Ajax knokt zich naar punt in Lissabon: voorsprong op Benfica blijft gehandhaafd

Ajax knokt zich naar punt in Lissabon: voorsprong op Benfica blijft gehandhaafd

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 22:54wo 07-11-2018 om 22:54

Ajax heeft weer een grote stap gezet richting de volgende ronde van de Champions League. Dusan Tadic bezorgde de ploeg van trainer Erik ten Hag een heel belangrijk punt op bezoek bij Benfica: 1-1.

Benfica maakt een moeizame periode door, maar maakte in het Estádio da Luz meteen zijn intenties kenbaar. De Portugezen drongen aan, kregen wat kansen, maar Ajax kwamen de openingsfase schadevrij door. Net op het moment dat de storm wat ging liggen, ging André Onana tot twee keer toe in de fout. De Kameroener kapte eerst de bal terug, terwijl Jonas gevaarlijk dicht bij was en kon de bal slechts over de zijlijn schieten. Uit de daaropvolgende ingooi ging de doelman onder de bal door, waarna Jonas simpel afrondde: 1-0.

Ajax kon daar in de spijkerharde eerste helft weinig tegenover stellen. De foutenlast lag hoog, al waren de Amsterdammers op slag van rust héél dicht bij de gelijkmaker. Een vrije trap van Lasse Schöne werd ternauwernood gekeerd, waarna Donny van de Beek in de rebound voorlangs schoot. Dat zorgde tot grote woede bij Frenkie de Jong, die vrij stond bij de doellijn. 

In de tweede helft kreeg Benfica snel twee tegenvallers: Eduardo Salvio en Jonas kwamen niet ongeschonden uit de eerste helft en lieten zich vervangen. Ajax toonde daarna iets verbetering en na 61 minuten viel de gelijkmaker. Hakim Ziyech vond Tadic met een schitterende opening en de Serviër kreeg de bal in het doel. In het vervolg kwam de equipe van Ten Hag nog wel onder druk te staan. In de slotseconden maakte Onana zijn fouten goed met twee fantastische saves.

Ajax staat door de remise op acht punten, twee minder dan Bayern München. Benfica moet genoegen nemen met vier punten, waardoor Ajax zijn flinke marge op de Portugezen behoudt. 

Plaats een reactie

Fritz Korbach +24646
woensdag 7 november 2018 om 22:55
WIJ ZITTEN BIJ DE LAATSTE 16!!!!
Vind ik leuk
Rodajc +19375
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Nog niet, maar zó dichtbij! Afmaken in Athene!
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Precies, maar wat een vecht pot was dit zeg, Super!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Zelfs dat beheersen we nu in Amsterdam. Sterker door strijd
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Ga je nou serieus de wapenspreuk van Rotterdam gebruiken?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Jij mag je allerlei dingen verbeelden. Mijn avond kan niet meer stukken makker
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Haha ben ook Ajacied, heerlijk dit gelijkspel.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:09
Dan is het goed haha. Feyenoord sterker door strijd? Tegenwoordig is het benenbrekent voetbal
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
woensdag 7 november 2018 om 23:11
Nouja misschien dat ze spelers door midden schoppen zien als strijden ;)
Vind ik leuk
Antikunstgras +14621
woensdag 7 november 2018 om 23:34
En bovendien jammer dat die zwerver geen felicitatie plaatst. Gelukkis zit hij 24/7 op dit forum en leest hij dit ook. Het zal niet lang meer duren denk ik...
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:39]
Vind ik leuk
jochempje +4833
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Die ze dan weer gejat hebben van koningin Wilhelmina.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Koningin Wilhelmina verleende de wapenspreuk als waardering voor Rotterdam. Snap niet waarom je waardering voor Rotterdam zou hebben dus gejat lijkt me toch logischer ja ;)
Vind ik leuk
H. Ufter +95
donderdag 8 november 2018 om 00:01
De willemien die tijdens 'de strijd' zelf de kuierlatten nam naar Londen ;)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:29
Is al heel lang de nationale wapenspreuk van België...
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 8 november 2018 om 21:41
Hand in hand kameraden...
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Ik heb eerst 2 minuten met mijn handen op mijn hoofd gestaan na die redding van onana. Oei oei oei. Wat hadden ze het nog weg kunnen geven. Feest(je)!
Vind ik leuk
Lekkerjoh +977
woensdag 7 november 2018 om 23:35
Ik vond persoonlijk echt een gruwelijke pot om te kijken. Behalve enkele individuele hoogstandjes was het echt geen gezicht. Maar blij met een punt, hopen dat ze het mooie spel weer kunnen spelen tegen AEK.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
woensdag 7 november 2018 om 23:44
Ben ik met je eens, het was niet mooi. Waar ik wel heel blij om ben is dat dit AJAX niet schroomt om te vechten als het even niet loopt.

Heel eerlijk, ik heb het gevoel dat ze voor geen enkel team angst hoeven te hebben.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +977
vrijdag 9 november 2018 om 10:40
Lag ook niet aan Ajax, het was Benfica wat het voetbal lelijk maakte. Met alle schwalbes en uitgelokte overtredingen. Heb echt een pleurishekel aan Portugese clubs. Ze halen er resultaat mee maar t voetbal is niet om aan te zien. En voor golfkarretje zet ik ook m'n tv niet aan. Schwalbes moeten mijns inziens zwaar bestraft worden ( geldt ook voor die van tadic) want dat verziekt het voetbal. Gelukkig bestaat de rest van de poule uit Grieken en Duitsers, die bevallen me beter. Ten Hag had overigens wel een antwoord moeten hebben. Met snelle korte passjes kun zo n tegenstander behoorlijk frustreren. Waarom zou Ajax op plekken waar meer ruimte ligt geen barca-voetbal kunnen spelen?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Benfica moet 2 x winnen, zie je het gebeuren? 😜 Ikke niet
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Hopelijk doet bayern hun werk in eigen huis, dan is het gelopen. Als we zelf die Grieken pakken is het gedaan :)
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Bayern moet zijn plicht doen maar Ajax natuurlijk ook. Indien 1 vd 2 dat doet, is volgende ronde een feit. En anders thuis tegen bayern voor groepswinst!!!
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Allebei gelijk spelen. En dan de laatste wedstrijd in eigen huis..met als inzet de 1e plaats.

Zou leuk wezen tussen 2 teams die al zeker doorgaan dan.
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 23:12
Ik zie Ajax liever winnen bij AEK. Uitslag bayern Benfica maakt me dan niet zoveel uit. Dan gaat de wedstrijd tegen bayern nog ergens om.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:14
Zolang ajax binnen 3 punten blijft kunnen we de groep winnen. Eerst die Grieken. En die gaan we ook pakken..
Vind ik leuk
Orphen89 +4036
woensdag 7 november 2018 om 23:12
Allebij winnen? Of Bayern mag ook wel verliezen als Ajax dan maar wel wint, dan sta je een punt voor als je die laatste wedstrijd in gaat
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 23:32
Gewoon winnen. Winst premie pakken
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Gaat goed komen. We gaan voor de groepswinst.
Vind ik leuk
abraksas +2712
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Als ik me niet vergis hebben we genoeg aan 2 punten
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Wint bayern van benfica dan zijn we er. Dan gaat de laatste wedstrijd om de groepswinst
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 23:16
Gelijkspel tussen bayern en Benfica is ook al genoeg
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:19
Denk dat bayern voor de winst gaat. Mochten wij dan niet winnen zijn ze groepswinnaar en is de laatste wedstrijd voor de reserves
Vind ik leuk
MVD +689
woensdag 7 november 2018 om 23:15
Bayern is 95% door dus die gaan volgende wedstrijd zeker niet met een slechter elftal spelen..zeker niet in deze omstandigheden, die gaan ervoor.
Vind ik leuk
Zultkop +6758
woensdag 7 november 2018 om 23:46
Bayern had het ook niet makkelijk met die Griekse bus volgens mij.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:49
Dat wordt ook geen walk over..zal daarom volgende ronde goed in de gaten houden wat bayern doet.
Vind ik leuk
Rodajc +19375
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Tuurlijk niet, maar zeg nooit nooit. Dit is de goden verzoeken haha, gelukkig schijnen jullie van Ajax godenzonen te zijn want anders zijn dit gevaarlijke uitspraken.
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Niemand verwachtte dat Zweden 8-0 zou winnen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Maar dat was doorgestoken kaart. Ze hebben normaal al moeite om 1 x te scoren. Dit gaat ons ajax niet meer weggeven. 8 punten in 4 duels is echt top
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:04
top is het zeker
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Je weet nooit tot waar we toe kunnen reiken. Ik moet zeggen dat we vandaag veel fouten maakte. Het positiespel daarintegen was motherfucking brilliant
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:19
Eens. Maar die vele fouten vandaag, met name in de verdediging, kan echt niet hoor.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:47
Nee precies. Maar het is afgelopen met een sisser
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:55
Godzijdank wel ja.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 02:14
Ja ajax topkandidaat voor de CL. Flikker toch op man, jullie zijn vorige x met al het geluk weg gekomen met een overwinning en als de voorhoede hun kansen beter hadden uit gespeeld dan stonden jullie al voor rust met 3-0 achter. Benfica is het plafond waar je met geluk nog nét een resultaat kan halen. Bij PSG en Juve zijn jullie al dood voor de wedstrijd begint. Maak je geen illusies jonge.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 06:32
Dat had je voor bayern uit ook verwacht, daar hadden we de pech dat we zelf niet scherp, anders win je daar met 1-3, dus kijk even naar je eigen clubje dat schijnbaar alleen tegen eredivisie ploegen resultaat kan halen.
Vind ik leuk
Rodajc +19375
woensdag 7 november 2018 om 23:37
Grieken zijn toch ook makkelijk om te kopen? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:46
Hebben jullie nog geld dan? 🤣
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Serieus? Het blijft Luxemburg met alle respect
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Jij verwachtte het wel?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:20
Ik verwachtte één doelpuntje minder.
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:28
De laatste keer dat ze met meer dan 4-0 verloren was 2012. Dus knap voorspeld dan.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:31
Ach. Wat is knap? 99 van de 100 keer voorspel ik iets rukker dan ruk. Dus tsja, het mag een keer mee zitten.
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:33
haha, lekker kut dat die 1 op de 100 mijn voorbeeld is dan :p
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:34
Hehe. Zekers
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
woensdag 7 november 2018 om 23:23
8 exact allicht niet

Een dikke winst zeker wel! Dkordat Dickie nog zei van niet voorspelde ik vgm 7-0
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:25
Nou, dat vind ik een vreemde manier van voorspellen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
woensdag 7 november 2018 om 23:26
Soms moet je gewoon voelen dat iwts gaat gebeuren en soms komt het uit. Sil had Crvena Zvezda gister op winst ingezef en geef hem nu eens ongelijk....
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:29
Dus.. soms denk je iets en soms blijkt dat zo te zijn. Ja, dat is zo, en meestal heb je het dan fout.
Als je op basis daarvan inzet ga je niet rijk worden.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
woensdag 7 november 2018 om 23:32
Je moet het ook niet met regelmaat doen maar als je je dsg hebt kan je met een eenmalige gok veel verdienen. Je gaat een loterijwinnaar niet wijsmaken dat het een slimme keuze is mee te doen maar je kan moeilijk zeggen dst wat hij deed fout bleek achteraf.
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:36
Dat is waar, toen het 1-1 stond en ik 5 euro gratis in mocht zetten zette ik het op ODIN en die wonnen van Emmen.
Alleen 'Ik gok een doelpunt lager, omdat Advocaat zegt dat het nooit 8-0 wordt' blijft een gekke manier van voorspellen.

En ja, dat is een lastige. Iets doms kan altijd goed uitpakken. Toch denk ik niet dat ik iemand zou adviseren om het te doen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 8 november 2018 om 00:15
Advocaat zei zelf 7-0😉
En ik had ODIN vanaf de start al op winst :) Net als AFC overigens.
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
donderdag 8 november 2018 om 00:16
Oh echt? Dan heb je een beter geheugen dan ik.
Lekker gedaan. Waren dat de enige of had je er ook 10 fout? :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 8 november 2018 om 00:19
Als mijn geheugen me niet in de steek laat wel ja. Ik weet iig dat ik dickie had gevolg ;)

Haha bij de beker weet ik alleen nog dat ik die dat alles goed had behalve psv (terwijl ik bijna 2-2 had staan ook nog verdomme)

De dagen erna maakte ik meer foutjes maar ik was trots dst im de amateurstunts eruit had gepikt😹
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
donderdag 8 november 2018 om 00:27
Dat heb je wel netjes gedaan dan. En met zo'n geheugen zul je je vorige week nog wel kunnen herinneren :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 8 november 2018 om 00:28
Mijn geheugen is selectief. Ik vergeet de makkelijkste dingen maar onthoud rare details van jaren geleden waar ik niks aan zal hebben :)
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
donderdag 8 november 2018 om 00:32
Oh dat ken ik. Edgar Davids is 1.68 en Van der Sar 1.97. Geboortedatum Frank en Ronald de Boer, 15-05-1970.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 8 november 2018 om 00:41
Ik had eens een gesprek met zo iemand en ik bracht een detail dat ze ooit in een engels presentatie 2 jaar ervoor ofzo had gezegd dat ze ooit een concert van Shawn Mendes had bijgewoond en in die presentatie lulde ze ook over Taylor Swift en ze keek me aan zo van wtf en vroeg me hoe ik dat nog wist


Laat ik maar meteen zeggen dat ik het maar een lelijk kreng vind dus daar lag het niet aan en ik voelde me even oncomfertabel
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 8 november 2018 om 00:15
En adviseren hoeft niet. Als je het echt voelt mag je echter wel een seen gokje wagen we zijn er zo toch niet meer
Vind ik leuk
MVD +689
woensdag 7 november 2018 om 23:16
Of 7-1...
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
woensdag 7 november 2018 om 23:01
2 kansen volgende wedstrijd.. of zelf winnen of Bayern niet verliezen en het is kassa.. het liefste zelf winnen, kunnne we nl nog groepswinnaar worden
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
woensdag 7 november 2018 om 23:08

[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:33
Wat je zegt Hammers.
Vind ik leuk
abraksas +2712
woensdag 7 november 2018 om 23:04
En Ajax mag hooguit 1 punt pakken, zie je dat gebeuren? Nee precies :D
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Ik ga voor de 6 punten 😍
Vind ik leuk
abraksas +2712
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Moet kunnen :D
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:10
Jawel. 14 punten. Dat worden er meer dan barca.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Whos next!!! Komt u maarrr
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21228
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Gefeliciteerd, netjes binnen gesleept.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Er is geen club die ons kan evenaren
Want wij zijn super Ajax Amsterdam!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:16
oh Ja wel hoor er zijn er genoeg die de afgelopen jaren geen prijs meer hebben gewonnen
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Onana van zero to hero. Lekker fritzie gefeliciteerd en alle andere die ajax een warm hart toedragen ook ❌❌❌
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24646
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Europees onverslaanbaar! Niks meer niks minder
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Nu nog de eerste plek pakken. Heerlijk. Ik draai nog even een dikke
Vind ik leuk
HupHolland +4463
woensdag 7 november 2018 om 23:22
Mijn vrouw zit niet op een draaistoel, anders had ik hetzelfde gedaan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:22]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:58
K ben trots op je dokter fritz
Vind ik leuk
Wilex +3232
woensdag 7 november 2018 om 22:59
10 potjes op rij, dat noem ik punten binnen harken voor je land.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:08
Dit idd. Amen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
WIJ OOK 😁
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Wij komen nog wel eventjes die 1e plek stelen, maar dat snap je vast wel.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
O die onana wat een topper!!!! 8 punten.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 02:10
Ja topkeeper, goeie actie ook van die 1e tegengoal van Benfica toen Onana liep te prutsen. Werelds man!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 06:08
1e tegen goal?? Wij kregen er maar 1 tegen!! 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Gefeliciteerd Ajax !!.da Luz....het betekend de Ligt. Die heerste
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:57]
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Prachtig hoe hij die jonas omver kegelde. Doe je ff op je 19e...wat een beest.
Vind ik leuk
Drobtine +2662
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Wat een prachtige reactie van jou
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:05]
Vind ik leuk
edjedonnie +175
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Wat een bal van ziyech😍😍😍
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:26
Idd, likkebaardend allemachtige pass. Kunnen alleen de uberbazen💀
Vind ik leuk
Hektor +426
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Nee nog niet
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Door het oog van de naald ouwe.

Gefeliciteerd! :)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Nog niet dus mondje dicht hoor. Hopen dat Bayern wint van Benfica in de volgende ronde, dan kan het niet meer stuk!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Haha nee joh wij pakkem die grieken, benfica pakt Bayern en wij worden 1e in de groep 😜
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Mooi man, Ajax CL, PSV ED en Feyenoord de SC...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:30
EN DAARNA WORDEN JULLIE UITGESCHAKELD BIJ DE LAATSE 16!!! IK KAN NU AL NIET WACHTEN!!! zoals iedereen heeft gezien is Ajax tegen iedere tegenstander die beter is dan Benfica kansloos.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 23:35
Heb je aan je moeder gevraagd of je een accountje mocht aanmaken stumpertje
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:36
Jou moeder ligt hier in mijn bed kneus!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 23:39
Doe ze de groeten
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 02:08
Zal ik doen pik.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 23:38
Die gestoorde zit hier wel vaker afgunstig te doen. Lekker laten waaien..
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:37
Hmm laatste 16 is toch al een stuk beter dan een bepaalde ploeg uit Eindhoven...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:38
Ja maar daar zal het toch eindigen.. dus wat koop je er voor? Niks. Btw bedankt voor de europese punten ajax.. had ook niet anders verwacht in zo'n pruts poule.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:41
Tja inderdaad.. wat zullen we eens kopen van die 60 miljoen die we ermee binnenhalen. Goede vraag!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:46
Doe maar want dat krijg je niet. Dat ajax is toch een bodemloze put, blijf maar met geld smijten. Kampioen worden ho maar.
Vind ik leuk
Iggy +4645
woensdag 7 november 2018 om 23:54
Dat is Ajax nog altijd een stuk vaker dan jouw clubje en dat zal altijd zo blijven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:55]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:56
Heb je lekker liggen janken toen PSV in de kampioenswedstrijd vernederde? Deed pijn he? Wij komen langzaan dichterbij.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 09:40
Pruts poule 🤣🤣🤣 jij noemt Bayern en Benfica prut. 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:35
Gevochten als leeuwen maar een gelijk spel moeten we mee zien te leven.
Afmaken tegen AEK en we gaan voor de winst (CL). ;)
Vind ik leuk
Rodajc +19375
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Geweldig meeslepende wedstrijd was dit, Benfica en Ajax ontlopen elkaar zó weinig. Ajax is misschien de meest gelukkige in dit tweeluik, maar zonder geluk vaart niemand wel. Op basis van voetballende kwaliteiten vind ik het wel terecht dat Ajax dit tweeluik winnend afsluit, maar Benfica is ook gewoon goed. Nu mag Ajax het gaan beslissen in de (wat mij betreft) mooiste stad van Europa, in Athene, waar toch gewoon gewonnen moet kunnen worden. En dan kan Ajax-Bayern ook nog een prachtige wedstrijd worden waarin de eerste plaats kan worden veiliggesteld, zou prachtig zijn! Geweldig team heeft Ajax, wie weet waar dit kan eindigen. Ik gun ze alles in de CL, maar natuurlijk niks in de beker.
Vind ik leuk
Pvdsluis +4062
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Benfica had deze wel kunnen winnen. In mijn ogen speelde ajax een draak van een wedstrijd. Echter maakt dat het punt misschien nog wel lekkerder. Zóó dicht bij de laatste 16!
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:59]
Vind ik leuk
Drobtine +2662
woensdag 7 november 2018 om 23:10
waarschijnlijk dacht Ajax dat ze in do Dragao in Porto speelde ipv da Luz in Lissabon 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:29
Ja ok, maar geldt net zo goed voor Ajax. Van de Beek met de belachelijk grote kans net voor rust. Ajax had gigantisch veel balverlies van achteruit. Bleef maar doorgaan. Kan echt niet, onacceptabel vind ik.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Athene mooiste stad? Kom je er vandaan en ben je er onlangs nog geweest?
Vind ik leuk
Rodajc +19375
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Ik heb er gewoond ja. Het is slechts mijn mening hoor, op ontzettend subjectieve gronden gebaseerd. Maar er zijn belangrijkere dingen vanavond!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 07:44
Je hebt ook gelijk, geen punt om daar een discussie over aan te gaan haha
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Er is geen club die ons kan evenaren
Want wij zijn super Ajax Amsterdam
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Hoppa!!! Nu die grieken nog
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Onanaaaaaa
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Zwaar bevochten met slecht voetbal...blij met het puntje
Vind ik leuk
2cents +64436
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Tweede helft, zeker na de goal, wel een stuk beter. Al was dat vrij eenvoudig.

Prima resultaat. Ajax kan het zelf afmaken in Athene en anders doet Bayern dat wel in de andere wedstrijd, thuis tegen Benfica.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Daarvoor was lood in de schoenen. Weergaloze pass van Zyich... daarna iets beter maar jezus.....soms... 😂
Vind ik leuk
2cents +64436
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Zonder die enorme fout van Onana was er verder weinig aan de hand, ondanks het slechte spel.

Gelukkig maken ze zelf een goede goal na die prachtige pass.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
donderdag 8 november 2018 om 05:28
😁 wat bezielde hem bij die goal...dat zag er echt slecht uit. Hoe dan ook, het was een Benfica die vocht voor zn laatste kans en had de houthakkers mentaliteit en daar hebben de Ajacieden prima verweer aangegeven.

Goede leerschool.
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 05:46]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:55
Slechte wedstrijd. Gelukkig nog 1 punt overgehouden.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Laatste minuut nog even billen knijpen met die kans vanuit die corner!! Maar verder gwn goed volgehouden!
Vind ik leuk
Forever Ajax +2181
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Prachtig prachtig! Alweer een visitekaartje afgegeven in Europa!

❌❌❌WZAWZDB❌❌❌
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Ik hoop niet dat je dit als visitekaartje wilt afgeven?

Snap dat je blij bent met het resultaat, maar het zag er niet uit
Vind ik leuk
Forever Ajax +2181
woensdag 7 november 2018 om 23:21
We overwinteren Europees...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:37
Ah daar doelde je op. Opzich z'n 3e plek zegt nog niet heel veel. Maar die 2e is nu ook wel erg dichtbij, en dan heb je wel wat gepresteerd.
Vind ik leuk
PinPelado +1971
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Mooi gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Karma voor Onana! Van lul naar held!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Waar zit de karma dan? Haha
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Jezus Onana, die laatste redding heeft alles goedgemaakt! Man man man, heerlijk!!
Vind ik leuk
pico323 +7891
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Prima gedaan boys
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Heel matig Ajax. Meer dan een gelijkspel zat er niet in.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Matige wedstrijd maar wel een lekker resultaat.

Vind ik leuk
Het Brein +4921
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Ik neem mijn woorden terug: verdiend punt voor Ajax! Tweede helft was Benfica wéér uiterst zwak...onverklaarbaar.

Die laatste kans kreeg ik een hartverzakking man!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Ja man, 10 jaar ouder in 2 seconden.
Vind ik leuk
Zultkop +6758
woensdag 7 november 2018 om 23:58
Nou 2 basisspelers eruit kan soms best schelen, die vervanger van Jonas.... t was niet best wat ie liet zien, fysiek was het ok, maar dat was het dan ook.
Vind ik leuk
Het Brein +4921
donderdag 8 november 2018 om 00:42
Rafa Silva deed het anders heel goed, topspeler!
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Heerlijk 8 punten.
Klasse mannen, goed gevochten.
Vind ik leuk
zomer +1535
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Geweldige redding in de allerlaasvseconde
Prima resultaat na een mindere wedstrijd
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Onana van schlemiel naar held!
Prqchtig resultaat bij een hele slechte wedstrijd van Ajax zijnde.. heerlijk! Geniet van de zo goed als zekere CL Knockout fase!!
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Geen wereld wedstrijd. Maar wel met 1 been in de volgende ronde :)
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1133
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Tevreden met het punt. Niet tevreden met het spel. Hield mijn hart steeds vast.
Vind ik leuk
fier&koen +2968
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Wat een heerlijke paas holy shit.😁😁😁💪💪💪
Vind ik leuk
Ajax.nl +1804
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Wat hebben we slecht gespeeld vandaag, terwijl als we gewoon goed de bal naar voren moesten spelen er niets aan de hand was. Nu 94e minuut bijna met lege handen. Inpakken en wegwezen, grote stap gezet. Maar schone kan echt niet op dit niveau man!! Weer moeilijk te bereiken waardoor Benfica kon drukken. Net zoals psv dat deed en dan zie je dat we gewoon een blind of frenkie op 6 moeten hebben!!
Vind ik leuk
ficusje +3184
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Zo trek je een wedstrijd over de streep,zakelijk en volwassen uitgespeeld.
Vind ik leuk
Ajax.nl +1804
donderdag 8 november 2018 om 08:25
Uitgespeeld met veel geluk. We hadden de wedstrijd soms gewoon echt niet in handen. Schone speelt op de belangrijkste positie van dit elftal en hoe ten hag wilt spelen kan hij gewoon niet belopen.
Vind ik leuk
Freddy M. +1406
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Nu schuif je het wel heel makkelijk op Schone af want het hele middenveld en voorin was vandaag ondermaats! Eigenlijk het hele team. Kan gebeuren dus blij met een punt!
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:04]
Vind ik leuk
Ajax.nl +1804
donderdag 8 november 2018 om 08:28
Ja maar hoe kwam dat dan iedereen ondermaats was? Niet vrij staan of lopen en bal vooruit spelen. In onze tacktiek heeft schone de belangrijkste rol. Hij is gewoon te traag terwijl een frenkie makkelijker kan spelen als er op hem wordt gedrukt en een blind ook. Schone goede 12e man maar we moeten stappen maken. Blind of frenkie op 6 en hele team gaat beter spelen, en schone had teveel balverlies of hij wilde de bal niet.
Vind ik leuk
Old Star +8451
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Gefeliciteerd allemaal.
Niet best, maar ongemeen spannend. Prima resultaat!!
Vind ik leuk
ajax1973 +2342
woensdag 7 november 2018 om 22:57
geen leuke pot maar een punt gepakt maar wat waren we matig
Vind ik leuk
mokum75 +210
woensdag 7 november 2018 om 22:58
kost je een paar jaar van je leven maar dan heb je ook wat :)
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
woensdag 7 november 2018 om 22:58
Hoppa overwinteren is een feit.

De goal van Ajax was zeker terecht en een gelijkspel het hoogst haalbare. Als je 2x iets meer krijgt dan je verdient, tegen dezelfde tegenstander, dan is dat gewoon een kwaliteit.

De stand in de poule is dus een realistische stand
Vind ik leuk
DeanJayden +13713
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Goed ben je pas als je in een slechte wedstrijd een resultaat boekt, en nu afmaken
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Oneens was gewoon een drama! Spelen ook veel te veel voor zich zelf. Heb me echt kapot geërgerd aan Ziyech en Tadic! Benfica speelde hoe ik Ajax had willen zien. Benfica heeft alleen een wat mindere selectie, maar hoe hun drukzetten en als team spelen was erg goed.
Vind ik leuk
Zultkop +6758
donderdag 8 november 2018 om 00:02
Tadic is een beetje een jankert aan het worden, jammer, gaat ten koste van zijn spel denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:04
Is ook een jankbal idd! Erger me er echt kapot aan! Terecht geel kreeg hij ook voor de hele tijd dat gezeik!
Vind ik leuk
pietprecies +12553
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Lastige pot maar in de 2e helft zag je dat Benfica leeg was, die hebben met krachten gesmeten en geblesseerden overgehouden.

Als Ajax het wat slimmer uit had gespeeld hadden we hem nog kunnen winnen ook want Benfica was een periode rijp voor de slacht.

Desalniettemin een prima resultaat en sowieso EL al maar die volgende ronde is nu wel heel dichtbij!
Vind ik leuk
thierryer +2160
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Top lekker gevochten. Goed was het niet maar wat boeit het. Ongeslagen in de chamions League.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Blij met punt, maar wat waren we dramatisch! Benfica was beter en zetten goed druk waar Ajax moeite mee had.

En ik heb me echt door geërgerd aan Ziyech en Tadic die bijde 3 miljoen keer balverlies leden... Kunnen ze ook is een keer een bal meteen doorspelen in plaats van 200 keer terug te kappen? Die Ziyech heeft echt een paar keer helemaal naar Mekka geschoten terwijl we ook gewoon konden aanvallen... Ego's die 2 gewoon verkopen!

En Blind die was ook scheel ofz? 100 keer over de zijlijn of maar de verkeerde kleur gespeeld.

Dit moet echt beter!
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Wel gewoon de mannen van de goal en de assist he?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Interesseert me niet! Die 2 spelen alleen maar voor zichzelf en willen de show stelen. Allebij verschrikkelijk overhyped ergerde me echt kapot aan! Die goal en assist waren trouwens ook hun enige balcontact waar ze geen balverlies leden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50427
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Is goed hoor
Vind ik leuk
Bill +965
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Ziyech weer slechtste man van het veld. Wat een drama die vent. Verkopen in januari!!
Vind ik leuk
ficusje +3184
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Ziyech geeft wel een beslissende paas.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Eens en dan krijgen ze Tadic er gratis bij. Gewoon lekker met jongen honden spelen die ook in het belang van het team denken.
Vind ik leuk
markie +3209
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Als hij elke wedstrijd beslissende passes geeft als slechtste man is dat prima
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Kijk PSV zo doe je dat! En geenk excuses over een zware poule! Alle poules zijn zwaar in de champion l.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Waarom nou weer PSV erbij halen in een wedstrijd waarin Ajax speelt??? Ben gwn blij dat je doorbent naar de volgende ronde ipv kijken naar andere clubs haha
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
donderdag 8 november 2018 om 06:00
Niet nodig dit.
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 23:01
en weer als enige club punten binnen geharkt voor het Nederlands voetbal. en weer een beetje rijker. Zonder Ajax wisten ze in Europa niet dat er voetbal werd gespeeld in Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Laat ik ten eerste zeggen dat dit gewoon weer een erg goed resultaat is tegen een nog steeds erg verdedigend Benfica. Kut tegen goal, dikke fout van onana(maakt het meer dan goed) hele knappe goal van Tadic met een geweldige assist van ziyech. Maar kan er nou een keer wat gezegd worden van die kansloze afstandsschoten van ziyech. Die laatste in de 93ste minuut ook. Hou die bal vast, speel verder en speel de wedstrijd uit. Nu krijg je nog weer een kans tegen. Dit was overigens niet het enige belachelijke schot wat hij gelost heeft de laatste weken en ook niet deze wedstrijd.
Verder heel blij met het gelijkspel. Nu zo goed als door, ben benieuwd waar het eindigde. Denk niet dat Ajax kansloos is tegen welke tegenstander dan ook
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Slechtste wedstrijd dit CL seizoen maar gestreden en blijven voetballen.zo zie je maar weer. Voetballen en aanvallen levert punten op. Onze jongens hebben het top gedaan vandaag en weer punten gepakt.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Ze hebben top gestreden dat zeker maar zeer zeker niet top gespeeld hoor.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:02
En zo kan je in iets meer dan 90 minuten iemand helemaal verrot schelden en ook weer in je hart sluiten!!!!! NOOIT MEER DOEN MENEER ONANA!!!!
Vind ik leuk
rexxo +16840
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Niet echt een wedstrijd om trots op te zijn wat een waardeloos voetbal
Een hoop sterkhouders speelden echt bagger ,hooghartig en zwaar irritant. Die Portugezen, wat een komedianten.vreselijk allemaal toneelles gehad,
Tenslotte die Onana wat een rare struisvogel, blunder bij de 1-0 en die redding in de blessure tijd. Een echte 2 faces.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Wat een wereldredding op het einde
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Ik ben extreem teleurgesteld. Dit gelijkspel voelt als een verlies. We hadden hier moeten winnen, maar wat speelt Ajax het vaak idioot slecht uit. De verdediging was trouwens ook regelmatig in de wedstrijd aan het klungelen van heb ik jou daar. Ongelofelijk. Op het einde hadden we gewoon nog een fabelachtig goede redding van Onana nodig. Uiteraard ben ik ook heel trots op het (bijna) bereiken van de volgende ronde. Hopelijk afmaken in Aek. Ik ga hier gemakshalve wel vanuit. Onana echt uitmuntend hersteld van zijn baby achtige optreden bij de 1-0.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:05]
Vind ik leuk
Ajax.nl +1804
donderdag 8 november 2018 om 08:31
Ja maar knungelen kwam gewoon om schone niet aanspeelbaar was en als hij ingespeeld werd hij niets kan doen. Als schone onder druk wordt gezet zijn we gewoon heel erg fragiel zag je nu en tegen psv. Frenkie of blind op 6 en je voetbalt makkelijker eruit . En dan gaat de team beter spelen, we moeten door en schone ben echt een fan van hem maar in CL niveau is het klaar.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Lucky Ajax
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Grootst mogelijke onzin. Benfica heeft veel meer geluk hoor, geluk dat Van de Beek niet voor rust al de 1-1 erin schiet voor open doel. Geluk dat hun schoppen en theater vaak werd toegestaan.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
donderdag 8 november 2018 om 05:53
Laat gaan man. Kansloos volk hou je altijd.
Vind ik leuk
SimonSays +7401
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Gefeliciteerd Ajacieden, een mooi resultaat behaald 👍🏼
Vind ik leuk
mcmodd +28787
woensdag 7 november 2018 om 23:04
Zo Ajax, hartstikke goed gedaan. Nu volhouden en bovendien, dit niveau vasthouden tegen AEK. Dan ga je met gerust gevoel de Kerst en Oud en Nieuw tegemoet. Van harte gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Pluspot +168
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Waar is die bommel nou???
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Wat heeft Bommel met deze wedstrijd te maken???
Vind ik leuk
Lamzia +169
woensdag 7 november 2018 om 23:08
xD blijkbaar veel.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Echt niet jullie verliezen zelf van aek a en heel dik van Bayer 'm
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:10
Haha, als dit het enige is wat je hebt te melden ben je zieliger dan zielig.
Vind ik leuk
meloen87 +846
woensdag 7 november 2018 om 23:13
Al zouden ze verliezen van AEK, dan zullen ze alsnog bij de laatste 16 zitten, want Bayern gaat over een paar weken dik winnen van Benfica. So jokes on you, douchebag!
Vind ik leuk
Lamzia +169
woensdag 7 november 2018 om 23:07
Zo... Dit jaar is ajax in ieder geval sterker dan portugal :)
Vind ik leuk
Verratti +2446
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Lekker gekeken. Wilde naar Juve-United, maar bleef hangen. Vaak leuk voetbal met Portugese teamsl. Met Zuid-Amerikaanse inbreng veel spektakel. Het was spannend en tactisch aardig. Blind en de Ligt mochten de opbouw verzorgen. Daar zit geen creativiteit in. Tikje breed en liefst terug. De Jong viel me erg tegen. Waarom Ziyech niet als spelbepaler. Die kan dat veel beter. Onano weer in de stress, maar kwam in de tweede helft goed terug. Een punt kun je blij mee zijn. Na de groepsfase zullen 6 kansen waarschijnlijk 5x afgestraft worden.
Vind ik leuk
meloen87 +846
woensdag 7 november 2018 om 23:11
Terecht resultaat. Ik vond beide ploegen erg zwak voor de dag komen, dus een gelijkspel is gewoon op zijn plaats. Toch knap hoor, gelijkspelen bij Benfica. Doordat Bayern won van AEK is het eigenlijk bijna wel zeker dat Ajax doorgaat. Al zou Ajax verliezen tegen het nietige AEK over een paar weken, dan is het zeer waarschijnlijk dat Bayern thuis Benfica verslaat. Maar Ajax moet gewoon aantonen dat ze echt een ploeg zijn die niet onderschat moet worden. Lekker winnen van de Grieken straks, en dan de laatste thuiswedstrijd genieten tegen Bayern, en stiekem met 1-0 winnen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:11
32 overtredingen, bizar dat beide ploegen met elf man zijn blijven staan.
Wát een spanning, geen nagels meer op m'n handen. In de slotfase waren m'n teennagels aan de beurt.

Vooraf nooit verwacht dat we Benfica en Bayern uit zonder nederlaag door zouden komen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
rexxo +16840
woensdag 7 november 2018 om 23:14
Niet echt verrassend dat gekloot van Onana voordat die 1-0 valt. Hij doet het vaker, tis af en toe net Circus Renz in het doel
Vind ik leuk
Almaniak +241
woensdag 7 november 2018 om 23:15
Als benfica niet wint bij bayern ben je op basis van onderling resultaat sowieso door toch? Ook al verlies je zelf beide potten
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:52
Klopt! ❌❌❌
Vind ik leuk
Harmmm +201
woensdag 7 november 2018 om 23:15
Vandaag wel gezien dat zowel Ajax als Benfica niet in de laatste 16 hoort. Respect voor de prestatie maar als je dan kijkt dat Tottenham of Inter of misschien zelfs PSG of Napoli naar de EL gestuurd worden...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
donderdag 8 november 2018 om 05:58
Vooropgesteld, ik zeg niet dat Ajax beter dan een PSG alleen Ajax was vandaag niet in goede doen en dat kwam zeker door het spel van Benfica.

Ajax in goede doen kan best puntjes pikken. Hoe dan ook, toekomst muziek. Gewoon voetballen en genieten.
Vind ik leuk
RWA040 +822
woensdag 7 november 2018 om 23:16
Gefeliciteerd ajacieden! Jullie mogen trots zijn.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 23:17
Gefeliciteerd met het gelijkspel!
Vind ik leuk
Jurjen72 +159
woensdag 7 november 2018 om 23:18
Ik had niet meer verwacht dat ze gelijk zouden maken, nu de klus echt afmaken in Athene.
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 23:19
Is Genee nu geen fan meer van Cambuur?
Hij heeft het club tenue van een andere club aan
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:20
Zelf de Grieken pakken jullie niet en Bayer mal helemaal niet
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 23:37
Makkelijk
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
donderdag 8 november 2018 om 06:03
Sukkeltje.
Vind ik leuk
Wessel-NG +21
woensdag 7 november 2018 om 23:24
Geen sterke wedstrijd van Ajax tegen Benfica. Zoveel balbezit maar zo weinig gevaar weten te creëren :-(
Vind ik leuk
Bocajuun +891
woensdag 7 november 2018 om 23:29
Mooi om te zien dat de haters die tekeer gingen bij de 1-0(fout onana) nu toch wel aan het janken zijn.
Steun je eigen ploeg,en laat de rest met rust
Vind ik leuk
De Haan +698
woensdag 7 november 2018 om 23:31
Hotse knots pot
Vind ik leuk
KoiFreak +284
woensdag 7 november 2018 om 23:36
Volgende wedstrijd vieren we 100% zeker om overwinteren CL!
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 23:36
Gefeliciteerd.
Nou AEK winnen. Nederland heeft punten nodig.
Vind ik leuk
Bill +965
donderdag 8 november 2018 om 09:18
Je mag van geluk spreken dat je niet zeker 3 keer weggecounterd bent met een tegengoal na weer eens dom balverlies van deze belachelijk meest overschatte voetballer aller tijden. Het dieptepunt was wel dat laatste kermis schot in blessuretijd. Even rust aan de bal, de hele boel lag open voor de 1-2. Maar nee hij wilde een onmogelijke bal erin schieten alsof hij wekelijks laat zien dat hij dat kan: NOT!!
Gevolg: weer een corner tegen in minuut 95 en we zagen de gevolgen.
Wmb in de winter verkopen en bergwijn terughalen. Die wil diep in zijn hart dolgraag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:20]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws