Update: 'Ranieri vierde keus na afzeggingen van Wenger en twee anderen'

    Update: 'Ranieri vierde keus na afzeggingen van Wenger en twee anderen'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 21:35wo 14-11-2018 om 21:35

    Fulham stelde woensdag Claudio Ranieri aan als de opvolger van Slaviša Jokanović, maar eigenaar Shahid Khan had eigenlijk een andere voormalig Premier League-manager op het oog: Arsene Wenger.

    Dat meldt The Telegraph. Volgens het Britse medium wees Wenger een aanbod van de hekkensluiter van de Premier League af. In de verklaring waarin de Londense club de aanstelling van Ranieri wereldkundig maakte, bevestigde de club met meerdere kandidaten te hebben gesproken. Wenger zou er daar een van zijn geweest, maar hij zag een overstap niet zitten.

    Wenger zit zonder club nadat hij aan het eind van het seizoen 2017/18 afscheid nam van Arsenal, de club waar hij sinds 1996 werkzaam was. De Fransman zag de klus bij Fulham niet zitten. Hij wacht op 'de juiste kans in het buitenland'. Een eventuele vacature bij Bayern München zou Wenger volgens het Britse medium wél in willen vullen.

    Update 21.35: Niet alleen Arsène Wenger was in beeld bij Fulham. Ook Leonardo Jardim en Andre Villas-Boas (beiden clubloos) zijn benaderd voor de vacature die ontstond na het ontslag van Slavisa Jokanovic, zo meldt The Telegraph in een update. Het trio bedankte vriendelijk voor de eer. Fulham stelde vervolgens Claudio Ranieri aan als de nieuwe manager.

    Plaats een reactie

    Kevindo +1563
    woensdag 14 november 2018 om 16:47
    Dat was voor Wenger ook een uitdaging waar hij niet aan had moeten beginnen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    woensdag 14 november 2018 om 16:54
    Die heeft een mooie carriere in engeland gehad. Gaat daar niet ergens anders beginnen toch?
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    woensdag 14 november 2018 om 17:02
    Je kan alleen maar op je plaat gaan eigenlijk, zou zonde zijn voor iemand met zijn staat van dienst.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 16:50
    Dat was ook wel te pijnlijk geweest om dan bij een andere club in Londen aan de slag te gaan en tegen degradatie te knokken, sowieso iets wat Wenger niet bepaald op het lijf geschreven is, daarvoor moet je toch ook een harde pragmaticus kunnen zijn die het niet schuwt om de tegenstander vooral te willen frustreren en er lak aan hebben als de mensen qua schouwspel nauwelijks iets geboden wordt (er telt immers nog maar één ding en dat is overleven), iemand als Big Sam heeft daar geen enkele moeite mee en kan daar zelfs wel van genieten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 17:03]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    woensdag 14 november 2018 om 17:01
    Nog even geduld en hij kan bij Monaco aan de slag.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    woensdag 14 november 2018 om 17:07
    Arsene Wenger is en blijft met pensioen aan de Franse Riviera
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    woensdag 14 november 2018 om 17:44
    Nou...het weer is daar tegenwoordig ook niet meer wat het geweest is...
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    woensdag 14 november 2018 om 17:46
    Waar niet, vroeger was alles beter ook het weer!!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    woensdag 14 november 2018 om 19:27
    Wenger moet ook nergens meer aan beginnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:38
    Ga toch lekker genieten man .
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 14 november 2018 om 20:36
    Bayern zou mooi zijn want dat voetbal van Wenger verdient de wereld om opnieuw van te genieten. Jammer dat Oranje niet kans maakte op hem.
    Ik maak me sterk dat hij met 5 man achter zou spelen en 3 controleurs ervoor.. nee toch?

    Maar om in dit land creatieve spelers te vinden als Marokanen niet willen is ook onmogelijk. Onze zoontjes zijn goed in gamen, niet in voetbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:42
    Waarom gaat die ranieri niet gewoon aan de slag in italie..? Gewoon een club als Torino ofzo.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    woensdag 14 november 2018 om 22:19
    Nou ff ongelijk bewijzen van Wenger; Villas-Boas en Jardim door volgend seizoen kampioen te worden met Fulham.
    Lache....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws