Beugelsdijk gepasseerd: 'Hij is te vaak betrokken geweest bij tegengoals'

    Beugelsdijk gepasseerd: 'Hij is te vaak betrokken geweest bij tegengoals'

    vrijdag 9 november 2018 om 13:18

    ADO Den Haag-trainer Alfons Groenendijk zet Tom Beugelsdijk op de bank tegen AZ. De oefenmeester had eerder al te kennen gegeven wisselingen door te voeren en noemde met doelman Indy Groothuizen al één naam.

    Daar is nu ook de naam van Beugelsdijk bij gekomen. "Tom is normaal gesproken voor mij een basisspeler. Maar dit zijn de wetten van het voetbal nu eenmaal als je verdediger bent. Ook Tom is te vaak betrokken geweest bij tegengoals", tekent De Telegraaf op uit de mond van Groenendijk.

    "Hij heeft ook behoorlijk wat kaarten gepakt (zeven in tien duels red.). Nu is het moment daar dat hij zondag niet speelt, daar moet hij op reageren.Ik ben gecharmeerd van de speler Tom Beugelsdijk. Ik hou van dat soort spelers, hij zit ook in mijn hart. Hij weet dat het erbij hoort. Als ik de ontwikkeling zie van Shaquille Pinas of Nick Kuipers zie trainen, dan moet ik af en toe ook om heen kijken."

    Volgens Groenendijk heeft Beugelsdijk moeite met de komst van de VAR. "Hij moet wennen aan de nieuwe richtlijnen, voor hem is dat soms ’vervarrend’, om het maar zo te zeggen", stelt de trainer. "We accepteren het, respecteren het, maar constateren het ook. Hij moet de stap maken dat hij clean leert verdedigen, zonder daarbij tot een overtreding over te hoeven gaan. Als dat lukt, blijft hij een prima verdediger voor ons."

    Poll

    Hoort Beugelsdijk in de basis bij ADO Den Haag?

    (965 stemmen)

    Plaats een reactie

    peesjeevee +255
    vrijdag 9 november 2018 om 13:20
    die gast kan er ook helemaal niks van. Alleen maar kaarten ontvangen.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 13:35
    Bij Beugelsdijk moet ik altijd aan het nummer "Macho" van Doe Maar denken...

    Voetballen dat kon ik niet,
    dus echte vrienden had ik niet.

    Ze wonnen al mijn knikkers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:49
    Ik aan Sesamstraat
    Tommy...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    vrijdag 9 november 2018 om 14:00
    Rustaaagh...
    Vind ik leuk
    Fons1 +14
    vrijdag 9 november 2018 om 13:36
    Ook een prestatie,
    tegenwoordig gaat alles via de mail zegt
    Postnl
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 13:21
    Gaat hij de volgende wedstrijd weer extra gedreven aan de slag. Kaart nummer 8 in aantocht.
    Vind ik leuk
    Bdog +5805
    vrijdag 9 november 2018 om 13:21
    Kan Tommie mooi even rustuuuuugh aan doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:24
    Rustâghhhhhhhhhhh
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 14:15
    Hij zegt het bekakt. Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:27
    🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    3Bier +9701
    vrijdag 9 november 2018 om 13:22
    Prima gozer met een topmentaliteit.
    Maar als je zonder overtredingen niet kan verdedigen dan kom je gewoon tekort. Is helaas niet anders.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    vrijdag 9 november 2018 om 14:54
    Dus Ramos komt te kort?
    Ik vind het een eikel, maar zullen weer veel gaan roepen dat hij geweldig is.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +275
    zaterdag 10 november 2018 om 20:07
    Ramos is wel ietsjes slimmer..ook al vind ik t een vorm van nare trekken hebben, hij is iig veel slimmer dan beugelsdijk. Dat snap jij ook wel denk ik 😉
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    zaterdag 10 november 2018 om 21:35
    Slimmer...dat kan al snel.
    Maar recordhouder gele EN rode kaarten alleen al in Spanje.
    Dacht 166 gele en 24 rode in 500 nog wat wedstrijden. Das wel veul hey😂😂
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +275
    zaterdag 10 november 2018 om 23:57
    Klopt maar daar word de sport wel anders beleefd en bedreven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:44
    Ene Pepe is er anders heel erg rijk mee geworden... net als zijn maatje Ramos.
    Prima gasten; zolang ze maar hun medicijnen op tijd innemen.
    Tout voetbalminnend Nederland heeft boter op zijn hoofd.
    Tommy is een goeie gozer en ja; hij maakt overtredingen.
    Overtredingen waar in Italië en Engeland vaak niet eens voor gefloten wordt.
    Beslissing is terecht, maar laten we a.u.b. niet de moraalridders uit gaan lopen hangen en Tommy gelijk de grond in boren. Verdedigen doe je samen....
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 13:23
    Alleen met inzet en agressie kom je er niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:35
    Zoals jij vanmorgen in een ander artikel al zei: Schoppen en overtredingen maken: compensatiegedrag voor het gebrek aan kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 13:24
    Hadden minimaal 8 kaarten moeten zijn. Liep tegen Feyenoord op het eind uit frustrate te schoppen naar alles wat bewoog.
    Vind ik leuk
    guusje +1183
    vrijdag 9 november 2018 om 13:24
    Ik denk dat als Fonsie Sergio Ramos had staan hij iets anders zou reageren...... ja toch!?!?
    Vind ik leuk
    Nozem +164
    vrijdag 9 november 2018 om 13:30
    Dat is een vergelijking van niks...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:40
    Ja die kan wel clean verdedigen op dit niveau.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    vrijdag 9 november 2018 om 13:26
    Zwinkels op doel, eindelijk!!!
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Keepte ook meer dan behoorlijk tegen Feyenoord. Had 8 of 9-1 geweest anders.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 15:17
    Het heeft even geduurd, maar Zwinkie staat weer in het doel. TOP!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:28
    Hij moet een beetje rustaghh doen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 13:31
    Als het team niet draait is dit een noodgreep.

    Meestal kost het de trainer z'n baan als deze opzet faalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:45
    Nou bij Feyenoord niet hoor, want Gio kan zoveel fouten maken als hij wil maar hij zal nooit ontslagen worden dit i.v.m. het topsport klimaat wat Feyenoord nastreeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:33
    Om met Koert te spreken: ik weet niet wat ze zien Indy Groothuizen
    Vind ik leuk
    pos +8779
    vrijdag 9 november 2018 om 13:35
    Godsamme waarom niet even wachten hiermee tot na de wedstrijd tegen AZ. Alles zit tegen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 14:14
    Sorry. 3 puntjes zijn voor Den Haag.
    Vind ik leuk
    pos +8779
    vrijdag 9 november 2018 om 14:16
    Tuurlijk niet. Die Johnsen gaat eindelijk vlammen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 14:23
    Succes.
    Vind ik leuk
    goreju +102
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Beugelsdijk valt door de mand vanwege de var? Iedereen weet toch dat het niet de meest nette verdediger is? Lijkt meer aan het slechte teamvoetbal te liggen waardoor hij meer overtredingen moet maken.

    Heerlijke kerel. Zo'n type die op de kermis met zijn hoofd een boksbal ramt.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3184
    vrijdag 9 november 2018 om 15:52
    Thundercats logo ?
    Vind ik leuk
    goreju +102
    maandag 12 november 2018 om 10:14
    inderdaad
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3184
    maandag 12 november 2018 om 10:15
    Jeugd sentiment ,leuk man
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Hopelijk gaat dit goed uitpakken. Ik denk dat het inderdaad tijd word om Tommy te wisselen, hoewel het mij wel aan het hart gaat. Ik denk dat hij echt niet meer meekan op dit niveau. Als reserve altijd bruikbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:49
    Dat hij überhaupt zo ver gekomen is, zo'n slechte voetballer.....lopen naar mijn mening betere amateurs rond in Nederland. Gelukkig is het kwartje gevallen in Den Haag
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 16:45
    Kwartje???? Het heeft ze Euro's gekost voor ze het doorhadden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 14:11
    Alweer een goede beslissing van Fons. De schreeuw van verandering is gehoord en dit is tevens de juiste. Al is Pinas een linkspoot net als Kanon, toch hoop ik eerder Pinas-Kanon. Zwinkels op doel, logischer kan niet.

    Zwinkels Leidt een verdediging, dat laat Indy na. Zwinkels is een leider!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 15:14
    Tje een paar debielen van het wousenvakje midden noord gaan fluiten en Fons past het 11tal aan.

    Triest
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 15:16
    Nep supporter.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 15:25
    Omdat ik MN een vak volslagen debielen vind ben ik een nepsupporter, pluer op weggooier.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 15:31
    Nee, omdat je generaliseert en een hoop onzin verteld. De club en haar supporters in diskrediet brengt. Buiten dat maak je mij ook zwart want ik typ hier onder de naam Midden Noord. Je hoort een te zijn en dat maakt jou nep!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 15:39
    Ik ben niet één met een groep die het betaalde voetbal in Den Haag decennia lang hebben verkracht, we zijn de 3e stad van Nederland en we hebben een club die niet zou misstaan in veendam, wageningen of Rosendaal en dat is allemaal te danken aan jou en en al die hersenloze van Midden Noord.

    En voordat je gaat roepen dat jij nooit aan mee hebt gedaan, jij associeert jezelf moet die idioten, je noemt jezelf er naar jij bent net zo erg als de rest van het tuig.

    Als er iemand een neppert is dan ben jij het wel, Ik kots als Den Haag supporter op midden noord en alles wat erbij hoort.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 15:53
    Ik kom al 30 jaar op noord, m.u.v nu omdat ik niet in de buurt meer woon.Het is gewoon je reinste onzin om dat te gaan roepen dat iedereen daar hetzelfde is. Ja ik heb mij ook weleens misdragen vroeger, lang geleden. Dus iedereen is volgens jou hetzelfde daar? Dan kan ik je ook niet serieus nemen als supporter.

    Conclusie; Je bent hersenloos om zo te generaliseren over zaken waar je helemaal geen weet van hebt.

    En buiten dat, ik vind dat je nooit een mede supporter zo te kakken mag zetten. Maar dat is jouw niveau, en maar schelden over Noord. Ik zou zegen, schaf een spiegel aan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 16:00
    Jij bent hier de vieze gore nepsupporter, waar haal jij het goddeloze lef vandaan om mij neer te zetten als een nepsupporter terwijl jezelf trots toegeeft dat jij een onderdeel van de reden bent waardoor Den Haag nooit meer dan onderkant van de middenmoot zal bespelen (uitschieters daargelaten).

    Jarenlang het voetbal geteisterd door tuig zoals jij, je bent niets meer dan een vies onderkruipsel waar het voetbal vanaf moet, helaas hebben we geen leiders in de politiek en kunnen gewelddadige onderkruipsels als jij lekker doorgaan met clubs te beschadigen zoals dat afgelopen Woensdag ook weer bij Benfica Ajax gebeurde.

    Hoe kun je in vredesnaam jezelf een supporter noemen en trots zijn op wat je gedaan hebt om de club te beschadigen, je bent gewoon een weggooier net als al die andere hooligans van MN.

    PS jij bent geen medesupporter, gewelddadige smeerlappen als jij zijn de vijand van het voetbal en kunnen nooit een medesupporter zijn.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 16:02
    Ik heb nergens gezegd dat ik aan rellen heb gedaan. Jij zegt dat iedereen op noord aan rellen doet. Dat zeg jij, niet ik. Jij laat niet zien dat jij wel normaal bent.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 16:04
    " Ja ik heb mij ook weleens misdragen vroeger, lang geleden"

    Uit je eigen post, begin je seniel te worden ofzo?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 16:17
    Moeten dat rellen zijn dan? Dat is iets wat jij zelf weet in te vullen. Ik doel dan zelf op wat spreekkoren en daar ga ik niet over liegen. Maar moeten mensen zo blijven en kunnen die niet veranderen? Ik ken er veel meer die nu gewoon rustig zijn. Iedereen is anders jong geweest.

    Maar aan jouw manier van schrijven is ook geen intellectueel persoon te ontdekken. Je gedraagt je zelf als een hork!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 17:14
    Tuurlijk joh.... Downplay maar de schade die jij en je hersenloze maatjes op noord hebben veroorzaakt voor de club en de stad.

    Het is goed met je, waardeloos figuur.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89606
    vrijdag 9 november 2018 om 17:58
    Dan laat jij je hier van de meest slechte kant zien.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 15:22
    Waar slaat dit op dan? Je ziet toch zelf dat het niet loopt of kijk je nooit?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 15:30
    Tuurlijk kijk ik wel, ben er elke thuiswedstrijd... Maar ik vind het te makkelijk om het allemaal op Beugel neer te gooien, hij is niet de beste verdediger in de ere maar heeft wel inzet en doet ook veel goed werk (zolang je hem een vaste man geeft en niet in de zone laat dekken) terwijl Meijers en Troupe toch ook in aanmerking komen om te banken, zelfs Immers speelt de laatste wedstrijden als een krant.

    Als je denkt dat nu beugel eruit is het lek boven is dan ben ik bang dat je zondagmiddag van een koude natte kermis thuis gaat komen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 15:35
    Ben ik met je eens dat Troupee en Meijers best gewisseld mogen worden. Maar Tommie komt gewoon tekort voor het niveau en dat maakt ie vaak goed met wilskracht en nu is het tijd daar dat ie moet banken. Tuurlijk je kunt er meer slachtofferen als het niet loopt, maar het begin is er en laten we nu afwachten hoe het loopt.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 15:40
    Ik hou mijn hart vast, want als ik die meiers zie verdedigen.... nah ja we gaan het zien, hopelijk blijft het een beetje droog Zondag en de puntjes in DH.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:23
    We hebben niet echt een goede vervangers voor troupe (die overduidelijk nog niet het niveau helemaal aankan) en Meijers (bas kuipers is een stuk minder)

    Ook vind ik Nick kuipers echt een natte krant en een nog mindere verdediger dan beugelsdijk. Maar laten we hopen dat pinas beugelsdijk vervangt zondag.

    Ik vermoed dat Goossens het wel wil laten zien nu hij de kans krijgt
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    vrijdag 9 november 2018 om 16:16
    ten eerste je reactie naar Midden-Noord is belachelijk, en ten tweede heb je ook geen verstand van voetbal, niet in de zone laten dekken, hoe verzin je dat? Bleef Beugelsdijk alleen maar gewoon in zijn positie achterin zonder iedere keer blind in te stappen, nee Tommie loopt de laatste weken overal, rechts voor, links voor, raar he dat je dan tegendoelpunten krijgt. En als hij al wel achterin staat, en er een corner van Utrecht komt, springt hij niet eens mee. Heeft niets met zone dekking te maken. En Immers is één van de weinige voldoendes van de afgelopen weken, uitgezonderd tegen Utrecht. En ten derde, ik ben er ook iedere thuiswedstrijd, maar ik zie zeker iedere keer een andere wedstrijd ;-)
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 17:13
    Ohw Midden Noord heeft een tweede account dat hem komt verdedigen, prima hoor maar als jij zegt dat Immers al weken een voldoende haalt dan heb jij het voetbalverstand van andere niet de maat te nemen vriend...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:25
    Het zou natuurlijk ook kunnen (wel ontzettend ver gezocht natuurlijk 😉) dat niet iedereen het met je eens is (inclusief ik). Maar een mening mag je hebben en zal ik niet van je afnemen
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    Verdedig niemand, je maakt jezelf belachelijk met, en je taalgebruik, en je voetbalkennis. Denk niet dat je een echte ADO fan ben, want anders zou je zo niet praten over de echte ADO supporters, gebrek aan respect, en dan denk ik, wie is er hier nou hersenloos ?
    Vind ik leuk
    allround +1659
    zaterdag 10 november 2018 om 15:43
    HaagieHaag, Ik begrijp - en ik denk heel veel ADO aanhangers - dat wat er in de jaren '80 -'90 is gebeurd, ADO en de stad Den haag geen goed heeft gedaan. Ik begrijp Mn ook, dat je niet moet generaliseren. Hiermee bedoel je dan ook Lex ( zat er ook als supporter) ? H.H. je kunt niet bouwen en afbreken op het verleden. Laten we eraan denken, dat veel jongens uit die tijd nu mannen zijn, en dat de veelvoud van toen een minderheid van nu is. Het siert je niet, wanneer je een mede supporter (ongeacht hoe jij dit invult) zo schriftelijk aanpakt. In ieder geval hebben jullie twee wel enkele dingen gemeen; jullie geven om ADO en willen het beste voor de club. Dus schouders er onder en aanmoedigen die mannen in het veld. Schelden en je team laten zakken in zware tijden is niet wat een supporter doet. Neem een voorbeeld aan de supporters van onze zuiderburen (Feyenoord), die blijven hun team ondersteunen. ps. Andreh is niet een 2de account van MN, maar een gewaardeerde voetballer en vriend uit het Haagje.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +414
    vrijdag 9 november 2018 om 14:23
    Nu uitkijken Beugelsdijk. Matchfixing begint op te vallen.😉
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +59
    vrijdag 9 november 2018 om 15:12
    Ach tommie ga met pensioen en schrijf je in voor hollands got talent 🤪
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 15:24
    He Mazzi, tijdje niets van je gehoord.. alles goed verder maat?
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +59
    vrijdag 9 november 2018 om 17:38
    Ja zeker alles goed maat alles op zn gangetje, telefoon was ff naar de klote , heb weer een andere .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:40
    Ok da's goed nieuws man. Kom je nog weleens een wedstrijdje meepikken?
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +59
    vrijdag 9 november 2018 om 18:52
    Volgende thuis wedstrijd tegen graafschap ben ik er . Morgen helaas , heb de kids beloofd wat leuks te doen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 19:02
    Ok, maar de wedstrijd is pas zondag 14.30 en niet morgen vriend.
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +59
    vrijdag 9 november 2018 om 21:53
    Huhh verkeerd gekeken; ) dan kan het wel 🤗 je ziet me wel verschijnen .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 22:08
    Welke vak ga je zitten dan?
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +59
    zaterdag 10 november 2018 om 10:36
    Vakkie M
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    zaterdag 10 november 2018 om 20:25
    Kom gezellig bij ons op vak O staan bij de trap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:14
    Komt wel vaker voor dat een verdediger betrokken is bij een tegendoelpunt. En dan met Malone en Meijers in je buurt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 15:32
    Malone is een middenvelder...Troupee maakt ook kinderlijke fouten en die mag wat mij betreft ook geslachtofferd worden. Snap sws niet waarom ze Troupee gehuurd hebben, terwijl we met Robin Polley al een betere in huis hebben. Zal Polley de kans geven op rechtsback.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:26
    Polley is er nog niet klaar voor. Maar achteraf is troupee dat ook niet
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:30
    Daarom geef ik Polley dan ook de voorkeur. In de voorbereding deed Polley het goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:31
    Onze voorbereiding was nou niet echt tegen clubs van niveau eredivisie. Alleen Panathinaikos was een oefenwedstrijd waar je wat van leert
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:33
    En tegen Bilbao stond Polley ook in de basis en daar hield hij zich makkelijk staande.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:55
    Precies de wedstrijd die nergens te volgen was... maar ik geloof je wel. Was je er bij? (vraagt hij toch wel een beetje jaloers)
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    vrijdag 9 november 2018 om 16:08
    Zeer goede redenering, Beugelsdijk is al paar weken de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:29
    Tommie ff lekker uit de basis laten is niet verkeerd denk ik. Kuijpers ook matig maar misschien kan hij eens wat laten zien.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:07
    Zou Pinas naast Kanon zetten, al is het een linkervleugelverdediger. Pinas kan het niet veel slechter doen dan Beugelsdijk op dit moment.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:30
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:28
    Kuijpers is ontzettend matig. Graag pinas I.p.v Tommy. Pinas heeft meerdere malen laten zien een goede verdediger te zijn en i.t.t Nick Kuijpers wel het niveau aankan
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 16:42
    Tommy a.u.b. : "Rûstaagh"
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:20
    hij ken koppen en schoppen verder kan hij ook goed eeuuhm.........
    tja
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    Oei de paniek slaat toe bij Alfons straks gaat hij El Khayati er nog naast zetten !
    Vind ik leuk
    Blindsy +12421
    vrijdag 9 november 2018 om 20:49
    Het einde van een tijdperk... 😉
    Vind ik leuk