien te laten opereren. "Hij start gewoon linksbuiten, maar dan komt hij veel naar binnen om ruimte te maken voor Tagliafico. Daarnaast denk ik dat hij dan ook beter tot zijn recht komt. Aan de rechterkant voelt hij zich meer op zijn gemak. Op links wordt hij toch een beetje beperkt, dan moet hij eigenlijk buitenom."

    "Nu hij meer rond de spits speelt kan hij beide kanten op. Hij heeft diepte, hij heeft snelheid dus ik denk dat het wel een goede positie voor hem is", besluit De Boer.

    Plaats een reactie

    Wijndalum +473
    woensdag 19 september 2018 om 08:59
    Zet de stijgende lijn van het Nederlands voetbal voort!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:04
    Dom lullen zeg. Als je niets weet van AEK, hoe kan je als analist dan zeggen dat Ajax met 3-0 wint. Hoop denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:14
    Gewoon kijken vanavond !

    Krijg je live voetballes van ons geliefde Ajax
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 19 september 2018 om 09:16
    Zondag weer
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:50
    Idd Cheat Codes
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 09:18
    Nou nu moeten ze wel een goede pot+winst op de mat gaan leggen, anders sta je nogal voor lul met dit opportunistische gebral.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2787
    woensdag 19 september 2018 om 09:55
    Gisteren ook zat psv ers gezien die zeiden ze winnen wel.. Hoe noem je dat dan
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 10:04
    Die hebben het niet over voetballes gehad.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2787
    woensdag 19 september 2018 om 10:20
    Ok
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:08
    Heb je gister die psvers niet gezien op VP ?


    Dan hoor ik je niet Zultkop
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 13:14
    Ik zie hier eigenlijk nooit iemand :)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:25
    Ik ben ook voor Ajax, maar ik ben geen analist. Ik hoop en ga er van uit dat Ajax 'gewoon' wint. Wat ik probeer te zeggen is dat de analist De Boer geen analyse heeft gemaakt waar hij zijn mening op baseert.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 19 september 2018 om 09:14
    Precies, niets van de club weten en dan 3-0 verwachten. Op gevoel.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 09:19
    Niet alles op gevoel wordt waarheid.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 19 september 2018 om 09:24
    Echt?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    woensdag 19 september 2018 om 09:35
    De Boer is geen analist, hij is waarzegger
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2787
    woensdag 19 september 2018 om 09:54
    Je geeft jezelf t antwoord al
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 19 september 2018 om 09:06
    Uiteindelijk zou ik ook blij zijn met een kleinere overwinning. Ik denk dat als Ajax op achterstand komt, dat het dan heel lastig gaat worden.
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    woensdag 19 september 2018 om 09:22
    1-0 zou mooi zijn..1e wedstrijd in CL-poule thuis zou je tegen AEK 3 punten móeten pakken!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 19 september 2018 om 09:25
    Dat ben ik met je eens. Als je iets wilt in de poule, dan mag je niet thuis tegen AEK punten verspelen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 19 september 2018 om 09:07
    We gaan er in ieder geval niet kansloos met 4-0 eraf...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:12
    oprotten jij , iedereen , zelfs de meeste Ajacieden kotsen jou uit
    Vind ik leuk
    JWK +390
    woensdag 19 september 2018 om 09:18
    😂
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 09:20
    AEK is nu eenmaal niet Barcelona.
    Vind ik leuk
    Johnnie +700
    woensdag 19 september 2018 om 09:07
    Niet te hard schreeuwen over je te halen resultaten tegen onbekende tegenstanders(onbekend betekend dat je ze niet in kunt schatten meneer de boer).

    Zo schatte ik gisteren in dat rode ster wel zou verliezen van napoli. Heeft mij Mn bet van een x aantal tientjes gekost.

    Wat je tevens wel weet, is dat niemand het uit in Athene makkelijk heeft met dat publiek. Vergelijkbaar als een uitpartij bij pak en beet besiktas.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    129 +934
    woensdag 19 september 2018 om 09:14
    Makkelijk lullen aan de zijlijn Frank. Toen jij onze trainer was, en het voetbal elk seizoen minder werd, kwamen we niet eens langs Molde..
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 09:17
    ach frank heeft ook erg goede wedstrijden gecoach in de CL! meer waardering voor een trainer die je laatste 4 prijzen heeft bezorgt mag wel!
    Vind ik leuk
    129 +934
    woensdag 19 september 2018 om 09:52
    Waardering voor de eerste 3,5 jaar is er zeker. Zijn laatste 2 seizoenen waren kut met peren. Dus beste Korm, bemoei je lekker met je eigen toko!
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 10:26
    Het is een forum dus ik mag mij met dingen bemoeien die ik vind, bevalkt dat niet ga dan lekker naar een ajax forum toe om alleen maar over het mooie weer te lullen. ik vind dat de boer snel afgeserveerd wordt, Nederlanders zijn goed in mensen afzeiken/kraken en dat bewijs jij ook weer. Met vedettes kunnen wij ook niet om gaan, zou mij ook niks verbazen dat een Robben wordt uitgefloten omdat hij bij de rivaal gespeeld heeft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    129 +934
    woensdag 19 september 2018 om 10:59
    Wat jij vindt boeit me niet zoveel. Jij leest Ajax, en dus schiet meteen de eierdop erop.

    De Boer heeft de waardering gehad die hij verdiende, zijn laatste jaren waar ronduit slecht. Heeft niks afserveren te maken, puur een constatering. Dus lachwekkend dat juist hij meldt dat Ajax wel even met 3-0 van Athene moet winnen.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 11:17
    hahaha ik neem het juist op voor ajax, die jij naar beneden haalt (de boer is toch echt een ras ajacied)..
    dus over calimero gesproken.

    Jij bent hier pas net op deze site, je weet niet eens wie ik ben en hoe ik reageer. ik denk dat je ajax vrienden hier wel kunnen uitleggen dat ik altijd respectvol praat over ajax en geen haat heb naar ajax toe. Welkom op deze forum btw.

    De boer zit daar als analist en bekijk de 2 selecties.
    Ajax moet ook makkelijk kunnen winnen van deze tegenstander want de grieken zijn nog zwakker dan Luik en Kiev :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 09:21
    Hahaha, Frank kan beter zijn bakkes houden.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 11:15
    Zijn voetbal werd minder net als zijn selecties minder en minder werdt.
    Vind ik leuk
    129 +934
    woensdag 19 september 2018 om 11:29
    Net zoals jouw Nederlands.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 11:38
    dank voor de geweldige bijdrage zover die 129 zal dus wel staan voor het aantal maanden dat je op de aarde rondloopt.
    Vind ik leuk
    129 +934
    woensdag 19 september 2018 om 11:41
    In die 129 maanden geleerd dat werd niet met dt geschreven dient te worden. Maar graag gedaan, go.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 11:51
    Zal meteen op een strafkamp gaan aangezien ik een schrijf fout maakte, nu trots op jezelf dat je een foutje bij iemand zijn gramatica gevonden hebt.

    Pak een lolly zal ik zeggen en ga het vieren.
    Vind ik leuk
    129 +934
    woensdag 19 september 2018 om 11:56
    Schrijffout is een woord. Grammatica is met dubbel M.

    Hup! Aan je huiswerk! Met je 'zal ik zeggen'.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 19 september 2018 om 12:03
    hoop dat je pap een leuk kadotje voor je heeft aangezien je een leuk cijfer zult halen voor Nederlands.

    Dit is een voetbal site en niet een dictee maar ach het is maar wat je belangrijk vindt he, ik kijk naar inhoud van berichten die over voetbal gaat maar jij vindt schrijf foutjes belangrijk.

    Zal zeggen ga lekker op het nationaal dictee site zeiken over een D of DT en houd je hier met voetbal bezig, want dit is tenslotte en voetbal site en niet een dictee.

    Misschien dat je pa wel een 129 centjes voor je heeft omdat je zo goed kunt schrijfen en typen hij zal heel trots zijn dat je zover bent gekomen dat iemand op een voetbal site kunt verbeteren omtrend zijn schrijfen.

    Veel plezier verder met dit zielige gedrag.

    Vind ik leuk
    |Ajax| +1263
    woensdag 19 september 2018 om 09:15
    5-0
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:37
    ik hoop het echt voor jullie
    succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 09:16
    appeltje eitje!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 19 september 2018 om 10:02
    Dat denk ik niet.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 10:24
    jawel, ik heb alle vertrouwen in Ajax en om eerlijk te zijn vind ik AEK het niveau hebben van Feyenoord
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 19 september 2018 om 09:18
    berg je maar als het wel gebeurd ;)

    zondag gaan we kijken hoe we er echt voor staan :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 19 september 2018 om 09:21
    Op gevoel verwacht ik een 3-2 overwinning van PSV.
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    woensdag 19 september 2018 om 09:19
    Nou Frank.. ik teken voor 1-0 ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:29
    AEK... die kunnen toch niks man hhahahaaha. Het zegt al genoeg dat je er niets over weet.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1112
    woensdag 19 september 2018 om 09:43
    Ik eh eh denk eh eh het eh niet.
    Vind ik leuk
    Jackhalls +178
    woensdag 19 september 2018 om 09:56
    Rene vd gijp heeft vanaf begin geroepen dat neres geen echt linksbuiten is meer een speler om de spits heen. Toch weer een teken dat de man er wel degelijk kijk op heeft !
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    woensdag 19 september 2018 om 10:41
    kijk, als je de mazzel hebt om europees in een poule met drie relatieve lichtgewichten terecht te komen (bayern, de enige topper) is alles minder dan mr de boer zijn stelling, een aanfluiting natuurlijk !? maar alles kan, . . soms.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:01
    Gewoon winnen? Dat is er niet bij in Europa. De Boer zou dat toch moeten weten
    Vind ik leuk
    mcmodd +23591
    woensdag 19 september 2018 om 11:12
    Ik snap hier iets niet. Frank de Boer laat zich interviewen door De Telegraaf maar zegt op voorhand al dat hij van het huidige AEK Athene niets weet. Dus lult ie maar uit zijn nek en De Telegraaf noteert dat, sterker nog, publiceert de niet onderbouwde mening van Frank. Toch, dan maar het gevoel: 3-0 voor Ajax. Wel, dat zou zomaar kunnen, niet omdat Frank het zo goed weet, maar omdat Ten Hag wel weet wat hij kan verwachten van AEK. Niet lullen, maar poetsen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:44
    Gewoon winnen, vanavond ben ik voor Ajax. Zoals dat hoort te zijn, in mijn beleving.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    woensdag 19 september 2018 om 11:57
    Ik verwacht ook wel een overwinning van Ajax. AEK ken ik verder ook niet, maar gezien de resultaten in de voorronde verwacht ik wel een 3-1 en een rode kaart voor AEK, want die pakken ze vaak genoeg.
    Vind ik leuk
    Betrouni +17
    woensdag 19 september 2018 om 12:43
    Ht kost nx om te zeggen 3-0 maar als ht gebeurt dan kbn goed analist en als ajax kn ni winnen dan ik hb geprobeerd tde spelers te stimuleren AEK Is zwakke maar voetbal is niets wetenschap. Wil see!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Boer: 'Dan moet je gewoon winnen van AEK Athene, ik denk dat het 3-0 wordt'