'Straf voor Ajax dreigt na rellen tussen fans en politie: UEFA stelt onderzoek in'

    'Straf voor Ajax dreigt na rellen tussen fans en politie: UEFA stelt onderzoek in'

    vrijdag 9 november 2018 om 17:25

    Het uitduel met Benfica gaat mogelijk nog een staartje krijgen voor Ajax. De UEFA heeft een onderzoek ingesteld naar de vechtpartijen tussen de meegereisde Amsterdamse fans en de Portugese ME in het uitvak.

    De agenten drongen voorafgaand aan de wedstrijd het uitvak binnen, omdat ze de eerste rijen vrij wilden houden. Eén Ajax-fan die zijn plaats al had ingenomen, werd geslagen met een wapenstok. Een deel van de aanhang keerde zich tegen de politie en gooide met stoeltjes naar de agenten.

    Volgens Het Parool kan Ajax door de UEFA bestraft worden voor deze incidenten: de club wordt ordeverstoring en veroorzaakte schade ten laste gelegd. De Europese voetbalbond heeft een disciplinair onderzoek aangekondigd en zal vermoedelijk over enkele weken uitspraak doen. Ook Benfica hangt een boete boven het hoofd vanwege het gedrag van de supporters: deze zouden diverse trappen in het Estadio Da Luz geblokkeerd hebben.

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 november 2018 om 17:27
    En terecht.
    Vind ik leuk
    Patje41 +776
    vrijdag 9 november 2018 om 17:35
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    WRFM +311
    vrijdag 9 november 2018 om 17:44
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    Patje41 +776
    vrijdag 9 november 2018 om 21:12
    Wat was er mis?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 17:37
    Helaas heeft elke club van die randdebielen die zichzelf supporter noemen, terwijl ze hun club alleen maar in diskrediet brengen.
    Gewoon straffen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    Dus als jij klappen krijgt van de politie dan accepteer je dat maar zonder slag of stoot?
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    vrijdag 9 november 2018 om 17:56
    Tuurlijk niet, hij heeft nu eindelijk een reden om Ajax zwart te maken.... en ziet liever hoe een PSVer dan een minder begaafde op zijn smoel slaat
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    vrijdag 9 november 2018 om 17:58
    Waarom naar anderen kijken? Alle supportersgroepen hebben helaas hersenloze
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    vrijdag 9 november 2018 om 17:59
    En zo is het!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    vrijdag 9 november 2018 om 19:27
    Dat is helaas de waarheid.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    AllAdIn is een Ajacied. Ook die kunnen van mening verschillen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 18:08
    Thanks maat, ik probeer gewoon altijd zo objectief mogelijk te blijven, maar blijkbaar ben je dan voor sommigen supporter van een andere club.
    Zegt meer over die personen dan over mij...
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 18:12
    No problemo. Zoveel mensen, zoveel meningen. Wel een beetje zwak om als je het niet met iemand eens bent er meteen vanuit te gaan dat de ander kwade bedoelingen heeft of fan van een rivaal is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 18:29
    Tja, blijkbaar weten sommige mensen helaas niet beter.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Hahahaa, pannenkoek!

    Ik ben Ajacied hoor, en ik bekijk alles gewoon objectief..
    Sjezus!
    Vind ik leuk
    henk008 +43
    vrijdag 9 november 2018 om 18:14
    Minder begaafde...Maar dan zouden alle psv supporters elkaar op de bek moeten slaan....
    Vind ik leuk
    Gilze +295
    zaterdag 10 november 2018 om 01:00
    Niet zo he
    Straks geven ze je weer aan
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:31
    Waarom direct weer wijzen?? Beetje sneue reactie he.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 17:59
    Natuurlijk niet, maar is het dan duidelijk dat de Ajax supporters zich voorbeeldig hebben gedragen en dat ze 'zomaar' klappen kregen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Maar is het ook duidelijk dat ze überhaupt wat gedaan hebben? Ze zijn tenslotte ook zelf aangevallen door benfica na de wedstrijd. Heb nergens iets vernomen dat onze supporters zich eigen hebben misdragen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 18:03
    Dat gedoe na de wedstrijd, dat sloeg inderdaad nergens op en kan mij wat dat betreft ook niet voorstellen dat onze supporters dat uitgelokt hebben. Die waren gewoon blij en werden aangevallen...
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 19:19
    nou dan zal ik de filmpjes nog eens bekijken allemaal met de politie vechtende supporters van ajax
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    zaterdag 10 november 2018 om 14:41
    In dat hotel ook?

    Natuurlijk heeft Ajax ook van die idiote supporters, maar jouw denkwijze is wel heel simpel. Alsof alle Ajax-supporters zo zijn.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 19:24
    en voor de wedstrijd vechten met de politie de filmpjes zijn toch duidelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:34
    Sommige willen het niet zien.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 18:43
    Ik luister naar de politie heb geen grote bek tegen ze als ik wordt staande gehouden en krijg dus nooit met het latje op mijn flikker.

    Goedpraters zijn net zulk tuig als hoolies, tijd dat regeringen in de EU is wat doet tegen die idioten, maar die hebben het te druk met hoe krom een komkommer mag zijn en de wintertijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:59
    Jij bent nog heiliger dan de paus zelf
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:07
    Nee hoor, maar ik ben ook geen tuig dat gaat vechten met de politie op een tribune vol met mensen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    zaterdag 10 november 2018 om 14:42
    En helaas hebben veel clubs zulke gasten als ''supporters''..
    Vind ik leuk
    Sabau +91
    vrijdag 9 november 2018 om 18:54
    Ah ja, meneer was helemaal alleen gaan zitten en merkte niet dat de politie eraan kwam.. gewoon luisteren als je op visite bent.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 19:20
    dus als jij klappen krijg van de politie mag je er maar op los rammen? of moet je dan aangifte doen tegen die agenten?
    Vind ik leuk
    base +2270
    vrijdag 9 november 2018 om 23:52
    Jij denkt echt dat er iets met die aangifte gedaan wordt?
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1004
    vrijdag 9 november 2018 om 19:44
    Ik heb nog nooit zomaar klappen gehad van de politie
    Vind ik leuk
    073fa +36
    vrijdag 9 november 2018 om 19:00
    Precies heeft elke club
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +150
    vrijdag 9 november 2018 om 19:42
    Volgens mij moeten ze de rijen gewoon afdekken als deze niet bezet mogen worden. Lijkt me gek als er iemand zit, dan je dan gelijk moet gaan slaan. Maar goed... de uitsupporter wint het toch nooit van dit soort politiek. Daarnaast wordt toch ook niet gekeken wat er na de wedstrijd gebeurde bij het hotel. Wie wordt daarvoor bestraft?
    Vind ik leuk
    Pimman +5069
    vrijdag 9 november 2018 om 20:19
    Er wordt eerst nog een onderzoek ingesteld daarna kan er pas een conclusie worden getrokken!
    Vind ik leuk
    markie +865
    vrijdag 9 november 2018 om 20:24
    Inderdaad, elke club heeft van die vervelende figuren die hier op vp komen om de sfeer te verpesten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    aphex twin +1383
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Kampioen onzin lullen op VP. Wees er trots op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:09
    Hoezo Ajax supporters doen toch nooit wat ?
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    vrijdag 9 november 2018 om 18:12
    Jij weet de uitslag waarschijnlijk al zonder dat er onderzoek is gedaan.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 18:43
    Ik heb geen onderzoek nodig, ik heb de beelden gezien.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    vrijdag 9 november 2018 om 19:26
    Als het zo duidelijk is waarom is er dan een onderzoek nodig???
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:09
    Zodat iedereen zijn reet kan dekken, als gewoonlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:22
    Champions league overwintering
    Vind ik leuk
    Adjab +963
    vrijdag 9 november 2018 om 18:30
    Zeker, dat zij daar in een politiestaat wonen hoeven wij het gedrag van de poltie niet te pikken. Ben blij dat jij het als PSV Supporter begrijpt. Ik blijf erbij dat zigeuners pesten in Madrid wel een misdaad tegen de mensheid was.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    vrijdag 9 november 2018 om 19:31
    Ik niet.

    Die zigeuners hadden de dag van het jaar

    Van hun mogen die Hollanders wekelijks langskomen
    Vind ik leuk
    Adjab +963
    vrijdag 9 november 2018 om 20:10
    Lekkere reactie pik moet je eigenlijk niet al in bed liggen
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:34
    nou hij heeft gewoon gelijk hoor die zigeuners hebben meer geld dan jij en ik en maar bedelen om savonds weer na hun riante verblijf te gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:40
    een onderzoek kan nooit kwaad nee
    Vind ik leuk
    Blindsy +12420
    vrijdag 9 november 2018 om 18:40
    Wat is het ineens stil.. alle ándere clubs hadden toch alleen tuig?
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1285
    vrijdag 9 november 2018 om 18:49
    Wat een dwaas ben jij zeg, keurt geweld tegen supporters goed door de politie omdat die de eerste rijen vrij wil houden.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 9 november 2018 om 18:50
    Echt terecht man, die flikkers vallen gewoon supporters die daar komen genieten van de wedstrijd, wat is er mis mee om op een stoeltje te gaan zitten. daarnaast is het natuurlijk absoluut niet nodig om de agenten te bekogelen met stoeltjes dat is vandalisme maar alsnog...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:50
    Rot op joh en terecht. Net als Midden Noord krijgen ook alle boertjes meteen een stijf plassertje bij dit bericht. Makkelijk praten allemaal maar als je erbij was praatte je wel anders.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 19:23
    lekker man na anderen wijzen om je eigen gedrag goed te praten
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:30
    Naar andere wijzen? Waar dan? Ik praat uit ervaring wat ik heb ervaren daar. Jij lult lekker mee na wat nieuwsberichtjes haha knuppeltje! Ook Utrecht weer een stijf plassertje bij dit bericht haha.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:29
    denk je dat? of kun je gewoon niet normaal reageren zonder te schelden jongetje die erbij was voor de tv en nee ik reageerde niet op jou hatertje.
    ps zat je daar dan ook de hele dag op vp?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:10
    Ik krijg alleen een stijf plassertje als ik zie hoe hoolies door de politie worden afgetuigt.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:31
    hahaha ik ook
    Vind ik leuk
    Ajax1967 +16
    zaterdag 10 november 2018 om 08:10
    Ik zie liever een mooie vrouw...smaken verschillen
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    zaterdag 10 november 2018 om 11:07
    De één sluit het ander niet uit ;-))
    Vind ik leuk
    aphex twin +1383
    zaterdag 10 november 2018 om 14:13
    Jij hebt helemaal geen plasser, niet liegen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6714
    vrijdag 9 november 2018 om 19:20
    Terecht? Je weet er helemaal niks van gast.
    Ben bij de wedstrijd geweest waarbij de ME van Lissabon zich zeer provocerend gedroeg. Bij binnenkomst kregen we zonder enige aanleiding allemaal diversen keren een duw van de ME om reactie uit te lokken. We zijn gewoon door gelopen en het vak op gegaan. Daar kreeg en gelukkig zat ik daar niet bij een aantal suporters een klap met wapenstok omdat ze kennelijk niet op de eerste rij mochten zitten wat helemaal niet duidelijk was. Bij buitenkomst hebben nog een aantal suporters zonder enige aanleiding een klap gekregen van de ME met wapenstok terwijl ze helemaal niets deden. Wat ze zouden moete onderzoeken is het buitengewoon provocerend gedrag van de ME. En dan vinden ze het gek dat publiek zich tegen de ME keert.
    Een voorbeeld zou moeten zijn hoe het ook anders kan. Bij Bayern nauwelijks politie gezien en liepen we 10 min naar de wedstrijd zonder problemen tussen de Bayern suporters. Sjappoo Bayern een echte topclub.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:11
    Tuurlijk joh, het was weer de schuld van een ander.... hoe typisch Ajax...
    Vind ik leuk
    Gerro +6714
    zaterdag 10 november 2018 om 00:10
    Ach ja jou naam veraad al alles maar je was er niet bij. Ik kom om voetbal te kijken niet om te rellen en met mij velen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:39
    oh je bedoeld dus zoals de amsterdamse ME zich gedraagt tegen nederlandse clubs
    Vind ik leuk
    Gerro +6714
    zaterdag 10 november 2018 om 00:11
    Als.dat zo is moeten ze zich schamen ze zijn er om de orde te bewaren niet om.uit te lokken.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 19:28
    Toevallig niet de beelden gezien van een paar nietsvermoedende Ajaxfans die rustig zaten en ineens een wapenstok in de nek kregen?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:50
    oh je bedoeld die supporter die bewust over het hekje heen ging en in het buffervak ging zitten en het raar vond dat hij met zachte dwang werd weggestuurd ?
    of heb ik nu het verkeerde filmpje voor me?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +69
    vrijdag 9 november 2018 om 20:14
    Vraag me af welke straf p§v zal krijgen voor het aanstootgevende gedrag van een aantal 10 jarige hooligans die met p$v shirt aan in het thuis vak zijn gaan zitten?
    Vind ik leuk
    Pimman +5069
    vrijdag 9 november 2018 om 20:22
    Er komt eerst nog een onderzoek daarna weten we pas wat er exact heeft gespeeld..
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:01
    Triest figuur ben je toch Kampioen21ste.eeuw, verschrikkelijk.
    Ik hoop echt dat jullie met 0-8 de wedstrijd in het Philips stadion tegen Barcelona verliezen, en dat van Bommel een schorsing van een half jaar aan zijn broek krijgt voor wangedrag en zeiken om kaarten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 01:34
    En terecht dat psv is uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 01:37
    En terecht dat psv is uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:27
    Wat lief
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:29
    Die supporters van tegenwoordig ook...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:46
    Nou. Je moet ze niet over 1 kam scheren. Heb ook een filmpje gezien waarin een ajaxied rustig van zijn pringles zat te genieten en ineens met een stok op zn borst word geslagen. Ik zou als psvfan dit ook niet leuk vinden. Dus wat mij betreft mogen die agenten ook op hun vingers worden getikt.
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 18:04
    Wie niet wilt luisteren moet voelen, was wel zielig tikje trouwens.
    Vind ik leuk
    Quareck +7147
    vrijdag 9 november 2018 om 18:08
    Dat was dus de bewuste supporter die volgens verschillende bronnen de aanwijzingen negeerde en met moeite op een plaats kwam waar hij duidelijk niet mocht zitten. Waarom denk je dat hij “toevallig” gefilmd werd? Om op YouTube een filmpje te kunnen zetten hoe hij pringles eet? Of om te laten zien hoe stoer hij is en omdat ze weten dat er iets gaat gebeuren..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:18
    Oke. Ik wist de context niet dus beetje makkelijk conclusies trekken van mij. Dus bedankt voor de context.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 17:29
    Kan niet waar zijn, Ajacieden doen nooit niet wat niet!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:51
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:06
    Zegt een Feyenoorder hahahaahahaha
    Bedankt pik, doen we helemaal niks mee
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:29
    hoe laat speelt feyenoord midweeks ook alweer ?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 19:56
    Donderdag 6 december om 20:00!
    Vind ik leuk
    Pimman +5069
    vrijdag 9 november 2018 om 20:27
    Lol! ..mits het licht in orde is ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 22:00
    Ik denk dat je daar zelfs op kunt gokken....
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 09:19
    Whaha klopt indd ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:30
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    Bij Utrecht zijn ze ook niet allemaal even lief hoor. Zulke hooligans heb je helaas bij iedere club. Zonde dat ze het verpesten voor vele anderen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 17:44
    bij utrecht gebeurd anders na genoeg niets meer daar kan ajax nog wat van leren.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    https://www.ad.nl/utrecht/rellen-tussen-supporters-fc-utrecht-en-mvv-in-stadion-galgenwaard~ad9ccdf8/

    Slechts 1 voorbeeld. Bij iedere club gebeurt het gewoon.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 17:48
    nou weet je wat kom met nog twee voorbeelden van utrecht kom ik er met 6 van ajax lukt niet he.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    Ook bij utrecht gebeurt genoeg, 100 voorbeelden van andere ploegen verandert dat niet
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 17:54
    onzin het is nog nooit zo rustig geweest bij utrecht als de laatste paar seizoenen en bij ajax lijkt het wel steeds erger te worden.
    en ja overal lopen leeghoofden ook in utrecht maar bij ajax gebeurd 10 x zoveel dan bij utrecht
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    vrijdag 9 november 2018 om 17:55
    Grotere ploegen, meer supporters, meer leeghoofden en vooral veel meer media aandacht.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    vrijdag 9 november 2018 om 17:58
    Dat komt omdat Utrecht heel heel lang geleden de laatste Europese uitwedstrijd heeft gespeeld
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Nou in rotterdam maken ze altijd wel wat rotzooi, alleen haalt dat de voorpagina niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:43
    Moet ook niet. Krijg je een naam van.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    vrijdag 9 november 2018 om 19:14
    Helemaal eens!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 19:34
    zeker lang geleden jij ben op de hoogte haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Ajax is ook 10 x groter.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1383
    vrijdag 9 november 2018 om 18:02
    Boter.


    Op je hoofd :)
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:44
    oh de club is groter dan is het wel normaal gedrag hypocriet gedrag is dat alles recht praten wat krom is beter zou iedereen het gewoon afkeuren wat er gebeurd is en bij elke club als er iets gebeurd dan is het ook niet leuk meer.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    Ga ik niet doen. Er zijn tal van voorbeelden te vinden van iedere club, dat weet jij ook wel.

    Ik vind het best triest dat mensen altijd maar wijzen naar Ajax, Feyenoord, Ado enzovoorts. Het gebeurt bij iedere club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:54
    Utrecht - Twente. Utrecht - ajax. Aub dat zijn er 2
    Vind ik leuk
    DeNelis +136
    vrijdag 9 november 2018 om 17:54
    Als je niks weet van rellen, houdt dan gewoon je muil dicht. Utrecht is laatst nog betrokken geweest bij rellen in de Ahoy en in de stad (beide Feyenoord).
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 17:55
    1:https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2018/beelden-rellen-hooligans-fc-utrecht-en-ado-den-haag/?TN_REFERAL_ORIGIN=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

    2: https://www.telegraaf.nl/nieuws/2101766/hooligans-feyenoord-en-fc-utrecht-opgepakt

    3: https://www.nu.nl/utrecht/5500094/me-voorkomt-ongeregeldheden-tussen-hooligans-fc-utrecht-en-feyenoord.html

    Alleen al van het afgelopen halfjaar. Utrecht is niks beter dan Ajax, Feyenoord of ADO.

    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:04
    oh en was fcutrecht verantwoordelijk omdat een paar leeghoofden van andere clubs na utrecht kwamen op een niet wedstrijddag lekker makkelijk.
    overigens nummer 3 was geen utrecht-supporter bij betrokken.
    en nummer twee is dezelfde als nummer 1

    nu ik
    de kuip zwolle ajax finale
    psv ajax proberen wedstrijd te staken met rookbommen
    celtic barman aangevallen
    milaan vechten met demonstanten
    feyenoord thuis met de bekende vermeer pop
    de aangevallen suppost in de arena
    benfica uit
    standaard luik
    en zo zijn er veel meer incidenten met ajax supporters en ja veel meer dan bij fcutrecht waar het gewoon nog nooit zo rustig geweest is als nu.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:11]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    3 was op afspraak. 1 en 2 hetzelfde? 1 was met ADO en 2 was met Feyenoord. En ik kan ook verder terug in de tijd, maar houd het eens bij het afgelopen halfjaar.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:13
    hetzelfde ja met ado is niet gevochten die werden in de meern opgewacht door de politie met die van feyenoord wel en dat was idd op dezelfde avond en utrecht was niet de aanstichter
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 18:17
    Was idd hetzelfde incident, puntje voor jou. Denk wel dat je iets te naïef bent over de geweldsbereidheid onder een deel van jullie fans.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:22
    nee dat ben ik niet ik heb iedereen de kans gegeven om met voorbeelden te komen maar verder dan dat feyenoord en ado in utrecht waren komen ze niet terwijl ik een hele lijst met incidenten laat zien van ajax maar toegeven dat fcutrecht het behoorlijk onder controlle heeft is te moeilijk voor velen.
    overigens zit ik niet op punten te wachten hoor maar roepen dat er zat gebeurd is gewoon niet waar en ja leeghoofden heb je overal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 18:23
    Deze 2 gaan alleen over het afgelopen halfjaar. Ook zijn er door anderen recente voorbeelden genoemd. Jij komt grotendeels met oude koeien.
    Vind ik leuk
    DeNelis +136
    vrijdag 9 november 2018 om 21:49
    Zwolle en Ajax in de bekerfinale is misschien nog langer geleden dan Utrecht - FC Twente. Nogmaals, houdt gewoon je muil eens dicht want je weet er volgens mij vrij weinig van en je praat als iemand die onder de 18 is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:09
    Dat zijn er 4 bij Europees duels. Lekker makkelijk praten als je zelf nooit Europees speelt omdat je te slecht bent.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:48
    heerlijk die ajax haat en dan straks weer met onzin komen over de wedstrijd vh jaar voor utrecht ik kijk er nu al na uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:12
    Ik kijk er zeker naar uit!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 21:18
    ja haha dat weet ik nog wekenlang roepen dat we helemaal weg getikt werden om je vervolgens ff niet meer te laten zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:44
    Das vreemd, zit hier net 2 maanden. We gaan 't zien jongen. Dit Ajax is een stuk sterker dan voorgaande jaren en heb niet 't idee dat Utrecht dat is.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    vrijdag 9 november 2018 om 19:40
    Een barman aanvallen vind ik echt te ver gaan.

    Kon hij daarna wel doorwerken ?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:15
    Jij-bakken om het walgelijke gedrag van je medesupporters te verdedigen, typisch Ajax.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 21:14
    nee wel na de intensive care waar hij weken voor zijn leven gevochten heeft omdat hij laf door 50 man in elkaar getrapt werd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:45
    Jullie hebben nu een discussie over wie het meest relt. Is niet echt hoogstaand niveau hoor.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 18:50
    Onder die veronderstelling verkeerde ik ook niet. En het ging me niet over wie het meest relt, maar over het feit dat hooligans van Utrecht mijns inziens niets beter zijn dan die van Ajax, Feyenoord of ADO (waarover iedereen het wel eens is dat daar veel tuig tussen zit).
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:53
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    vrijdag 9 november 2018 om 17:59
    Jonge, ga liedjes zingen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:14
    jonge blijf lekker roeptoeteren
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 18:17
    Utrecht- PEC Zwolle
    Utrecht - ADO

    Hier heb je er 2.

    Maar ja jullie slopen gewoon Galgenwaard als er een nieuwe moet komen dus serieus nemen kan ik je niet.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:19
    haha de sloop van galgenwaard dat is 37 jaar geleden goed voorbeeld ook hahahaha en dan over serieus nemen beginnen en bij utrecht pec niets gebeurd en utrecht ado ook niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 18:44
    Jij kwam ook met genoeg voorbeelden uit het verleden dus ik dacht ik doe er ook eentje.

    Feit blijft dat iedere club dus ook jouw cluppie FC Utreg van dit soort mafketels heeft.
    Die groep is helaas moeilijk uit te bannen. Hopelijk ben je dat toch wel met me eens!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 21:17
    ik zeg nergens dat mijn club geen leeghoofden heeft maar wel dat de club ze onder controlle heeft in tegenstelling tot ajax .
    hier in het stadion gebeurd niets wel op bvb een vrijdagavond maar is een club dan de boosdoener nee toch
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    zaterdag 10 november 2018 om 00:25
    Kijk nog ff die docu terug over de Bunnik-side.

    Die gasten geven gewoon aan dat zij de dienst uitmaken en niet het bestuur van jouw FC.

    Niet dat jij daar wat aan kan doen maar ik hoor hier regelmatig dat men een gekleurd brilletje af moet zetten.

    Mijn vraag is: kijk jij niet door een gekleurd brilletje???
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:24
    Je vergeet de wedstrijd in Sittard afgelopen september waar Utrecht supporters zich misdragen! Net als Ajax heeft Utrecht genoeg relschoppers rondlopen, alleen doen ze hier op de site als of ze roomser zijn dan de paus!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:28
    oh ja drie fans die door het hek gingen de parkeerplaats op en die werden teruggestuurd door de politie je heb gelijk en dat was dan ook niet uitgelokt door de politie die ruim van te voren liet weten dat er overal bouwafval lag en dat ze zouden uitblinken in afwezigheid dan geef je de tokkies bijna een uitnodiging om te komen rellen in de hoop op meer salaris maar je heb gelijk het was een incident en niet goed te praten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:36
    De Eredivisie-wedstrijd op zaterdagavond tussen Fortuna Sittard en FC Utrecht is na afloop ontsierd door ongeregeldheden rondom het stadion. Supporters gingen met elkaar op de vuist, weet onder meer L1. De Mobiele Eenheid moest ingrijpen.

    In de omgeving van het stadion werden hekken omver getrokken. Ook werd er met stenen gegooid, meldt L1. Eén steward raakte gewond, laat een woordvoerder van de gemeente weten. "Na een korte confrontatie zijn de aanhangers van Utrecht daarop in de bus gezet en naar huis gestuurd."
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:31
    Feyenoorders; Waar waren jullie na 'Rome?
    PSV-ers; waar waren jullie toen daklozen kunstjes moesten doen voor geld?

    Overal hersenloze toeschouwers te vinden hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    Clown123 +394
    vrijdag 9 november 2018 om 17:32
    Amen
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    vrijdag 9 november 2018 om 17:33
    Edit: opmerking waarop ik reageerde is aangepast.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 17:33
    Danny, ben jij het?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    Ja die doen zich opeens voor alsof ze heilig zijn, lachwekkend toch?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:38
    De inhoud blijft hetzelfde hoor. Alleen was er ook een snelle PSV-er.

    Zo makkelijk om alleen naar anderen te kijken. Inderdaad, ook bij Ajax zitten er jongens tussen die minder hersencellen hebben dan armen.

    Dat gedrag is nooit goed te praten. Maar om nu snel onder een steen vandaan te komen als het een andere club betreft en bij je eigen aanhang onder die steen te blijven liggen is mij te makkelijk.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 17:42
    Lulkoek, de 1e reactie is van PSV'er vier minuten voor jouw reactie waarin je zei dat er alleen Feyenoorders reageerden. Hou toch op met je flauwekul.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:46
    Precies. De strekking is en was dat bij iedere club helaas van die dwazen lopen.

    Helaas ook bij mijn club Ajax. Iedere club heeft zijn eigen incidenten. In plaats van direct op te springen en naar anderen te wijzen, zou iedere aanhang zich beter op de eigen aanhang kunnen richten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:37
    Vingertje wijzen zijn jullie goed in.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:39
    Ik wijs ook met het vingertje naar de eigen aanhang. Zouden er meer moeten doen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:53
    Maar het gaat hier om Ajaxieden die zich hebben misdragen en niet om supportersgroepen van andere clubs.
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:55
    Als je mijn reacties hebt gelezen, zie je dat ik dat veroordeel. Met steeds naar anderen wijzen, komt niemand verder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:37
    Gewoon sneu om nu andere erbij te gaan betrekken. Dit topic gaat over de debielen van ajax. Niet over de debielen van Utrecht, ado, psv of feyenoord.

    Lekker makkelijk om de aandacht er van te halen.

    Hier pas maar 1 straf en dat is ontzeggen van het toernooi.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:18
    Dat zou idd een gepaste straf zijn, gewoon uit het toernooi knikkeren, zet gelijk een goed voorbeeld.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:11
    Volgens PSV Eindhoven past maar 1 straf en dat is ontzeggen van het toernooi.
    Gelukkig is het voor jullie al afgelopen, dat klopt.
    Hoeven we ons verder ook niet meer te schamen dat de kampioen van Nederland eindigt met 1 punt na 6 wedstrijden straks. Het is te hopen dat er een soort Europese competitie gaat komen waar AJAX bij hoort, dan kan PSV gewoon kampioen Eredivisie blijven worden.
    Allemaal zielige jankers daar in Eindhoven met een verschrikkelijk Calimero probleem waar ze maar niet vanaf komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:46
    In Rome hadden ze het vervoer niet goed geregeld,en de fontein zou gesloopt zijn? Genoeg reden om ME in te schakelen. Als je het nou hebt over Nancy, zeg ik ja daar heb je een punt ;)
    Vind ik leuk
    Polly11 +3903
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Komt bij iedere club wel eens iets voor, bij Ajax komt het soms wel eens niet voor, dat is het verschil
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    vrijdag 9 november 2018 om 17:49
    Opper calimero. Het gaat hier over ajax en niet over psv en Feyenoord. Jij bent niet voor ajax maar tegen psv en feyenoord 😂
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:51
    Ja, daarom heb ik al 28 jaar een seizoenskaart.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:49
    Wat een ellende. Sorry was een inkoppertje
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    En zijn t PSV supporters of van Feyenoord staan de Ajacieden vooraan km te roepen en oordelen
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    Zelfde zieke gedrag dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:02
    Die kregen er tenminste nog wat geld voor;-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    Als blijkt dat de Ajax supporters fout waren, dan gewoon straffen!
    Lijkt mij niet meer dan logisch..
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 17:34
    ado de kuip portugal ...de lijst wordt groot zo
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:38
    Typisch he-:)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    vrijdag 9 november 2018 om 17:40
    Elke club heeft van die randdebielen die zichzelf supporter noemen.. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:49
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 17:56
    ach jee , was je al weer aan een nieuwe accountnaam toe?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4084
    vrijdag 9 november 2018 om 18:17
    Reactie verwijderd van .........?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 18:24
    weer een "nieuwe " fan van mij................
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4084
    vrijdag 9 november 2018 om 18:26
    Je bent gewoon de Cristiano Ronaldo van de Voetbalprimeur.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:40
    Ik snap ook niet dat ze jou niet verbannen. Het enige wat je de hele dag doet is proberen andere mensen uit te lokken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 19:44
    rectificatie: ik lok niks uit andere forumleden reageren op mijn reacties
    Zie hier het format van een forum
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Klopt je bent slim in je reacties. Maar je eerste serieuze reactie moet ik nog vinden en je weet donders goed wat ik bedoel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 19:52
    als sommige hier alles eens niet zo serieus namen en dan met name mijn persoontje dan hebben ze ook niet zo n hoge bloeddruk.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:54
    Kan best wezen maar je weet zelf ook wel wat je ermee uitlokt. Net zoals dat het andersom ook zo is.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    vrijdag 9 november 2018 om 22:55
    🤣😂🤣

    “Ik lok niks uit”

    Stratum, je doet vrijwel niets anders dan uitlokken. Kom op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    zaterdag 10 november 2018 om 00:41
    kwestie van interpretatie, mij lokt nooit iemand uit .
    Hoe zou dat komen denk je?

    I don t care .....en dat zouden er meer moeten doen

    Het B/C team van psv verliest beschamend van rkc Leedvermaak en uitlokkingen ten top vanuit jullie hoek, zie je mij ooit uit de bocht vliegen?

    Juist en das nou precies wat ik bedoel
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    zaterdag 10 november 2018 om 06:26
    Hierboven is niet bepaald een reactie van iemand die het niet uitmaakt. Anders had je dat al lang geparkeerd. Maar je kwam er vaak op terug, ook nu weer.

    Je reageert er niet direct op, maar dat is wat anders.

    Stellen dat je niet uitlokt is gewoon onzin, Straat. Je doet het subtieler/geraffineerder dan de meesten hier. Maar kevert ook precies hoe en wie je moet raken. Niet voor niets gaan er regelmatig dezelfde gasten over de grens richting jou. Stellen dat dat alleen aan hen ligt is echt onzin.

    Er zijn genoeg mensen hier op VP die dat gedrag überhaupt niet nodig hebben en waar het ook nooit op zo’n manier uit de hand loopt.

    Een reactie vraagt iedereen op zo’n forum. Maar constant richting de grens zuigen om reacties is wat anders.

    Ik kan het wel hebben hoor. Laat hij ook gaan en zeker niet tussen ons uit de hand lopen. Wij hebben ook zat normale discussies. Maar ik zie wel wat je hier doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:47
    Is het stiekem een ajacied??
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:51
    Iedereen is stiekem een ajacied. Maar ik vergeef het jullie in eindhoven het is net zoals uit de kast komen, op het begin even lastig maar later lucht het echt op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 19:52
    ervaringsdeskundige?
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:55
    Ligt er aan welke kast je bedoeld 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:53
    Ik ben liever niet arrogant, hypocriet met een grote neus.

    Maar bedankt.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:55
    Nee ? Ben je niet zo knap ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:57
    Mooie reactie dat mag ik wel.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 17:43
    kut uefa gaan ze die brave ajax supporters straffen slaat nergens op en ze zijn ook al overal niet meer welkom door de haat van anderen het is allemaal niet eerlijk hoor
    Vind ik leuk
    markie +865
    vrijdag 9 november 2018 om 20:28
    Ga jij eerst maar terug naar school en leren wat punten, hoofdletters en wat een komma is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 20:58
    oh oke en als ik dat nou niet gaat doen wat dan?
    Vind ik leuk
    karnisse +174
    vrijdag 9 november 2018 om 22:59
    Wat zijn jullie Utrecht supporters een stelletje zielige vogels. Altijd trollen op Ajax artikelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:44
    Onbegrijpelijk dat de politie en Benfica dit gewoon maar kunnen doen wat willen . Die supporter zat al op zijn plaats wie is er dan fout . Als was het een feyenoord fan of een psv fan geweest dit is belachelijk dat er maar meteen op los geslagen mag worden toch.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    die supporter wist dondersgoed dat hij daar niet mocht zitten.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 9 november 2018 om 17:58
    Die wou stoer doen en dan kan je stokslagen verwachten...wie niet luisteren wil moet maar voelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:21
    Er staat toch dat hij al op zijn plaats was gaan zitten en dat de politie hem begon te slaan met een wapenstok ,wat zou jij doen als dat gebeurd? Waarom meteen gaan slaan met wapenstokken waarom niet praten en uitleggen dat de eerste rijen vrij moeten blijven?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 18:31
    misschien omdat hij over een hekje was gegaan en was gaan zitten waar het niet mocht
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:41
    Het is jammer dat het zo moet laten we het daar maar op houden . De fans trekken aan het kortste end en daarna blijft de club met de narigheid zitten en de tegenstander is de lachende derde. Maar welke straf krijgt Benfica voor wat hun fans de Ajax fans hebben aan gedaan in het hotel?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    vrijdag 9 november 2018 om 21:00
    geen idee ik hoop beide eigenlijk niets want die clubs kunner er ook niets aan doen dat die leeghoofden op de tribunnes zitten
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Misschien had die meneer wel een kaartje voor rij 1, stoel 14
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 19:38
    Net als dat semi-bunnyside bij Uu altijd op zoek gaat naar toegang tot het uitvak als Ajax in Utrecht speelt
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    vrijdag 9 november 2018 om 17:45
    Jaaa de UEFA is anders dan de knvb en behandeld ajax niet als haar zoon
    Vind ik leuk
    aphex twin +1383
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    UEFA is corrupt. Mannen in pakken die alleen aan geld denken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:52
    Dan zouden ze toch vriendjes moeten zijn met ajax?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:46
    Afgaande op het filmpje is het mij duidelijk dat de bewuste ME-er op zoek was naar een bepaald persoon. En die vond hij. Quis quaestiones?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:48
    Bij fout straffen, hoop dan ook zoals in de tekst staat als de politie maar zo een knuppel in de nek van een supporter legt daar ook goed naar gekeken wordt.
    Vind ik leuk
    Farmer +12348
    vrijdag 9 november 2018 om 17:48
    En zoals verwacht veegt de UEFA het weer onder een politiek correct deurmatje.

    Er zullen vást wel een paar individuen tussen hebben gezeten, maar als de ME, net voor de wedstrijd nog moet ingrijpen om een paar rijen in het uitvak vrij te maken(wat het nut daarvan is snap ik ook even niet... Puur autoritair gedrag, en provoceren als je t mij vraagt).

    Dat filmpje van die rustige supporter met zn beker drinken die achteloos een flik met een wapenstok krijgt, zet de toon wel, helemaal zo voor de wedstrijd: Niks aan de hand, en dan gaat de ME ineens zomaar onschuldige mensen lopen slaan?
    Logisch dat de uitfans van Ajax zich dan ook proberen te verdedigen toch?

    "Nee, de regels zijn zo opgesteld, dat je in geval van calamiteiten, je gewoon wezenloos moet laten slaan door zo'n ME-er, en dan achteraf maar een klacht moet indienen"... Blablabla, regel-de-regeln**k....

    Ik zie ergens niet hoe de club-Ajax dit dan beter moet begeleiden? In Lissabon ging het fout, niet in Amsterdam. Glasbakken omver en met stukken glas bekogeld worden. Door een kroeg heen gejaagd worden... Maar de UEFA kijkt vooral naar hoe ze Ajax dus een boete kunnen opleggen ipv dat ze naar de bron van de problemen kijkt?

    Als 'rechtspraak en regelgeving' louter commerciële doelen hebben, wordt het tijd dat men die zogenaamde 'autoriteit' eens flink herziet, en desnoods her-installeert!

    Dat de UEFA gewoon een corrupte zakkenvullersbende is geworden, blijkt zo toch ook wel weer?
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1024
    vrijdag 9 november 2018 om 19:41
    Logisch niet natuurlijk hoe de ajax fans reageren. Maar vanuit het standpunt van de ME is zo reageren nog dommer.
    Vind ik leuk
    Farmer +12348
    vrijdag 9 november 2018 om 20:48
    En laat dát nu de kern van het probleem zijn: "Dat standpunt van de ME". Of beter gezegd, de organisatie van het geheel!

    Moet je je dan maar zomaar laten slaan? Als individu, of als groep?
    Gewoon omdat die opgefokte ME oid, daar even zin in heeft?

    De hele escalatie in Lissabon zelf is al duidelijk een teken van slechte organisatie bv. En de manier waarop er even 'autoriteit wordt opgetreden zo voor de wedstrijd', sloeg al helemaal nergens op. Als er al 5 rijen vrij moeten worden gehouden, dan dient dit ook aangegeven te worden, door bv een doek over die stoelen te spannen, of vt voren al een paar stewards/agenten daar te plaatsen en die aanwijzing te geven.
    Niks daarvan was hier gebeurd, men komt gewoon zonder enige aankondiging het vak binnen, en de eerste de beste in de buurt krijgt gewoon een fleer met de wapenstok.

    T is pure mishandeling, en de autoriteiten die hun invloed ernstig misbruiken om het te rectificeren.
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    vrijdag 9 november 2018 om 17:51
    Verhaal heeft altijd 2 kanten. Geweld is altijd zinloos.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 17:51
    Kunnen beter alle uitwedstrijden uitbannen voor die gasten.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2030
    vrijdag 9 november 2018 om 17:54
    Sukkels
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:58
    Terecht een onderzoek, maarrrrrr onderzoek dan alles dus ook het handelen van de portugese politie. Of wordt het weer makkelijk geld opstrijken voor de uefa? Zal wel weer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    Sonneillon +565
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    Het eeuwenoude verhaal van buitenlandse politie en Nederlandse supporters, politie voert onnodig charges uit, Nederlanders met een beetje karakter pikken het niet, en de media schrijft dat de supporters rellen hebben veroorzaakt
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 18:08
    Als Ajacied zeg ik: Helemaal terecht !! Zwaar straffen en dan hoop ik dat Ajax zelf deze gasten ook verband uit de club... Interesseert mij ook helemaal niet wat volgens hun de aanleiding is geweest.. ik heb nog nooit met stoeltjes gegooid.. snap al helemaal niet hoe je die dingen zonder gereedschap "ontmanteld"... Ajax moet naar het systeem straks als het nieuwe clubhuis gereed is dat een x bedrag per jaar wordt beschikbaar gesteld door de club en bij dit of andere soort malversaties "gekort" gaat worden op dit bedrag om daarvan de boetes te betalen en daarnaast bij grotere misdragingen het clubgebouw voor x periode te sluiten... Pas dan zal er een vorm van sociale controle ontstaan... die zware jongens in de harde kern.. die doorgesnoven idioten die nu waarschijnlijk ook weer negatief op gaan reageren hebben gewoon teveel macht.. die moeten van binnen uit worden aangepakt... dat moet gewoon een gezamenlijke verantwoordelijkheid worden. En dat zou voor iedere club moeten gelden.. niet alleen bij Ajax heb je deze criminelen lopen, want dat zijn het....
    Vind ik leuk
    Pvm9 +829
    vrijdag 9 november 2018 om 18:46
    Er kregen ook mensen klappen die niet met stoeltjes gegooid hebben omdat ze er toevallig stonden en geen kant op konden. En het traangas was door het hele vak te voelen. De eerste stoeltjes werden overigens pas gegooid na de eerste klappen van de me.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 19:29
    Kijk dat bedoel ik nou.... altijd maar weer opkomen voor die raddraaiers... wordt hier zo moe van.. natuurlijk weet ik wel dat niet iedereen een rotte appel is, maar verwacht je dan van de politie, ME en weet ik wie nog meer dat ze eventjes netjes vragen of ze wel of niet iets hebben gedaan.. die is een groepsproces, die een gezamenlijke verantwoordelijkheid dragen... net zoals ik en velen met mij, dit jaar en ook in het verleden regelmatig echt genoten heb van diezelfde supportersgroep die fantastische sfeer hebben gemaakt .... maar altijd maar weer die schuldvraag en wie er begonnen is... kap GVD nou eens met dit soort hooligans gedrag... ging net juist bijna 2 jaar goed... en diegene die niet kappen gewoon met de rest het vak uitslaan en verbannen uit de club.. je gaat mij niet vertellen dat men bij Ajax niet de jongens bij naam kent die dit gedraag keer op keer vertonen... dit zijn nl vaak echt zware jongens
    Vind ik leuk
    Pvm9 +829
    vrijdag 9 november 2018 om 19:34
    Ik kom niet op voor raddraaiers. Ik veroordeel het optreden van de me op basis van hoe ik het hele gebeuren zelf ervaren heb vanaf een paar rijen hoger in het vak.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 19:39
    Maar wat vindt jij dan van mijn optie om van binnenuit dit soort raddraaiers aan te pakken? Ik, en met mij de rest van de supporters, willen weer gewoon trots zijn op de uitsupporters .. zonder dit soort eindeloos gedoe... heb jij een andere oplossing.. we kunnen niet blijven wijzen naar anderen, politie, ME, Ajaxbestuur of wat dan ook.. de bron is het probleem.. en daar moet in mijn ogen ook de oplossing gezocht worden. respecet trouwens voor alle gasten die er waren en die niet de oorzaak waren van dit gezeik weer
    Vind ik leuk
    Pvm9 +829
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Met van binnenuit bedoel je dan vanuit de club zelf of vanuit de supporters? Ik denk niet dat je andere supporters verantwoordelijk moet maken voor het gedrag van anderen. Dan komt er uiteindelijk helemaal niemand meer.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 20:04
    Maar dan even een gewetensvraag voor jou als supporter die dus ook in dat vak zat woensdag: waarom tolereer en veroordeel jij wel dat de ME in dat vak onschuldige jongens sloeg met een wapenstok en ageer jij daar tegen en tegelijkertijd accepteer jij en velen anderen in dat vak wel dat wangedrag van die doorgesnoven Ajax 'supporters"... ? is dat gewoon gevaarlijk als jullie als andere supporters die gasten ter verantwoording roepen of hoe zit dat? Zijn dat de echte zware jongens waar je liever geen ruzie mee wilt hebben? Ik probeer een beeld te krijgen wat voor soort gasten dat zijn
    Vind ik leuk
    Pvm9 +829
    vrijdag 9 november 2018 om 20:12
    Ik denk dat je het antwoord daar zelf ook wel op weet. In iedere supportersgroep zitten gasten waar je liever geen ruzie mee wil. In deze situatie was er naar mijn idee gewoon geen leiding om zo in te grijpen zoals de me deed. Waar ik mij aan stoor is dat politiegeweld tegen voetbalsupporters door veel mensen getolereerd word omdat er hooligans tussen zitten. Als je naar een concert gaat van een band waar je fan van bent en er is een groep die begint te vechten is het dan ook geoorloofd om de hele zaal plat te slaan?
    Vind ik leuk
    Mari +9392
    vrijdag 9 november 2018 om 18:10
    Benfica wil koste wat het kost CL spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:13
    Belachelijk als ze hiervoor straf kijken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:49
    Want je mag een stadion slopen?
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 19:36
    https://www.voetbalprimeur.nl/videos/851394/opvallende-beelden-nietsvermoedende-ajax-fan-krijgt-klap-met-wapenstok-in-uitvak.html

    Daarbij steken jullie je eigen rondeel in de fik dus serieus kan ik je niet nemen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:39
    En dus is het normaal dat jullie met stoeltjes gaan gooien,?


    En direct weer wijzen naar een andere club. Sneu sneu sneu

    Die link ga ik niet kijken want is pro ajax propaganda en is zonder enige twijfel nep.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 19:43
    Net als dat psvers alleen Teletekst kijken, beelden liegen niet maar als rechtgesnaarde psver kijk je niet daadwerkelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:48
    Haaha successuporters zijn de meelopende snaveltjes he..

    Beelden liegen niet?? Het witte huis heeft nog beelden de wereld in geslingerd vandaag die niet zouden kloppen. Dus niet te snel liegen he.

    stoeltjes gooien is dus niet gebeurt??
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 20:20
    Ik moet wel om jou lachen.

    Muntjes gooien en je eigen stadion in de fik zetten is ook niet gebeurd zeker? Of liegen die beelden ook?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:26
    Muntjes gooien heeft de levensstandaard van die zigeuners verhoogd. Ben ik het daar mee eens nee.

    Rookpotten in eigen stadion afsteken ben ik het ook niet mee eens.

    Maar ga ik dan wijzen naar dst smerige tuig dat een kroeg in Ierland kort en klein slaat waarbij de eigenaar het amper kan navertellen? Of ga ik dan die randdebiel erbij halen die een pop aan een touw op hangt? Of ga ik er spandoeken bij halen waar onze rook is rooier dan rooije marck opstaat bij halen??

    Nee dat doe ik niet.

    Wijzen wijzen wijzen, terwijl je eigen achterban geen haar beter is.

    Sneu volk ben je dan.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 20:28
    Je hebt zeker gier in je ogen want in eerste instantie wijs ik naar niemand, ik geef alleen een tegengeluid op basis van beelden..

    De enige die wijst ben jij, in een topic waar je geen reet mee te maken hebt.

    Ga dan ook niet de calimero spelen als iemand je van repliek dient.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:33
    Jij begint over een iemand slaan en eige. Stadion in fik steken wijzen dus...

    Zorg jij dat elke snavel voortaan weg blijft op een psv topic?
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 20:45
    Dit is een Ajax topic knul..

    En nu snel naar bed voor je mama thuis komt van de buurman en er achter komt dat je op internet zit zonder toestemming.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:51
    Ja op bommel topic, zie ik alleen maar haat reacties vanuit het sneue ajax kamp.

    Wil je ze daar dan even weg sturen?? Of is het daar niet nodig.

    #hypocriet volk.

    Edit: beetje jammer dat je er direct familie bij moet halen en op de man gaat spelen. Maar ja zo zijn de hypocriete snavels.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:18
    Opzouten nu van deze site PSV Eindhoven, hier hoor jij niet.
    Jij moet op jullie eigen janksite van PSV gaan zitten typen, gefrustreerde Calimero.
    Vind ik leuk
    Iggy +3837
    zaterdag 10 november 2018 om 01:30
    Kroeg in Ierland? Waar heb je het over joh? Als er hier iemand wijst ben jij het wel, Calimero pur sang.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:20
    Wijzen naar andere om het walgelijke gedrag van eigen supporters goed te praten, typisch Ajax.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 20:21
    Net als matjes die huilen over hun supportershome terwijl ze die van Ajax in de fik hebben gestoken... right..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:28
    Hier ga je ook weer wijzen.. Dit bedoel ik nu.

    Hypocriet....

    Wees een vent en zeg gewoon dst ajax elke straf als een volwasman zal accepteren.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 20:28
    Dat zijn ook wousen die een levenslang SV zouden moeten hebben (als dit al waar is dan), want in tegenstelling tot geweld verheerlijkende pantoffeldiertjes zoals jij heb ik er geen enkele moeite als DH supporters die zich misdragen worden opgepakt en keihard aangepakt.

    Je kunt mij discussies met die dorpsidioot van een Midden Noord er op na slaan, deze maniakale idioten verzieken nu al jaren het voetbal en wie het ook is, van welke club dan ook aanpakken en het verdedigen en goedpraten en maar constant naar andere wijzen zoals jij dat doet, maar ook je eigen verantwoording nemen, maar dat doen Ajacieden niet, die wijzen liever naar andere, typisch Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:53
    Dank je wel!
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:20
    Hier word jij blij van?
    Typeert de frustratie waar je mee rondloopt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:59
    Die Ajax fan werd zomaar geslagen terwijl hij gewoon op zijn plaats zat! Dat is excessief geweld van de politie
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:02
    Als die niet luisterd en uitdaagt zal het meevallen he.

    Stoeltjes gooien was om dat de me ze eerst los gemaakt had en een cirkel op de muur getekend had?
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:22
    Wat bedoel je nou Calimero met; was om dat de me ze eerst los gemaakt had...…….
    Kleuterschooltaal is beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:14
    Kan niet hard genoeg geslagen zijn
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 18:21
    Er zal wel een straf volgen; UEFA zal wel weer wat geld binnen willen harken.
    De kosten van de Champions League moeten ergens wegkomen dus....

    Als het echter een gedegen onderzoek is en er wordt gedegen gecommuniceerd wat er nu precies gebeurde, dan heb ik er geen moeite mee.
    Als blijkt dat er niet gecommuniceerd wordt en er op voorhand al een conclusie wordt getrokken dan krijg je UEFA-maffia gedachten.

    Hoop dat er goed gekeken heeft wie er fout zat; de Ajax-supporters of de politie en dat op basis daarvan een juiste beslissing wordt genomen.

    Als de supporters fout zitten is een boete op zijn plaats.
    Zit de politie fout dan hoop ik dat de UEFA dat ook communiceerd. (Zal wel niet)
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +886
    vrijdag 9 november 2018 om 18:27
    Genoeg Portugezen die ik heb zien zeggen dat dit vaker bij Benfica gebeurt. Als je als onschuldige opeens tikken krijgt, lijkt het mij ook dat je dr iets tegen gaat doen, maar meesten van jullie zijn waarschijnlijk van die zielige figuurtjes die zichzelf in elkaar zouden laten timmeren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:29
    Ongelooflijk politie begon als eerste 😒
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +886
    vrijdag 9 november 2018 om 18:58
    Verkeerde reactie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:33
    De ME spoort daar niet. Zonder aanleiding word er geslagen. Zo gek is het niet dat de supporters dan met zijn allen in opstand komen.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +886
    vrijdag 9 november 2018 om 19:08
    Die politie in die landen is compleet gestoord, mensen op een scooter die gewoon netjes rijden waar ze horen te rijden, gaan ze klemrijden en stil laten staan, dreigen met hun wapenstok en daarna zeggen dat ie snel weg moet? Je kan die politie van daar echt niet vergelijken met die van hier. Wanneer je het filmpje van die gozer ziet die een tik krijgt van zo'n gast, merk je ook wel dat het op dat moment opvallend rustig was en zo rustig krijg je t niet opeens als er daarvoor al gefuck was van die supporters.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 18:38
    Ja zijn ze niet gewend hé een agent waarnaar je moet luisteren of anders krijg je tikken? Moeten we in NL ook meer hebben
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:23
    Dat ben ik 100% met je eens.
    Onze politie mag niets en wordt daarom nog amper serieus genomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:41
    Zelf herinner ik me als eerste het staaf moment tegen Austria Wien, echter los van Ajax, bij elke club ter wereld gebeurd het helaas, zelf bij amateurwedstrijden, juniorwedstrijdjes en zelfs bij schooltoernooitjes.

    Het is in en in triest helaas en dit is ook o.a te wijten is aan de macht die de Politie en het o.m echt heeft in Nederland.

    Dezelfde avond kan een hooligan, m of v, weer vrij worden gelaten i.p.v. direct stadionverbod regelen & langdurige celstraffen.

    In Nederland mogen wonen is een voorrecht maar soms denk je wel eens..

    - hoe kan het zijn dat er hooligans blijven bestaan, waarom niet heel erg lang straffen?

    - hoe kan het dat er taakstraffen worden geven aan de "blokkade-friezen" (wordt het woord van het jaar 2019) en we in dezelfde week een moordenaar van een kind verlof geven.

    - hoe kan het zijn dat mijn clubke verliest in de beker van RKC....nee zonder gein, zie hierboven de echte zaken waar het om gaat en naar mijn mening echt te laag wordt gestraft gewoonweg door de regelgeving.

    Terug naar de topic, het gebeurt helaas overal en ik hoop maar dat het ooit nog veranderd, al is niet voor mij dan voor mijn zoontje die ik een leuk en veilig leven gun.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:42
    Die gasten van de CL, hebben liever allemaal van die kleine Noord Koreaantjes op de tribune zitten. Die gezamenlijk braaf klappen en synchroom bewegen, in keurig clubkostuum.
    De sponsors zullen dan tevreden zijn.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 18:44
    Opvallend hoeveel Ajaxtuig dit walgelijke gedrag probeert goed te te praten, en zich maar afvragen waarom ze nergens welkom zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:54
    En maar wijzen naar anderen om de aandacht van het probleem af te halen. Misselijk volk!!
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 19:34
    https://www.voetbalprimeur.nl/videos/851394/opvallende-beelden-nietsvermoedende-ajax-fan-krijgt-klap-met-wapenstok-in-uitvak.html
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 22:27
    Nog 2 wedstijdjes CL voor spek en bonen PSV Eindhoven, en dan zit het Europese avontuur er al weer op voor jullie.
    Twee maanden geleden hoopte ik echt dat zowel Ajax als PSV ver zouden komen, maar door dit soort gezuig van PSV trollen ben ik blij dat jullie met 1 punt afdruipen.
    Ik gun het je echt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:52
    Hahaha wat ben jij een smerige sneue snavel zeg.

    Stoeltjes gooien is normaal volgens jouw volk. Bah bah bah.


    En dan zeg je nog 2 maanden terug hoopte ik nog..... En dan ga je nu als een hypocriete snavel wijzen.. Kijk eerst naar je eigen volk voordat je weer gaat wijzen.. Knulletje knulletje knulletje toch.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +321
    vrijdag 9 november 2018 om 18:53
    De internethelden zijn weer in grote getale aanwezig hier
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    vrijdag 9 november 2018 om 19:03
    Achtste finale thuis zonder publiek....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:23
    Zou zo maar kunnen, want UEFA wil alleen maar de echte topploegen in knock out fase. Zonder gekheid, denk niet dat dat kan omdat voorval uit gebeurd is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:05
    Als je in een uitvak zit en je mag niet op de eerste rijen zitten hadden ze daar beter op in moeten spelen door middel van een afzetting maar niet met machtsvertoon gaan lopen zwaaien met een knuppel
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    vrijdag 9 november 2018 om 20:03
    Of door de stoelen te verwijderen.

    Het gegooi met de andere stoeltjes komt vast doordat lieve Amsterdammers probeerden verdere misverstanden te voorkomen en ook wat stoeltjes verwijderden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:21
    Zo te lezen, kreeg eerst een Ajaxsupporter die op zijn plaats zat (conform plaatsbewijs) en kreeg gewoon met de wapenstok. Goed dat er mensen waren die dit niet pikte. Ben tegen geweld, maar in dit geval hulde voor de Ajaxsupporters die opkomen voor medesupporter. En Zuid Europese ME kennende hebben die niet het Engels aan die supporter 'gevraagd' om even plaats te maken, maar wat onverstaanbaars in Portugees geschreeuwd en meteen er op geklapt.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 19:34
    https://www.voetbalprimeur.nl/videos/851394/opvallende-beelden-nietsvermoedende-ajax-fan-krijgt-klap-met-wapenstok-in-uitvak.html

    Dus het lag allemaal aan de Ajax supporters aldus half Eindhoven hier..
    Vind ik leuk
    JoeyC +2529
    vrijdag 9 november 2018 om 19:37
    Hopelijk blijft het bij een boete voor Ajax, maar het zou me niet verbazen als Ajax het toernooi uitgeknikkerd wordt. Is Feyenoord ook overkomen destijds na rellende supporters. Daarbij is dit niet het eerste gewelddadige incident met Ajax-supporters. Het zou zonde zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:44
    Eerst alles afbreken in het stadion en dan huilen als ze aangevallen worden op het terras
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1470
    vrijdag 9 november 2018 om 19:52
    Fans?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:26
    De uefa zou beter de politie moeten bestraffen vanwege slaan met de wapenstok.
    Vind ik leuk
    Muscles +825
    vrijdag 9 november 2018 om 21:56
    Goed onderzoeken en schuldigen straffen of er blijkt dat Benfica hooligans de zaak hebben getraineerd zoals later ook bij de bestorming van een hotel met Ajax supporters.......
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    zaterdag 10 november 2018 om 00:33
    Boeie
    Vind ik leuk
    fr1963 +3116
    zaterdag 10 november 2018 om 01:05
    Ajax direct uit de beker halen voor minimaal 3 seizoenen...zoals Feyenoord destijds in frankrijk bij Nantes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 01:31
    Zij deden niets

    Gekke
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws