De Ligt 'loopt Mbappé eruit': Dat betekent weer tien miljoen extra voor Ajax

De Ligt 'loopt Mbappé eruit': "Dat betekent weer tien miljoen extra voor Ajax"

Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 10:44za 17-11-2018 om 10:44

Matthijs de Ligt is na vrijdagavond weer tien miljoen euro extra waard, zegt Valentijn Driessen van De Telegraaf. De Ajacied won een sprintduel van Kylian Mbappé, die bekend staat als een van de snelste spelers ter wereld. 

"Het mooiste moment van de wedstrijd was in de eerste helft dat Mbappé een sprintduel met De Ligt aan wilde gaan. Hij werd er gewoon uitgelopen door De Ligt", zegt Driessen voor de camera van De Telegraaf. "Dat betekent weer tien miljoen extra voor Ajax. Als je Mbappé eruit loopt..Dat was de niet te stoppen man op het WK. Hij liep alles en iedereen zoek, maar De Ligt liet zich niet in de luren leggen."

De Ligt stond tegen Frankrijk (2-0) verdedigend zijn mannetje en maakte Mbappé, Antoine Griezmann en Olivier Giroud onschadelijk, samen met zijn verdedigende maatjes. "Ook tegen Giroud in de lucht. Opbouwend was het goed en hij had nauwelijks balverlies. Een geboren leider. Virgil van Dijk is de aanvoerder, heeft ook de leeftijd en speelt bij Liverpool. De Ligt en Van Dijk samen is een waanzinnig duo. Ze laten het ook zien. Eerst tegen Duitsland, maar helemaal tegen Frankrijk tegen die wereldspitsen."

"Ze zaten allemaal in de zak van die hele verdediging", vervolgt Driessen. "Dumfries speelde geweldig. Daley Blind was zeker aanvallend bijzonder sterk in de tweede helft."

Plaats een reactie

El Cazador +8630
zaterdag 17 november 2018 om 10:46
Optimisme viert weer hoogtij in ons Calvinistisch landje.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:57
Niet normaal! En dat met alles, of het nou Verstappen is of vrouwenvoetbal.
Wat een raar cultuurdingetje.
Vind ik leuk
Hyena +30290
zaterdag 17 november 2018 om 11:02
Verstappen doet het toch ook fantastisch? En de dames zijn net Europees kampioen geworden.

Mag je daar dan niet optimistisch over zijn?
Vind ik leuk
Nvd88 +6184
zaterdag 17 november 2018 om 11:30
Als je met fantastisch bedoeld elke maand een auto in de prak rijden.. Misschien moet ik dan maar niet zo gemeen tegen mijn vrouw doen, blijkbaar heeft ze de potentie om coureur te worden.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
zaterdag 17 november 2018 om 11:56
Wie rijdt er elke maand een auto in de prak dan?
Vind ik leuk
Youri99 +10133
zaterdag 17 november 2018 om 12:08
hij meent dat niet maar wou een "grap" maken
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 12:40
Ajacieden met humor die moeten nog geboren worden..
Vind ik leuk
Groen +2372
zaterdag 17 november 2018 om 12:49
Vind ik ook hoor. PSVers die denken dat ze humor hebben kun je daarentegen beter aborteren...
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 12:53
Psvers met humor zijn zelden, dus moet je adoreren.

Je had het bijna goed getypt.
Vind ik leuk
Jajem +501
zaterdag 17 november 2018 om 12:57
Dat ben jij niet. Next...
Vind ik leuk
firewire2 +648
zaterdag 17 november 2018 om 20:37
moet u niet bij "boer zoek vrouw" zijn?
Vind ik leuk
markie +2366
zaterdag 17 november 2018 om 13:00
Psv supporters met verstand van voetbal ook
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 13:01]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 18:44
Haaha ook zelf verzonnen?? Of gewoon meelopende snavel??
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5930
zaterdag 17 november 2018 om 13:11
Gelukkig nemen andere die taak voor jou over ;0)
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 17:43
Hahahahahahahahahahahahaha, raap me op asjeblieft. Ik lig altijd in een deuk van alle domme reacties van PSV aanhangers. Echt hoor, het is een keer gebeurd dat ik het zo benauwd kreeg van het lachen, 112 was al gebeld, ik moest aan het zuurstof.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 18:45
Jammer dat ze op tijd waren..
Vind ik leuk
Hans Goor +62
zondag 18 november 2018 om 08:33
Door dat huilebalken gedrag van de lampjes die regelmatig overstemd wordt door arrogante hoogmoedswaanzin valt dat niet op he
Vind ik leuk
Champ +233
zaterdag 17 november 2018 om 13:09
Gezellig weer zo.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:22
Nou het mag wel een grap zijn, maar wat is er dan grappig aan? Dit is humor wat geen humor is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 14:22]
Vind ik leuk
Ari as +437
zaterdag 17 november 2018 om 22:15
Ja maar die de Ligt kon Verstappen dan weer niet bijhouden.
Vind ik leuk
firewire2 +648
zaterdag 17 november 2018 om 11:03
in welke cultuur dan ook (al vraag ik me af of het daarmee te maken heeft?) is men blij en optimistisch als het goed gaat.... als het minder gaat moet je opletten wat er gebeurd, totale waanzin! geef mij het eerste maar dan.
Vind ik leuk
Freddy M. +1205
zaterdag 17 november 2018 om 11:06
Mee eens!! Van dichterbij zie je dit in elk land. Gaat het goed dan is het hosanna en anders is het ruk. Heeft idd niets met cultuur te maken maar is mens eigen. Mooi toch!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:48]
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
zaterdag 17 november 2018 om 12:14
Behalve voor mensen als Cruyff, Van Hanegem, Swart en Israel dan...
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
zaterdag 17 november 2018 om 20:07
nope, wij hebben allemaal niet echt op het voetbalveld gestaan dus weten we er minder van, dan is het lastiger om kritisch te kunnen zien hoe we er echt voorstaan...

de media praten mee met wat we willen horen dus zelfs al hebben ze er verstand van doen ze alsnog alsof het goed gaat want dat verkoopt beter...

de door jou genoemde namen zijn mensen die er geen belang bij hebben onwaarheden te verkondigen en er verstand van hebben dus dat maakt dat zij wel kritisch kunnen kijken...

niet dat zij geheel objectief zijn overigens, hebben allemaal hun eigen tijd als voorbeeld en zullen dus ook positiever zijn over hun eigen tijd en het Oranje van toen beter vinden waardoor ze vaak weer te kritisch zijn...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6214
zaterdag 17 november 2018 om 11:20
DubbelemaatNL???
Wat bedoel je nou precies?

-Heb je liever dat het slecht gaat?!
-Ben je jaloers
-Woon je in het buitenland
-Na alle jaren weinig tot geen prestaties in de sporten waar je op doelt is iedereen blij behalve een klein groepje waar jij bijhoort. Kan je dat uitleggen dan snap ik het misschien?!

Bedankt ben echt benieuwd naar de negatieve inspiratie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 12:21
Blij zijn mag. Maar die verdomde polonaise?! We worden wereldkampioen 2022? Doe norrmaal en haal je rare conclusies terug als je eerlijk bent.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6214
zaterdag 17 november 2018 om 12:36
DubbelmaatNL bedankt voor je reactie en idd voor een polonaise is het te vroeg maar kom op dit is toch heerlijk! Eindelijk weer genieten van ons Oranje!
Vind ik leuk
Jan Guevara +9861
zaterdag 17 november 2018 om 13:55
Nu nog de zwarte pieten terug en ons landje is waar precies wat het was! :)
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 15:45
Zwarte Piet is nooit weg geweest en blijft ie nog euwen lang in ons Nederland 👍👍👍👍👍
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 15:48]
Vind ik leuk
Gizmo +3779
zaterdag 17 november 2018 om 23:04
Klopt

Het lijkt net of ik er elk jaar meer zie lopen !
Vind ik leuk
Rm89 +14
zaterdag 17 november 2018 om 16:31
Vergeet niet slaven drijven terwijl het al officeel afgeschaft is en geen excuses aanbieden. Dan zijn we precies waar we waren :)
Vind ik leuk
Jan Guevara +9861
zaterdag 17 november 2018 om 18:13
Hahaha, ik zeg wel eens voor de grap dat het allemaal veel beter was toen we nog kolonies hadden. Daarna is de wereld steeds rotter geworden :)

maar dat is wel een eenzijdige gedachte haha
Vind ik leuk
Mr. O +1501
zaterdag 17 november 2018 om 18:23
We worden wereldkampioen in 2022, echt wel!!!!!
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 21:11
Sta je daat met je polonaise en grote smoel?!

We pakken die Duitsers wel hahaha
Vind ik leuk
Youri99 +10133
zaterdag 17 november 2018 om 12:07
Mond dicht en genieten
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:25
En jullie zijn van die figuren als het slecht gaat is het vreselijk en als het goed gaat is het nog niet goed!
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2264
zaterdag 17 november 2018 om 11:06
Ja, leuk om de Ligt en de Jong weer veren in de kont te steken, maar ze waren goed, maar staken er deze wedstrijd niet bovenuit.
Koeman verdient lof voor de kracht van het collectief. Depay en Dumfries waren daarbij ditmaal de pareltjes.

Maar als je tegen Duitsland wordt afgedroogd dan is het weer niks. Maar dat is ook het leuke van voetbal.

Wat ik mooi vind is dat het weer leuk is om naar Oranje te kijken.
Vind ik leuk
Freddy M. +1205
zaterdag 17 november 2018 om 11:09
En dat laatste daar gaat het om!! Dat we straks met een EK of WK weer in het oranje zijn uitgedost en met zn allen achter onze jongens staan. En hopelijk kunnen we ooit nog eens een keer de beker omhoog houden net als in 88 want dat was fantastisch en één groot feest!! Niets is onmogelijk want het blijft voetbal!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 11:09]
Vind ik leuk
Gearry +1356
zaterdag 17 november 2018 om 11:54
Ook toen hadden we een matige periode achter de rug, dus EK binnenkort is een zekerheidje!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zaterdag 17 november 2018 om 11:34
Achterin niets weggegeven. De hele achterhoede was top.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 11:34]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:14
Nee dat negatieve gelul van de meesten hier altijd, daar wordt een mens vrolijk van. Positiviteit is nog nooit iemand slechter van geworden volgens mij.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
zaterdag 17 november 2018 om 11:28
En terecht, we spelen Duitsland en Frankrijk weg. Hebben de beste lichting sinds jaren. Eindelijk doen we weer mee.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
zaterdag 17 november 2018 om 11:58
Is toch prima?
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
zaterdag 17 november 2018 om 12:08
Mooi toch:-)
Vind ik leuk
Martinus69 +5348
zaterdag 17 november 2018 om 12:08
Dit was een kwestie van afhouden. Hoe blind en subjectief kan je zijn. De ligt is juist traag de eerste meters, mbappe rent hem 100 Vd 100 keer eruit in een sprint. Maar goed; de HYPEMACHINE draait ouderwets maximaal
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 12:09]
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
zaterdag 17 november 2018 om 12:13
De Ligt weet nu ook om tactische scheten te laten die zo stinken dat zijn tegenstanders uit de buurt van het doel proberen te blijven. Hoppa, weer 10 miljoen bij zijn transferprijs...
Vind ik leuk
reggie +2021
zaterdag 17 november 2018 om 12:30
El Cazador , en nu nog de anti zwarte pieten bende het land uit!!!!!
Vind ik leuk
El Cazador +8630
zaterdag 17 november 2018 om 12:31
Waar wil je ze hebben?? Welk land!!
Vind ik leuk
reggie +2021
zaterdag 17 november 2018 om 19:24
Op een onbewoond eiland haha
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 15:20
Idd bij de telegraaf weten ze het altijd zo zeker
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 17:40
Ja maar dat hebben we wel aan Frenkie de Jong te danken, die is niet meer weg te denken bij Oranje. Zonder Frenkie is het meteen een stuk minder, let op mijn woorden.
Vind ik leuk
piet potlood +2256
zaterdag 17 november 2018 om 18:10
Alle ajaxieden weer een harde plassert want weer 10 mln extra voor de Ligt. Wat loopt Valentijntje toch weer te zwammen zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:46
Sterker nog Mbappe is een van de snelste mensen op aarde... Wss is alleen Bolt sneller, maar ik heb een keer gehoord dat hij een hogere topsnelheid haalde dan Bolt.

Buiten dat won hij natuurlijk het duel van Mbappe. Hij schermde knap de bal af, maar won het natuurlijk niet op snelheid.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 10:47]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:49
Ik kan je vertellen dat ik de snelste man op aarde ben wanneer mijn vriendin zeer boos is 🙏
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:53
44 km/h?? 😂
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 10:54]
Vind ik leuk
chicken +14010
zaterdag 17 november 2018 om 11:02
En nog een paar extra voor de zekerheid..
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:10
Op zijn minst 😂
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:11
Haha!
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:59
Zo'n vriendin heb ik ook gehad, was ik snel klaar mee...
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:09
Ik kan er goed meeleven. wij zijn al heel Lang samen dus we zijn wat van elkaar gewent. Ze is een toppertje en puur.
Alleen wanneer een dame met Pools en Russisch bloed boos word, dan is ze ook echt boos. 😂
Vind ik leuk
Freddy M. +1205
zaterdag 17 november 2018 om 11:11
Ach temperament heet dat en dat heeft ook wel wat! Volgens mij geldt voor elke vrouw dat als je haar echt boos/kwaad maakt dan rennen voor je leven!! 😝
Vind ik leuk
Il Gordo +16995
zaterdag 17 november 2018 om 11:03
En ook als je minnares boos is?
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:15
Dan ben je een vent zonder ballen! Een beetje vent belazerd zijn vrouw niet!
Vind ik leuk
Gizmo +3779
zaterdag 17 november 2018 om 23:12
Dan blijf je gewoon een weekje uit de buurt
Vind ik leuk
Zymotic +288
zaterdag 17 november 2018 om 10:50
Juist, niet minder knap om, maar dit heeft niks met de snelheid van de Ligt te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:52
Idd neemt niet weg dat De Ligt zeker wel snelheid heeft, maar hier schermt hij gewoon knap de bal af.
Vind ik leuk
Il Gordo +16995
zaterdag 17 november 2018 om 11:04
Timing is alles ;-)
Vind ik leuk
Galacticos +1899
zaterdag 17 november 2018 om 11:00
Precies. De Ligt is snel voor een CV maar hier loopt hij gewoon slim in de baan van Mbappe en houd zn lichaam goed tussen de bal en Mbappe en draait weg. Super verdedigende actie maar niks met de snelheid van mbappe te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:15
Ja idd.
Vind ik leuk
Vakkie D +4474
zaterdag 17 november 2018 om 11:26
Mooi gezegd. De ligt is een groot talent dat zich optrekt aan van dijk. Als hij dat in het buitenland ook doet kan hij behoorlijk ver komen.
Vind ik leuk
Galacticos +1899
zaterdag 17 november 2018 om 11:42
Ja absoluut hij heeft alles om de beste verdediger van de wereld te worden. Lichaam, Snelheid en goede balbehandeling en pas 19 jaar. Maar om echt een topper te worden moet hij gewoon grote wedstrijden spelen om zich te blijven ontwikkelen en wekelijks tegen de beste spitsen ter wereld spelen.
Vind ik leuk
chicken +14010
zaterdag 17 november 2018 om 11:46
En dan kan het een grote worden. Maar van dijk voelt zich ook prettig naast de ligt en begint een steeds betere aanvoerder te worden.
Vind ik leuk
Galacticos +1899
zaterdag 17 november 2018 om 13:03
Van Dijk is wel een stap verder inderdaad. Maar dat komt gewoon door zijn ervaring in de PL. En bij Liverpool op het allerhoogste niveau spelen. Maar in potentie is De Ligt een completere speler. Maar is ook logisch als ze allebei naast zoveel kwaliteit staan. Dat geeft gewoon vertrouwen en zekerheid. Een speler als Frenkie dr voor die altijd aanspeelbaar is. Het klopt gewoon op dit moment. Laat die jongens zich maar door ontwikkelen. En op het niveau komen is makkelijker dan er blijven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 13:04]
Vind ik leuk
Galacticos +1899
zaterdag 17 november 2018 om 13:07
Van Dijk is wel een stap verder inderdaad. Maar dat komt gewoon door zijn ervaring in de PL. En bij Liverpool op het allerhoogste niveau spelen. Maar in potentie is De Ligt een completere speler. Maar is ook logisch als ze allebei naast zoveel kwaliteit staan. Dat geeft gewoon vertrouwen en zekerheid. Een speler als Frenkie dr voor die altijd aanspeelbaar is. Het klopt gewoon op dit moment. Maar de jongens zich maar door ontwikkelen. En op het niveau komen is makkelijker dan er blijven.
Vind ik leuk
Vakkie D +4474
zaterdag 17 november 2018 om 15:26
Ja, daarom zeg ik ook steeds in potentie. Heb gisteren genoten van de aanvallende intenties van dumfries maar blijf erbij dat je de vrij niet op de bank kan zetten. Zie liever 3 cv, dan kan de rest zich bezighouden met opbouwen en aanvallen. Je ziet wat het doet als gini 20 meter verder naar voren kan spelen.
Vind ik leuk
Nuance +10427
zaterdag 17 november 2018 om 11:51
Deze reactie zocht ik. De Ligt is helemaal niet sneller, wel slimmer.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +570
zaterdag 17 november 2018 om 13:59
Hehe eindelijk iemand die het snapt. Slap geneuzel van Driessen. De Ligt won het sprintduel helemaal niet, hij sneed m goed de pas af.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:47
Kwestie van geniaal timen, dan hoef je niet sneller te wezen.
Vind ik leuk
The Iceman +14678
zaterdag 17 november 2018 om 10:48
Valentijn mag dit jaar mee in de zak naar Spanje. Wat een oelewapper.
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
zaterdag 17 november 2018 om 10:51
Hoeveel zitten we nu, 370 miljoen als ik het goed heb. Matthijs de Ligt schijnt vanochtend ook een mooie bolus te hebben gepoept, vijf miljoen erbij, dus eigenlijk 375 miljoen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
Il Gordo +16995
zaterdag 17 november 2018 om 11:05
Zo'n mooie lange of zo'n dampende hoop?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17880
zaterdag 17 november 2018 om 11:32
Een dampende hoop doet meer dan 5 miljoen dus een mooie lange.
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
zaterdag 17 november 2018 om 12:28
Zo’n lekkere stevige bolus, één geheel. Zeker zes couric.
Vind ik leuk
Il Gordo +16995
zaterdag 17 november 2018 om 12:31
Genieten. Zeker na 2 espresso's.
Vind ik leuk
Muscles +1422
zaterdag 17 november 2018 om 10:51
Deze keer eens, het worden beslissende maanden voor Ajax, zowel sportief als financieel. Het definitieve gat wordt geslagen met NL concurrenten. Marc is geweldig want de gegarandeerde verkopen voor astronomische hoogten worden nu al deels in zijn brein omgezet in nieuwe hoogwaardige spelers. Forza AFCA
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:53
De Ligt had al `n voorsprong en bleef goed naar de bal kijken,
het was `n goede verdedigende actie.
Maar op pure snelheid wordt tie er wel uitgelopen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 10:54
Ik heb alle opmerkingen over zijn transfersom bij elkaar opgeteld. En we zitten nu op 658 miljoen. Wie is de volgende die de waarde omhoog gooit?
Vind ik leuk
MN223 +1389
zaterdag 17 november 2018 om 11:15
Straks draait De Ligt een mooie drol en dan is hij weer 8 miljoen meer waard.
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
zaterdag 17 november 2018 om 11:18
Als het dan een flapdrol is heeft PSV er ook weer een mooie speler bij. Dat is een elftal vol flapdrollen
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 19:15
Die flapdrollen staan helaas wel boven jullie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:22
Gelukkig ben jij niet mijn boekhouder.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 19:14
Ligt eraan of ik het positief of negatief optel ;p
Vind ik leuk
Sytz +4041
zaterdag 17 november 2018 om 10:54
Met alle respect, De Ligt is een geweldig talent en laat ontzettende knappe dingen zien, maar hier speelt Mbappe de bal gewoon te ver voor zich uit. De Ligt heeft een voorsprong en timed zn ingreep goed. Het zou vreemd zijn als hij hem niet zou hebben.
Vind ik leuk
hantayo +1220
zaterdag 17 november 2018 om 11:05
Gelukkig nog iemand die het zag.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1732
zaterdag 17 november 2018 om 11:23
Precies, De Ligt heeft wel wat snelheid, maar is niet zo snel als die kale op de brommer haha.
Uitstekend getimed en verdedigd
wie niet snel is moet slim zijn😁
Vind ik leuk
Spekholz +546
zaterdag 17 november 2018 om 10:56
Was Nederland nou zo goed of Frankrijk zo matig? Heb de wedstrijd niet kunnen zien..
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:00
Dan heb je wat gemist!!!

Uitzending gemist ff kijken en doe je net of je de uitslag nog niet weet!
Vind ik leuk
SvL +394
zaterdag 17 november 2018 om 10:59
Hij zet zijn lichaam er goed voor ja. Uitstekend verdedigt. Evengoed is de Ligt snel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:02
Haha 10 miljoen meer. Deze man maakt zich eigen elke dag steeds meer belachelijker! Ik krijg gewoon medelijden met hem en zijn Ajax hart
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
zaterdag 17 november 2018 om 11:16
Doet pijn he, dat 1 speler van Ajax het dubbele waard is dan de hele club Feyenoord
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:25
Haha,pijn? Ja zijn onzin idd.
Vind ik leuk
Topdrie +3489
zaterdag 17 november 2018 om 11:03
De Ligt won het sprintduel niet maar timede tot in de perfectie z'n verdedigende actie. Valentijn moet nog veel leren
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:04
Mbappé werd ook geblokkeerd, dus is het niet bijzonder
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 11:26
Bekijk de beelden nog maar ff terug dan zou ik zeggen niks geblokkeerd of vuil spel. Ff stak die zijn hand opzij wat totaal geen hinder opleverde voor Mbappe. De Ligt vertrok een fractie eerder gooide de deur op slot en draaide rustig weg met de bal. Prima verdedigende actie.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1732
zaterdag 17 november 2018 om 11:18
Wat een bazen team heeft nederland
Vind ik leuk
-40 +1065
zaterdag 17 november 2018 om 11:28
Het is maar goed dat Nederland een club als Ajax heeft.
Vind ik leuk
deltiaan +1379
zaterdag 17 november 2018 om 11:40
we moeten nu ook niet gaan overdrijven geen enkele speler is miljoenen waard.
Vind ik leuk
michelhx +4435
zaterdag 17 november 2018 om 11:42
Hij houdt z'n lichaam er goed tussen. Dat is iets anders dan sneller zijn.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +177
zaterdag 17 november 2018 om 11:58
Valt mee met die sprint. Mbappé maakt een boog en legt meer meters af dan de Ligt die meer in een rechte lijn sprint
Vind ik leuk
52N6E +1118
zaterdag 17 november 2018 om 12:00
Pfff met 5 meter voorsprong van de Ligt... ga eens over voetbal schrijven bij Ajax ipv altijd dat eeuwige speculeren over marktwaardes
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
zaterdag 17 november 2018 om 12:05
Blindje is 2 eur waard na gisterenavond.
Vind ik leuk
markie +2366
zaterdag 17 november 2018 om 13:04
Netjes, dus al bijna 17 miljoen
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 12:06
Fijn dat die hem eruit loopt zijn talent staat buiten kijf. Maar zie het toch liever gebeuren in de finale van 2020... en we iets tastbaars hebben. Nogmaals de ligt een wereld talent, maar buiten duitsland uitschakelen (wat lekker is voor het eer gevoel) hebben we nog niets we zijn aan het op klimmen. Maar hopelijk bereiken we er ook wat mee..
Vind ik leuk
nulzeven2 +585
zaterdag 17 november 2018 om 12:43
Dan is Dumfries 40 miljoen gestegen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:02
Dat is ie zeker. Die speelde gisteren alsof hij al 100 interlands achter z'n naam heeft staan
Vind ik leuk
Smash +4008
zaterdag 17 november 2018 om 12:45
Kan iemand die Valentijn Driessen uit zijn lijden verlossen?
Wat een raskneus is dat zeg!
Vind ik leuk
Kuip +9687
zaterdag 17 november 2018 om 12:48
Mbappe werd er helemaal niet uitgelopen. De Ligt vertrok gewoon op tijd, had een voorsprong en bleef goed voor z’n man. Zo hoort het ook.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 13:00
Volgens mij liep hij er mbappe niet uit. Hij ging in de lijn van mbappe lopen zodat hij er niet langs kwam
Vind ik leuk
klick +1178
zaterdag 17 november 2018 om 13:29
zeker 600 miljoen gaat hij nu weg pffffff
Vind ik leuk
negarov +0
zaterdag 17 november 2018 om 13:44
De Ligt hadden wel 2 meter voorsprong.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:01
Hij liep mbappe er niet uit, hij zorgde er juist voor dat mbappe niet op snelheid kon komen. Die werd als een kleuter door een volwassene van de bal afgeschermd.
Vind ik leuk
Blindsy +17256
zaterdag 17 november 2018 om 14:13
Da's dus 700,000 euro waardetoename per stap. Driessen draait weer door.
Vind ik leuk
Tebannet +195
zaterdag 17 november 2018 om 14:14
Hoppa €€€€€€
Vind ik leuk
berwi +497
zaterdag 17 november 2018 om 14:23
Valentijn is gek
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:27
Voor alle verrekte zuurpruimen hier, ga lekker met elkaar een negatieve app beginnen en daar jullie gefrustreerde moeilijke leven bespreken of ga er iets aan doen, zal jullie leven een stuk aangenamer maken.
Vind ik leuk
The Eagle +119
zaterdag 17 november 2018 om 14:55
Kijk nog maar eens goed naar de beelden. Matthijs timed en kijkt goed en gokt dan mbappe gaat sprinten als mbappe de anderebank kant van.de ligt was gaan lopen. Was matthijs geklopd geweest
Vind ik leuk
Eddepet +99
zaterdag 17 november 2018 om 15:22
De Ligt kan t beste ook bij Liverpool gaan ballen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 15:22]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 16:05
Vond die Mbappe niet leuk. Lekkere verdediging met van Dijk, De Ligt en Dumfries. Wat een beesten.
Vind ik leuk
HaagieHaag +1083
zaterdag 17 november 2018 om 16:24
Tuurlijk joh, hij is nu een triljard waard.... Man wat een triestelingen bij de teleraaf zeg.
Vind ik leuk
Gerro +8450
zaterdag 17 november 2018 om 17:00
Daley Blind door velen verguisd hier speelde weer een prima partij.
Vind ik leuk
BT410 +295
zaterdag 17 november 2018 om 18:55
Dit is natuurlijk weer heel overdreven.
Vind ik leuk
DeNeutrale +181
zaterdag 17 november 2018 om 19:13
Get was helemaal geen sprintduel. De DAF Truck (de Ligt) blokkeerde de weg voor de Ferrari (Mbappe), en dat was prima gedaan.
Vind ik leuk
b-wared +47
zaterdag 17 november 2018 om 22:48
Ik kon zweren dat dit artikel over de kwaliteiten van de Ligt ging, maar ik las het verkeerd. Er stond PSV - Ajax discussie mogelijk op basis van sprintje Mbappé met optie tot kritiek op Nederlands optimisme op basis van goede sportresultaten
Vind ik leuk
broedkip +1920
zaterdag 17 november 2018 om 23:28
Leo Driessen met zo'n bril kan je niet goed zien. Blind was aanvallend erg sterk 15x de kans gehad om een voorzet te geven 1x tegen de verdediger 1x voorzet waar niets uit voort kwam en 13 x teruggespeeld hoezo aanvallend sterk?
Vind ik leuk
ritje +535
zondag 18 november 2018 om 08:13
hallo Na het winnen van het sprintduel van Mathijs, tegen M, Bappe! hebben we M.Bappe niet meer gezien! Maar euforie viert hoogtij! Pas op maandag tegen de Duitsers! en die zijn geladen tot op het bot! Want gedegradeerd worden door het kleine holland doet ontzettend pijn! Nu kunnen de jongens laten zien! wat ze echt waard zijn! mvg ritje
Vind ik leuk
FudoAmida +56
maandag 19 november 2018 om 09:34
Wat een onzin. De Ligt had een voorsprong en zag het op tijd aankomen waardoor die geweldig anticipeerde en net op tijd het lichaam tussen Mbappe (die dik op de Ligt inliep) en de bal kon zetten. Geweldig verdedigende actie, maar om nou te zeggen dat die Mbappe "eruit liep".
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6214
dinsdag 20 november 2018 om 09:40
Zo, zijn we nu allemaal weer realistisch! Iedereen minimaal 10% minder waard na gisteren, geluk hoort bij het voetbal en dat hadden we gisteren! (Respect voor van Dijk dat hij de scheids even een hart onder de riem stak vlak na het eind signaal, top aanvoerder los van het doelpunt)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws