Van Geel gaat 'in februari in gesprek': 'Eerst focussen we op Europees voetbal'

Van Geel gaat 'in februari in gesprek': 'Eerst focussen we op Europees voetbal'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 19:01do 10-01-2019 om 19:01

Martin van Geel en Giovanni van Bronckhorst gaan in februari met elkaar in gesprek om de toekomst van de Feyenoord-trainer te bespreken. De technisch directeur van de Rotterdammers zegt dat spelers en staf zich nu richten op de tweede seizoenshelft.

Van Bronckhorst zou volgens diverse media onder druk staan bij Feyenoord. "Wij hebben met Giovanni afgesproken dat wij in februari ergens voor het eerst met elkaar in gesprek gaan", legt Van Geel uit bij het clubkanaal. "Wij gaan ons nu volledig focussen op de herstart van de competitie, want die is hartstikke belangrijk voor ons."

"We hebben nog twee sporen om Europees voetbal te bereiken", zegt de technisch directeur van Feyenoord. "Via de competitie en via de beker. Wij hebben dus een heel belangrijk half jaar voor de boeg om Europees voetbal te bewerkstelligen. Dat is voor Feyenoord belangrijk, dat hoort bij Feyenoord. Daar focussen we ons nu op."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 19:03
Van uitstel komt helaas afstel. Prettige vakantie " Mijnheer " van Geel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:05
Ik hoop dat Gio naar mijn aller Ajax komt. Wat hij de afgelopen jaren bij Feyenoord heeft gewonnen... Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
Vind ik leuk
Aal +23430
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
Denken ze in februari al Europees voetbal te hebben veilig gesteld dan?
Vind ik leuk
Eimersweide +9296
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Ik wou net zeggen... na februari hoeven ze zich niet meer te focussen want dan is alles al beslist he Martin 😂
Vind ik leuk
Bertje 54 +144
donderdag 10 januari 2019 om 22:15
Ja ik hoop dat ook voor jullie want dit wordt ook niks in Abcoude
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:16
Laten wij nu eens rustig afwachten.En gelijk niet zo negentief zijn
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 19:23
Precies Hans!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13961
donderdag 10 januari 2019 om 20:04
Wat dacht je van dat wijf van Van geel. Met zo’n kop moet die wel de broek aan hebben..
Vind ik leuk
Barry Engels +32308
donderdag 10 januari 2019 om 23:37
Het zou zomaar kunnen dat Van Geel tegen die tijd zelf op de wip zit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:05
Ik zou eigenlijk niet weten bij wat voor club Gio elders aan de slag kan gaan.. Zie hem wel een trainer die heel lang bij Feyenoord kan blijven.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
donderdag 10 januari 2019 om 19:08
Mits van Geel hem eens degelijk materiaal geeft
Vind ik leuk
Suomi71 +1133
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
Heeft toch inmiddels een aardige CV opgebouwd in zo’n korte tijd. Daar kom je echt wel ergens mee binnen. Bij de Rangers zien ze hem denk ik ook graag komen.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
donderdag 10 januari 2019 om 19:08
Nou met de recente prestaties vraag ik me af of dat bij Feyenoord hoort.... daar is hij zelf ook verantwoordelijk voor trouwens
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1646
donderdag 10 januari 2019 om 19:17
Precies, noem maar eens één speler op die beter is geworden onder hem.
Vind ik leuk
The Rock +1922
donderdag 10 januari 2019 om 22:09
Verdonk
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1646
vrijdag 11 januari 2019 om 09:36
Hmmmm
Vind ik leuk
Renzo +114
zaterdag 12 januari 2019 om 10:24
Hoe bedoel je. Feyenoord heeft op dit moment een team die niet mee kan doen voor de eerste plek.

Dat heeft niets met de prestaties van Giovanni te maken.
Meer met geld en het aankoop beleid van van geel.

Hij staat op dit moment gewoon op de 3de plek met 8 punten voor op de nummer 4 en doet nog mee in de beker. meer is er niet uit te halen.

Zal belachelijk zijn om zo een club legende te ontslaan. Hij had gewoon de kans moeten krijgen om zelf op te stappen. Dat is nu Dus onmogelijk!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:09
Door alle berichten over het "misschien" vertrekken van Gio, krijg ik het idee dat zijn vertrek intern al vast staat.

Ik ben vaak kritisch over het spel onder zijn leiding, snap vaak wissels niet en kan af en toe flink op hem schelden maar hij is en blijft een legende voor Feyenoord.

Gio, mocht je stoppen, bedankt voor alle prijzen, ge-wel-dig gedaan legend.
Vind ik leuk
Beukenbv +393
donderdag 10 januari 2019 om 19:13
Het zijn meestal maar 2 Europese wedstrijden lekker belangrijk Martin.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
donderdag 10 januari 2019 om 19:13
Ik vind het om te gieren dat v Geel uberhaupt zich met die beslissing mag bemoeien als je ziet wat een zooi hij er zelf van maakt (of zn parelsnoer die alles voor hem beslist)...
Vind ik leuk
Beukenbv +393
donderdag 10 januari 2019 om 19:17
Zn parelsnoer haha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:22
Parelsnol?
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 19:15
Hadden beter van Geel de laan uitgestuurd.
Vind ik leuk
Ben +187
donderdag 10 januari 2019 om 19:15
Ik denk dat het gesprek moet gaan over van geel. Over zijn functioneren bij Feyenoord.....
Vind ik leuk
ypy14 +23
donderdag 10 januari 2019 om 19:16
Een plek voor europees voetbal en dan nog niks fiksen net als dit jaar. Tijd voor een frisse wind! Doorselecteren op alle fronten
Vind ik leuk
Come on Utreg +29771
donderdag 10 januari 2019 om 19:17
En wie gaat er het beleid van Geel eigenlijk evalueren?
Vind ik leuk
Bertje 54 +144
donderdag 10 januari 2019 om 19:18
Laat Martin van Geel alstublieft zijn mond houden we gaan voor Europees voetbal hij is Trencin al weer vergeten opzouten met die vent
Vind ik leuk
plein19 +3132
donderdag 10 januari 2019 om 19:19
Dat hoort bij Feyenoord terwijl er 4x in de latere 10 jaar niet is meegedaan
Vind ik leuk
Smithsonian +43402
donderdag 10 januari 2019 om 19:51
Met gio.op naar de volgende trencin 😍
Vind ik leuk
Wim59 +646
donderdag 10 januari 2019 om 20:17
Europees voetbal belangrijk voor fnoord? Alleen die dennenappel telt toch daar??
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Veel negativiteit hier over van Bronckhorst en Feyenoord
ook van veel Feyenoord supporters die het anders willen,
vooral beter maar hoe moet het dan anders?

Nieuw stadion, andere trainer, directeur, TD, spelers,
gewoon alles anders en beter maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Heeft Feyenoord `n visie 2020-2025 en verder tot 2030?

Waar Feyenoord echt behoefte aan heeft is geld, geld en nog eens geld,
maar waar haal je dat vandaan?

Moet Feyenoord z`n hele ziel en zaligheid verkopen aan `n buitenlandse investeerder en zo miljoenen binnen halen en wil iedereen dat.

Feyenoord won als eerste Nederlandse club in 1970 de Europacup 1
we zijn nu bijna 50 jaar verder en in die tijd is Feyenoord maar 6 keer kampioen geworden(71,74,84,93,99,17) en dat is veel te weinig voor z`n mooie club.

Ik wens iedereen die Feyenoord `n warm hart toe draagt veel wijsheid
en `n mooie toekomst maar die toekomst draait maar om een ding:
en dat is GELD.
Vind ik leuk
Bertje 54 +144
donderdag 10 januari 2019 om 21:29
ALS je geen geld hebt moet je goochem zijn en slagvaardig laat die grindtegel dat nou net niet zijn
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Ik zat `n beetje te filosoferen,.....?'''::::'''----#~^;;!.
maar als nou b,v, de grootste Container redderij ter wereld
eens Hoofdsponsor van Feyenoord wordt.
MAERSK SHIPPING LINE.

Voor miljoenen krijg het nieuwe stadion de naam:
MAERSK STADIUM ROTTERDAM

De buitenkant wordt prachtig licht blauw net zo als de container schepen.

Alle food kramen om het stadion zijn containers in lichtblauw
het uit tenue wordt lichtblauw.
Zeeschepen, Rotterdam en Feyenoord het zou `n mooie 3 eenheid zijn en het levert nog GELD op ook.

Het is maar `n gedachte..... maar ja je moet ergens beginnen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Zijn al 2 berichten die richting de kruising gaan hoor!
Vind ik leuk
poklane +5406
donderdag 10 januari 2019 om 21:01
Lekker focussen op Europees voetbal, en dan in de voorrondes eruit flikkeren.....
Vind ik leuk
j-roen11 +2132
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
In februari is wel duidelijk dat Europees voetbal er niet in zit en dan kan hij de focus verleggen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Misschien wordt het tijd dat van geel ook eens plaatsmaakt
Vind ik leuk
Vooruit +243
donderdag 10 januari 2019 om 21:48
Met wie en wanneer heeft Van Geel een exitgesprek?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:47
Met de raad van commissarissen. Daar zit nu een meerderheid van de vrienden van Feyenoord in. De kans bestaat dat ze van Geel wegstemmen. Dit wilde ze al eerder doen, maar werd door 1 iemand een tokje voor gestoken. Deze persoon is nu vertrokken. Dit heeft een paar dagen geleden ook in een artikel gestaan. Het kon weleens een rumoerige 2e helft van het seizoen kunnen worden. Met een beetje pech heeft dat ook z'n weerslag op het toch al niet denderend draaiende team. Hiermee is ook meteen het excuus waarom er eventueel geen Europees voetbal wordt behaald.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:21
Het is voor Feyenoord te hopen dat Ajax Feyenoord spaart in De Kuip. Ipv 0-4 0-3. Anders gaat Feyenoord in elkaar storten en worden ze 5e. Maar mijn ploeg Ajax gaat zich niet inhouden in De Kuip kan ik jullie verzekeren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:22]
Vind ik leuk
fr1963 +4367
vrijdag 11 januari 2019 om 09:34
Hoe vaak heeft ajax in uitwedstrijden zo makkelijk gewonnen dan dit seizoen?
Fortuna, vvv, psv, waren echt een makkie he voor de godenzonen.
Vind ik leuk
kees ee +940
vrijdag 11 januari 2019 om 10:15
. . gelukkig, edgar !!, dan kan dat straks t smoesje niet zijn !?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:16]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:29
Ik ben de man niet van smoezen.
Vind ik leuk
Bertje 54 +144
vrijdag 11 januari 2019 om 13:49
Jullie verliezen in de kuip het kampioenschap
Vind ik leuk
PoepWagen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 00:30
Jezus wat een zulthoofd zeg die Van Geel, beetje gewichtig lopen doen over Europees voetbal halen en zo, en dan? Voorronde er weer uit en tonnen aan boetes van de Uefea en daar moet een beschaafde vent als Van Brockhorst op afrekend worden?? Die Van Geel moet eruit en snel ook, grootste oorzaak van veel problemen!
Vind ik leuk
fr1963 +4367
vrijdag 11 januari 2019 om 01:45
Trencin....ja....focus op Europees voetbal.....trieste woorden.....
Vind ik leuk
ritje +647