Dembélé laat zwijnenstal achter en levert sleutels niet in: huisbaas eist 20.000

    Dembélé laat zwijnenstal achter en levert sleutels niet in: huisbaas eist 20.000

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 07:33vr 16-11-2018 om 07:33

    Barcelona-aanvaller Ousmane Dembélé heeft opnieuw het nieuws gehaald met zijn gedrag buiten het veld. De 21-jarige Fransman heeft zich de woede van zijn voormalige huisbaas op de hals gehaald en dreigt zelfs voor de rechter te worden gesleept.

    Dembélé speelde tijdens het seizoen 2016-2017 voor Borussia Dortmund, waarna hij voor 105 miljoen euro vertrok naar FC Barcelona. Destijds huurde hij woonruimte bij de 71-jarige Gerd Weissenberg, die echter de schrik van zijn leven kreeg toen de Fransman vertrok uit Duitsland. Dembélé heeft de sleutels van het appartement nog steeds niet teruggebracht, waardoor Weissenberg alle sloten moest veranderen.

    De vleugelaanvaller had zijn woning in een afschrikwekkende staat achtergelaten, vertelt Weissenberg aan BILD. Volgens de huisbaas vond hij overal in het appartement afval, verrot eten, plastic zakken, oude kleren en onbetaalde rekeningen terug. Weissenberg eist dan ook ruim twintigduizend euro aan schadevergoeding van zijn oud-huurder en dreigt zelfs met een rechtszaak. Dembélé heeft na zijn verhuizing naar Barcelona echter geen adreswijziging doorgegeven, waardoor de Duitse justitie geen officiële aanklacht in kan dienen.

    Dembélé heeft ook in Barcelona een reputatie als enfant terrible opgebouwd. De buitenspeler is al meerdere keren te laat gekomen voor wedstrijden en liet onlangs zonder afmelding verstek gaan bij een training, waarna hij niet telefonisch bereikbaar was voor de club.

    Plaats een reactie

    G.Kopf +2465
    vrijdag 16 november 2018 om 07:37
    Wat een sukkel.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26515
    vrijdag 16 november 2018 om 08:11
    Het is een verschrikkelijk mannetje,....maar is 20.000 euro niet meteen wat overdreven voor 2 nieuwe sloten en wat spullen aan kant ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:43
    Het is een opstapeling denk ik:
    - sloten
    -schoonmaakkosten
    - regel om het huis netjes achter te laten
    - regel om de sleutel in te leveren
    - je kan het huis even niet verhuren
    - te laat betalen van deze boetes(x aantal periodes, 1,5 jaar)

    Dan kom je al snel op een mooi bedrag uit denk ik.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26515
    vrijdag 16 november 2018 om 12:50
    Kom ik nog niet op 20.000. Hoogstens 5
    Vind ik leuk
    Mari +10159
    vrijdag 16 november 2018 om 14:15
    Weet je de huur dan?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    vrijdag 16 november 2018 om 08:49
    Dit vereist geen normale schoonmaak, hier moet een zogenaamde deep clean op losgelaten worden.

    En dit zijn 2 fotootjes, weet jij veel hoe groot dat hok is en hoe de keuken en badkamer(s) er uit zien.

    Edit:

    Van elders:

    "De aanvaller van FC Barcelona, morgenavond met Frankrijk tegenstander van Oranje in de Kuip, zou nog 20.000 euro aan rekeningen hebben openstaan in Dortmund. Het gaat om gas- en waterrekeningen en ook zou Dembélé een deel van de huur niet hebben betaald. Bild schrijft dat vandaag.

    Dembélé liet het huis volgens de huisbaas in zeer verwaarloosde toestand achter. Zo zou het parket zwaar beschadigd zijn, net als de rolluiken."
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    De Hout +1762
    vrijdag 16 november 2018 om 10:32
    Dommig ventje, deze Dembélé..
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    vrijdag 16 november 2018 om 10:35
    Als het zijn 1ste mispikker was zou ik het ook dommig vinden.
    De knul is gewoon een randdebiel.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1414
    vrijdag 16 november 2018 om 13:53
    Fransman=sukkel=pleonasme
    Vind ik leuk
    Weetjewel +453
    vrijdag 16 november 2018 om 07:38
    Dembele, Balotelli, Memphis........
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7717
    vrijdag 16 november 2018 om 07:41
    Doe ff normaal joh. Wat heeft Depay iemand geflikt dan?
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2718
    vrijdag 16 november 2018 om 07:47
    Dit is puur hopen op likes van mensen met nog minder verstand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:47
    Zijn toch alle 3 spelers die om welke reden dan ook wel een beetje het stempel van enfant terrible hebben gekregen
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    vrijdag 16 november 2018 om 08:02
    Nou Memphis hoort echt niet in dit rijtje met gekken thuis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:49
    Geen van 3 lijken echt op elkaar
    Zo vind ik dembele toch ook een heel ander type als balotelli
    Vind ik leuk
    Weetjewel +453
    vrijdag 16 november 2018 om 08:03
    Jij snapt het...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8353
    vrijdag 16 november 2018 om 09:12
    Jij niet, zo blijkt...
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    vrijdag 16 november 2018 om 08:51
    Depay is op bepaalde gebieden een vreemde snuiter maar van zijn huizen kan je niks zeggen.

    Google maar eens op "Depay penthouse" voor zijn optrekje in Rotterdam.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:41
    En heb 't gevoel dat Depay een stuk schoner is. Heb weleens in een foto 't interieur van z'n huis gezien en dat zag er netjes uit.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    vrijdag 16 november 2018 om 12:46
    Ja, ik heb ook wel eens wat plaatjes gezien maar was ook voor een of ander magazine.
    Was allemaal geposeerd en dan zorg je wel dat de onderbroeken met remsporen in de wasmand liggen

    Maar ik snap je punt. Depay is geen Dembele. Niet eens in de buurt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 13:15
    Haha klopt ja, was voor een magazine.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    vrijdag 16 november 2018 om 09:08
    Geer,Goor en jij... Walgelijke mannetjes dus
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    vrijdag 16 november 2018 om 07:40
    Gaat lekker zo nog effe en hij zit met kerst zonder club
    Vind ik leuk
    kerel +2157
    vrijdag 16 november 2018 om 07:50
    Barca kan hem niet ontslaan
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3327
    vrijdag 16 november 2018 om 07:43
    Iedereen heeft een oordeel , niemand kent m persoonlijk . Is een jonge jongen met miljoenen ,jullie weten niet hoe jullie dat af zou gaan .
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2718
    vrijdag 16 november 2018 om 07:47
    Redelijk goed
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26515
    vrijdag 16 november 2018 om 08:11
    Ja , mij ook hoor...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:48
    Miljoenen of geen miljoen. Ik probeer altijd een ieder met respect te behandelen. Zéker ouderen!!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3327
    vrijdag 16 november 2018 om 08:22
    Ik ook maar wie zegt dat hij respectloos was richting die ouwe man ?ok is geen stijl ,iemands huid ,zo achterlaten ,zou ik ook niet doen . Klein voordeel ,zulke gasten dragen nooit goedkope kleren ,er zal vast voor een paar duizend aan merkkleding in dat huis liggen 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:51
    Haha ja als de beste man geluk heeft wel! Ik kan er alleen slecht tegen als mensen met geld zo fucking arrogant en respectloos doen richting anderen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3327
    vrijdag 16 november 2018 om 10:13
    Thats true man!
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    vrijdag 16 november 2018 om 08:53
    Of je nou €5 of €50.000.000 op je rekening hebt staan heeft niets te maken met hoe je met een ander zijn spullen omgaat.

    Vind ik leuk
    Werner1913 +8353
    vrijdag 16 november 2018 om 09:14
    Inderdaad. Gewoon een arrogant kutventje met teveel geld. En dan denken dat je iedereen maar als stront kan behandelen. Komt nog wel een keer bij hem terug. En dan moord en brand schreeuwen waarschijnlijk... Of zeuren dat hij geen respect krijgt. Ook een 'bekend' fenomeen...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3327
    vrijdag 16 november 2018 om 10:15
    Dat heeft het ook niet nee
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    vrijdag 16 november 2018 om 15:32
    Ik vermouth dat ik dan wel een schoonmaakster zou laten langskomen.....
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1525
    vrijdag 16 november 2018 om 07:45
    Tis niet te hopen dat het echt zo is. Als het waar is, onfatsoenlijk en alle recht om die jongen te vervolgen... maar hoe ga je bewijzen dat die foto's genomen zijn toen Dembele dat net achterliet en of dat echt in het appartement is waar Dembele woonde?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:44
    Het gaat om zijn huisbaas..... Redelijk geloofwaardig lijkt me.
    Vind ik leuk
    Spunk +42
    vrijdag 16 november 2018 om 07:53
    Wel een zooitje ja, als dat de ergste plaatjes zijn vindt ik het nog geen 20000 waard. Wel verwacht ik dat Ousmane erg onvolwassen is en weinig vanuit huis aan manieren heeft meegekregen. Mist discipline zelfs voor basis zaken in persoonlijk leven, vandaar dat hij altijd te laat is. Neem lekker een PA en schoonmaakster dat kan hij toch wel betalen, mij hij ziet zelf niet in waarom hij die nodig heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:01
    Ken je hem persoonlijk of ga je voor de likes!We moeten jouw maar eens een tijdje naar een eiland sturen naar keuze dan word je cool turky nuchter😆
    Vind ik leuk
    Spunk +42
    vrijdag 16 november 2018 om 08:05
    Malediven lijkt me wel wat, start een inzamelingsactie op kickstarter oid. 😄
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:13
    Onbewoond eiland.jij Oost indisch blind😆

    Iiiiikkkkk laaangzaaaaaam praaaaateeeeen voooooor jeeeee......

    Jiiiiiijjjjjj beeeeeeegriiiiiijp miiiiij nuuuuuu?
    Vind ik leuk
    markie +1230
    vrijdag 16 november 2018 om 08:02
    Dat krijg je als kinderen op zichzelf gaan wonen. Sommige zijn gewend dat mama alles opruimt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33940
    vrijdag 16 november 2018 om 08:03
    Vies & dom ventje.

    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    vrijdag 16 november 2018 om 17:39
    Dat zijn Geer en Goor... Waarom zijn mensen hier zo gevoelig voor story en privé berichten op VP. Beoordeel dan liever op voetbal kwaliteiten ipv deze ongefundeerde onzin...of gaat het niet meer om voetbal op VP?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 08:29
    Waarom moet voetbalprimeur dit naar buiten brengen? Is dit voetbal nieuws? NEE. Laat die jongen is een beetje met rust van plaats alles naar buiten te gallen.
    Vind ik leuk
    Romarioo +236
    vrijdag 16 november 2018 om 08:31
    Zou dit kloppen?
    Een jongen met zo'n bankrekening kan toch wel schoonmakers betalen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    Romarioo +236
    vrijdag 16 november 2018 om 08:34
    Zou dit kloppen?
    Een jongen met zo'n bankrekening kan toch wel schoonmakers betalen?
    Ziet er wel iets schoner uit dan bij de flodders
    Vind ik leuk
    berwi +472
    vrijdag 16 november 2018 om 08:53
    verkopen die man
    Vind ik leuk
    Mind +3
    vrijdag 16 november 2018 om 08:55
    Hopelijk loot Barcelona in de volgende ronde Schalke of Dortmund......dan zal hij toch wel gearresteerd worden en vastgehouden tot hij een mooi bedrag aan de heer Weissenberg heeft overgemaakt.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2415
    vrijdag 16 november 2018 om 09:12
    Waarom zou je werken als je geld hebt? Het zit toch een beetje in het karakter van dit soort jongens. Dat is "normaal in zijn cultuur", zonder dat ik daar iemand mee wil beledigen. Het is in Afrika heel normaal dat je niet op jacht gaat naar vlees als je nog genoeg hebt om te eten.
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    vrijdag 16 november 2018 om 09:18
    De volgende die ontspoort
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:27
    Acteert nog steeds op het sloppenvineau waar hij vandaan komt. Hij zal er ook wel weer eidigen. Respectloze debiel.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5676
    vrijdag 16 november 2018 om 10:29
    Deze man heeft duidelijk wat meer begeleiding nodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:15
    Nu moet je echt kappen om steeds hem in 't nieuws te betrekken over die kleine klote dingen. Als ie morgen een kauwgom uit 't raam gooit "is het dan weer zo ver"? Frikadellen.
    Vind ik leuk
    haarlemx +437
    vrijdag 16 november 2018 om 13:00
    Ik wist niet dat Miss Piggy getrouwd was met Ousmane...
    Vind ik leuk
    Mari +10159
    vrijdag 16 november 2018 om 14:14
    En dan heeft men commentaar op Depay
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 14:15
    Als of het hem wat boeit, zou er ook schijt aan hebben als je elke week 2ton plus krijgt om tegen een bal te trappen
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +464
    vrijdag 16 november 2018 om 14:53
    Alleen maar omdat hij veel geld heeft 20.000 eisen, je huurt een schoonmaker in die ruimte het wel op, één dag werk 200 euro ofzo?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws