El Ghazi de grote man in Engeland: Ik geniet er met volle teugen van

El Ghazi de grote man in Engeland: "Ik geniet er met volle teugen van"

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 19:49wo 12-12-2018 om 19:49

Laatste update: woensdag 12 december 2018 om 19:50wo 12-12-2018 om 19:50

Anwar El Ghazi verkeert in topvorm bij Aston Villa. De voormalig aanvaller van Ajax heeft weer een basisplaats bij de Engelse club sinds zijn indrukwekkende invalbeurt van twee weken geleden. 

Eind november mocht El Ghazi invallen tegen Nottingham Forest. De wedstrijd eindigde in 5-5 en de voormalig Oranje-international was eenmaal trefzeker. In de daaropvolgende ontmoetingen met Middlesbrough (0-3 winst) en West Bromwich Albion (2-2, met twee doelpunten van El Ghazi) was hij als basisspeler de uitblinker bij Aston Villa. 

"Ik ben een emotionele voetballer. Ik heb heel hard gewerkt om weer in de basis te mogen beginnen. Ik geniet er met volle teugen van", zegt El Ghazi op de website van de Championship-club. "De fans roepen mijn naam, dat geeft een geweldig gevoel. Het geeft me echt een ongelooflijk goed gevoel. Ik ben heel blij dat ik ze iets terug kan geven."

Aston Villa staat na 21 wedstrijden spelen op de achtste plek in het Championship. 

Plaats een reactie

woensdag 12 december 2018 om 19:56
Hij maakte een geweldige goal afgelopen vrijdag in de derby, maar het zegt ook wel iets dat het pas zijn vijfde basisplaats was in de competitie, het zal overall allemaal nog beter en vooral constanter moeten, hij wekt nog wel eens de indruk dat hij het zelf allemaal al snel erg goed vindt gaan. Zaterdag een mooie en belangrijke wedstrijd tegen Stoke, eens kijken wat hij dan op de mat weet te leggen; de basisplaats die hij dan krijgt is verdiend, nu eens proberen een goede reeks te spelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
Adje80 +10354
woensdag 12 december 2018 om 19:59
Dat is El ghazi.. Speelt hele goede wedstrijden maar is meeste tijd onzichtbaar
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:00
Hoop voor die jongen dat ie die lijn kan doortrekken .
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:01
Ook een schoolvoorbeeld van een speler die te vroeg is vertrokken.
In plaats van te spelen in de Champions League met Ajax is hij blij dat hij af en toe in de basis mag starten in het Championsship!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
Eimersweide +9262
woensdag 12 december 2018 om 20:08
Hou toch op man, had niet het constante niveau wat Ajax nastreeft
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:34
Welke aanvaller haalt wel een constant niveau dat Ajax nastreeft. Dat is namelijk aanvaller eigen... zijn wat wissvalliger...
Dit soort spelers kiest te snel voor het geld
Vind ik leuk
Eimersweide +9262
woensdag 12 december 2018 om 20:51
Ja je kunt er een heel verhaal van maken, maar nu speelt Tadic daar. Een 10x betere speler.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:29
Ik vind Tadic een goede speler maar ook niet meer dan dat... en bovendien bijna 30
Vind ik leuk
appeltje +3693
woensdag 12 december 2018 om 20:08
Volgens mij was het Bosz die van van El Ghazi af wilde.
Vind ik leuk
Guust +6403
woensdag 12 december 2018 om 20:38
Bosz heeft het gewoon goed gezien.
Vind ik leuk
rexxo +12345
woensdag 12 december 2018 om 20:44
Zit te wachten dat hij na het scoren op zijn t shirt er onder heeft staan. Wannabee
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
woensdag 12 december 2018 om 20:09
Die jongen heeft nog niet echt ergens gemaakt sinds hij weg is bij ajax, bij lille niet echt en bij villa ook niet echt.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:24
Het is je gegund jongen! Beetje noodgedwongen weggegaan na dat incident met Peter Bosz en volgens mij daarna alleen maar lopen tobben met vorm. Al moet ik erbij zeggen dat ik hem wel een beetje kwijtgeraakt was met volgen;-)
Vind ik leuk
DaanH +92
woensdag 12 december 2018 om 20:26
10 mil en terug halen naar Ajax!
Vind ik leuk
grunnfan +416
woensdag 12 december 2018 om 20:28
Oh als hij maar niet voor Marokko kiest!!!!!
Vind ik leuk
Romarioo +766
woensdag 12 december 2018 om 20:30
Hij had de overstap naar Feijenoord moeten maken en kwa salaris inleveren en niet naar lille gaan, dan was ie veel meer in beeld
Vind ik leuk