'Gelimiteerde transfersom van Alderweireld wekt de interesse van PSG'

'Gelimiteerde transfersom van Alderweireld wekt de interesse van PSG'

Gepubliceerd: dinsdag 1 januari 2019 om 18:44di 01-01-2019 om 18:44

Laatste update: dinsdag 1 januari 2019 om 22:06di 01-01-2019 om 22:06

Paris Saint-Germain is volgens The Daily Telegraph geïnteresseerd in Toby Alderweireld. De Belg tekende onlangs een nieuw contract bij Tottenham Hotspur, maar in dat contract staat een gelimiteerde afkoopsom van 25 miljoen pond.

Paris Saint-Germain zou bereid zijn om die afkoopsom te betalen, schrijft The Daily Telegraph. De krant weet wel dat de Parijzenaars tot het einde van het seizoen moeten wachten. De clausule zou dan pas actief worden. Veel clubs zijn al geruime tijd geïnteresseerd in de Belgische verdediger, waaronder ook Ajax.

Toch zouden de vriendschappelijke banden tussen de Fransen en Spurs-voorzitter Daniel Levy een belangrijke factor kunnen zijn. Tottenham nam Lucas Moura en Serge Aurier over van PSG en de Fransen zouden er geen problemen mee hebben om nog een speler richting Londen te sturen om de deal van Alderweireld te kunnen bekrachtigen. Thomas Meunier zou volgens de Engelse krant zo'n speler kunnen zijn, maar dat hangt ook af van een eventuele transfer van Aurier of Kieran Trippier.

Plaats een reactie

dinsdag 1 januari 2019 om 18:48
"De Belg tekende onlangs een nieuw contract bij Tottenham Hotspur, maar in dat contract staat een gelimiteerde afkoopsom van 25 miljoen pond."

Het is meer dat Spurs de eenzijdige optie voor nog 1 seizoen heeft gelicht (dus tot medio 2020), daardoor kan hij in de zomer inderdaad voor £25m gekocht worden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 18:48]
Vind ik leuk
AllAdIn +24990
dinsdag 1 januari 2019 om 18:49
Was al bekend toch?
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 18:50
Ja uiteraard, maar VP bericht dat hij onlangs een nieuw contract heeft getekend, wat dus niet waar is.
Vind ik leuk
AllAdIn +24990
dinsdag 1 januari 2019 om 18:53
Oh zo, dan begrijp ik je.
Het blijft VP he? ;-)
Vind ik leuk
AllAdIn +24990
dinsdag 1 januari 2019 om 18:48
Logisch, zou Ajax moeten doen, maar bijna 30 miljoen gaat toch iets te ver..
Vind ik leuk
Laliga +2754
dinsdag 1 januari 2019 om 19:34
Als je hem voor 20 zou kunnen krijgen zeg ik doen. De ligt gaat 60/70 opleveren dus lijkt me een prima deal
Vind ik leuk
Lee +879
dinsdag 1 januari 2019 om 20:00
Zou Ajax moeten doen, van Ajax kant natuurlijk wel maar als Alderweireld inderdaad zoveel keuze heeft als hier gezegd wordt denk ik dat de kans klein is dat hij voor Ajax kiest.
Vind ik leuk
Dj Storm +412
dinsdag 1 januari 2019 om 18:49
Pds doet aan downgraden 😂😂
Vind ik leuk
Dj Storm +412
dinsdag 1 januari 2019 om 18:49
Psg
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 18:50
Wat maakt die vriendschappelijke band nou weer uit als de transfersom is vastgesteld op 25 miljoen ..
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 18:58
0-3, Son. Binnen het half uur. Begint ook vrij pijnlijke vormen aan te nemen voor Cardiff.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 02:33
Nou Marc, aftikken...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws