'Napoli spoedig om tafel met Raiola over 'topspeler' Lozano'

'Napoli spoedig om tafel met Raiola over 'topspeler' Lozano'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 10:38vr 11-01-2019 om 10:38

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 10:53vr 11-01-2019 om 10:53

SSC Napoli heeft van Hirving Lozano een transferprioriteit gemaakt, meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio. Binnenkort staat er een ontmoeting gepland met zaakwaarnemer Mino Raiola. Daarin wordt gesproken over een eventuele transfer in juni.

Diverse media in Italië schreven al eerder over Napoli-interesse in Lozano. Volgens Di Marzio gaat de club spoedig om tafel met Raiola. De club beschouwt de Mexicaan als een topspeler en hoopt hem te overtuigen om voor de Serie A te kiezen. Over transferbedragen speculeert Di Marzio niet, maar in de wandelgangen wordt gesproken over een bedrag van ongeveer veertig miljoen euro.

Napoli is niet alleen bezig met de komst van Lozano, maar wedt op meerdere paarden. Verdediger Cristiano Biraghi van Fiorentina is een doelwit, net als Manuel Lazzari van SPAL.

Napoli heeft met Allan Marques Loureiro een goudmijn in huis, maar de club is niet van plan om de 28-jarige Braziliaan te verkopen. Paris Saint-Germain is geïnteresseerd, maar wil niet de vraagprijs van tachtig miljoen op tafel leggen. De Fransen denken eerder dat Allan ongeveer vijftig miljoen waard is. Een transfer tegen dat bedrag is voor Napoli onbespreekbaar. 

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 10:40
Lijkt me een prima club voor lozano. Krijg je echt een gigantisch snelle aanval met insigne, mertens en lozano.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:41]
Vind ik leuk
Mosquito +21922
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Bij een bod van 50 miljoen pas serieus nemen die Napolitanen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:44
Ajax en Psv moeten spelers niet meer voor een appel en een ei laten gaan. Gewoon de hoofdprijs vragen en zo niet dan niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
O? En Feyenoord moet spelers wel voor een appel en ei laten gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:55
Feyenoord moet dat inderdaad ook niet doen. Ajax en Psv staan er financieel wel een stuk beter voor dan Feyenoord ( niet gemeen bedoeld) waardoor ze makkelijker de hoofdprijs kunnen/moeten vragen.
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
De mooiste club, 10.55 uur.
Ik denk dat goede doorsroming van eigen jeugdtalentjes een belangrijk middel kan zijn. Geld ook natuurlijk. Voorlopig moet Feyenoord voor het komende seizoen proberen om een gebalanceerd elftal op het veld te krijgen.
Er zijn nu grote kwaliteitsverschillen in de linies.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:56
Feyenoord moet eerst zorgen dat ze zich voor de EL plaatsen dan heb je weer het podium en vanzelf meer waarde voor spelers
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Mighty Mike, 10.56 uur.
Zonder redelijke goede spelers komt Feyenoord niet ver in de EL. Heb je gezien hoe veel goede spelers in de EL bij de EL-gangers rondlopen ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Ook gezien hoeveel slechte? 😋🤫
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Ik kijk alleen naar de goede voetballers, de rest niet.
Vind ik leuk
Donnygo +4962
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Wie moet er dan een hoofdprijs op leveren volgens jouw? Denk namelijk niet dat er veel clubs denken van laten we onze cheque boekje erbij pakken voor die speler.

Verder moet natuurlijk elke club de hoofdprijs waar en wanneer dit ook mogelijk is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:23
Koku
Vind ik leuk
ay42 +1470
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Heb je helemaal gelijk in. Feyenoord heeft over de laatste 5 jaar alleen maar middelmatige spelers gekocht en bijna geen goede spelers opgeleid. De fase waarin ze nu zitten is geen toeval. Er is geen een speler waarvan je op dit moment denkt dat hij de top kan halen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:50]
Vind ik leuk
PinPelado +2014
vrijdag 11 januari 2019 om 11:22
Whahahahaha, hij had het over goede spelers ;)
Vind ik leuk
B. Alrond +1902
vrijdag 11 januari 2019 om 10:54
"Ajax en Psv moeten spelers niet meer voor een appel en een ei laten gaan. Gewoon de hoofdprijs vragen en zo niet dan niet."

Doet Ajax ook (bijna) niet. PSV is er helaas te makkelijk in.

Laat wat dat betreft dat soort besprekingen zitten tot de zomer: als je meerdere clubs hebt, gaat die prijs vanzelf omhoog.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Ajax pakt dat inderdaad de laatste tijd goed aan.
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
De Mooisteclub, 11.07 uur.
Ik als Ajacied vind dat Ajax wel en niet goed gedaan heeft.
Niet goed: Ajax liet zoveel talentjes ontglippen.
Wel goed: Ajax heeft mazzel door de doorstroming van De Ligt, Eijting, Vd Beek en nog andere en Ajax heeft in Ten Hag en staf een goede stel goede coaches. En Ajax heeft goede spelers aangekocht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:13
Ik weet niet of PSV daar echt te makkelijk in is, denk eerder dat Ajax gewoon meer geld kan vragen voor soortgelijke spelers.

Als ik nu hoor dat Neres voor 43 miljoen weg kan .. dan denk ik: leuk, maar Lozano is een betere speler en zou in principe dan minimaal 50 miljoen moeten kosten. Echter .. gaat dit gebeuren? Nee, ik denk het niet.

Er spelen natuurlijk veel meer factoren mee bij Ajax nu, zoals dat het qua status nou eenmaal de grootste club is in NL. Daarnaast heeft Ajax op dit moment met een de Ligt en een de Jong nou eenmaal 2 potentiële spelers van de buitencategorie, iets wat meehelpt bij het creeëren van een hogere waarde van de hele selectie (hogere eindrangschikking, doorgaan in de CL, dat soort ongein).

Ik zeg hier overigens niet dat ik Ajax een beter team vind dan PSV, in tegendeel zelfs, maar als ik er objectief naar kijk snap ik dondersgoed dat Ajax meer geld kan vragen voor hun spelers dan PSV.
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Maarten Remans,
De laatste alinea: daar gaat het uiteindelijk in deze topic om toch ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
ay42 +1470
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Met Neres is het ook een one-off hoor met die Chinese club. Met zijn houdige vorm zullen andere clubs nog geen eens 30m betalen denk ik
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
B. Alrond, 10.54 uur

#Laat wat dat betreft dat soort besprekingen zitten tot de zomer: als je meerdere clubs hebt, gaat die prijs vanzelf omhoog#

Wat denk je van zware blessures die de spelers voor maanden kunnen uitschakelen en een waardevermindering tot gevolg kan hebben dan ?
Vind ik leuk
ay42 +1470
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Kijk bij PSV zijn er ook afspraken gemaakt met bv Moreno en guardado. Die zijn niet voor niets voor weinig geld vertrokken
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:32
Wel lullig voor de speler die graag verder wil in zijn carriëre vind je niet ?
Vind ik leuk
Knollie +665
vrijdag 11 januari 2019 om 12:16
Voor 50 miljoen zal PSV hem pas verkopen. Logisch dat Napoli 40 in gedachten heeft.
PSV zal 60 vragen immers.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1279
vrijdag 11 januari 2019 om 14:29
Wel jammer als hij weg gaat, dan gaat de schaal zeker naar Ajax.😋
Vind ik leuk
Knollie +665
zaterdag 12 januari 2019 om 08:50
Klopt. Dat is dan goed mogelijk.
Maar als hij zijn been breekt of minder gaat voetballen of wat dan ook verdampt er circa 50 milj potentiële inkomsten.
Voor dat geld kun je in dezelfde categorie talent terug shoppen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:28
idd maar daar is ajax wel goed in de hoofdprijs vragen voor spelers ,doen ze echt goed ,kan psv wat van leren
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
Poeh je hebt wel hoog in de bol.
Vind ik leuk
KCP +741
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
40... is de max. Ik spreek je bij de transfer wel
Vind ik leuk
3Bier +14356
vrijdag 11 januari 2019 om 11:01
Wel een mini voorhoede.
En dan nog Younes achter de hand.
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 11:02
Nu is Lozano weer aan de beurt, allemaal duimzuigerij .
Uiteindelijk komt hij ergens terecht.
We zien het wel over 5 maanden
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 10:41
Weer die Mino....pffff.
Moe van die arrogante grootbek.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:48
Ja hij is helaas heel goed in zijn werk...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:54
Leg mij eens uit waarom jij moe wordt van die arrogante grootbek. Hoe kom je daar bij? Hoe vaak lees je interviews met Raiola? Hoe vaak hoor je hem iets zeggen over transfers? Nagenoeg nooit.

De enige artikelen die je over Raiola leest zijn: Raiola wilt, Raiola legt eis neer, Raiola weigert. Maar nooit lees je een artikel waarin Raiola zelf naar de feiten is gevraagd. Uit zijn mond hoor je nooit dat hij 20% van de transfersom wilt. Dat schrijven media en mensen als jij nemen het klakkeloos over.

Raiola is de beste ZAAKWAARNEMER ter wereld. Zouden al die voetballers bij hem aansluiten als hij niks voor elkaar krijgt bij clubs?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 10:59
Tut tut jij hebt een hoop woorden nodig....maar toevallig ken ik een paar prof voetballers die juist geen zaken met hem doen, vanwege zijn grote bek, die zullen het toch beter weten dan jij.
Dus ff dimmen dappere.
Dat ie goed is in zijn werk, feit.
Maar Trump is in zaken ook goed geweest, maar die heeft ook een grote bek toch?
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 11:06
Trump heeft zakelijk nog nooit wat bereikt.
Speculeert met familie kapitaal.
Deze dictator is de weg volkomen kwijt , zeer gevaarlijke man.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Zozo, jij kent een paar profvoetballers. Als jij wat meer talent had gehad, had je waarschijnlijk van Mino's grote bek gehouden wanneer die weer een contractje voor je in de wacht sleept.

Succesvolle mensen hebben wel vaker een grote bek. Het zijn de kuddedieren die dat veroordelen. Maar die zitten wel met hun luie reet op de bank.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 11:20
Ach jij kan het weten heh.
En wie zegt dat ik geen talent heb? Ik heb Mino niet nodig knulletje.
Ik zit lekker met mijn reet buiten Nederland op een zonnig bankje, met genoeg centjes op de bank.
Gelukkig betaal ik ook hier mijn belastingen en niet in Nederland anders zou het weer via de Soos naar lui als jij gaan heh😂😂😂😂
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
Je oordeeld nogal hè, blijf jij lekker met je reet in de zon. Op deze types zit Nederland niet te wachten
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Reyvoetbal 11.20,
Is het dan voor jou niet beter om je met de voetbalclubs van dat land (Spanje) bezig te houden ?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 12:00
Doe ik ook.
Maar veel te leuk om te zien hoe figuren als jij dom komen reageren
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 12:15
Reyvoetbal, 12.00 uur.
Ik ben niet dom hoor, het is je aanname, alleen ik ben niet zo arrogant en hooghartig als jij en ik heb hard genoeg voor mijn centjes gewerkt maar bij jou twijfel ik. Ik vermoed dat je mazzel had gehad, misschien met een sloopbedrijf o.i.d.
En je uithaal naar de SOOS, moet je niet doen dat generaliseren, denk b.v. aan mensen die 35 jaar of meer bij V. en D. hebben gewerkt en nu van de SOOS afhankelijk zijn, zo maar een voorbeeld. Of denk aan het ziekenhuispersoneel dat door falend bestuur van de SOOS afhankelijk zijn geworden. De beroeps SOOS-profiteurs daar heb ik ook een hekel aan. Laat het duidelijk zijn ! EN wat dat leven van met je reet in de zon zitten ken ik ook, ieder jaar.
En het is niet alles, vooral als je ziek wordt, kan iedereen overkomen !!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
Ik heb er hard voor gewerkt vriend en doe dat nog 24/7...
Ik steun veel mensen die echt hulp nodig hebben via aantal eigen stichtingen en bedrijven.
De beroeps kont zitters zijn losers.
Voor de rest snap ik je
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
Reyvoetbal,

Heel erg nobel van je. Respect.
Ja de -beroeps- kont zitters, enkele noemen zichzelf "gemeente-ontvangers" die naast de uitkering ook allerlei toeslagen krijgen en daarnaast ook zwart werken, tja die hou je als het bij de UWV een puinhoop is en we een incapabele minister van SZ hebben. Je noemt ze losers, ik noem ze gewiekste profiteuts, maar goed gelegenheid maakt de dief......
Is het daar zo'n 17 graden ? Toch wel lekker he.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 13:41
Tis frisjes vandaag...15 maar....koude wind.
Ach moet ook af en toe hoor haha
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 13:51
Geniet er maar flink van, over anderhalve maand is het weer heerlijk in de zon zitten ontbijten etc,
Fijne dag verder.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 13:59
Thanks.
Jij ook!
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:56
Reyvoetbal, die prof voetballers die jij kent en die geen zaken met Raiola willen doen zijn van middelmatig niveau en zijn oninteressant voor hem. Noem eens wat namen van die prof-voetballers dan.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 12:01
Zijn privé zaken bro.
Dus Messi en Ronaldo zijn middelmatig??
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Messi en Ronaldo niet, maar je kennissen wel vermoed ik.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Ik zou het je graag vertellen, maar lijkt me niet zo netjes om te doen.
En wat is middelmatig?
Spelen bij een club in de top 10 van Spanje?? Is dat middelmatig?
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 12:59
Nee La Liga is een hele zware competitie, misschien wel de zwaarste. Gisteravond Barca door Levante uit de Copa del Rey gespeeld. Elke wedstrijd is er één of het nou Bilbao-Atletico of Barca-Espanyol of Real-Alaves neemt, er is strijd. Dus middelmatig nee, heb je gelijk in.
Vind ik leuk
1313 +8795
vrijdag 11 januari 2019 om 14:51
AFP 12:59. Hoe kom je erbij dat Barca uit de Copa is gespeeld, als er nog een return moet komen in Camp Nou?
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Da's waar, je hebt volkomen gelijk, ik had het moeten weten dat in de Copa del Rey een heen- en terugwedstrijd worden gespeeld. Wist ik ook maar was geobsedeerd door onze KNVB-beker. Sorry.
Vind ik leuk
1313 +8795
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
Haha geen probleem, kan gebeuren toch!
Vind ik leuk
AFP +2974
vrijdag 11 januari 2019 om 11:54
Dapper strijders, 10.54

Helemaal gelijk heb je, de meeste gasten in Nederland denken te bekrompen Nederlands en beseffen niet wat de internationale handel en wandel van het huidige voetbal niet. Raiola zorg/zorgde er ook voor dat nederlandse voetballers in de kijkers komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Topspeler 😂
Vind ik leuk
Smithsonian +43399
vrijdag 11 januari 2019 om 10:47
Aldus een ajax fan. grappig hoor haha.

Lopzano is een prima speler.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 10:49
Klopt, Lozano is een prima speler. Maar geen topspeler.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1105
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Als psv slim is doen ze een ruil voor milik en Mertens
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
Want daarmee gaat Napoli akkoord 😑
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 11 januari 2019 om 11:54
Ja echt hé, alsof ze 1 slechtere tegen 2 betere gaan ruilen :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
NIET DOEN
Vind ik leuk
Roeptoeter +16173
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
10 miljoen en Younes. Hoger zullen ze wel niet gaan daar, en terecht.
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
vrijdag 11 januari 2019 om 10:56
Lelijk is het pas wanneer je over iemand zijn moeder begint!
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Inderdaad , zo kinderachtig.
Is dat zwakte , of heeft het iets met intellect te maken?
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
vrijdag 11 januari 2019 om 11:59
Van beide een beetje.
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 12:13
Ik kijk nu al uit naar de wedstrijd Ajax- Real Madrid.
Goeie graadmeter om te zien of de Ligt en de Jong het niveau aan kunnen.
Vind ik leuk
Mirkoff! +690
vrijdag 11 januari 2019 om 10:54
Hey sneuerd, weer in je bed geplast?
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
Zou een leuke club zijn voor Lozano, ik hoop alleen wel dat PSV op minimaal 50 miljoen inzet.
Vind ik leuk
B. Alrond +1902
vrijdag 11 januari 2019 om 11:01
Napoli wilt daarom nu al zaken doen: Als ze dat in de zomer doen krijg je een veiling en gaat de prijs omhoog.
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Dat zit er dik in ja, ben benieuwd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:33
Bij een veiling heb je meerdere geïnteresseerden nodig 😂
Vind ik leuk
El Cazador +8961
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
Die is voor 1-2-19 weg, dag kampioenschap
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
Niet goed genoeg voor Napoli.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:51
Goed dat spelers vertegenwoordigd worden door makelaars die het spelersbelang laten prevaleren boven eigenbelang. Bovendien is Italiaans voetbal op het lijf van Hirving Lozano geschreven. Je ziet dat al op de trainingen van PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:57
Een speler naar mijn hart. Niet alles lukt. Maar ik hou van spelers met die passie. Ik zie hem net als Suares ook ver komen door dezelfde mentaliteit. In het veld alles wat nodig is doen om te winnen. Ik lees hier 75 miljoen, zou ik idd mee beginnen. Als ik zie dat er voor andere eredivisie spelers over dat soort bedragen gesproken wordt zou ik in ieder geval daarmee beginnen en dan hopen dat je boven de 50 eindigd. In ieder geval dit seizoen bij PSV afmaken. Malen klaar stomen voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:29
Malen staat te trappelen, kan er zó in !
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
Ben ik mee eens, maar zoals hij nu gebracht wordt vind ik heel goed. Ik hoop dat ze Obispo nu ook als PSV voor staat elke keer 15 minuten gaan brengen. Breng de jeugd maar beetje bij beetje zodat ze er kunnen staan als het nodig is. V Bommel lijkt me van nature niet iemand die daar bang voor is gelukkig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:17
Idd wat een verademing in vergelijking met Cocu.
Vind ik leuk
Mari +12521
vrijdag 11 januari 2019 om 10:59
Veertig miljoen is in de wandelgangen. Wacht tot we in de hoofdzaal komen
Vind ik leuk
Watzijnwij +151
vrijdag 11 januari 2019 om 11:01
40 miljoen en twee jaar lang gratis pizza Napolitaans. Geen slechte deal...
Vind ik leuk
Donnygo +4962
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Leuke club voor Lozano, afwachten hoeveel loon Raiola nu gaat vragen gezien zijn eisen voor De Ligt.
Vind ik leuk
JC040 +42
vrijdag 11 januari 2019 om 11:19
Mooie stap maar 40 mil is echt te weinig als je ziet dat op Neres al 43 word geboden.. Lozano is echt wel vele malen beter en zit meer potentie in.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
Zo waar dit.
Vind ik leuk
Jopi1982 +892
vrijdag 11 januari 2019 om 11:27
Nou daar gaat het geboefte weer!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
947 miljoen. Mag de Rat er zelf 20 van houden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:46
Lozano niets voor Betis?! Spreken ze de taal en zo..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:49]
Vind ik leuk
soccer02 +710
vrijdag 11 januari 2019 om 11:46
Dit is toch geen club voor lozano een net niet club. Winnen nooit prijzen. Die moet naar de absolute top. Als je gisteren barca weer zag spelen. Die aanvallers leken wel amateurs zonder messi en suarez. Daar zou lozano perfect passen. Hij is echt beter dan dembele en malcolm.
Vind ik leuk
UpOne +1048
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Zeker willen niet akkoord gaan met 50 miljoen voor Allan, maar willen wel maar 25 + een afdankertje betalen voor Lozano? Wat een maffiabende daar in Napels..
Vind ik leuk
Bizzy +23385
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Lozano is minstens 50 mil waard. Zelf laat Napoli haar spelers ook niet voor een appel en een ei gaan. Dus aftikken of anders een deur verder op kijken.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
213 miljoen euriekes in de zomer
Vind ik leuk
Markus80 +3063
vrijdag 11 januari 2019 om 13:40
Topspeler?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
Voor 40 blijft hij lekker bij psv,dat verdienen we ook in een jaartje cl.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws