PSV-duo drukt stempel: Ik begrijp dat hij meer goals had willen maken

    PSV-duo drukt stempel: "Ik begrijp dat hij meer goals had willen maken"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 22:14za 17-11-2018 om 22:14

    Jong PSV-trainer Dennis Haar is tevreden over wat Maximiliano Romero en Bart Ramselaar zaterdagavond hebben laten zien. Beide spelers waren trefzeker tegen Jong AZ. Romero scoorde twee keer, Ramselaar eenmaal.

    "Dat is hun hoofdtaak. Maxi is een spits, die moet scoren. Als hij het niet van ons krijgt, legt hij de druk om te scoren zichzelf wel op", vertelt Haar aan FOX Sports. "Dat heeft hij gedaan, dus daar ben ik wel tevreden over."

    Haar begrijpt dat Ramselaar teleurgesteld is over zijn situatie, maar praat daar niet over met de middenvelder. "Ik heb het er met name over wat ik vind dat hij kan en moet brengen als hij bij ons speelt. Dit is een podium waar hij het op kan laten zien. Voor de rest moet hij hard werken en dan doet hij. Zeker in wedstrijden zit hij er positief in. Tenminste, dat vind ik. Hij heeft twee keer meegedaan, dus dat wat betreft heeft hij een goed rendement", doelt Haar op de drie goals van Ramselaar.

    Ramselaar had tegen Jong AZ vaker kunnen scoren. "Op de momenten dat hij binnen de lijnen staat wil hij het laten zien, dus ik begrijp dat hij meer goals had willen maken."

    Plaats een reactie

    Forza ikkuhh +2311
    zaterdag 17 november 2018 om 22:18
    Ramselaar moet minuten maken dus kunnen ze beter verhuren aan ons 😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:43
    Aan zijn instelling ligt het niet iig.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 22:45
    Is ook bij ons welkom. ;-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    zaterdag 17 november 2018 om 22:25
    Romario, Ronaldo, Romero.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:30
    Coca Cola , Pepsi Cola, First Choice Cola....
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    zaterdag 17 november 2018 om 22:32
    In chronologische volgorde
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:35
    Edit VP : ongepaste reactie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    zaterdag 17 november 2018 om 22:42
    Spits? Wanneer je al zo lollig probeert te doen over Nouri, weet dan wel dat Nouri een middenvelder was en geen spits!
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3217
    zondag 18 november 2018 om 00:06
    Wat zei hij? is inmiddels weer verwijderd.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    zondag 18 november 2018 om 01:12
    Was, positie niet relevant.
    Helaas nooit wat bereikt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11189
    zaterdag 17 november 2018 om 22:50
    En nu alleen achternamen van PSV'ers die beginnen met een S ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:13
    Das niet moeilijk, de 4 grote S-en:
    1. Stensen
    2. Sjøbrend
    3. Storholt
    4. Stenhsjemmet
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11189
    zaterdag 17 november 2018 om 23:30
    5.: Stinga.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:14
    Is dit wie past er niet in dit rijtje?

    Ik denk Romario, die was nooit geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    zondag 18 november 2018 om 01:24
    Nee hoor, gewoon staaltje Nederlands Koopmans mentaliteit / inzicht. Had Chinese Rosano (= Lozano) nog bijgepast.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 08:57
    Je bedoelt VOC-mentaliteit?

    Oppassen!! Is gevaarlijk met KOZP in het land om het daar over te hebben.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 09:08
    Romario was te moe om geblesseerd te raken :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 09:16
    Gentile van ado brak zijn been.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:26
    Ramselaar kan beter vertrekken bij PSV, richting Groningen Heerenveen vertrekken, in de KKD blijven spelen is zonde van zijn talent...
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    zaterdag 17 november 2018 om 22:29
    Tegen Rosario, Gutierrez, Pereiro, Hendrix is ook moeilijk op te boksen. Maar is te goed voor Groningen / Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11189
    zaterdag 17 november 2018 om 22:52
    AZ, Utrecht. Dat niveau. En ook voor PSV 1 is het een gewoon een goede speler. Alleen heeft-ie de pech dat Van Bommel verliefd is op Pereiro en Hendrix-Rosario geen excuses geven om te wisselen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:02
    Gewoon op de bank je kans afwachten, er kan nog van alles gebeuren dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11189
    zaterdag 17 november 2018 om 23:30
    Daarom. Straks zet-ie een goeie serie van 6 potjes neer en is-ie "opeens" terug. Echt, hij doet niet veel onder voor die andere drie middenvelders die nu spelen.
    Vind ik leuk
    Smash +3484
    zaterdag 17 november 2018 om 23:04
    Wat ik dan weer niet begrijp; Die jongen is nu een jaar in Nederland en nog steeds niet echt Nederlands spreken. (Dit geldt trouwens voor een heleboel spelers in de Eredivisie). Wordt dat niet meer verplicht door de clubs?

    Als Nederlandse spelers naar het buitenland gaan, gaan ze naar de nonnen, om de taal zo snel mogelijk te spreken. Of in ieder geval zich verstaanbaar te maken en te begrijpen wat er gezegd wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:08
    Nederlands is gewoon een hele moeilijke taal. Vooral voor zuid-amerikanen. Ik zit op een internationale school. En de mensen uit die landen hebben de meeste moeite met NL.
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    zondag 18 november 2018 om 03:34
    Kan me nog goed herinneren dat Maxima binnen enkele maanden al Nederlands sprak.
    Vind ik leuk
    Smash +3484
    zondag 18 november 2018 om 15:34
    Zo is het. Ze hebben volgens mij tijd zat, om erin te duiken. Ze hoeven het niet te schrijven. Je een beetje verstaanbaar maken is het belangrijkste.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12063
    zaterdag 17 november 2018 om 23:42
    Ben jij wel eens verhuisd naar het buitenland en geprobeerd een compleet nieuwe taal te leren? Enig idee hoe moeilijk dat is?
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    zondag 18 november 2018 om 03:33
    Een jaartje is genoeg om het te spreken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 08:31
    Dat ligt er aan hoe dicht een taal bij je eigen moedertaal ligt. Denen spreken na een kop koffie al bijna foutloos Nederlands. De sprong vanuit een Romaanse taal blijkt een stuk lastiger te zijn.

    Nederlanders krijgen van jongs af aan al vreemde talen mee: Duits, Frans, Engels. Die zijn al veel meer gewend aan het leren van een andere taal en vinden vaak sneller aanknopingspunten.
    Jij gaf Maxima als voorbeeld. Die sprak al uitstekend Engels en heeft in een internationale wereld gewerkt voordat ze naar Nederland kwam. Dat gaf haar een flinke voorsprong.

    En dan is er ook nog het wel of niet aangeboren taalgevoel. Dat is ook bij iedereen anders ontwikkeld.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12063
    zondag 18 november 2018 om 09:44
    Ik denk dat je het onderschat. Heb je er zelf ervaring mee?
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    zondag 18 november 2018 om 12:09
    Ja vandaar. Als je ergens werkt, er volledig voor open staat en er veel energie in steekt lukt het zeker. Maar ik denk dat deze spelers Nederlands niet echt als toegevoegde waarde zien, omdat ze toch verder willen. Ik begrijp dat ook. Ze kunnen beter Engels leren. Kun je jezelf ook prima mee redden in Nederland en je hebt er later veel meer aan.
    Vind ik leuk
    Smash +3484
    zondag 18 november 2018 om 15:35
    Nee, maar ik heb een vakantiecursus Italiaans gedaan. 10 avonden van 1,5 uur. Ik kon toen mijzelf een beetje verstaanbaar maken met de belangrijkste zaken. Daarnaast begreep ik zelf ook het nodige.
    Dus, .......
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    zondag 18 november 2018 om 07:34
    Stuur ze naar het klooster in vucht. Daar leren ze de taal wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws