Te Werve in de rust 0-4 achter tegen Ajax, trainer woest en geeft donderspeech

Te Werve in de rust 0-4 achter tegen Ajax, trainer woest en geeft donderspeech

Gepubliceerd: donderdag 27 september 2018 om 18:37do 27-09-2018 om 18:37

De amateurs van Te Werve stonden na 45 minuten spelen met 0-4 achter tegen Ajax in de beker, maar dat was voor trainer Huib van Oostrom geen reden om geen donderspeech te geven in de rust. Van Oostrom was duidelijk not amused over de manier waarop er tegen Ajax werd gevoetbald.."LOOP GEWOON MET JE MAN MEE!"

Plaats een reactie

AtlétiNEC +571
donderdag 27 september 2018 om 18:40
Hebben die ook een kutkeeper?
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 18:56
Beseft die man wel waar die mee bezig is en tegen wie die heeft gespeeld ?
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 18:59
Hij heeft tenminste wel een tactisch plan. Daar kan ten hag nog wat van leren. Alleen dat menneke heeft er de spelers niet voor 🤷🏻‍♂️
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
donderdag 27 september 2018 om 19:01
Wat een onzin om te stellen dat Ten Hag geen tactisch plan heeft. Dan heb je echt het iq van een kwalletje.
[Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 19:02]
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 19:09
Ik zou het anders opstellen tegen PSV. En een 16jarig joch inbrengen bij een 3-0 achterstand? Hij is werkelijk een leeghoofd. Kruip jij maar lekker in z’n holletje wilcootje
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
donderdag 27 september 2018 om 19:22
Neem nog een biertje joh, komt er nog meer onzin uit.
Vind ik leuk
zaterdag 29 september 2018 om 12:35
Jammer hè dat ik gelijk heb
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
donderdag 27 september 2018 om 19:08
Wat een sufferd is die coach zeg... wat had ie dan verwacht.... gaat toch allemaal veel te snel voor die jongens...
Vind ik leuk
Mari +13463
donderdag 27 september 2018 om 19:13
Zal deze jongen zelf ooit gevoetbald hebben?
Ik denk het niet. Anders had hij het wel begrepen.Toch zielig
Vind ik leuk
Weetjewel +526
donderdag 27 september 2018 om 19:15
Patiënt...
Vind ik leuk
hantayo +1272
donderdag 27 september 2018 om 19:22
Haha
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
donderdag 27 september 2018 om 19:22
Ik zou ze ook gewoon verrot schelden. Je speelt tegen Ajax man.
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
donderdag 27 september 2018 om 19:28
Die trainer neemt zichzelf ook enorm serieus
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 19:54
Ja die had verwacht om met 3-0 voor te staan. Net als PSV
Vind ik leuk
voorstopper +1154
donderdag 27 september 2018 om 19:59
lolllllll wat een nerd
Vind ik leuk
HansVites +6790
donderdag 27 september 2018 om 20:46
Jullie lopen 24 uur achter VP
Vind ik leuk
Buck Worrier +2748
donderdag 27 september 2018 om 23:17
Het zal maar je coach zijn. Totaal geen realisme en visie. Wat een sukkel.
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 00:02
Coach is helemaal een amateur
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws