Medische update uit Feyenoord-kamp: 'Hij zal minuten gaan maken'

    Medische update uit Feyenoord-kamp: 'Hij zal minuten gaan maken'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 14:47wo 05-12-2018 om 14:47

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 15:54wo 05-12-2018 om 15:54

    Robin van Persie is donderdagavond inzetbaar wanneer Feyenoord het opneemt tegen VVV-Venlo. De aanvaller zit bij de selectie en zal volgens trainer Giovanni van Bronckhorst zeker minuten gaan maken.

    "De laatste week heeft hij volop kunnen trainen. Hij zit in de selectie en zal minuten gaan maken", aldus Van Bronckhorst tijdens de persconferentie. Volgens de oefenmeester heeft hij met Dylan Vente en Van Persie 'een aantal opties' voor de spitspositie nu Nicolai Jörgensen is weggevallen.

    Hoe lang Jörgensen uit de roulatie is, is volgens Van Bronckhorst nog onduidelijk. "Dat zal de komende dagen moeten uitwijzen." Jordy Clasie is er tegen VVV bij en ook Renato Tapia maakt gewoon deel uit van de selectie. "Afgelopen zondag hadden we meer aan Yassin Ayoub vanwege de manier van druk zetten. De duels die Luuk de Jong als nummer tien moest maken, kon je beter de centrale verdedigers gebruiken. Die wissel was puur tactisch."

    Plaats een reactie

    Bdog +5955
    woensdag 5 december 2018 om 14:51
    Gio, je bent gewoon een tactisch genie blijkt dus.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 14:53
    Good joke.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +6020
    woensdag 5 december 2018 om 14:54
    Joke Bruijs
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 15:01
    Bruijs tablet

    (of doen we niet het spelletje om met het laatste woord weer wat nieuws te maken?)
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1637
    woensdag 5 december 2018 om 16:00
    Tablet van Samsung
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Samsung en Gert
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1637
    woensdag 5 december 2018 om 16:02
    Gert verhulst
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 16:05
    Hmm lastige....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:39
    De revol-Verhulst-er van Pistolen Paultje.

    Jaja, een puzzel op zich.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    woensdag 5 december 2018 om 15:05
    Dan moet je echt onder een steen geslapen hebben.😴
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 14:53
    Dat laatste deel is zo veel uitgeknipt dat er echt geen touw aan vast te knopen is.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 14:53
    Door google translate gegooid :))
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 14:54
    Wat.. jouw reactie op bdog? :p
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 14:57
    De duels die Luuk de Jong als nummer tien moest maken, kon je beter de centrale verdedigers gebruiken................................
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 14:58
    Ja.... maar snap niet zo erg wat de wissel van Clasie met Ayoub en het weer beschikbaar zijn van Tapia daar zo erg mee te maken hebben.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 15:25
    Meer om tapia te beschermen of zo denk ik.

    maar tapia is wel klaar bij feyenoord.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 14:53
    Vente de kans geven zeg ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:04
    Vente lekker laten verhuren en minuten laten maken ergens in de staart van de Eredivisie, en dan volgend seizoen als eerste spits terug halen wanneer RVP en Jörgensen weg zijn.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 15:11
    Vente verhuren want die andere 2 hebben nog geen wedstrijd gemist dit seizoen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Jodocus +3
    woensdag 5 december 2018 om 20:05
    Vente heeft onvoldoende niveau voor een topclub. Iemand die echt goed is laat dat meteen zien. Ook nul uitstraling.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 20:20
    Nog maar 19 ;)
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    woensdag 5 december 2018 om 14:54
    Lekker... terugkomen van een blessure op het kunstgras bij VVV.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 14:55
    Ja..... alleen is het morgen in De Kuip.
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    woensdag 5 december 2018 om 14:56
    Zal ik tegen mijn broer zeggen. Die wilde naar Venlo gaan. Dank je!
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    woensdag 5 december 2018 om 14:57
    Nee joh.... lekker laten gaan. Leert ie wat van :D
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    woensdag 5 december 2018 om 14:57
    Hahaha deze is geweldig!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 15:49
    Haha hijs fijn!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:51
    Lol ja idd ja
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    woensdag 5 december 2018 om 16:52
    Gewoon lekker laten joh. Leuke stad Venlo.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:55
    Want de wedstrijd wordt inderdaad in Venlo gespeeld!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:53
    Veel plezier daar
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:01
    Het zullen wel 60 minuten worden, ook leuk voor Vente.
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    woensdag 5 december 2018 om 15:07
    Typisch Feyenoord om na die wedstrijd tegen PSV punten te morsen tegen VVV, hopelijk zie ik het verkeerd🙈
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:17
    Heerlijk ze zitten weer zo lekker dun in hun aanvallende linie ! In Rotterdam leren ze het ook niet (gelukkig).
    Vind ik leuk
    Romo +981
    woensdag 5 december 2018 om 15:25
    Nou ik hoop dat ze hetzelfde brengen, dan afgelopen zondag.

    Zou wel eens leuk zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:27
    Inzicht van Koeman gekregen. Staat toch derde met 5 punten achterstand op Ajax!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:45
    Mooi welkom terug .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:53
    Geen spits dus tegen VVV, of alleen Vente, die echt tekort komt. Kunnen ze weer lekker de knoeibak open gaan zetten donderdag. Bah bah
    Vind ik leuk
    ronnieb +572
    woensdag 5 december 2018 om 17:46
    Nou heeft lekker uitgepakt die wissel Gio. Door Vente en Ayoub zijn we totaal de regie over de wedstrijd kwijt geraakt. Ayoub levert de bal in voor de 2-1 en heeft vervolgens konstant verkeerd staan drukken. Robin zat op de bank en had veel betger kunnen spelen omdat dan PSV nooit meer druik naar voren had gezet (ze kijken wle uit) plus dat Berghuis in bloedvorm was en heel goed klikt met Robin. Tapia had veel beter geweest als vervanger van Clasie dan Ayoub. Aan Ayoub heb je alleen maar iets in de kleine ruimte terwijl Tapia veel meer inhoud en body heeft op het middenveld.. Echt hele slechte verklaring voor de wissels. Gio is een top coach maar z'n wissel beleid is warrig.
    Vind ik leuk
    Jodocus +3
    woensdag 5 december 2018 om 20:07
    Bijna helemaal mee eens! behalve het feit dat Gio (g)een toptrainer is. Wel een heel aardige man. Maar daar zijn er meer van.
    Vind ik leuk
    huppekees +85
    woensdag 5 december 2018 om 20:39
    Zou toch een mooie gelegenheid voor Joel Swarts zijn, die heeft bij jong vorige week vier doelpunten gemaakt tegen Praag... Zou die graag eens in de spits willen zien tegen Venlo..
    Vind ik leuk
    Romo +981
    donderdag 6 december 2018 om 14:50
    Ik ook alleen moeten we dan eerst een andere trainer hebben, alle aankopen en de jeugd gaan naar de knoppen bij Gio
    Vind ik leuk
    huppekees +85
    zaterdag 8 december 2018 om 09:36
    ben ik niet met je eens... Gio moet roeien met de riemen die hij heeft, keuze's worden gemaakt op basis van fitheid, trainen en alle analysatie rapporten, ook de trainingen worden geanalyseerd, daaruit komt heel veel info waar ze mee werken. Dat doet de gehele staf. Men heeft geen idee hoe belangrijk voetbal zonder bal is, door de analyse komt daar veel verklaarbare feiten uit, waarom men niet wordt opgesteld. Ook de slimheid van spelers komt daaruit naar boven. Hoop supporters roepen veel maar weten geheel niet waarop een beslissing gebaseerd is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    Romo +981
    zaterdag 8 december 2018 om 12:29
    Klopt maar hij bepaald wie er speelt...
    Berghuis en Vilhena hebben op de laatste 2 wedstrijden na, niets gepresteerd, stond dat ook in die analyse? Dat ze eens rijp waren voor n wissel.
    Aankopen lopen zo de deur uit, gewoonweg omdat ze geen speelminuten krijgen of met ruzie!
    Gio heeft niemand beter gemaakt hoor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws