'Brands stelt 'package' samen: achttien miljoen euro voor transfervrije deal'

'Brands stelt 'package' samen: achttien miljoen euro voor transfervrije deal'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 08:45wo 17-10-2018 om 08:45

Everton gaat zich mengen in de strijd om Aaron Ramsey, meldt The Sun. Volgens de Britse boulevardkrant is manager of football Marcel Brands bereid om vele miljoenen op tafel te leggen voor de 27-jarige Welshman.

Ramsey beschikt over een aflopende verbintenis. De Welshman gaat wel het seizoen afmaken in het Emirates Stadium, maar een akkoord met Arsenal lijkt definitief van de baan. Dit gegeven heeft de interesse van een groot aantal topclubs gewekt. Liverpool, Chelsea en Manchester United, maar ook de Italiaanse topclubs Juventus, AC Milan en Internazionale worden in verband gebracht met de middenvelder.

Everton kan nu dus ook aan dit rijtje worden toegevoegd. Volgens The Sun zijn The Toffees van plan om in totaal bijna achttien miljoen euro uit te trekken voor de transfer: naar verluidt bestaat de 'package' van Brands uit zeventien miljoen euro aan tekengeld en een jaarsalaris van 170 duizend euro tot medio 2024.

Plaats een reactie

RtdDub +13437
woensdag 17 oktober 2018 om 08:47
8 voor de poging maar ik geloof nou niet dat Ramsey spelen voor Everton een uitdaging gaat vinden.
Vind ik leuk
COYG +7595
woensdag 17 oktober 2018 om 09:00
Dat jaarsalaris kan toch haast niet. Dat is voor voetbaltermen erg laag. Dat tekengeld is dan weer erg hoog. Maar het salaris dat hij bij Arsenal vroeg zou tot 2024 véél meer geld opleveren dan dit bedrag van Everton...
Vind ik leuk
Hammers96 +2787
woensdag 17 oktober 2018 om 09:03
Is omgerekend 3,5 miljoen per jaar.
Alleen krijg je het nu vtc uitbetaald.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 14:30
Een jaarsalaris van 170.000, hoe kom jij dan 3,5 miljoen? Die 8 miljoen zijn al lang op voor hij zn contract uitgediend heeft
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 14:30]
Vind ik leuk
Hammers96 +2787
woensdag 17 oktober 2018 om 16:05
Ga leren rekenen. Contract gaat in in 2019 en loopt af in 2024 =5 jaar.
5x170.000= 850.000 +17.000.000 = 17,85 miljoen. Dat delen door 5 en je hebt ruim 3,5 miljoen per jaar
Vind ik leuk
pos +8959
woensdag 17 oktober 2018 om 09:01
Als ik hem was zou ik gelijk na het tekenen vertrekken. Daarna wordt het wel heel karig met 170.000 per jaar.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
woensdag 17 oktober 2018 om 09:06
Jaarsalaris? Zal eerder een weeksalaris zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +15721
woensdag 17 oktober 2018 om 09:25
170,000 Salaris? Steekt een beetje schril af tegen het tekengeld wat 100x hoger ligt. Nog geen koffie gedronken? Zou nog maar eens kijken.
Vind ik leuk
Strijp +14031
woensdag 17 oktober 2018 om 09:29
Jaar of week salaris ?


Artikel van the sun even gelezen. Het hoort week salaris te zijn niet jaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 09:32]
Vind ik leuk
G.Kopf +3194
woensdag 17 oktober 2018 om 12:05
Tekengeld is toch een bijzonder fenomeen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws