Engelse krant 'schrijft' PSV-ster naar Everton: 'Kom maar in actie, Brands'

Engelse krant 'schrijft' PSV-ster naar Everton: 'Kom maar in actie, Brands'

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 09:42wo 07-11-2018 om 09:42

The Liverpool Echo is door het optreden van Hirving Lozano op Wembley nóg enthousiaster geraakt over de Mexicaanse ster van PSV. De Britse krant zag dinsdagavond hoe Tottenham Hotspur-back Ben Davies het negentig minuten lang lastig had met zijn opponent. 

'Star player' Lozano werd afgelopen zomer gelinkt aan Everton. Marcel Brands, de man die Chucky naar Eindhoven haalde, is nu verantwoordelijk voor het aankoopbeleid van The Toffees. De optelsom is dus snel gemaakt. 'Het gevoel in Nederland is dat Lozano graag naar Spanje wil, maar als er iemand is die hem kan overtuigen van een transfer naar Everton, dan is het Brands', schrijft The Liverpool Echo

'Lozano is een explosieve speler, die barst van de energie, blijft gaan en ook in de kleine ruimtes een goede techniek heeft. De verdediging van Spurs had op Wembley de handen vol aan hem.'

'Natuurlijk is hij nog een ongepolijste diamant, er valt het nodige op zijn spel aan te merken. Toch lijkt Lozano in alles een ideale speler voor de Premier League. Hij heeft het nu goed gedaan tegen een Engelse ploeg, misschien kan-ie dat in de toekomst wekelijks doen. Over to you, Marcel.' 

Poll

Is Everton een mooie club voor Lozano?

(1871 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 7 november 2018 om 09:48
Eerst moet Lozano van de vallerites afgeholpen worden voor nu is Everton of Watford een mooie stap vooruit voor Lozano.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 09:50]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:49
Ja, dat zeker. Hij was gisteren de enige die voor dreiging zorgde. Na dit seizoen gaat hij sws vertrekke, maar ik zie hem liever in de Spaanse competitie, pas meer bij zijn spel denk ik
Vind ik leuk
Gordito +819
woensdag 7 november 2018 om 15:37
Hij is een mooie voetballer die altijd wil gaan en vaak kiezelhard wordt afgestopt. Vergis je niet wat hij in een wedstrijd aan rotschoppen te verwerken krijgt. Arbiters dienen een voetballende speler meer in bescherming te nemen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:52
Precies dit ja, soms stelt hij zich ook wel aan dat moet ik wel toegeven maar 9 van de 10x wordt ie gewoon omver geschopt omdat ze hem niet aankunnen
Vind ik leuk
Daaniet123 +376
woensdag 7 november 2018 om 12:27
Internationaal is vallerites de standaard, helaas. Heb je het Spaanse voetbal wel eens gezien, Van de 10 vrije trappen zijn er 9 valleritis. Ik hou er niet van, maar laten we als Nederland niet roomser zijn dan de Paus, want daar winnen we niet mee.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:00
Suarez had er bij Ajax ook een handje van.. hij beet zelfs. Dat heeft hij niet afgeleerd bij zowel Liverpool als Barcelona
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:36
Daar heb je gelijk in. Maar Lozano met Suarez vergelijken. Sorry maar Suarez is gewoon 3 klassen beter. Bij Barcelona bijt hij niet meer hoor.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:52
Dat klopt. Maar Suarez in zijn ajax tijd vind ik toch wel enigszins te vergelijken met de Lozano van nu.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 08:08
Net alsof een kane geen aanstellerietus heeft of daarintegen een willekeurige aanvaller?
Vind ik leuk
Kevindo +1710
woensdag 7 november 2018 om 09:48
Lekker hoog in de boom gaan zitten, miljoentje of 50 vragen en deze goed herinvesteren.
Vind ik leuk
Pimman +7640
woensdag 7 november 2018 om 10:04
Kevindo er valt dan niet héél veel te investeren als je weet dat psv aan de oude club van Lozano nog zo'n 30 a 40 % van de transfersom moet afdragen bij een eventuele verkoop!
Vind ik leuk
Kevindo +1710
woensdag 7 november 2018 om 10:11
Nee dat valt dan wel wat tegen inderdaad.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2433
woensdag 7 november 2018 om 11:05
Dat is helemaal niet waar. Dat zijn uit de lucht gegrepen cijfers die men de wereld in heeft geholpen.
Vind ik leuk
Rodajc +17340
woensdag 7 november 2018 om 11:39
Vind 30 miljoen nog steeds best veel wat ze er dan aan overhouden, iig genoeg om in nieuwe kwaliteit te investeren.
Vind ik leuk
#Keizerout +37630
woensdag 7 november 2018 om 12:02
Dat is dan alsnog 30 miljoen. Daar haal je met die constructie gewoon 2 of 3 lozano's voor terug
Vind ik leuk
El Pibe +1322
woensdag 7 november 2018 om 11:37
Jaren lang was men trots in Eindhoven op Brands vanwege zijn harde onderhandelingen. En gezegd moet worden dat hij vaak voor een dubbeltje op de eerste rij zat. Het is in deze echter te hopen dat andere clubs zich melden dan Everton want anders kan die bal wel eens hard terug kaatsen!
Vind ik leuk
SimonSays +6388
woensdag 7 november 2018 om 09:49
Prima stap waar hij zich nog kan ontwikkelen. 45 miljoen plus een doorverkooppercentage van 30 procent.
Vind ik leuk
Pimman +7640
woensdag 7 november 2018 om 10:07
Simon ze zullen zéker een hoog bedrag kunnen vangen. Nadeel voor psv is wél dat ze een hoog percentage van de transfersom moeten afdragen aan de oude club van Lozano. Meen 30 à 40 procent. Dat is een flinke hap!
Vind ik leuk
SimonSays +6388
woensdag 7 november 2018 om 11:39
Dat is het zeker. Daarin is het ook verstandig om bij verkoop aan Everton zelf ook een doorverkooppercentage te bedingen. Als Lozano het goed doet bij Everton is het zeker niet ondenkbaar dat hij voor een hoog bedrag weer verkocht wordt. Dan is een doorverkooppercentage ideaal.
Vind ik leuk
Bontscoach +414
donderdag 15 november 2018 om 01:27
Bij de bedragen die genoemd worden voor Lozano (70 miljoen plus inmiddels, Man United en Chelsea trekken aan hem) ga je dan al snel denken aan de truc van Luke. Verkoop je Lozano voor 6 miljoen (dus geen cent naar Pachuca) en toevallig ook Ramselaar erbij voor 65 miljoen.
Vind ik leuk
Leozao +6084
woensdag 7 november 2018 om 09:49
Maak deze mooie carrierre-move maar naar Everton. Hij is in Eindhoven de enige die uit de voeten kan in de kleine ruimtes. Combineren wordt dan lastig
Vind ik leuk
Itsese +5654
woensdag 7 november 2018 om 09:55
Wat toch gisteren ook jammer was, een paar keer stond Berwijn complete vrij voor de keeper omdat Lozano gelijk 3 verdedigers naar zich toe trekt, en dan nog probeerde Lozano vanuit een onmogelijke positie zonder te kijken te schieten.
Vind ik leuk
Leozao +6084
woensdag 7 november 2018 om 10:00
Ze (bijv. lozano) komen ook naar Eindhoven, omdat ze weten dat ze daar toch wel overal mee wegkomen... In Eindhoven worden ze niet gecorrigeerd binnen en buiten het veld
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:07]
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 7 november 2018 om 12:13
slaat nergens op
Vind ik leuk
Leozao +6084
woensdag 7 november 2018 om 12:15
psv stond er in Brasil bekend om.. Romario speelde daar met alles en iedereen. Onder Cruijff bij Barca hield hij het maar een jaar vol meen ik.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:19]
Vind ik leuk
Dee 7 +1
woensdag 7 november 2018 om 17:46
Ya meneer Paus, volwassenen bepalen zelf wat ze buiten t veld/werk doen. Jou baas doet dat ook niet bij jou Leozao +
Vind ik leuk
Leozao +6084
woensdag 7 november 2018 om 19:16
Ik heb mijn eigen bedrijf..
Vind ik leuk
Importbrabo +1659
woensdag 7 november 2018 om 10:03
Het was dan ook onmogelijk om die breedtepass te geven. Je moet dan even door 6 benen heen schieten. En dan niet van die Latijnse stokjes, nee Engelse boomstammen.
Vind ik leuk
Leozao +6084
woensdag 7 november 2018 om 12:21
Zal dus wel Spanje worden.
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 11:15
Was uit tegen Barca niet anders.
Zie hem niet genoeg om te weten of dat gewoon zijn spel is of omdat ie die 2 uitwedstrijden heeft gebruikt om te proberen te laten zien in Spanje en Engeland hoe goed hij is, met het oog op een transfer daar naartoe.
Vind ik leuk
Roeptoeter +8962
woensdag 7 november 2018 om 09:49
Kijken hoe Brands profiteert van voorkennis mbt contract dat hij zelf gemaakt heeft.
En afpingelen natuurlijk. Max 10 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:51
Hahah, je doet je naam echt iedere keer eer aan
Vind ik leuk
Itsese +5654
woensdag 7 november 2018 om 09:56
Kunnen we dan mooi voor 5 Miljoen Frenky bij Ajax ophalen;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +8962
woensdag 7 november 2018 om 09:59
Ik ken geen FrenkY.
Vind ik leuk
Itsese +5654
woensdag 7 november 2018 om 11:04
En ik geen Frenkie
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:59
Heb je liggen slapen? Frenkie heeft 2 doelpunten gemaakt die is nu 5 miljard waard
Vind ik leuk
Importbrabo +1659
woensdag 7 november 2018 om 10:05
Frenkie komt transfervrij over. Ik zou uit principe niet eens ergens anders tekenen voordat eigen contract afloopt. Je kan leuk voetballen, maar eigenlijk ben je handelswaar.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
woensdag 7 november 2018 om 09:50
Mooie stap omhoog voor Lozano en kassa voor PSV.
Vind ik leuk
Morris +23313
woensdag 7 november 2018 om 09:51
Leuke speler die wel ruimte nodig heeft. Een relatief kleinere club in Engeland zou dan ook wel passen omdat ze eerder op de counter moeten spelen.

Italie zou hem geen goed doen. En Spanje kan ook maar niet bij de absolute top.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:52
Een club als Valencia lijkt me het meest geschikt maar die gaan waarschijnlijk niet zulke bedragen betalen..
Vind ik leuk
mcmodd +24994
woensdag 7 november 2018 om 11:59
In dat geval kan je toch beter zeggen dat Valencia niet geschikt is? Laat staan ‘het meest geschikt?’
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:20
Verklaar?
Vind ik leuk
mcmodd +24994
woensdag 7 november 2018 om 12:30
Omdat ze kennelijk het geld niet hebben om dat voor hem uit te geven, dan ben je als club even niet geschikt.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:00
Ze hebben het wel maar ben benieuwd of een team of Valencia het wil betalen.. Ze betaalde ook meer dan 40 mil voor Guedes.. maar we gaan het zien.
Vind ik leuk
mcmodd +24994
woensdag 7 november 2018 om 13:13
Daar wachten we dan maar op...
Vind ik leuk
piet potlood +2184
woensdag 7 november 2018 om 18:12
de club die 60/70 mln op tafel legt is het meest geschikt, al is het in Kazachstan.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:51
Lozano kan in de ED hoofdzakelijk alleen middels de nodige schoppartijen afgestopt worden door de verdedigers in de ED. Desalniettemin heeft Lozano inmiddels 8 keer gescoord en 4 assists gegeven. Daarbij heeft hij in de CL, en ook op het afgelopen WK, laten zien dat hij een gevaarlijke aanvaller is. Een tussenstap van PSV naar een Engelse / Spaanse middenmotor zou een prima stap zijn voor Lozano. Op die manier kan Lozano zich verder doorontwikkelen om vervolgens zijn volgende stap richting Europese top te kunnen gaan maken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 09:52]
Vind ik leuk
Forever Ajax +2212
woensdag 7 november 2018 om 09:54
Wat praat jij een onzin....

Die lozano ligt al op de grond nog voor er een man in de buurt komt...
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 10:06
Jij was de,eerste die juichde toen Suarez wil ging rollen en een penatly binnenhaalde.

Als lozano voor ajax had gespeeld had je niet gezeurd

Pure jaloezie dus
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 7 november 2018 om 12:15
hahaha zelf nooit gevoetbalt zie ik ;)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:25
Ik denk dat geen 1 middenmoter hem kan betalen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:18
Dat denk ik van wel.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:30
Wie denk jij dan? PSV moet de jackpot vangen aangezien de doorverkoopclausule erop zit.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:44
Nee, ik vermoed en verwacht dat Lozano PSV gaat verlaten voor een bedrag tussen € 30 - € 40 miljoen.
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
woensdag 7 november 2018 om 09:54
Dat word diep in de buidel tasten.

Zal richting 140 miljoen gaan.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:45
Roebels?
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
woensdag 7 november 2018 om 15:56
Nee, euries.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:58
Naar barca of sevilla
Vind ik leuk
Binkie +103
woensdag 7 november 2018 om 10:03
Ik denk dat hij het meest rendeert bij voetballende ploegen met ruimte. Qua speelstijl denk ik dat Spaanse of Franse ploegen hem meer liggen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 10:04
Lozano is voor Everton echt niet meer te betalen. Er zijn allang grotere clubs in hem geinteresseerd .

Die jongen gaat voor 60/70 miljoen naar een echte topclub.
Vind ik leuk
Iggy +4096
woensdag 7 november 2018 om 10:48
Ow ja joh?! Dream on....
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 7 november 2018 om 12:17
toekomst zal uitwijzen waar hij heen gaat. Nu speculeren heeft helemaal geen zin
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 11:27
Dat zijn geen bedragen waar ze bij Everton nou zo van schrikken, zeker niet sinds een Iraanse miljardair de eigenaar is, in 2017 betaalden ze 45 miljoen pond voor Sigurdsson en afgelopen zomer zo'n 40 miljoen pond voor Richarlison, het is meer de vraag of ze echt voor Lozano gaan en of hij dat ziet zitten, financieel is er heel veel mogelijk tegenwoordig bij Everton.
Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 10:08
Everton? Man man man.
Ik neem aan dat deze matennaaier van een Duikelaar wel wil voetballen
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 11:30
Je naam zegt het al, benniewies
Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 11:34
Dank u.

Denk je nou echt dat hij bij Everton aan spelen komt?

Ik weet wel betere clubs voor hem. En beter dan dat miljoenairs clubje Everton!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 11:36
Bij everton komt hij zeker aan spelen toe.

Hij gaat echter naar een grotere club.

Ik denk aan arsenal of liverpool ( als salah vertrekt), en anders naar barca of real
Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 11:39
Dat is dus wat ik bedoel!
Vind ik leuk
TheRedMen +3419
woensdag 7 november 2018 om 11:34
Ik vind Everton absoluut geen mooie club ;p. Maar onder Silva is het gewoon een goed voetballende ploeg. Het is allang niet meer zo als onder Allerdyce afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
rexxo +5510
woensdag 7 november 2018 om 10:11
The Liverpool Echo bedoeld waarschijnlijk die vacature van duik-leraar bij de zwemtak van Everton die komende zomer vrijkomt. In Engeland schoppen ze hem het ongans met dat matennaaien, daar houden ze niet van dat soort grappen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13420
woensdag 7 november 2018 om 10:15
Die hoge bedragen die ze voor Ajacieden bieden dat gaan ze echt niet doen voor die Mexicaanse tuinkabouter.

Maximaal 20 miljoen ... lijkt me wel voldoende.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:59]
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 11:32
Hij heeft in zijn eentje heel Ajax opgerold.

Dat stelt echt niets voor
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13420
woensdag 7 november 2018 om 11:50
Met nadruk op “rollen” ... dat is idd zijn specialiteit.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6073
woensdag 7 november 2018 om 13:23
Juist oprollen. 3 x zelfs
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13420
woensdag 7 november 2018 om 14:03
Ik snap wel hoor dat je daar aan vast wil houden want daarna waren jullie het lachertje in de beker en nu het lachtertje in Europa.

De tijd staat niet stil Lucy en Ajax houdt deze x vol tot die schijtbakken stil vallen en dan gaan we d’r op en d’r over.
Vind ik leuk
Smithsonian +37575
woensdag 7 november 2018 om 10:30
Hij moet zich eens sportief gaan gedragen en die nare zuid amerikaanse trekjes achterwege laten, verder een prima speler.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:41
Goede voetballer maar begint een beetje neymar te worden met dat aangestel ullgg
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:42
Gewoon naar de club waar we de hoogste vergoeding van krijgen.
Lozano is de enige die we hebben met perspectief. Die moet de hoofdprijs opleveren zodat we opnieuw kunnen investeren
Vind ik leuk
alaaf +1912
woensdag 7 november 2018 om 11:02
Prima, 100 miljoen en strik erom!
Vind ik leuk
rinirat +3003
woensdag 7 november 2018 om 11:02
Als hij echt goed zou zijn...
En dat is hij nog lang niet... waarom dan Everton.
Vind ik leuk
Jorg Vde +181
woensdag 7 november 2018 om 11:36
80 miljoen zakken kan altijd 😉
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 11:47
Hebben die een andere wedstrijd gezien ?
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 7 november 2018 om 12:09
Laat Lozano nog maar ff blijven hoor :)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:11
Wegwezen die vallende matennaaier
Vind ik leuk
DeNeutrale +130
woensdag 7 november 2018 om 15:00
Lozano is razend snel. Zo snel dat de rechter verdediger van Tottenham hem 8 keren onderuit moest halen. Ik snap niet dat die verdediger niet èèn gele kaart heeft gekregen, want hij haalde Bergwijn ook tweemaal onderuit. Lozano moet in ieder geval niet in de winterstop naar Everton, want dat gaat PSV punten kosten.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:15
Lozano is een kleine, rappe dribbelaar. Hij zou, net als tegen de Spurs, een ware plaag zijn voor de vaak grote verdedigers van de Premier league-clubs. Of hij daadwerkelijk de overstap naar Engeland maakt is nog maar de vraag.
Als Mexicaan zijnde denk ik dat hij veel meer affiniteit zou hebben met een subtopper uit Spanje. Een Valencia of Sevilla zou goed bij hem passen.
Alhoewel ik niet eens weet of PSV het leeuwendeel van de transfersom krijgt als Chucky' daadwerkelijk verkast. Aangezien hij via allemaal vreemde constructies van o.a. derde partijen bekostigt is.
Vind ik leuk
Gerro +7932
donderdag 8 november 2018 om 16:13
Denk niet dat hij daar heen wil
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws