Tirade van Perez: 'Gaan wij het ook al over Sané hebben? Who gives a fuck?'

    Tirade van Perez: 'Gaan wij het ook al over Sané hebben? Who gives a fuck?'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:53

    Kenneth Perez vindt het vreemd dat er in de Nederlandse media zo veel aandacht is voor de teloorgang van het Duitse nationale elftal. De Deense FOX Sports-analist vindt de problemen bij Die Mannschaft niet relevant voor het Nederlandse publiek, zo vertelt hij maandagavond bij Natafalen met Kees.

    Wanneer presentator Kees Jansma de reserverol van Sané aansnijdt, voelt Perez de bui al hangen. "Gaan wij het daar ook al over hebben? Dat hebben we bij alle programma's al gehad", doelt de vaste tafelgast op de zondaguitzending van Rondo. "Wat interesseert mij het nou of Sané wel of niet speelt? Ik ben veel meer geïnteresseerd in het Nederlands elftal. Wat interesseert dat Duitsland mij? Ik snap niet dat we daar tijd aan besteden. Een kwartier praten over Sané... Who gives a fuck?"

    Voorafgaand aan de tirade van Perez kreeg tafelgenoot Freek Jansen de gelegenheid om in te gaan op de situatie van Die Mannschaft. "Ze zitten nu in een overgangsfase, maar die is al een paar jaar gaande. Amin Younes werd ook al vaak geselecteerd. Volgens de jeugdtrainers daar komen de echte dribbelaars niet meer door. Dat is wel een probleem."

    Lees ook: Perez over 'onmisbaar' Oranje-vijftal: 'Zo veel gekost, hoor je niemand meer over'

    Plaats een reactie

    ReneAjax +4692
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:03
    Ik denk dat Perez met z';n verkeerde been uit bed is gestapt.
    Er is niets beters dan leedvermaak, daarom hebben we het over de Duitsers.
    Vraag maar aan de PSV-ers: Who gives a fuck dat PSV kampioen is geworden ? We vieren dat Ajax het niet is geworden !
    Vind ik leuk
    3Bier +9576
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:05
    Tot een paar maanden terug was Duitsland ons grote voorbeeld. De KNVB moest de opleidingen op Duits voorbeeld inrichten. Daarom is er zoveel aandacht voor de teloorgang van Duitsland. Plus dat er natuurlijk ook een hoop leedvermaak is. Het is toch heerlijk als je over de teloorgang van het Duits voetbal kunt hebben?

    Overigens hadden die Duitsers gewoon moeten winnen van ons. Zulke kansen moet je afmaken. Nederland scoort uit een corner en 2 counters op het moment dat de Duitsers vol op de aanval spelen. Dus laten we nu niet met zijn allen doen alsof wij veel beter zijn dan die Duitsers.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1561
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:15
    We zijn wel beter of vind je Uth, Boateng en Muller top?
    Maar, en daar heb je gelijk in, we hadden ook kunnen verliezen met dit achteruit loop voetbal.

    De bal valt met dit countervoetbal wel eens verkeerd ook met De Ligt in de verdediging.
    Hetzelfde gold voor PSV - Inter. Als je de bal altijd maar aan de tegenstander geeft, loop je het risico dat die een keer bij Icardi voor zijn voeten valt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    3Bier +9576
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:03
    Uth is niks inderdaad. Duitsland heeft een tekort aan spitsen. Net als wij eigenlijk (depay is geen echte spits).
    Boateng en Muller spelen op dit moment ruk, maar zijn in principe gewoon Europese topspelers. De reden waarom ze zo slecht spelen weet ik ook niet.
    Er is gewoon een hoop gezeik bij die Duitsers. Ze hebben in principe nog steeds de betere spelers. Reus, Sane, Draxler, Kroos, Gundogan, Khedira, Kimmich, Hummels, Boateng, Ozil, Muller, Neuer, Ter Stegen. Daar kan je toch een leuk team van maken. En dan vergeet ik nog Younes.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4692
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:05
    En wat Sane betreft, ja het is raar dat hun beste speler niet in de basis staat. En als ie dan wordt ingewisseld, is ie zo onzeker geworden, dat ie voor open doel een 100% kans mist. Met dank aan Joachim.
    Vind ik leuk
    Martinnat +940
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:06
    Youness komt nergens door
    Vind ik leuk
    NvC +4213
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:06
    Ik vindt het wel interessant om te horen hoe het nu zit bij Duitsland. Dat ze nu een moeilijke periode hebben is alleen maar mooi.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1494
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:07
    Tsja Kenneth sommige willen graag zolang mogelijk over een goeie speler praten in tegenstelling tot de geflatteerde overwinning van Oranje
    Vind ik leuk
    Bizzy +20839
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:08
    Dit heet leedvermaak
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1992
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:11
    Een Deen die wel over Nederland wil ouwehoeren maar niet over Duitsland.
    Ok prima.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    plein19 +2311
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:13
    Perez had gelijk. Maar het gezicht was goud waard. Wat stond hij beteuterd te kijken
    Vind ik leuk
    Peterfc +1561
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:16
    Gullit zei het mooi: als we met Haarlem tegen Ajax speelden, moesten we wat verzinnen. Als Nederland tegen een sterk team speelt met bijvoorbeeld Sané moet je ook wat verzinnen.
    Ik begrijp niet waarom we achteruit moeten lopen of countervoetbal zouden moeten spelen tegen een team met Uth in de spits, met Muller in de basis en een centraal duo dat opbouwend niet best is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:17
    Who the Fuck is Kenneth Perez verdwaalden Deen
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1416
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:24
    Perez kijkt alleen maar naar ajax. Geeft alleen positief commentaar op ajax. Perez kijkt allern naar de ajacieden in oranje. Perez is dus ook niet gekleurd. Het deense elftal bestaat alleen uit erikson en schöne. Ga heen en bemoei je niet met ons nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5086
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:26
    Ik kijk nooit maar dan ook nooit praatprogrammas over voetbal. Geen derken geen vd gijp geen tafel van kees geen voorbeschouwing en geen nabeschouwing van een wedstrijd. En dat hou ik graag zo
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:51
    Onderwerpen worden dikwijls aangehaald op VP...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5086
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:20
    Dan lees ik het hier wel 👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:41
    Johnnyboy geniet van je dag ☀️👍🏽
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5086
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:42
    Thnx gozer. Jij ook 👍
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:44
    Wat kijk ik weer uit naar het competitie gebeuren. NL team interesseert me geen moer meer.
    Vind ik leuk
    rexxo +1245
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:44
    Nare vent, Perez, niet verwonderlijk dat die niet geliefd is bij veel collega's.
    Wie is hij dat hij bepaalt wat relevant is voor het Nederlands publiek?
    Voetbal beperkt zich wat mij betreft niet alleen tot Nederland.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:48
    Wie echt van voetbal houdt kijkt verder dan de Mickey Mouse competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:26
    Het komt ook wel heel pedant over om na één overwinning een beetje aan die Duitsers te gaan uitleggen wat ze verkeerd doen. Let wel, een overwinning, maar Oranje was echt niet de bovenliggende partij. Een beetje bescheidenheid lijkt me nog wel gepast.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws