'Weet je waar ik me aan stoor? Ajax wordt altijd zo ongelooflijk opgehemeld'

    'Weet je waar ik me aan stoor? Ajax wordt altijd zo ongelooflijk opgehemeld'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 16:07ma 24-09-2018 om 16:07

    Misdaadjournalist en PSV-fan John van den Heuvel vindt het storend dat Ajax door tal van media 'altijd zo ongelooflijk wordt opgehemeld'. Van den Heuvel zegt dat in gesprek met Metro. Ook zijn eigen werkgever, De Telegraaf, maakt zich er vaak schuldig aan, stelt hij. 

    Van den Heuvel, zondag aandachtig toeschouwer bij PSV en Ajax (3-0) in Eindhoven, hoort vaak dat De Telegraaf een Ajax-krant is. "Ook ik zeg dat wel eens tegen de jongens van Telesport en dan reageren ze verbolgen, omdat ze vinden dat ze volledig onafhankelijk zijn. PSV-watcher Erik van Haren is dat inderdaad, maar verder ligt de nadruk natuurlijk wel heel erg op Ajax."

    "Weet je waar ik me het meest aan stoor? En dan heb ik het niet alleen over Telesport hoor, maar over de sportjournalistiek in het algemeen. Ajax wordt altijd zo ongelooflijk opgehemeld", vervolgt de crimefighter. 

    "Als ene Kasper Dolberg tegen NEC vier keer scoort, dan is hij gelijk een wereldspits. En als Ajax van AEK Athene wint, is het een serieuze kandidaat om de Champions League te winnen. PSV verloor in Barcelona met 4-0 van Messi, maar als Ajax daar had gespeeld waren zij ook gewoon met dezelfde cijfers van het veld gestapt."

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 16:08
    Niet alleen in de media, dat roepen is een valkuil geworden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:10
    Het lijkt wel alsof het de tegenstander alleen maar beter laat spelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 16:13
    Dat denk ik ook, het is alleen maar voer voor de tegenstanders.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7661
    maandag 24 september 2018 om 16:17
    Calimeroooooooooo! Van den Heuvel dan hè!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Ik krijg inmiddels een pesthekel aan dat woord en dat komt omdat mensen die het gebruiken niet eens weten wat het inhoudt.
    Zoek eerst maar eens op waar een Calimero complex voor staat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Precies!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:57
    Calimero.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:29
    Zo zijn wij lang uitgescholden...maar staan op doelsaldo gewoon 4de
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1635
    maandag 24 september 2018 om 17:45
    www.voetbalprimeur.nl is currently unable to handle this request.
    HTTP ERROR 500
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    maandag 24 september 2018 om 16:42
    Calimero is idd een antoniem van het sneue Sjakie ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Wou je ontkennen dat het geen voer is voor de tegenstanders?
    Verder ook een heel kinderachtige opmerking!
    Vind ik leuk
    tannat +13945
    maandag 24 september 2018 om 16:37
    Fijn dat je jezelf even voorstelt.
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    maandag 24 september 2018 om 16:37
    Hey kerel, je zat er behoorlijk naast met je voorspelling.
    PSV was goed he?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:51
    Snapje: jij snapt het dus echt niet!!!!!!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1749
    maandag 24 september 2018 om 18:10
    Lul niet man, hij heeft gewoon gelijk.
    En altijd dat Calimero gedoe, heb je niets originelers?
    Vind ik leuk
    :O +5091
    maandag 24 september 2018 om 16:25
    Nu horen ze het eens van een ander.
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    maandag 24 september 2018 om 16:47
    niet alleen de media inderdaad, ook de Ajax supporters helpen hier aan mee.

    Maar ook zeker de niet Ajax supporters want ook die hebben het constant over Ajax.

    VD Heuvel laat dat hier ook weer zien. Als je een succesvol eigen bedrijf heb waar je trots op bent, praat je daar toch over, niet over een ander bedrijf?

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 16:48
    Eens HJR!
    Vind ik leuk
    Ajax020 +272
    maandag 24 september 2018 om 16:53
    Eens
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 16:55
    Realisme, nice.
    Vind ik leuk
    Ajax020 +272
    maandag 24 september 2018 om 16:57
    Tja, praatjes maken geen doelpunten. Gewoon op alle fronten afgetroeft. De instelling van psv was ook wel geweldig. Zoveel energie in die wedstrijd gegooid. Heeft van Bommel goed gedaan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    maandag 24 september 2018 om 17:05
    Zeker. Hier op VP is het ook niet anders. Die verheerlijking kent geen grenzen meer. Leuk om te zien dat de concurrentie er beter van gaat spelen. PSV gaf gisteren het enige juiste antwoord.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +701
    maandag 24 september 2018 om 17:10
    De Ajax-supporters roepen helaas de hoon over zichzelf af.
    Ik feliciteerde hun na de wedstrijd tegen AEK, en ik vond dat ze best goed speelden ( tegen AEK) . Ik kreeg als reactie op mijn bericht terug dat ze veel beter konden. Dat vond ik wel jammer, uiteindelijk gaat het om de 3 punten. En dan mag je best blij zijn. Voor het NL voetbal was ik dat zeker..
    Vind ik leuk
    Snapje? +7661
    maandag 24 september 2018 om 19:41
    Ben je erg gekwetst kerel, sorry voor al die vervelende berichtjes. Blijft jezelf hè!
    Vind ik leuk
    FFkijken +82
    maandag 24 september 2018 om 22:09
    het kon ook veel beter ,of vond je het een top wedstrijd ?en zeker het gaat om de punten .alleen het kan altijd beter .als je als ploeg denk mwa t was harstikke goed zo ,dan is de kans op laksigheid alleen maar groter .en uiteraard roept men bij ajax dat ze wel ff gaan winnen en dat ze de beste zijn ,als je het veld opstapt met de gedachte van die gaan we verliezen kom je er zowieso niet .mijn zwager is een onvervalste feyenoordert ,die roept ook elk jaar dat ze kampioen worden ,en stuurt ook berichten gisteren met lading smileys en 3-0 erachter om daaraan toe te voegen dat hij t best leuk vind om een wedstrijd van ajax te zien ...das toch humor man ,ik doe het andersom net zo hard .kortom niet alles serieus nemen gewoon lekker ouwehoeren hoppa.soms deel je uit en soms moet je incasseren
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    maandag 24 september 2018 om 19:38
    Hou jij aug je mond, met die verkochte partij tegen PSV. 5 goals weggegeven.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 19:40
    😂 Is die lijp dan, mijn mond houden voor jou. Trouwens, ik typ 😂
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    maandag 24 september 2018 om 19:43
    Maar probeer dan in ieder geval de woorden goed te typen. Lijp=LEIP, en typ=TYPE. En blijf vooral trots op die ploeg uit de Hofstad, volgend jaar Keukendivisie. Maar wel geld in de knip door match-fixing. Eigenaar is een belchinees.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 19:46
    Ja, volgend jaar zoeken we een keukentje uit 😂

    Maar FC Den Haag is en blijft mijn trots. Mijn Haagse trots!
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    maandag 24 september 2018 om 19:50
    Dat noem ik clubliefde. Respect!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 19:51
    De stam van het werkwoord typen is typ, niet type. Die e is niet nodig om de juiste uitspraak van de stam weer te geven; sterker nog: je denkt bij de spelling type eerder aan het zelfstandig naamwoord (uitgesproken als 'tiepe') of aan de Engelse uitspraak ('taip').


    https://www.encyclo.nl/begrip/lijp


    ''lijp

    Amsterdams woord voor gek''


    Als je het doet, doe het dan goed 😂
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    maandag 24 september 2018 om 19:55
    Het is LEIP, dat is Mokums. En typen is een Engels werkwoord. Maar werken is wat lastig voor een Hagenees. Schrijf dan gewoon tikken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 24 september 2018 om 19:57
    https://onzetaal.nl/taaladvies/ik-typ-type/

    https://www.encyclo.nl/begrip/lijp


    (en nog blijf je ontkennen) 😂
    Vind ik leuk
    Sigma +2932
    maandag 24 september 2018 om 16:09
    Dus de media is schuld aan het verlies van Ajax gisteren....hhhmmmm
    Vind ik leuk
    Stom +357
    maandag 24 september 2018 om 16:22
    Waar staat dat? Je legt nu echt een verband dat er niet is!
    Vind ik leuk
    GPSV +604
    maandag 24 september 2018 om 16:09
    Eigen schuld, dikke bult. Ze roepen het over zichzelf uit.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 16:09
    Dat weet je nooit. Misschien was het wel 5-1 geworden.....

    Of 8-4.

    En niemand die je enigszins serieus kunt nemen zei dat Ajax de CL ging winnen na AEK.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:11
    Waar die dat vandaan haalt is mij ook een raadsel..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 16:48
    Ajax wordt idd helemaal de hemel in geprezen door de Media. En als Ajax had gespeeld tegen Barcelona, dan was het zeker 8-0 geworden. Zeker met ene Daley Blind, die de miskoop van de eeuw is bij Ajax😂😂
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 16:52
    Misschien moet jij je druk gaan maken om Roma?

    Zoals je weet had Blind tegen Suarez uit vorm gestaan. Geen probleem dus.

    Tagliafico op Messi, dat was meer tegenstand geweest dan wat Angelino hem verdedigend gaf

    En zo kun je lekker in de ruimte lullen over een uitslag van een wedstrijd die nooit is gespeeld en waar je dus niets van kunt zeggen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 17:41
    Dus je je denkt dat je een kans heb tegen Barcelona....wahahahaha!!
    Met Daley in de verdediging😂😂😂😂😂😂
    We gaan de volgende wedstrijd weer zien in CL!! Hopelijk gaan je ogen open
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 17:53
    Ik zeg nergens dat ik denk dat Ajax kans heeft tegen Barcelona.

    Ik denk alleen dat Ajax het niet perse slechter had gedaan dan PSV. Ook met Daley Blind niet.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 18:10
    Heel Nederland, behalve Ajax supporters zien dat Daley Blind gewoon totaal het niveau niet aan kan en op alle fronten komt hij gewoon tekort...
    Psv is gewoon meer een team dan Ajax en voorin hebben ze ook betere spelers.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 18:16
    Misschien moet je toch een keer proberen zelf wat objectiever te kijken.

    Want niet alleen Ajax fans, maar ook de bondscoach(es) zien al jaren dat Blind beter is dan velen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 18:21
    Bekijk het heel goed en menige andere coaches vinden Blind helemaal niets. Als hij niet speelt draait je elftal veeeeeeel beter! Blind heeft echt helemaal niks en de volgende wedstrijd voor NL wordt hij gelukkig nieg meer geselecteerd. Gewoon lekker bij Ajax spelen en afgetroefd worden, door alle spitsen😜
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 18:24
    Je bent een opportunist en doet alleen maar aannames.

    De feiten leren dat Blind steeds geselecteerd en opgesteld werd door alle bondscoaches sinds Van Gaal.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 18:52
    Uiteraard doe ik pas aannames aan de hand wat ik werkelijk zie! Blind is gewoon de miskoop van de eeuw en ook nog eens de duurtste. Voor dat geld haal je een veel betere speler!
    En kom op je ziet toch ook dat Blind gewoon ontzettend slecht is en totaal helemaal niks uitstraald... En hij wordt zeker weten niet meer geselecteerd voor NL..
    En wees zelf eens objectief en zet je Ajax bril eens af en trek je pyjama van Daley Blind eens uit man.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 19:35
    De bondscoach selecteerde Blind toen hij hem al bij Ajax had zien spelen. Sindsdien is Blind alleen maar beter gaan spelen. Dus ik zou er maar geen vergif op innemen als ik jou was.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 21:04
    Meen je dit nou? Hahshaha... ik pleur van de bank van het lachu🤣🤣🤣🤣
    Blind is steeds beter gaan spelen! Jij ben echt BLIND🤓
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41886
    maandag 24 september 2018 om 20:25
    Heel Nederland behalve Dick Advocaat, Louis van Gaal, Frank de Boer, Ronald Koeman, Danny Blind en Guus Hiddink.

    Allemaal Ajacieden of gewoon mensen met iets van ervaring en voetbalkennis?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 21:08
    Geen verstand van voetballen en kijk ook maar naar de resultaten van het NL! Als je Blindje niet speelt, dan gaat het weer goed komen. En van dat rijtje was Danny Blind wel de aller slechtste bondcoach! Toen der tijd bij Ajax werd hij ook ontslagen
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    maandag 24 september 2018 om 21:12
    Door dit soort reacties wordt je hier nooit serieus genomen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 24 september 2018 om 21:42
    Dat is wederzijds en onbegrijpelijk dat je Blind wat vind! Hij verziekt heel het nederlands voetbal en zijn vader ook
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:10
    Ach van den Heuvel wordt ook zwaar opgehemeld.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6277
    maandag 24 september 2018 om 16:11
    John heeft 100% gelijk. Dat is toch altijd zo geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:11
    Serieus gaan we nu vort stukjes van John van den Heuvel plaatsen op VP?

    man man man wat een niveau, mogen wij als willekeurige supporters ook om de week een stuk op VP posten ?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:13
    Nee
    Vind ik leuk
    volharding +815
    maandag 24 september 2018 om 16:35
    Ja, want wij hebben graag nieuws over Frenkie....Misschien heeft Real interesse en willen ze 80 miljoen betalen..Deze onzin waar de hele wereld om moet lachen, zien we natuurlijk liever vijf keer per dag langskomen. Nee even een normale post, ook al is deze van John van den Heuvel kan geen kwaad!!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 23:39
    Je hoort mij niet zeggen dat ik dr niet gek van word als dr zes keer per dag een stukje over Frenkie de jong voor bij komt hoor.

    Maar op een voetbalwebsite verwacht ik toch stukjes van voetballers / van voetbal analisten/ van scheidsrechters/ van clubicoon van trainers noem maar op, iedereen die wat betekend in de voetbalwereld .

    Niet van een willekeurige supporter die toevallig bekend is van tv. Slaat nergens op
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:12
    Haha en PSV niet dan... Ze zeggen dat PSV kans maakt op door te komen in de CL....

    John houd jij je maar lekker bezig met misdaad!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:14]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Hebben ze toch ook? Ajax heeft ook kans. Door de loting misschien net iets meer, maar kans hebben ze beide.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Ik denk en hoop het ook.

    Verder hoop ik ook dat ze alle competitiewedstrijden verliezen
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    maandag 24 september 2018 om 16:20
    Begin je weer? :)

    Wie zeggen dat dan van doorgaan in de CL?
    Wie zijn 'ze'??
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    maandag 24 september 2018 om 16:13
    John van de Heuvel A. houd je ff bij je eigen leest n.l. misdaad. B. de band die Ajax en Barca hebben is "iets" anders dan PSV die heeft. Dat had met het oog op de naderende transfers op een beschaafde 1-1 uitgekomen. C. ga ff lekker in Eindhoven wonen jongen!!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    maandag 24 september 2018 om 16:21
    Peter R. de Vries een ajaxcied riep voor de wedstrijd dat zijn club Ajax wel even zou winnen van PSV tegen van den Heuvel. Dus snap ik zijn reactie wel !
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    maandag 24 september 2018 om 16:35
    Peter R. de Vries is een enorme pseudo fan, louter om zijn eigen portemonnee te vullen, dus wat mij betreft ex-ajacied!!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:13
    Dus eigenlijk zegt hij dat Ajax en PSV even goed zijn, zegt hij toch nog iets goeds hehe
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:13
    Ajax koopt harten zielen .
    Ik hou met heel mijn hart en ziel van mijn club ondanks de status .
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:52
    Nooit geen cent gekregen van Ajax om mijn ziel te winnen.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    maandag 24 september 2018 om 16:15
    nee hoor, met meer dan 4-0

    De telegraaf is geen Ajax krant meer hoor. Wel geweest
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21378
    maandag 24 september 2018 om 16:15
    En vandaag gaat het alleen maar over de wanprestatie van Ajax terwijl PSV een prima pot speelde. Dat verdiend toch ook aandacht. Jammer.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    maandag 24 september 2018 om 16:18
    Als 1 van de 2 teams tijdens een topper niet komt opdagen dan is het logisch dat men het vooral daar over heeft.

    Ajax heeft het echt volledig zelf weggegeven, ze hebben geen moment een poging gedaan om wat van de wedstrijd te maken, totaal geen inzet, totaal geen beleving, niemand deed wat, passief toekijken en geslacht worden, dat was het .

    PSV was dus ook niet beter, want er was simpelweg geen sprake van een krachtmeting. Daarmee wil ik niet beweren dat PSV niet goed was en Ajax anders wel even had gewonnen, maar dan hadden we tenminste een krachtmeting gehad, daar is nu gewoon geen seconde sprake van geweest, Ajax is niet op komen dagen gister.
    Vind ik leuk
    Stom +357
    maandag 24 september 2018 om 16:27
    Het doet pijn he, om een ander een compliment te moeten geven? Is dit nou "uitgaan van eigen kracht"? Winnen = zelf goed spelen, verliezen = zelf weggeven? In ieder geval ligt het nooit aan de tegenstander?

    Ooit overwogen dat Ajax machteloos was doordat PSV beter speelde? Agressiever en tactisch slimmer, waardoor Ajax niet in haar spel kwam. Ik ben doorgaans groot fan van jouw genuanceerde reacties, maar dit mag je ook gewoon een keer toegeven hoor ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    maandag 24 september 2018 om 16:33
    Nee hoor, totaal niet, ik zeg gewoon hoe het is, calimero's komen daarna weer uit hun holletje om triest te lullen.

    Als je goed leest zeg ik ook dat ik PSV niks te kort wil doen en wil beweren dat ze niet goed waren, ik zeg louter dat Ajax zelf geen seconde een poging heeft gedaan die wedstrijd te winnen, niemand deed wat, het was slap en passief en dan zul je nooit winnen van een PSV wat tot op het bot gemotiveerd is.

    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    maandag 24 september 2018 om 16:39
    Hey foebele...al 75 speelweken.....75...dat is toch wel heel veel... heeft het allerajax niet meer boven aan gestaan...groet van je eigen daniel...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    maandag 24 september 2018 om 17:39
    Volgens mij waren ze er allemaal op Matthijs na. Dus wat lul je nou
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 16:18
    Hehe. Dit dus. Voor een groot deel komt dat door de PSV fans zelf.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 16:26
    Ajax was heel slecht, een ongelofelijke off-day. Met bovendien een ongelofelijke tactische fout van Ten Hag door Frenkie en Blind in het centrum te zetten.

    PSV was erg goed, steeg boven zichzelf uit.

    Nog gefeliciteerd in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21378
    maandag 24 september 2018 om 16:38
    Tnx man ..... er is nog niks beslist. De competitie duurt nog even.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 24 september 2018 om 17:30
    Precies.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    maandag 24 september 2018 om 16:41
    Welkom terug cheat codes, realistische reactie.
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    maandag 24 september 2018 om 17:09
    Hulde, een normale reactie. Die zag ik niet aankomen. Je kunt het dus wel!
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    maandag 24 september 2018 om 16:16
    Wat boeit mij het nou wat deze lul de behanger vindt? Wat een non nieuws.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:22
    Gelukkig zal jouw mening wel door velen gewaardeerd worden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    maandag 24 september 2018 om 16:33
    Mijn mening wordt niet in een topic verkondigd of wel soms?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:36
    Klopt, maar die van jou wordt dan ook niet gevraagd, die van hem wel. Moet hij dan maar geen antwoord geven?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10997
    maandag 24 september 2018 om 16:32
    Je bent in de war vriend, die hoort bij Ado;).
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 16:16
    Weer een PSV fan die het over Ajax heeft.

    Dat is de standaard Calimero.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:23
    Goh wat raar als hem daar naar gevraagd wordt na de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 16:29
    Nee dat doe je dan niet zo. En dat is het fundament van 90% van de PSV fans. Er is genoeg om PSV op te hemelen, het bij je eigen club houden. Maar nee hoor, het gaat er alsmaar over hoe slecht Ajax is.

    Een groter compliment kun je wat mij betreft niet geven. Je bewijst alleen maar dat Ajax (in alles) groter is.

    Zolang die manier van denken niet verandert zullen ze nooit van de Calimero bijnaam afkomen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:43
    Je bent toch niet bij het interview geweest of wel soms. Wat was de vraag exact, in welke context werd die gesteld, is dit het exacte antwoord of de interpretatie van de verslaggever, enz. En Ajax groter in alles, laat me niet lachen. Groots in alles beter denken te weten, een grote mond hebben en dat soort dingen. Maar verder? En kom nou niet met de sterretjes op het shirt, want dan zou je was de grootste moeten zeggen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 17:57
    Ik zeg beide woorden niet. Zowel groots als grootste gebruik ik helemaal niet. Doe het nog maar een keer teruglezen en daarna aangeven dat ik gelijk heb dat Ajax (in alles) GROTER is.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:21
    Groter noem ik ook hoor. En groots en grootste zijn vervoegingen daarvan. Dus probeer het nog eens. En nee sorry je hebt geen gelijk.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    maandag 24 september 2018 om 17:40
    Weer driehonderdenachttien artikelen over Ajacieden die huilie huilie doen omdat ze weer een pakkie hebben gekregen, Calimero
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 24 september 2018 om 17:55
    Misdaadjournalist en PSV-fan John van den Heuvel....

    Dat is de eerste zin van het artikel. Het is een PSV fan die in de calimero rol kruipt omdat Ajax te groot voor hem is om te bevatten.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    maandag 24 september 2018 om 18:17
    Dat moet haast wel, dat zou alleen een volslagen idiote uitspraak als dat Ajax onlangs met 3-0 compleet is weggespeeld en dat de tweede keer in een half jaar tijd zou zijn.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +570
    maandag 24 september 2018 om 16:18
    Als er dit jaar geen prijzen gepakt worden is het #OutAllemaal
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    maandag 24 september 2018 om 16:18
    Ik denk dubbele cijfers maar da terzijde 😂
    Vind ik leuk
    ppdf +1221
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Zet anders even een eierdopje op je hoofd. Er heeft toch niemand gezegd dat ajax de CL gaat winnen. Ja sjaak Zwart misschien. Ik heb niets met ajax en niets met psv. Maar dit vind ik van huil verhalen. Er zijn meer mensen die hekel hebben aan ajax dan aan PSV. Dat de telegraaf een ajax krant is ga ik nog wel in mee. Het AD is een Feyenoord krant. Nou fijn. Neem het ter kennis geving aan, maar er aan storen. Bah bah. De rest van de clubs komen er in alle kranten en media bekaaid vanaf. Als PSV gewoon doen wat ze al jaren doen en dat is kampioen worden. Dan moet hij gewoon om lachen. Niet storen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    maandag 24 september 2018 om 16:19
    Dit is wel een domme reactie.

    Helemaal niemand zegt dat Ajax de Champions League wint.

    Ajax doet het goed in Europa, dus het is normaal dat dat dan gezegd wordt, evenals vier doelpunten in wedstrijd niet velen na zullen doen.

    Wat de uitslag tussen Barca en Ajax had geworden kan niemand weten, maar PSV is erg geprezen om hun goede verweer tijdens die wedstrijd. Dat is toch wel opmerkelijk na een 0 - 4 nederlaag.

    Ajax wordt nu toch ook de vernieling ingeschreven. Niemand laat iets heel van het aankoopbeleid, de coach, Blind etc etc

    Volgende week of de week erna zal het er wel weer heel anders uitzien, als de resultaten anders zijn.

    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    plein19 +2467
    maandag 24 september 2018 om 16:22
    Bergwijn Rosario Lozano Guti worden allemaal opgehemeld. Media moet wel. Ze leven van de ups en downs
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2265
    maandag 24 september 2018 om 16:22
    Dan win je afgetekend met 3-0 van een directe concurrent en rivaal, kan je nog steeds alleen maar huilen. Geniet toch lekker van die overwinning in plaats van louter calimerogedrag te vertonen. Je bent op deze manier net zo treurig als al die ajacieden die te pas en (vooral) te onpas dat WZAWZDB uitbraken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:27
    Hij moet zich nergens mee bemoeien. Wanneer heeft kasper dolberg 4x gescoord tegen nec? Wanneer is gezegd dat ajax een kandidaat vpor de cl is? Als je je er al mee bemoeit zeg dan feiten
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    maandag 24 september 2018 om 16:29
    Klopt die mening Ziyech krijgt hetzelfde cijfer als Luuk De Jong een 7 en Ajax niet één onvoldoende daar vraag je je toch af of er geen baletdame daar punten heeft gegeven.Dit is niet geloofwaardig meer.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5670
    maandag 24 september 2018 om 16:40
    Volgens die cijfers deed Neres het beter dan Lozano
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    maandag 24 september 2018 om 16:37
    Geen woord van gelogen door Van den Heuvel. Daarom is de verrassing ook altijd zo groot wanneer Ajax een wedstrijd of zelfs de strijd om de landstitel verliest.
    Ook bij Oranje zie je het ook vaak terug aan het selectiebeleid. Ajacieden die na een paar leuke wedstrijden al erbij worden gehaald. Of zelfs bankzitters die de voorkeur krijgen. Niet voor niets dat Nederland de laatste twee eindrondes ontbrak en met Koeman tot nu toe ziet de toekomst er niet beter uit.
    Vind ik leuk
    Nar +555
    maandag 24 september 2018 om 16:38
    Johnie overdrijft een beetje... Laat hem maar een spits opnoemen in de ED, die meer talent heeft dan Dolberg.... Wel reëel blijven natuurlijk. Kasper was de beste spits van de ED voor zijn blessure, nu moet hij herstellen.... John kan zich beter richten op de misdaad.... De inzet van Ajax bijvoorbeeld van gister, die was misdadig....;)....
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    maandag 24 september 2018 om 16:38



    Samenvatting: PSV-Ajax wat is dit nagenieten kan dit honderd terug zien vandaag. Mooi mooi wat een feest genieten dit...
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5670
    maandag 24 september 2018 om 16:39
    Wat een droeftoeter, klagen dat iets overdreven wordt en dan zelf ook zo overdrijven. ontkracht hij heel zn betoog tot het niveau van jankende baby.

    "als Ajax van AEK Athene wint, is het een serieuze kandidaat om de Champions League te winnen."
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:39
    Nou John ik heb alleen maar lof uitingen in de Nederlandse pers gelezen en gehoord hoe Psv zich geweerd heeft tegen Barca. Ik vind dit echt een Calimiro uitspraak. Beetje zielig van hem.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:39
    van den Heuvel hoor je gelukkig maar 1x per jaar over voetbal die jaloers is op zijn collega"s.
    de goede man heeft er dan ook totaal geen verstand van.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:45
    heuveltje heeft gewoon gelijk als je naar de wedstrijden op de tv kijkt dan hebben de verslaggevers altijd een Ajax bril op
    Vind ik leuk
    Aspers +561
    maandag 24 september 2018 om 16:47
    Ik stoor me er aan dat het in Eindhoven altijd alleen maar over Amsterdam gaat! Bij alles kijken ze wat Ajax doet. Ben toch gewoon trots op je eigen ploeg!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:48
    Ajax verliest altijd van zich zelf. Ook altijd opmerkelijk. PSV maakt geen mooie goals. Feyenoord ook niet. De tegenstanders, staan dan te slapen.

    Alleen Ajax maakt mooie goals, tegen zeeeeer sterke tegenstanders. Jaja.

    Het is maar net wat je wilt zien ... mensen van de media.

    Een crimineel is ook best een aardig persoon, als je hem maar beter leert kennen. Dan begrijp je ook vaak, waarom iemand iets doet.
    Of je moet een hekel aan die persoon hebben. Dan hang je hem gewoon op ... in diezelfde media.

    De media bepaalt alles. Want die worden gehoord en gelezen.

    De media bepaald een beeld. Maar of het de waarheid is? Nee, natuurlijk niet. Het is een mening.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:49
    Zyech en Tadic zijn toch wereldsterren, niet dan ?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:52
    NLse wereldsterren.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:55
    John wat ben jij een popie jopie en zelf kom je graag op tv en daar kun jij geweldig interessant doen omdat je kan laten zien wie je bent.
    Vind ik leuk
    Romarioo +264
    maandag 24 september 2018 om 17:02
    Helemaal eens
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    maandag 24 september 2018 om 17:06
    Frenkie de Jong is de enige zonder waandenkbeelden.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1534
    maandag 24 september 2018 om 17:12
    Goeiedag zeg. Spuit 11 moet ook wat te zeggen hebben. Ga lekker boeven vangen ofzo. Real Madrid word ook opgehemeld, PSG ook etc. Over PSV worden ook goede dingen geschreven en gezegd in kranten en social media. Het AD is ook Feyenoord minded. Wtf bazelt deze man eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Bas Bus +64
    maandag 24 september 2018 om 17:14
    Dit is wel heeeel oud nieuws John.
    Maar als we dat zeggen dan we provinciaaltjes met calimerogedrag.
    Maar laat ze lekker daar...op de Herdgang gaan ze mooi hun eigen gang en dat moeten wij ook doen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    maandag 24 september 2018 om 17:18
    Anderzijds zijn de beteuterde gezichten van Blind, Ziyech en Schøne toch ook prachtig na weer een pak slaag.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2491
    maandag 24 september 2018 om 17:55
    Ajax word dit jaar gewoon 3e/4e als je als
    Ajax zijnde een geblesseerde heb als de ligt , en dan geen vervanger heb die je neer ken zetten hadden ze beter kunnen inkopen, ze hebben dan wel schuurs en die wober maar dat is dus niks ? Anders had 1 van hun wel gespeeld
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:01
    PSV dan niet eikelmans
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +107
    maandag 24 september 2018 om 20:10
    Telegraaf gaf ajax spelers alle een voldoende.. zegt veel hoe waardeloos ze zijn
    Vind ik leuk
    Barbie +1026
    maandag 24 september 2018 om 23:11
    Telegraaf is ook niet echt een krant, hè. Meer een roddelblaadje met advertenties.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11198
    maandag 24 september 2018 om 20:13
    Ik ben klein en zij zijn groot.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    maandag 24 september 2018 om 22:10
    Misdadig! 🤣
    Vind ik leuk
    wil +1154
    maandag 24 september 2018 om 22:49
    Omroep Brabant prijst PSV ook in de zevende hemel. In Brabant noemen ze dat ook Omroep PSV.

    Vind ik leuk
    Barbie +1026
    maandag 24 september 2018 om 23:10
    Hoe meer Ajax wordt opghemeld, hoe harder ze vallen en op de bek gaan. Kicken toch, zo'n aframmeling door PSV?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    dinsdag 25 september 2018 om 00:15
    100% eens. Alleen gebeurt dat al sinds de jaren '70 van de vorige eeuw...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:26
    Als de Randstad kritiek krijgt, kunnen ze alleen maar CALIMERO roepen. Zelfkritiek kennen ze niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:40
    PSV speelt goed tegen Ajax en ze zijn volgens velen hier al zo goed als kampioen. Daar stoor ik mij ongelooflijk aan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws