Dumfries probeerde omhaal De Jong te imiteren: 'Scheurde bijna alles af'

    Dumfries probeerde omhaal De Jong te imiteren: 'Scheurde bijna alles af'

    Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 10:39di 08-01-2019 om 10:39

    Denzel Dumfries krijgt op de training vaak te maken met zijn directe tegenstander Steven Bergwijn. De rechtsback is zelfverzekerd en vindt dat hij Bergwijn aankan. Ook kijkt hij naar het mooiste doelpunt dat hij bij PSV heeft gezien, de omhaal van Luuk de Jong tegen FC Utrecht.

    Als hij de vraag krijgt met welke medespeler hij de meeste moeite heeft, moet Dumfries lachen: "Ik denk dat ze er allemaal niet langskomen hoor, nee. Op de training komen ze er niet langs", stelt hij tegenover Voetbal International.

    Ook voor zijn directe tegenstander Bergwijn is hij niet bang. "Ik noem Stevie altijd Stampoe. Hij is gezet, stevig, maar snel en kort bij de grond, dus vandaar Stampoe." Een eigen bijnaam heeft Dumfries niet. "Ja ze noemen me soms Dumf. Mercedes Denz heb ik nog niet eerder gehoord, ik vind hem wel origineel. Ik zal het even introduceren, misschien willen ze me zo gaan noemen, maar ik denk het niet."

    Het mooiste doelpunt dat de rechtsback heeft gezien, kwam van De Jong. "Die omhaal van Luuk (tegen Excelsior, red.) had ik wel willen scoren. Ik heb het geprobeerd, maar dat doe ik niet meer. Toen scheurde ik bijna alles af."

    Plaats een reactie

    vos199 +1225
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
    de omhaal van Luuk de Jong tegen FC Utrecht / Excelsior? welke van de 2 was het jongens..
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:02
    Die tegen Heerenveen gok ik
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:24
    Kennelijk is VP er nog steeds van ondersteboven...
    Vind ik leuk
    psv.040 +1057
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
    TANK!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:24
    Er is maar één tank, en dat was Alex!

    Diesel (Dumfries)!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 11:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:27
    Idd Alex de tank!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
    Knappe kerel 😍
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:25
    Riep je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
    Onze Tenk met zijn turbo. Wat n beer en wat is ie al goed!
    Vind ik leuk
    bartjeee +1127
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
    Niemad komt langs denzel!
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:49
    Son dacht daar anders over... Die speelde hem helemaal weg in Eindhoven. En ook Neres kwam hem meerdere keren met speels gemak voorbij.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +485
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:53
    Hey kneus, weer aan het zuigen. Jij moet wel heel sneu zijn dat je niks beters weet.
    Vind ik leuk
    bartjeee +1127
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:54
    Hahahahahaha neres miss de eerste 10 minuten 1 xtje fso maar dufmries had neres hoor jij hebt de wed niet gekeken whahahahahahahha
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:54
    Inderdaad tegen Son van Tottenham had ie een probleem en tegen neres een paar keer. Deze gast heeft ongeveer 25 goede wedstrijden gespeeld inclusief die in het nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:57
    Hakim en Dusan zijn het daar niet mee eens. Wat een lachertjes zijn dat zeg! Hahaha! 90 minuten lang onzichtbaar. Hoofdschuddend of zoekend naar stuivers. Zo liepen ze rond.

    Son wie? Waar in hemelsnaam hebben wij het over? Dit is de nummer 1 back van oranje. Geen mislukte middenvelder of iets dergelijks. Je vergist je een heel klein beetje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 11:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:56
    Dat dumfries op het moment de betere back is in NL (oranje) kan ik je gelijk in geven.. maar na 1 slechte wedstrijd van tsdic en ziyech ze lachertjes noemen heb jij maar 1 wedstrijd van hun gezien denk ik..
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:03
    Dat zie je verkeerd. Kijk je hebt forumleden en je hebt de Ronsons. Zij spreken een andere taal. Hij begrijpt dan ook precies wat ik bedoel. 😉

    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:04
    Tuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:46
    Neres lieten ze vrij omdat die er toch niks van bakt op links. Bleek ook wel achteraf
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:05
    Daarom liep hij Dumfries ook steeds met gemak voorbij. Dumfries was de zwakke schakel die wedstrijd.
    Vind ik leuk
    bartjeee +1127
    dinsdag 8 januari 2019 om 13:45
    Gast hou op hahahaaha ik ga echt stuk om jou humor
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:04
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:15]
    Vind ik leuk
    bartjeee +1127
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:28
    Haha grappenmaker hendrix is gwn n prima voetballer en komt toevallig uit de jeugdopleing van psv vandaar de foto. Is daar iets mis mee?
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:29
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 13:56
    Heel ajax was een zwakke schakel die wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:03
    Klopt, maar daar gaat dit niet over. Dumfries was de zwakke schakel bij PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:06
    Hoe kun je nou van een zwakke schakel spreken als je 3-0 wint en geen enkele serieuze kans tegen krijgt? Je hoeft alleen maar de samenvatting terug te kijken om te zien dat dumfries een aantal keer ver naar binnen staat omdat tadic en ziyech veel gevaarlijker zijn, en neres vrijgelaten kan worden. Op andere momenten zie je dat dumfries zijn duels wint.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +151
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:29
    idd gewoon weggespeeld in elke CL wedstrijd
    Vind ik leuk
    Ron83 +561
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:47
    Held!! En oh zo nuchter...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 10:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:50
    Gewoon een hele beperkte speler is verdedigend best nuttig maar voetballend oh zo zwak heeft geen enkele topwedstrijd goed gespresteerd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 10:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:51
    Haha kijk je weinig voetbal zeker
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:03
    Ik heb veel wedstrijden van psv gezien en in de champions league heeft deze man totaal geen indruk gemaakt.
    Ook in nederland zie ik hem alleen redelijk voetballen tegen de zwakkere clubs.

    Zodra er iets druk op hem is weet hij niet meer wat te doen maargoed weet eigenlijk niet waarom ik moeite verspil aan jouw geweldig onderbouwde en inhoudelijke reactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:28
    Duitsland en Frankrijk Was in jouw ogen ook slecht zeker
    Vind ik leuk
    Wim Horst +151
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:33
    laat zijn directe tegenstander altijd lopen en hoopt op Schwaab of Rosario die hem dan ook vaak helpen
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:50
    Mooie mens onzen tank 2.0
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:52
    hoogmoed komt voor de ...????

    lijkt meer op een uitspraak van een Ajacied.

    het niveau is ook van echt wereldniveau bij PSV, want PSV zit natuurlijk nog in de beker en in Europa. Oh wacht daar gaat het natuurlijk niet over. PSV is natuurlijk de beste club omdat ze bovenaan staan in de competitie.
    lol, in een competitie waarin 99% geen tegenstand wordt geboden.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +485
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:54
    WTF, jij bent tegen je zelf aan het praten? Wat heb je op?
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:57
    Ik heb koffie, verse sinasappelsap en 2 broodjes met chocoladepasta.

    Hoezo?
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:55
    Wat een zuur leven moet jij hebben zeg... Maak je maar druk om je eigen club, ipv lopen zuigen.
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:03
    Nee, ik hoop dat mensen dit lezen en dan zich zelf in bescherming nemen dat dit niet leid tot tevredenheid.

    Dumfries moet gewoon blijven werken en niet rare dingen gaan doen en niet gaan denken dat hij er al is omdat hij Bergwijn tegen kan houden.

    Hoe the fuck is Bergwijn?

    En Dumfries is gewoon een speler die uitkomt voor het NL elftal dus heb ik liever iemand die met beide benen op de grond blijft en keihard blijft werken en geen stomme fratsen uithaalt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:05
    Who the fuck is bergwijn? Haha de beste rechtsbuiten van de ED jij kijkt ook weinig voetbal zeker.
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:25
    Beste rechtsbuiten van de ED?

    Poeh dat is een goed referentie materiaal.

    Ik ben de beste rechtsbuiten van een G elftal.
    Dat is ook niks waard, dat is dit ook!

    Anders had je toch wel van Inter of Spurs wel kunnen winnen lijkt mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:29
    Lullig voor je dat je in een G elftal speelt....succes ermee
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:35
    Thanks! Zij moeten ook met plezier kunnen sporten.
    Ik ben gewoon barmhartig om mij zelf op te offeren door er een elftal van te maken.

    Vind ik leuk
    Orphen89 +2986
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:50
    Vind ik knap aangezien Bergwijn linksbuiten speelt...

    Beste linksbuiten geef ik hem trouwens wel, maarja is ook niet echt concurrentie. Tadic hooguit, maar dat is ook niet echt een linksbuiten, speelt meer als LAM.
    Rechtsbuiten lopen wel betere spelers rond trouwens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:07
    Speelt toch echt op rechts
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2986
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:14
    Bij het Nederlands elftal wel, maar in de Eredivisie speelt Lozano toch echt Rechts voorin voor PSV. Bergwijn links.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:22
    Stevie is linksbuiten maar volgens mij staat ie vaker op rechts dan op links wisselt wel af met Lozano.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +151
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:44
    de beste linksbuiten van NL, wat heb jij gerookt? te beroerd en hoog in zijn bol samen met zijn vader, om in jong oranje te spelen, liesblessure laat me niet lachen, zo was hij al toen hij bij Ajax speelde, Kluivert is nu al beter en zal in Italië alleen maar beter worden dan een bergwijn in de eredivisie, en geloof me zodra er een club komt is hij weg
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:45]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:00
    Ik rook gewoon zware shag.😂 Jij hebt je eigen kijk op bergwijn en op Dumfries en dat mag. Stevie gaat waarschijnlijk van de zomer een leuke transfer maken. Gezien waar Dumfries vandaan is gekomen qua niveau is het een prima rechtsback voor in de eredivisie en ben van mening dat ie alleen maar beter gaat worden
    Vind ik leuk
    Wim Horst +151
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:38
    is er iemand realistisch over een speler, noem jij hem een zuiger, Dumfries is een goede verdedigers en zal hopelijk beter worden, maar op het moment beperkt en gewoon veel mazzel
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:48
    Geldt ook voor jou Wim, eerst lezen dan pas reageren.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +151
    dinsdag 8 januari 2019 om 18:29
    ben het even kwijt, en snap niet waar jij op doelt
    Vind ik leuk
    UpOne +696
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:15
    Nee, jouw niveau is hoog wil je zeggen. Hahaha, wat een lachertje.
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:20
    Dat beweer ik toch ook niet?
    Vind ik leuk
    Objectief +3344
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:59
    Viel bij Heerenveen al enorm op en zet dit moeiteloos door bij PSV. Ik ben erg benieuwd waar zijn top ligt. Deze gast dendert letterlijk en figuurlijk maar door.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3929
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
    Lenig als elastiek die De Jong ;-)
    Vind ik leuk
    UpOne +696
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
    Turbo Denzel, Dumf, Mercedes Denz, Tank Denzel. Het maak mij allemaal niet uit, zo lang we maar kampioen worden en Dumfries nog minimaal 1 jaar kunnen bewonderen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:15
    Irritant zeik ventje in het veld is die Dumfries.
    Vind ik leuk
    UpOne +696
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:26
    Meneer Dumfries leeft voor de sport, laten we gewoon genieten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:26
    Gasten lul toch niet zo slap. Hoe lang geleden speelde Dumfries nog bij Sparta. Ja, hij heeft nog veel te leren en hij ontwikkelt zich super. Als Ajaxied had ik hem er graag bij gehad. Heeft ook een super mentaliteit en is down to earth. Wees blij voor het Nederlandse voetbal dat hij zo goed bezig is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:39
    Het is een prima back. Maar als hij nog is stopt met z'n naai gedrag en z'n irritante houding..
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:05
    Helemaal mee eens weghorst werd uitgekotst voor dit gedrag rn bij dumbfries is het ineens goed voetbal....
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:37
    Ook De Jong moet dat niet imiteren (niet vanwege zijn kwaliteiten) maar in de wedstrijd is het split second in the moment. Dat moet je niet teveel imiteren alleen maar risico's op blessures.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:45
    Wow dan ben je wel echt fysiek beperkt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:11
    Alex = De Tank
    Gezien de specifieke eigenschappen , o.a. betrouwbaar , kracht , snelheid , acceleratie vind ik ..,
    MERCEDES DENZ. Inderdaad wel een mooie .
    Vind ik leuk
    DeNeutrale +129
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:38
    Mede dankzij DENZ hield PSV de 0 tegen Ajax.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws