'PSV en publiekslieveling groeien uit elkaar: vertrek via achterdeur lonkt'

'PSV en publiekslieveling groeien uit elkaar: vertrek via achterdeur lonkt'

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 07:14ma 10-12-2018 om 07:14

Laatste update: maandag 10 december 2018 om 08:01ma 10-12-2018 om 08:01

Nicolas Isimat-Mirin staat voor de uitgang bij PSV. Een vertrek in de winterstop lijkt volgens De Telegraaf voor alle partijen de beste oplossing.

Het contract van Isimat loopt komende zomer af en de Franse verdediger komt niet voor in de plannen van Mark van Bommel. "Ik vind dat Isimat het niet verdient om te spelen", zei de PSV-trainer zaterdag voorafgaand aan het thuisduel met Excelsior tegen FOX Sports. "Wij vragen dingen van spelers in een bepaalde speelwijze en dat brengt hij niet."

Niet Isimat, maar Trent Sainsbury is de eerste back-up als Nick Viergever of Daniel Schwaab wegvalt. Van Bommel kan ook nog kiezen voor Armando Obispo. Isimat staat sinds 2015 onder contract bij PSV en was lange tijd een publiekslieveling. In de zomer was de Fransman dicht bij een transfer naar de Turkse topclub Besiktas. De kans is klein dat hij bij de wedstrijdselectie zit voor de laatste Champions League-wedstrijd tegen Internazionale (dinsdag).

Plaats een reactie

Smithsonian +43330
maandag 10 december 2018 om 07:19
Die ga je niet missen. Prima jongen maar een sterk overschatte speler.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:22
Was vorig seizoen goed genoeg. Voor eredivisie begrippen. Maar komt echt veel te kort, wel leuk persoon.
Vind ik leuk
Mosquito +21852
maandag 10 december 2018 om 07:43
En ook zeer belangrijk.
Weet nog PEC uit vorig seizoen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43963
maandag 10 december 2018 om 09:54
Dat klopt, maar met alle respect. Isimat is niet het niveau dat we moeten nastreven. We moeten ook achterin jongens als Obispo de kans geven boven jongens als Isimat. En ik heb hem als persoon hoog zitten, echt een topgast, maar voetballend gewoon niet bijzonder. En Viergever en Schwaab zijn ook geen toppers, maar beter dan Isimat en Sainsbury.
Vind ik leuk
Mr bien +6891
maandag 10 december 2018 om 08:01
Veel beter dan viergever die kan er niks van
Vind ik leuk
Korm +39902
maandag 10 december 2018 om 08:08
je blijft een bloedzuigertje he..
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 11:53]
Vind ik leuk
Mr bien +6891
maandag 10 december 2018 om 08:47
Feiten te hard voor je
Vind ik leuk
Korm +39902
maandag 10 december 2018 om 09:12
wat zijn de feiten dan? en hoe meet je ze?
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 11:53]
Vind ik leuk
Post Malone +1997
maandag 10 december 2018 om 09:00
Nee joh.
Vind ik leuk
Knollie +665
maandag 10 december 2018 om 07:47
Helemaal mee eens. Laat Obispo maar dichterbij schuiven.
Sainsbury is overigens ook niet veel beter dan Obispo.
Vind ik leuk
MojoRisin +15099
maandag 10 december 2018 om 07:26
Publiekslieveling ? Ja, omdat hij een sympathieke en grappige gozer is.. Verder geen PSV-materiaal natuurlijk..
Vind ik leuk
Adje80 +10301
maandag 10 december 2018 om 07:43
Beetje zoals Mike van de hoorn.. Was ook een populaire speler bij de supporters maar je had er weinig aan dus dan gewoon weg gaan
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:31
Ik denk dat de spelersgroep nog wel iets heeft aan iemand met een persoonlijkheid als Isimat.
Dan mag zo iemand af en toe wat mindere momenten hebben, maar hij heeft ze wat te vaak.
En wat betreft Mike van den Hoorn: die heeft Ajax verkeerd gescout en of neergezet. Bij Utrecht speelde hij geweldig en toen hij naar Engeland ging waren ze daar ook heel tevreden over hem.
Vind ik leuk
Blac-ca +564
maandag 10 december 2018 om 07:28
Dit heb je en zal altijd zo zijn bij n trainerswissel ..
Jammer voor deze gozer wishing you all the best....
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:29
ALS Bommel vindi dat hij het Niet verdient om te spelen, Moet je consequent zijn en Hem ook Niet op de bank zetten als eventuele invaller
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
maandag 10 december 2018 om 07:41
Dat ben ik niet helemaal met je eens, als hij echt de kantjes ervanaf loopt op de training dan inderdaad moet je hem buiten de wedstrijd selectie laten. Maar wellicht dat hij gewoon niet dat beetje extra heeft gegeven op de training en Sainsbury wel? Dan heeft Sainsbury die basisplaats verdient en Isimat niet. Maar als hij verder zijn plichten is nagekomen kan hij gewoon op de bank zitten naar mijn idee.
Vind ik leuk
Morris +23891
maandag 10 december 2018 om 07:39
Straat gaat hem adopteren.. Voorbeeld van marakesh regeling 😜
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:53
Jammer. Nieuwe trainer, nieuwe favorieten. We halen maar een paar Aussies die er weinig van kunnen. Cocu creerde waarde voor PSV door middelmatige spelers zoals Locadia, Brenet en dergelijke optimaal te laten functioneren in het groepsproces waarna Marcel Brands ze voor krankzinnig veel geld verkocht gezien hun presteren. Onder van Bommel zullen jongens als Isimat, Ramselaar en Luckassen wegrotten en gratis de deur uit lopen tzt. Van Bommel zal de jeugd structureel beter moeten maken en moeten hopen en gigantische verkoopopbrengsten voor dergelijke jongens anders zal het PSV business model onder hem naar de kloten gaan.
Vind ik leuk
Korm +39902
maandag 10 december 2018 om 08:09
Met PSV komt het wel goed hoor, hoef je niet bang voor te wezen :)
Vind ik leuk
Sucrates +253
maandag 10 december 2018 om 08:12
13 uit 14 winnen. Al vanaf dag 1 bovenaan staan. Zie niet in waarom Ramselaar, Isimat of Luckassen zouden moeten spelen boven een Rosario, Schwaab en Dumfries.

Laat ze in de eventuele invalbeurten maar bewijzen dat ze beter zijn dan wat er nu speelt. En laat ze op de training maar bewijzen dat ze beter zijn dan die andere potentiële invaller. Zo simpel ligt het.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:49
Daar gaat het niet om: het business model van PSV is riskant en wordt voor een zeer groot gedeelte gedreven door het verkopen van spelers. Door te focussen op steeds minder spelers loopt dit model gevaar. Je moet er 200% zeker van zijn dat je jeugdopleiding zodanig op niveau is dat er volop aankomend talent is. Je loopt een risico dat je je kroonjuwelen moet verkopen om draaiende te blijven met het risico dat je in een matig jaar gedwongen wordt om dergelijke spelers te verkopen omdat je financiele positie dit vereist.
Vind ik leuk
Werner1913 +10637
maandag 10 december 2018 om 10:27
Ik denk dat Angelino en Dumfries al een stuk meer waard zijn dan het bedrag waar PSV ze voor gekocht hebben. Rosario zou onder Cocu waarschijnlijk niet gespeeld hebben. Die is nu international... Ik zie Bommel straks meer jeugd inpassen dan Cocu.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 10:29]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
maandag 10 december 2018 om 08:11
Een gemis voor de kleedkamer als Isimat vertrekt.. Lekker laten gaan dus!
Vind ik leuk
aartstyle +1787
maandag 10 december 2018 om 08:17
Ja heb hier toch wat moeite mee. Zeer sympathiek persoon, maar komt voetballend te kort. Hij was ook 1 van de redenen waarom PSV alleen op de omschakeling speelde vorig jaar omdat hij niet kan opbouwen. Mocht hij gaan hoop ik toch op een mooi afscheid.
De woorden van van Bommel komen er wel wat hard uit. Eerlijk, maar het dat ook wat sympathieker gekund wat mij betreft.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:32
Een sympathieke jongen en een warme club gaan natuurlijk niet samen
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 08:42]
Vind ik leuk
Mosquito +21852
maandag 10 december 2018 om 08:47
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:51]
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:50
Hahaha goed man hoe jullie met jullie zogenaamde publiekslieveling omgaan hij is nu al vergeten, warme jongen
Vind ik leuk
Werner1913 +10637
maandag 10 december 2018 om 10:30
Hij is niet vergeten. Hij speelt alleen niet. Maar leuk dat je over warme jongens praat met zo'n naam. Die gozer wist niet hoe snel hij zijn aandeeltjes aan de eerste de beste Oost Europese sjacheraar moest verkopen. Succes Viteski..
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 10:30]
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:10
Trek jij maar vlug je Maasbert Schouten pyjama aan , en vanavond is het weer de Maasbert Schouten fanclub dag , waarvan jij het enige lid bent samen met Maasbert zelf .
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:20
Maasbert is een grootheid, binnen 4 jaar kampioen weet je nog
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:21
Maasbert Schouten is een grote 0 ....
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:25
Daar denken ze bij bij
Vitesse anders over
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 12:26]
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:30
Maar aan de andere kant heeft ie wel wat bereikt in het leven , en daar heb ik dan wel weer respect voor .
Al vraag ik me wel af of ie dat echt allemaal helemaal zelf heeft bereikt , of dat ie wel wat hulp heeft gehad omdat ie rijke ouders heeft .
Vind ik leuk
Het Brein +4775
maandag 10 december 2018 om 08:48
Leuke gast, ideaal voor AZ en Vitesse..
Vind ik leuk
timm0s +632
maandag 10 december 2018 om 09:02
Mogen ze Pasveer weer terug ;)
Vind ik leuk
elmoo +711
maandag 10 december 2018 om 09:10
Was volgens mij vrijdag dat PSV moest voetballen.
Vind ik leuk
groninger +1926
maandag 10 december 2018 om 09:27
Heerlijk die warmte bij psv. Veel kikkers springen nu uit de kruiwagen
Vind ik leuk
Maan88 +6558
maandag 10 december 2018 om 09:58
Hedde hem weer de nep ajacied met zn Groningen account!
Vind ik leuk
G.Kopf +4994
maandag 10 december 2018 om 09:47
Naar Ajax volgend seizoen. Kunnen wel een goedkope ervaren speler gebruiken voor de achterhoede als de Ligt is verkocht. Veltman mag ook wel ophoepelen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:52
Zou een leuke speler voor AZ of Utreg zijn
Vind ik leuk
freek1958 +151
maandag 10 december 2018 om 11:58
wat een flap drol die van bommel hoop dat ze niet kampioen worden dan ma 020
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 13:05
Isimat is een leuke kerel en voetballer,maar om mee door tegroeien naar de europese Top vind ik hem ook telicht,erg jammer fijn mens,maar zo gaat het bij Topsport,hoop dat hij een leuke club vind,edank voor de leuke jaren,Succes
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 13:06]
Vind ik leuk
Raptor +195
maandag 10 december 2018 om 14:39
Isimat is iets voor VVV.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws