Engelse krant 'schrijft' PSV-ster naar Everton: 'Kom maar in actie, Brands'

    Engelse krant 'schrijft' PSV-ster naar Everton: 'Kom maar in actie, Brands'

    woensdag 7 november 2018 om 09:42

    The Liverpool Echo is door het optreden van Hirving Lozano op Wembley nóg enthousiaster geraakt over de Mexicaanse ster van PSV. De Britse krant zag dinsdagavond hoe Tottenham Hotspur-back Ben Davies het negentig minuten lang lastig had met zijn opponent. 

    'Star player' Lozano werd afgelopen zomer gelinkt aan Everton. Marcel Brands, de man die Chucky naar Eindhoven haalde, is nu verantwoordelijk voor het aankoopbeleid van The Toffees. De optelsom is dus snel gemaakt. 'Het gevoel in Nederland is dat Lozano graag naar Spanje wil, maar als er iemand is die hem kan overtuigen van een transfer naar Everton, dan is het Brands', schrijft The Liverpool Echo

    'Lozano is een explosieve speler, die barst van de energie, blijft gaan en ook in de kleine ruimtes een goede techniek heeft. De verdediging van Spurs had op Wembley de handen vol aan hem.'

    'Natuurlijk is hij nog een ongepolijste diamant, er valt het nodige op zijn spel aan te merken. Toch lijkt Lozano in alles een ideale speler voor de Premier League. Hij heeft het nu goed gedaan tegen een Engelse ploeg, misschien kan-ie dat in de toekomst wekelijks doen. Over to you, Marcel.' 

    Poll

    Is Everton een mooie club voor Lozano?

    (1864 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 09:48
    Eerst moet Lozano van de vallerites afgeholpen worden voor nu is Everton of Watford een mooie stap vooruit voor Lozano.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:49
    Ja, dat zeker. Hij was gisteren de enige die voor dreiging zorgde. Na dit seizoen gaat hij sws vertrekke, maar ik zie hem liever in de Spaanse competitie, pas meer bij zijn spel denk ik
    Vind ik leuk
    Gordito +486
    woensdag 7 november 2018 om 15:37
    Hij is een mooie voetballer die altijd wil gaan en vaak kiezelhard wordt afgestopt. Vergis je niet wat hij in een wedstrijd aan rotschoppen te verwerken krijgt. Arbiters dienen een voetballende speler meer in bescherming te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:52
    Precies dit ja, soms stelt hij zich ook wel aan dat moet ik wel toegeven maar 9 van de 10x wordt ie gewoon omver geschopt omdat ze hem niet aankunnen
    Vind ik leuk
    JoTaPe +860
    woensdag 7 november 2018 om 09:55
    Ach dat zei men zelfs over Robben altijd. Kijk wat voor carrière die heeft.
    Vind ik leuk
    murmur27 +1605
    woensdag 7 november 2018 om 10:07
    Beetje rare reactie, Robben's lichaam kon het geweld van de premier league niet aan.
    Real Madrid had toen een tijdelijke fetish voor Nederlandse spelers en bij Bayern hebben we hem jaren zien schijnen.

    Mis alleen het punt wat je precies wilt maken.
    Vind ik leuk
    Molletje +248
    woensdag 7 november 2018 om 10:34
    Denk dat hij bedoelt dat ze over Robben ook altijd zeiden dat hij het best zou renderen in Spanje, maar die ging naar Engeland... en kijk waar hij uiteindelijk de sterren van de hemel heeft gespeeld.

    In principe verklaar je zijn punt zelf dus al.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +860
    woensdag 7 november 2018 om 12:45
    Was een reactie op daarboven over dat Lozano aan de Valleritus leidt. Dat zei men vroeger over Robben ook.
    Maar die heeft de critici toch aardig de mond gesnoerd
    Vind ik leuk
    murmur27 +1605
    woensdag 7 november 2018 om 23:28
    aah oke, sorry voor het aanspreken :).

    ps net Benfica- Ajax gekeken, ben gotv weer 10 jaar ouder.
    Vind ik leuk
    Dee 7 +0
    woensdag 7 november 2018 om 17:42
    Waarom beschermen, hij moet ze ontwijken. Deed Cruijf(RIP) ook
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +360
    woensdag 7 november 2018 om 12:27
    Internationaal is vallerites de standaard, helaas. Heb je het Spaanse voetbal wel eens gezien, Van de 10 vrije trappen zijn er 9 valleritis. Ik hou er niet van, maar laten we als Nederland niet roomser zijn dan de Paus, want daar winnen we niet mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:00
    Suarez had er bij Ajax ook een handje van.. hij beet zelfs. Dat heeft hij niet afgeleerd bij zowel Liverpool als Barcelona
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:36
    Daar heb je gelijk in. Maar Lozano met Suarez vergelijken. Sorry maar Suarez is gewoon 3 klassen beter. Bij Barcelona bijt hij niet meer hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:52
    Dat klopt. Maar Suarez in zijn ajax tijd vind ik toch wel enigszins te vergelijken met de Lozano van nu.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:08
    Net alsof een kane geen aanstellerietus heeft of daarintegen een willekeurige aanvaller?
    Vind ik leuk
    Kevindo +1090
    woensdag 7 november 2018 om 09:48
    Lekker hoog in de boom gaan zitten, miljoentje of 50 vragen en deze goed herinvesteren.
    Vind ik leuk
    Pimman +5003
    woensdag 7 november 2018 om 10:04
    Kevindo er valt dan niet héél veel te investeren als je weet dat psv aan de oude club van Lozano nog zo'n 30 a 40 % van de transfersom moet afdragen bij een eventuele verkoop!
    Vind ik leuk
    Kevindo +1090
    woensdag 7 november 2018 om 10:11
    Nee dat valt dan wel wat tegen inderdaad.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1952
    woensdag 7 november 2018 om 11:05
    Dat is helemaal niet waar. Dat zijn uit de lucht gegrepen cijfers die men de wereld in heeft geholpen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14638
    woensdag 7 november 2018 om 11:39
    Vind 30 miljoen nog steeds best veel wat ze er dan aan overhouden, iig genoeg om in nieuwe kwaliteit te investeren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    woensdag 7 november 2018 om 12:02
    Dat is dan alsnog 30 miljoen. Daar haal je met die constructie gewoon 2 of 3 lozano's voor terug
    Vind ik leuk
    El Pibe +948
    woensdag 7 november 2018 om 11:37
    Jaren lang was men trots in Eindhoven op Brands vanwege zijn harde onderhandelingen. En gezegd moet worden dat hij vaak voor een dubbeltje op de eerste rij zat. Het is in deze echter te hopen dat andere clubs zich melden dan Everton want anders kan die bal wel eens hard terug kaatsen!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    woensdag 7 november 2018 om 09:49
    Prima stap waar hij zich nog kan ontwikkelen. 45 miljoen plus een doorverkooppercentage van 30 procent.
    Vind ik leuk
    Pimman +5003
    woensdag 7 november 2018 om 10:07
    Simon ze zullen zéker een hoog bedrag kunnen vangen. Nadeel voor psv is wél dat ze een hoog percentage van de transfersom moeten afdragen aan de oude club van Lozano. Meen 30 à 40 procent. Dat is een flinke hap!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    woensdag 7 november 2018 om 11:39
    Dat is het zeker. Daarin is het ook verstandig om bij verkoop aan Everton zelf ook een doorverkooppercentage te bedingen. Als Lozano het goed doet bij Everton is het zeker niet ondenkbaar dat hij voor een hoog bedrag weer verkocht wordt. Dan is een doorverkooppercentage ideaal.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 09:49
    Maak deze mooie carrierre-move maar naar Everton. Hij is in Eindhoven de enige die uit de voeten kan in de kleine ruimtes. Combineren wordt dan lastig
    Vind ik leuk
    Itsese +4922
    woensdag 7 november 2018 om 09:55
    Wat toch gisteren ook jammer was, een paar keer stond Berwijn complete vrij voor de keeper omdat Lozano gelijk 3 verdedigers naar zich toe trekt, en dan nog probeerde Lozano vanuit een onmogelijke positie zonder te kijken te schieten.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 10:00
    Ze (bijv. lozano) komen ook naar Eindhoven, omdat ze weten dat ze daar toch wel overal mee wegkomen... In Eindhoven worden ze niet gecorrigeerd binnen en buiten het veld
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:07]
    Vind ik leuk
    Korm +36585
    woensdag 7 november 2018 om 12:13
    slaat nergens op
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 12:15
    psv stond er in Brasil bekend om.. Romario speelde daar met alles en iedereen. Onder Cruijff bij Barca hield hij het maar een jaar vol meen ik.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    Dee 7 +0
    woensdag 7 november 2018 om 17:46
    Ya meneer Paus, volwassenen bepalen zelf wat ze buiten t veld/werk doen. Jou baas doet dat ook niet bij jou Leozao +
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 19:16
    Ik heb mijn eigen bedrijf..
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1505
    woensdag 7 november 2018 om 10:03
    Het was dan ook onmogelijk om die breedtepass te geven. Je moet dan even door 6 benen heen schieten. En dan niet van die Latijnse stokjes, nee Engelse boomstammen.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 12:21
    Zal dus wel Spanje worden.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 7 november 2018 om 11:15
    Was uit tegen Barca niet anders.
    Zie hem niet genoeg om te weten of dat gewoon zijn spel is of omdat ie die 2 uitwedstrijden heeft gebruikt om te proberen te laten zien in Spanje en Engeland hoe goed hij is, met het oog op een transfer daar naartoe.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3957
    woensdag 7 november 2018 om 09:49
    Kijken hoe Brands profiteert van voorkennis mbt contract dat hij zelf gemaakt heeft.
    En afpingelen natuurlijk. Max 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:51
    Hahah, je doet je naam echt iedere keer eer aan
    Vind ik leuk
    Itsese +4922
    woensdag 7 november 2018 om 09:56
    Kunnen we dan mooi voor 5 Miljoen Frenky bij Ajax ophalen;)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3957
    woensdag 7 november 2018 om 09:59
    Ik ken geen FrenkY.
    Vind ik leuk
    Itsese +4922
    woensdag 7 november 2018 om 11:04
    En ik geen Frenkie
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:59
    Heb je liggen slapen? Frenkie heeft 2 doelpunten gemaakt die is nu 5 miljard waard
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1505
    woensdag 7 november 2018 om 10:05
    Frenkie komt transfervrij over. Ik zou uit principe niet eens ergens anders tekenen voordat eigen contract afloopt. Je kan leuk voetballen, maar eigenlijk ben je handelswaar.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1824
    woensdag 7 november 2018 om 09:50
    Mooie stap omhoog voor Lozano en kassa voor PSV.
    Vind ik leuk
    Morris +22834
    woensdag 7 november 2018 om 09:51
    Leuke speler die wel ruimte nodig heeft. Een relatief kleinere club in Engeland zou dan ook wel passen omdat ze eerder op de counter moeten spelen.

    Italie zou hem geen goed doen. En Spanje kan ook maar niet bij de absolute top.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:52
    Een club als Valencia lijkt me het meest geschikt maar die gaan waarschijnlijk niet zulke bedragen betalen..
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 11:59
    In dat geval kan je toch beter zeggen dat Valencia niet geschikt is? Laat staan ‘het meest geschikt?’
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:20
    Verklaar?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 12:30
    Omdat ze kennelijk het geld niet hebben om dat voor hem uit te geven, dan ben je als club even niet geschikt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:00
    Ze hebben het wel maar ben benieuwd of een team of Valencia het wil betalen.. Ze betaalde ook meer dan 40 mil voor Guedes.. maar we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 13:13
    Daar wachten we dan maar op...
    Vind ik leuk
    piet potlood +2135
    woensdag 7 november 2018 om 18:12
    de club die 60/70 mln op tafel legt is het meest geschikt, al is het in Kazachstan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:51
    Lozano kan in de ED hoofdzakelijk alleen middels de nodige schoppartijen afgestopt worden door de verdedigers in de ED. Desalniettemin heeft Lozano inmiddels 8 keer gescoord en 4 assists gegeven. Daarbij heeft hij in de CL, en ook op het afgelopen WK, laten zien dat hij een gevaarlijke aanvaller is. Een tussenstap van PSV naar een Engelse / Spaanse middenmotor zou een prima stap zijn voor Lozano. Op die manier kan Lozano zich verder doorontwikkelen om vervolgens zijn volgende stap richting Europese top te kunnen gaan maken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:54
    Wat praat jij een onzin....

    Die lozano ligt al op de grond nog voor er een man in de buurt komt...
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 10:06
    Jij was de,eerste die juichde toen Suarez wil ging rollen en een penatly binnenhaalde.

    Als lozano voor ajax had gespeeld had je niet gezeurd

    Pure jaloezie dus
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:06]
    Vind ik leuk
    Korm +36585
    woensdag 7 november 2018 om 12:15
    hahaha zelf nooit gevoetbalt zie ik ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:25
    Ik denk dat geen 1 middenmoter hem kan betalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:18
    Dat denk ik van wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:30
    Wie denk jij dan? PSV moet de jackpot vangen aangezien de doorverkoopclausule erop zit.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:44
    Nee, ik vermoed en verwacht dat Lozano PSV gaat verlaten voor een bedrag tussen € 30 - € 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9485
    woensdag 7 november 2018 om 09:54
    Dat word diep in de buidel tasten.

    Zal richting 140 miljoen gaan.
    Vind ik leuk
    Andre As +1117
    woensdag 7 november 2018 om 09:58
    Ze willen (misschien) alleen Lozano hoor. De rest van de selectie, de technische staf, alle jeugdspelers en het stadion willen ze er niet bij ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:45
    Roebels?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9485
    woensdag 7 november 2018 om 15:56
    Nee, euries.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1583
    woensdag 7 november 2018 om 09:54
    Die Engelsen vergeten te zeggen dat reserve Davies er helemaal niks van kan.
    Wat een slechte voetballer is dat en hij had ook twee gele kaarten moeten krijgen vanwege dat lompe voetbal.
    Vind ik leuk
    Andre As +1117
    woensdag 7 november 2018 om 09:56
    Sluit niet uit dat Zoet gisteren een transfer naar de Spurs verdiend heeft.

    Blijft Onana lekker in Amsterdam.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:58
    Naar barca of sevilla
    Vind ik leuk
    Binkie +27
    woensdag 7 november 2018 om 10:03
    Ik denk dat hij het meest rendeert bij voetballende ploegen met ruimte. Qua speelstijl denk ik dat Spaanse of Franse ploegen hem meer liggen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 10:04
    Lozano is voor Everton echt niet meer te betalen. Er zijn allang grotere clubs in hem geinteresseerd .

    Die jongen gaat voor 60/70 miljoen naar een echte topclub.
    Vind ik leuk
    Iggy +3830
    woensdag 7 november 2018 om 10:48
    Ow ja joh?! Dream on....
    Vind ik leuk
    Korm +36585
    woensdag 7 november 2018 om 12:17
    toekomst zal uitwijzen waar hij heen gaat. Nu speculeren heeft helemaal geen zin
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:27
    Dat zijn geen bedragen waar ze bij Everton nou zo van schrikken, zeker niet sinds een Iraanse miljardair de eigenaar is, in 2017 betaalden ze 45 miljoen pond voor Sigurdsson en afgelopen zomer zo'n 40 miljoen pond voor Richarlison, het is meer de vraag of ze echt voor Lozano gaan en of hij dat ziet zitten, financieel is er heel veel mogelijk tegenwoordig bij Everton.
    Vind ik leuk
    Benniewies +921
    woensdag 7 november 2018 om 10:08
    Everton? Man man man.
    Ik neem aan dat deze matennaaier van een Duikelaar wel wil voetballen
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 11:30
    Je naam zegt het al, benniewies
    Vind ik leuk
    Benniewies +921
    woensdag 7 november 2018 om 11:34
    Dank u.

    Denk je nou echt dat hij bij Everton aan spelen komt?

    Ik weet wel betere clubs voor hem. En beter dan dat miljoenairs clubje Everton!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 11:36
    Bij everton komt hij zeker aan spelen toe.

    Hij gaat echter naar een grotere club.

    Ik denk aan arsenal of liverpool ( als salah vertrekt), en anders naar barca of real
    Vind ik leuk
    Benniewies +921
    woensdag 7 november 2018 om 11:39
    Dat is dus wat ik bedoel!
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3127
    woensdag 7 november 2018 om 11:34
    Ik vind Everton absoluut geen mooie club ;p. Maar onder Silva is het gewoon een goed voetballende ploeg. Het is allang niet meer zo als onder Allerdyce afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    woensdag 7 november 2018 om 10:11
    The Liverpool Echo bedoeld waarschijnlijk die vacature van duik-leraar bij de zwemtak van Everton die komende zomer vrijkomt. In Engeland schoppen ze hem het ongans met dat matennaaien, daar houden ze niet van dat soort grappen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:15
    Die hoge bedragen die ze voor Ajacieden bieden dat gaan ze echt niet doen voor die Mexicaanse tuinkabouter.

    Maximaal 20 miljoen ... lijkt me wel voldoende.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 11:32
    Hij heeft in zijn eentje heel Ajax opgerold.

    Dat stelt echt niets voor
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:50
    Met nadruk op “rollen” ... dat is idd zijn specialiteit.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 13:23
    Juist oprollen. 3 x zelfs
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:03
    Ik snap wel hoor dat je daar aan vast wil houden want daarna waren jullie het lachertje in de beker en nu het lachtertje in Europa.

    De tijd staat niet stil Lucy en Ajax houdt deze x vol tot die schijtbakken stil vallen en dan gaan we d’r op en d’r over.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31726
    woensdag 7 november 2018 om 10:30
    Hij moet zich eens sportief gaan gedragen en die nare zuid amerikaanse trekjes achterwege laten, verder een prima speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:34
    We hebben het hier toch over de matennaaier? Daar zullen ze gauw klaar mee zijn in Engeland met dat geleg van hem😏
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5156
    woensdag 7 november 2018 om 11:32
    Met Suarez liepen ze anders ook weg en die was en is 100 keer erger
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:41
    Goede voetballer maar begint een beetje neymar te worden met dat aangestel ullgg
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:42
    Gewoon naar de club waar we de hoogste vergoeding van krijgen.
    Lozano is de enige die we hebben met perspectief. Die moet de hoofdprijs opleveren zodat we opnieuw kunnen investeren
    Vind ik leuk
    Peterfc +1583
    woensdag 7 november 2018 om 10:47
    Investeren in wie??
    Je kunt hem beter zo lang mogelijk bij je houden zoals bijvoorbeeld Guardado en Zoet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:57
    Er is hem beloofd dat Psv hem zou begeleiden en vervolgens na 2 seizoenen naar een grote club zou helpen.
    Dat zijn nu eenmaal afspraken die je moet maken om dit soort spelers te krijgen. Helaas.....
    Vind ik leuk
    alaaf +1194
    woensdag 7 november 2018 om 11:02
    Prima, 100 miljoen en strik erom!
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    woensdag 7 november 2018 om 11:02
    Als hij echt goed zou zijn...
    En dat is hij nog lang niet... waarom dan Everton.
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +115
    woensdag 7 november 2018 om 11:36
    80 miljoen zakken kan altijd 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:47
    Hebben die een andere wedstrijd gezien ?
    Vind ik leuk
    Korm +36585
    woensdag 7 november 2018 om 12:09
    Laat Lozano nog maar ff blijven hoor :)
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1186
    woensdag 7 november 2018 om 12:21
    Lozano past niet in de PL, ze stoppen hem in de PL onder het gras met zijn snoekduiken die jankert.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:11
    Wegwezen die vallende matennaaier
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:00
    Lozano is razend snel. Zo snel dat de rechter verdediger van Tottenham hem 8 keren onderuit moest halen. Ik snap niet dat die verdediger niet èèn gele kaart heeft gekregen, want hij haalde Bergwijn ook tweemaal onderuit. Lozano moet in ieder geval niet in de winterstop naar Everton, want dat gaat PSV punten kosten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:15
    Lozano is een kleine, rappe dribbelaar. Hij zou, net als tegen de Spurs, een ware plaag zijn voor de vaak grote verdedigers van de Premier league-clubs. Of hij daadwerkelijk de overstap naar Engeland maakt is nog maar de vraag.
    Als Mexicaan zijnde denk ik dat hij veel meer affiniteit zou hebben met een subtopper uit Spanje. Een Valencia of Sevilla zou goed bij hem passen.
    Alhoewel ik niet eens weet of PSV het leeuwendeel van de transfersom krijgt als Chucky' daadwerkelijk verkast. Aangezien hij via allemaal vreemde constructies van o.a. derde partijen bekostigt is.
    Vind ik leuk
    Gerro +6677
    donderdag 8 november 2018 om 16:13
    Denk niet dat hij daar heen wil
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws