Alleen nog fans welkom bij NEC-training: 'Privacy voor spelers en trainers'

Alleen nog fans welkom bij NEC-training: 'Privacy voor spelers en trainers'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 17:43wo 09-01-2019 om 17:43

NEC zal in de tweede seizoenshelft meermaals achter gesloten deuren trainen. De Nijmeegse eerstedivisionist wil tijdens de laatste twee trainingen voor een wedstrijd geen pers aanwezig hebben. Supporters zijn wel welkom.

De Nijmegenaren werkten op hun trainingskamp in Estepona ook al een aantal trainingen achter gesloten deuren af. "Ik wil een bepaalde privacy creëren voor spelers en trainers op de werkvloer", zegt trainer Jack de Gier tegen het Algemeen Dagblad.

"Het is niet zozeer om geheime dingen te doen", legt De Gier, op wiens uitdrukkelijk verzoek de maatregel werd doorgevoerd, uit. "Het is dan bijvoorbeeld makkelijker om elkaar de waarheid te zeggen."

NEC beleeft tot dusverre een teleurstellend seizoen in de Keuken Kampioen Divisie. De Nijmeegse formatie staat met 25 punten uit negentien wedstrijden op de twaalfde plaats. De ploeg van Jack de Gier hervat het seizoen aanstaande zondag met een uitwedstrijd bij FC Eindhoven.

Plaats een reactie

fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 17:45
Onze Jack gaat op de geheimzinnige toer😄
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:59
gekke jack
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
woensdag 9 januari 2019 om 18:02
Met die nieuwe geheimzinnige tactiek, gaat Jack toch nog promoveren.🤣
Wat een geneuzel daar zeg.🤪
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 18:46
Staat toch nergens dat Jack dit doet voor het kampionschap?
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 18:47
“Onze”?
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 19:10
Ja hoor, jack is loopbaan jaren geleden bij Den Bosch begonnen.
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 19:14
Ah dus dat geheimzinnige heeft ie in Den Bosch geleerd? 😉
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 19:25
Over waar dat geheimzinnig vandaan komt zullen we het verder maar niet hebben. De transferonderhandelingen van Braken liggen mij nog vers in het geheugen, weet nu exact hoe dit gegaan is en daar is pas een geheimzinnig, stiekem en vuil spel gespeeld door meneer van Schaik :).
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:37]
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 19:45
Wat dan?
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 19:53
Van Schaik heeft Den Bosch en Aarhus tegen elkaar willen uitspelen door ze tegen elkaar op te laten bieden waardoor de prijs veel te hoog werd. Hierdoor hebben beiden partijen hem duidelijk gemaakt dat dit niet netjes was en dat ze er dus vanaf zagen.

Niet getreurd na het nieuws van Dessers schijnt het dat Den Bosch opnieuw pogingen gaat ondernemen om Braken alsnog te kopen.
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 20:19
Dat is toch prima? Zo werkt de markt nou eenmaal. Kijk wat Ajax met De Jong doet (PSG, Barca en City tegen elkaar laten bieden), De Ligt, PSV destijds met Depay en Monaco met Mbappe om even wat beroemde voorbeelden te noemen. Wat v Schaijk deed (als dat verhaal klopt) is in mijn ogen gewoon prima. Alleen moet je wel weten wanneer je moet stoppen en niet te ver gaan. Dat heeft hij blijkbaar niet goed gedaan doordat het te duur werd voor beide clubs. Maar “vuil spel” vind ik het niet, dit is nou eenmaal proberen alles eruit te halen. Als Ajax, PSV, Feyenoord zich voor Felida (of zoiets) melden dan wil jij toch ook dat ze tegen elkaar gaan bieden om zo een zo hoog mogelijke prijs te ontvangen?
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 20:51
Natuurlijk mag dat maar zeg dan niet achteraf dat Aarhus de enige geïnteresseerde was en dat de onderhandelingen met hun op niets zijn uitgelopen.
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 21:32
Dat zegt hij ook niet volgens mij. Hij heeft al meerdere keren gezegd dat er meerdere clubs uit buiten- en binnenland geïnteresseerd zijn. Waar heb jij gelezen dat hij zei dat enkel Aarhus geïnteresseerd was? Misschien heb ik iets gemist.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 21:37
Had het volgens mij ihier ergens gelezen dat ze alleen met Aarhus bezig waren. Ook op de site Forzanec werd stellig beweerd dat Den Bosch niet meer geïnteresseerd was en dat ze alleen met een buitenlandse club bezig waren. Maar als hij dat niet heeft gezegd dan zit ik verkeerd.
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 21:56
Ah oke. Volgens mij zijn er meerdere clubs geïnteresseerd maar was op een gegeven moment alleen Aarhus nog actief bezig nadat FCDB afhaakte.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 23:38
Nee, deze zijn met z'n twee tot het laatst bezig geweest, in ieder geval beide nog tot na het aantrekken van Druijf.
Maar maakt verder niet uit. Hoop in ieder geval dat we alsnog rond gaan komen met Braken. Ik vind het geen verkeerde speler.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:58
Was hij maar van jullie!
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 19:10
Je zegt het goed was😄
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:18
Had verwacht dat de Gier voor de kerst al gevlogen zou zijn....
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
woensdag 9 januari 2019 om 17:46
Wat een geneuzel. Er zijn wel fans bij, waarom geen pers? En wie gaat de pers en de fans van elkaar onderscheiden.
Vind ik leuk
Koenbres +1615
woensdag 9 januari 2019 om 17:47
Precies haha, als journalist gewoon even een sjaal kopen van de club en je kan weer naar binnen
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
woensdag 9 januari 2019 om 17:55
En dan heb je ook nog de journalist die in zijn vrije tijd als supporter de club bezoekt. Succes met handhaven Jack!
Vind ik leuk
pietprecies +9432
woensdag 9 januari 2019 om 18:18
Of gewoon met je nieuwe Huawei Mate 20 pro met uitstekende lenzen filmen..

Wat een kolder
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
woensdag 9 januari 2019 om 17:48
Jack zelf.
Vind ik leuk
De Goffert +679
woensdag 9 januari 2019 om 17:50
Al die vreemde maatregelen zijn nooit goed. Als je een goede werkrelatie hebt dan moet je sowieso alles tegen elkaar kunnen zeggen, zeker in eem team!
NEC heeft geen leiders en iedereen vindt zich gelijk aan de ander. Dit kan niet. Je hebt normaliter hiërarchie in een team en een trainer die alles een beetje stuurt. Nu is alles los zand en zoeken ze noodgrepen om hun geluk te beproeven. Dit is totaal niet proffesioneel!
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
woensdag 9 januari 2019 om 17:52
Dat denk ik ook. Dit is de aandacht afleiden van het werkelijke probleem.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:52
Daar zal het aan liggen aan de pers, zielig gedrag
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:55
Dus een journalist doet een nec sjaaltje om en hij mag naar binnen?
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
woensdag 9 januari 2019 om 17:55
Boekhoorn in zijn eentje dus haha.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:57
Als er überhaupt al iemand komt kijken. Dit zeg ik met pijn in me hart
Vind ik leuk
Lubje +747
woensdag 9 januari 2019 om 17:59
Wat een zielepoot die De Gier! Als je er zo over denkt, ben je niet geschikt voor coach betaald voetbal. Dan kun je beter bij de amateurs gaan werken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:11
Het zijn geen mietjes, kom op ze worden betaald om te presteren. Elkaar de waarheid zeggen is nooit een schande, dat is de norm om er iets van te kunnen maken.
Vind ik leuk
NvC +6551
woensdag 9 januari 2019 om 18:48
Wat een onnodige maatregel. Zo maak je het jezelf niet makkelijker. Nu gaan mensen alleen nog cynischer reageren als dezelfde resultaten worden behaald.
Vind ik leuk
Cookee +11801
woensdag 9 januari 2019 om 19:03
Voor die paar man en een paardenkop, zal een vloek hier of daar toch niet te veel worden? Doe nou niet alsof in dit land het geheim in trainingen zit.
Vind ik leuk
Eimersweide +8228
woensdag 9 januari 2019 om 20:42
Dit is toch om je te bescheuren hahaha! Die journalisten van de Gelderlander zijn allemaal fan van NEC notabene!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws