'Napoli spoedig om tafel met Raiola over 'topspeler' Lozano'

'Napoli spoedig om tafel met Raiola over 'topspeler' Lozano'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 10:38vr 11-01-2019 om 10:38

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 10:53vr 11-01-2019 om 10:53

SSC Napoli heeft van Hirving Lozano een transferprioriteit gemaakt, meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio. Binnenkort staat er een ontmoeting gepland met zaakwaarnemer Mino Raiola. Daarin wordt gesproken over een eventuele transfer in juni.

Diverse media in Italië schreven al eerder over Napoli-interesse in Lozano. Volgens Di Marzio gaat de club spoedig om tafel met Raiola. De club beschouwt de Mexicaan als een topspeler en hoopt hem te overtuigen om voor de Serie A te kiezen. Over transferbedragen speculeert Di Marzio niet, maar in de wandelgangen wordt gesproken over een bedrag van ongeveer veertig miljoen euro.

Napoli is niet alleen bezig met de komst van Lozano, maar wedt op meerdere paarden. Verdediger Cristiano Biraghi van Fiorentina is een doelwit, net als Manuel Lazzari van SPAL.

Napoli heeft met Allan Marques Loureiro een goudmijn in huis, maar de club is niet van plan om de 28-jarige Braziliaan te verkopen. Paris Saint-Germain is geïnteresseerd, maar wil niet de vraagprijs van tachtig miljoen op tafel leggen. De Fransen denken eerder dat Allan ongeveer vijftig miljoen waard is. Een transfer tegen dat bedrag is voor Napoli onbespreekbaar. 

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 10:40
Lijkt me een prima club voor lozano. Krijg je echt een gigantisch snelle aanval met insigne, mertens en lozano.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:41]
Vind ik leuk
Mosquito +17985
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Bij een bod van 50 miljoen pas serieus nemen die Napolitanen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:44
Ajax en Psv moeten spelers niet meer voor een appel en een ei laten gaan. Gewoon de hoofdprijs vragen en zo niet dan niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
O? En Feyenoord moet spelers wel voor een appel en ei laten gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:53
Ja, als ik Feyenoord was zou ik voor het overgrote deel van de selectie zelfs nog geld meegeven bij de verkoop.
Vind ik leuk
Dharmpie +809
vrijdag 11 januari 2019 om 11:02
Feyenoord doet het niet best, de spelers hebben niet de kwaliteit die we graag willen maar gelukkig zijn wij geen ProRail.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:37
Ajaciedje23, 10.53 uur.
Op deze manier een sneer geven hoeft niet Ajacied.
Het Feyenoord die Ajax ongevraagd en onbedoeld een dienst bewees door van PSV 3 punten af te snoepen ?
Elke club krijgt vroeg of laat een dip. Ajax en PSV hadden die periode ook. Feyenoord komt er weer bovenop en kan een geduchte tegenstander van A en P worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:17]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Waar men zich druk om kan maken, relax het is bijna vrijdagmiddag. Elkaar een beetje opnaaien hoort er gewoon bij. Ik ben juist blij dat Feyenoord heeft gewonnen van PSV en had zelfs gehoopt dat Feyenoord dichterbij Ajax en PSV stond waardoor de competitie nog spannender zou zijn.

Die reactie is echt niet bedoeld om Feyenoord af te zeiken.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 12:25
Ajacied 23, 11.49 uur,
Dat dacht ik al hoor, een beetje zuigen over en weer.
Ik had ook gehoopt dat Feyenoord dichter gekomen was. Ze waren met 7 punten verschil al dichterbij gekomen, maar ja dat verlies van Fortuna Sittard tja...
Nee, nogmaals als Ajacied vind ik ook dat Feyenoord een historische club is en als eerste club Nederland op de international voetbalkaart had gezet.
Fijne dag bro.
Vind ik leuk
ReneAjax +7554
vrijdag 11 januari 2019 om 14:31
Zijn we al zo ver afgedaald dat Ajax dankbaar zou moeten zijn dat Feyenoord niet expres van PSV gaat verliezen en zijn sportieve plicht doet ?
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
Goed lezen René:

#Het Feyenoord dat Ajax ongevraagd en onbedoeld een dienst bewees door van PSV 3 punten af te snoepen ?#

Ongevraagd en onbedoeld !!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:24
Dat verlies tegen Fortuna is bizar. Ik als Ajacied vond dat uiteraard niet erg. Maar ik was echt vol verbazing.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Wat een onzin. Als je iemand een veer in z'n reet wil steken doe dat dan wel op basis van de realiteit.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 13:33
Titaovenaar,

Vertel, verklaar het nader, aan oneliners hebben WIJ er niks aan.

Wat vind jij onzin ? Wie zou ik een veer in zijn reet willen steken ? Wat is volgens jou de realiteit ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:55
Feyenoord moet dat inderdaad ook niet doen. Ajax en Psv staan er financieel wel een stuk beter voor dan Feyenoord ( niet gemeen bedoeld) waardoor ze makkelijker de hoofdprijs kunnen/moeten vragen.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
De mooiste club, 10.55 uur.
Ik denk dat goede doorsroming van eigen jeugdtalentjes een belangrijk middel kan zijn. Geld ook natuurlijk. Voorlopig moet Feyenoord voor het komende seizoen proberen om een gebalanceerd elftal op het veld te krijgen.
Er zijn nu grote kwaliteitsverschillen in de linies.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:56
Feyenoord moet eerst zorgen dat ze zich voor de EL plaatsen dan heb je weer het podium en vanzelf meer waarde voor spelers
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Mighty Mike, 10.56 uur.
Zonder redelijke goede spelers komt Feyenoord niet ver in de EL. Heb je gezien hoe veel goede spelers in de EL bij de EL-gangers rondlopen ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Ook gezien hoeveel slechte? 😋🤫
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Ik kijk alleen naar de goede voetballers, de rest niet.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Wie moet er dan een hoofdprijs op leveren volgens jouw? Denk namelijk niet dat er veel clubs denken van laten we onze cheque boekje erbij pakken voor die speler.

Verder moet natuurlijk elke club de hoofdprijs waar en wanneer dit ook mogelijk is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:23
Koku
Vind ik leuk
ay42 +1009
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Heb je helemaal gelijk in. Feyenoord heeft over de laatste 5 jaar alleen maar middelmatige spelers gekocht en bijna geen goede spelers opgeleid. De fase waarin ze nu zitten is geen toeval. Er is geen een speler waarvan je op dit moment denkt dat hij de top kan halen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:50]
Vind ik leuk
PinPelado +1981
vrijdag 11 januari 2019 om 11:22
Whahahahaha, hij had het over goede spelers ;)
Vind ik leuk
B. Alrond +1639
vrijdag 11 januari 2019 om 10:54
"Ajax en Psv moeten spelers niet meer voor een appel en een ei laten gaan. Gewoon de hoofdprijs vragen en zo niet dan niet."

Doet Ajax ook (bijna) niet. PSV is er helaas te makkelijk in.

Laat wat dat betreft dat soort besprekingen zitten tot de zomer: als je meerdere clubs hebt, gaat die prijs vanzelf omhoog.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Ajax pakt dat inderdaad de laatste tijd goed aan.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
De Mooisteclub, 11.07 uur.
Ik als Ajacied vind dat Ajax wel en niet goed gedaan heeft.
Niet goed: Ajax liet zoveel talentjes ontglippen.
Wel goed: Ajax heeft mazzel door de doorstroming van De Ligt, Eijting, Vd Beek en nog andere en Ajax heeft in Ten Hag en staf een goede stel goede coaches. En Ajax heeft goede spelers aangekocht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:13
Ik weet niet of PSV daar echt te makkelijk in is, denk eerder dat Ajax gewoon meer geld kan vragen voor soortgelijke spelers.

Als ik nu hoor dat Neres voor 43 miljoen weg kan .. dan denk ik: leuk, maar Lozano is een betere speler en zou in principe dan minimaal 50 miljoen moeten kosten. Echter .. gaat dit gebeuren? Nee, ik denk het niet.

Er spelen natuurlijk veel meer factoren mee bij Ajax nu, zoals dat het qua status nou eenmaal de grootste club is in NL. Daarnaast heeft Ajax op dit moment met een de Ligt en een de Jong nou eenmaal 2 potentiële spelers van de buitencategorie, iets wat meehelpt bij het creeëren van een hogere waarde van de hele selectie (hogere eindrangschikking, doorgaan in de CL, dat soort ongein).

Ik zeg hier overigens niet dat ik Ajax een beter team vind dan PSV, in tegendeel zelfs, maar als ik er objectief naar kijk snap ik dondersgoed dat Ajax meer geld kan vragen voor hun spelers dan PSV.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Maarten Remans,
De laatste alinea: daar gaat het uiteindelijk in deze topic om toch ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
ay42 +1009
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Met Neres is het ook een one-off hoor met die Chinese club. Met zijn houdige vorm zullen andere clubs nog geen eens 30m betalen denk ik
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
B. Alrond, 10.54 uur

#Laat wat dat betreft dat soort besprekingen zitten tot de zomer: als je meerdere clubs hebt, gaat die prijs vanzelf omhoog#

Wat denk je van zware blessures die de spelers voor maanden kunnen uitschakelen en een waardevermindering tot gevolg kan hebben dan ?
Vind ik leuk
ay42 +1009
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Kijk bij PSV zijn er ook afspraken gemaakt met bv Moreno en guardado. Die zijn niet voor niets voor weinig geld vertrokken
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:32
Wel lullig voor de speler die graag verder wil in zijn carriëre vind je niet ?
Vind ik leuk
Knollie +443
vrijdag 11 januari 2019 om 12:16
Voor 50 miljoen zal PSV hem pas verkopen. Logisch dat Napoli 40 in gedachten heeft.
PSV zal 60 vragen immers.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1197
vrijdag 11 januari 2019 om 14:29
Wel jammer als hij weg gaat, dan gaat de schaal zeker naar Ajax.😋
Vind ik leuk
Knollie +443
zaterdag 12 januari 2019 om 08:50
Klopt. Dat is dan goed mogelijk.
Maar als hij zijn been breekt of minder gaat voetballen of wat dan ook verdampt er circa 50 milj potentiële inkomsten.
Voor dat geld kun je in dezelfde categorie talent terug shoppen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:28
idd maar daar is ajax wel goed in de hoofdprijs vragen voor spelers ,doen ze echt goed ,kan psv wat van leren
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
Poeh je hebt wel hoog in de bol.
Vind ik leuk
KCP +114
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
40... is de max. Ik spreek je bij de transfer wel
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 11:01
Wel een mini voorhoede.
En dan nog Younes achter de hand.
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 11:02
Nu is Lozano weer aan de beurt, allemaal duimzuigerij .
Uiteindelijk komt hij ergens terecht.
We zien het wel over 5 maanden
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 10:41
Weer die Mino....pffff.
Moe van die arrogante grootbek.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:48
Ja hij is helaas heel goed in zijn werk...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:54
Leg mij eens uit waarom jij moe wordt van die arrogante grootbek. Hoe kom je daar bij? Hoe vaak lees je interviews met Raiola? Hoe vaak hoor je hem iets zeggen over transfers? Nagenoeg nooit.

De enige artikelen die je over Raiola leest zijn: Raiola wilt, Raiola legt eis neer, Raiola weigert. Maar nooit lees je een artikel waarin Raiola zelf naar de feiten is gevraagd. Uit zijn mond hoor je nooit dat hij 20% van de transfersom wilt. Dat schrijven media en mensen als jij nemen het klakkeloos over.

Raiola is de beste ZAAKWAARNEMER ter wereld. Zouden al die voetballers bij hem aansluiten als hij niks voor elkaar krijgt bij clubs?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 10:59
Tut tut jij hebt een hoop woorden nodig....maar toevallig ken ik een paar prof voetballers die juist geen zaken met hem doen, vanwege zijn grote bek, die zullen het toch beter weten dan jij.
Dus ff dimmen dappere.
Dat ie goed is in zijn werk, feit.
Maar Trump is in zaken ook goed geweest, maar die heeft ook een grote bek toch?
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 11:06
Trump heeft zakelijk nog nooit wat bereikt.
Speculeert met familie kapitaal.
Deze dictator is de weg volkomen kwijt , zeer gevaarlijke man.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Zozo, jij kent een paar profvoetballers. Als jij wat meer talent had gehad, had je waarschijnlijk van Mino's grote bek gehouden wanneer die weer een contractje voor je in de wacht sleept.

Succesvolle mensen hebben wel vaker een grote bek. Het zijn de kuddedieren die dat veroordelen. Maar die zitten wel met hun luie reet op de bank.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 11:20
Ach jij kan het weten heh.
En wie zegt dat ik geen talent heb? Ik heb Mino niet nodig knulletje.
Ik zit lekker met mijn reet buiten Nederland op een zonnig bankje, met genoeg centjes op de bank.
Gelukkig betaal ik ook hier mijn belastingen en niet in Nederland anders zou het weer via de Soos naar lui als jij gaan heh😂😂😂😂
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
Je oordeeld nogal hè, blijf jij lekker met je reet in de zon. Op deze types zit Nederland niet te wachten
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Reyvoetbal 11.20,
Is het dan voor jou niet beter om je met de voetbalclubs van dat land (Spanje) bezig te houden ?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 12:00
Doe ik ook.
Maar veel te leuk om te zien hoe figuren als jij dom komen reageren
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 12:15
Reyvoetbal, 12.00 uur.
Ik ben niet dom hoor, het is je aanname, alleen ik ben niet zo arrogant en hooghartig als jij en ik heb hard genoeg voor mijn centjes gewerkt maar bij jou twijfel ik. Ik vermoed dat je mazzel had gehad, misschien met een sloopbedrijf o.i.d.
En je uithaal naar de SOOS, moet je niet doen dat generaliseren, denk b.v. aan mensen die 35 jaar of meer bij V. en D. hebben gewerkt en nu van de SOOS afhankelijk zijn, zo maar een voorbeeld. Of denk aan het ziekenhuispersoneel dat door falend bestuur van de SOOS afhankelijk zijn geworden. De beroeps SOOS-profiteurs daar heb ik ook een hekel aan. Laat het duidelijk zijn ! EN wat dat leven van met je reet in de zon zitten ken ik ook, ieder jaar.
En het is niet alles, vooral als je ziek wordt, kan iedereen overkomen !!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
Ik heb er hard voor gewerkt vriend en doe dat nog 24/7...
Ik steun veel mensen die echt hulp nodig hebben via aantal eigen stichtingen en bedrijven.
De beroeps kont zitters zijn losers.
Voor de rest snap ik je
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
Reyvoetbal,

Heel erg nobel van je. Respect.
Ja de -beroeps- kont zitters, enkele noemen zichzelf "gemeente-ontvangers" die naast de uitkering ook allerlei toeslagen krijgen en daarnaast ook zwart werken, tja die hou je als het bij de UWV een puinhoop is en we een incapabele minister van SZ hebben. Je noemt ze losers, ik noem ze gewiekste profiteuts, maar goed gelegenheid maakt de dief......
Is het daar zo'n 17 graden ? Toch wel lekker he.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 13:41
Tis frisjes vandaag...15 maar....koude wind.
Ach moet ook af en toe hoor haha
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 13:51
Geniet er maar flink van, over anderhalve maand is het weer heerlijk in de zon zitten ontbijten etc,
Fijne dag verder.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 13:59
Thanks.
Jij ook!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:16
Oef... niet zo'n beste vergelijking.
Trump heeft gedurende zijn leven $ 413 miljoen (huidige waarde) van zijn vader gekregen. Zijn zaken kon hij met dat geld én bergen geleend geld beginnen. Vijf van zijn ondernemingen heeft hij failliet laten gaan. Er zijn nog steeds grote twijfels over zijn werkelijke vermogen, aangezien de belastingaangifte waar zoveel over te doen was in 2016 nog altijd niet is vrijgegeven door hem. En die gebouwen waar zijn naam op staat? Het grootste deel is niet van hem, maar heeft hij alleen zijn naam voor een mooie prijs aan verkocht. Dat zou de waarde verhogen. Inmiddels is er in New York al één pand van die naam ontdaan na een rechtzaak van de bewoners.

Het staat elke voetballer vrij om de zaakwaarnemer te kiezen die hij wil. Degenen die dat wel doen, weten dat hij altijd het onderste uit de kan weet te halen. Niet iedereen zal die werkwijze aanspreken, maar voor zijn klanten doet hij het uitstekend.

Hoop dat het niet teveel woorden voor je waren :-D
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 11:22
Nee hoor.
Vind jou reactie inhoud hebben en je hebt gelijk.
De vergelijking was niet zo handig....maar goed.
Jij hebt het recht gezet White Heart....thanks
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
Dat jij weet wat inhoud is joh.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 11:35
Yep....
Bij mij is het glas half vol, nou ja, helemaal vol en bij jou leeg.
Dat is inhoud.
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 12:00
Whitehartlane, 11.16 uur

*Het staat elke voetballer vrij om de zaakwaarnemer te kiezen die hij wil. Degenen die dat wel doen, weten dat hij altijd het onderste uit de kan weet te halen. Niet iedereen zal die werkwijze aanspreken, maar voor zijn klanten doet hij het uitstekend*

En zo is het !!!
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:56
Reyvoetbal, die prof voetballers die jij kent en die geen zaken met Raiola willen doen zijn van middelmatig niveau en zijn oninteressant voor hem. Noem eens wat namen van die prof-voetballers dan.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 12:01
Zijn privé zaken bro.
Dus Messi en Ronaldo zijn middelmatig??
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Messi en Ronaldo niet, maar je kennissen wel vermoed ik.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Ik zou het je graag vertellen, maar lijkt me niet zo netjes om te doen.
En wat is middelmatig?
Spelen bij een club in de top 10 van Spanje?? Is dat middelmatig?
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 12:59
Nee La Liga is een hele zware competitie, misschien wel de zwaarste. Gisteravond Barca door Levante uit de Copa del Rey gespeeld. Elke wedstrijd is er één of het nou Bilbao-Atletico of Barca-Espanyol of Real-Alaves neemt, er is strijd. Dus middelmatig nee, heb je gelijk in.
Vind ik leuk
1313 +2882
vrijdag 11 januari 2019 om 14:51
AFP 12:59. Hoe kom je erbij dat Barca uit de Copa is gespeeld, als er nog een return moet komen in Camp Nou?
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Da's waar, je hebt volkomen gelijk, ik had het moeten weten dat in de Copa del Rey een heen- en terugwedstrijd worden gespeeld. Wist ik ook maar was geobsedeerd door onze KNVB-beker. Sorry.
Vind ik leuk
1313 +2882
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
Haha geen probleem, kan gebeuren toch!
Vind ik leuk
AFP +1141
vrijdag 11 januari 2019 om 11:54
Dapper strijders, 10.54

Helemaal gelijk heb je, de meeste gasten in Nederland denken te bekrompen Nederlands en beseffen niet wat de internationale handel en wandel van het huidige voetbal niet. Raiola zorg/zorgde er ook voor dat nederlandse voetballers in de kijkers komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Topspeler 😂
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 10:47
Aldus een ajax fan. grappig hoor haha.

Lopzano is een prima speler.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 10:49
Klopt, Lozano is een prima speler. Maar geen topspeler.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1008
vrijdag 11 januari 2019 om 10:43
Als psv slim is doen ze een ruil voor milik en Mertens
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
Want daarmee gaat Napoli akkoord 😑
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 11:54
Ja echt hé, alsof ze 1 slechtere tegen 2 betere gaan ruilen :)
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
vrijdag 11 januari 2019 om 10:44
40 miljoen lijkt me erg weinig in deze tijden.
Als je kijkt naar zijn statistieken.

Ik hou het op 75 miljoen, echter liever dat hij gewoon blijft.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 10:48
75 never nooit, 50 en younes of zo.
Vind ik leuk
B. Alrond +1639
vrijdag 11 januari 2019 om 10:55
Smithsonian, als PSV Younes erbij krijgt, dan 100 miljoen.
Zonder Younes idd miljoentje of 50
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:53
Moet als psv'er toch zeggen dat 50 miljoen gewoon genoeg is, voor meer kun je betere spelers halen die zich ergens anders bewezen hebben in sterkere competities. Ik vind 50-60 mil sowieso de max voor eredivisiespelers. Dus misschien nog iets omhoog maar laten we wel eerlijk blijven: 50 miljoen is gewoon de helft van den begroting van psv, dus dat is gewoon meer dan goed. Maar het zou beter zijn om hem (hopelijk natuurlijk) als kampioen te verkopen in de zomer.
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 10:57
PSV heeft de pech dat er geen Engelse ploeg of absolute grootmacht achter hem aanzit. Clubs van kaliber Napoli leggen geen 75 miljoen neer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:26
Real Madrid en Barcelona
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 11:27
Die zitten niet achter Lozano aan
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:30
Echt wel moet je maar opzoeken Barça wou lozano van de zomer al hebben
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 11:32
Hoor je niks meer van.
Denk dat die zijn afgehaakt na de onderlinge wedstrijden.
Lozano speelde toen niet heel best.
Real heeft nooit interesse getoond volgens mij. Hoewel hij qua spel daar meer zou passen dan bij Barca.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:31
Hahaha je en Barca wou ook Wout Weghorst maar die was te duur.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:30
Weet je je moet bij die demente bejaarde sjakie op de koffie
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
NIET DOEN
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
10 miljoen en Younes. Hoger zullen ze wel niet gaan daar, en terecht.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
vrijdag 11 januari 2019 om 10:56
Lelijk is het pas wanneer je over iemand zijn moeder begint!
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Inderdaad , zo kinderachtig.
Is dat zwakte , of heeft het iets met intellect te maken?
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
vrijdag 11 januari 2019 om 11:59
Van beide een beetje.
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 12:13
Ik kijk nu al uit naar de wedstrijd Ajax- Real Madrid.
Goeie graadmeter om te zien of de Ligt en de Jong het niveau aan kunnen.
Vind ik leuk
Mirkoff! +499
vrijdag 11 januari 2019 om 10:54
Hey sneuerd, weer in je bed geplast?
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
Zou een leuke club zijn voor Lozano, ik hoop alleen wel dat PSV op minimaal 50 miljoen inzet.
Vind ik leuk
B. Alrond +1639
vrijdag 11 januari 2019 om 11:01
Napoli wilt daarom nu al zaken doen: Als ze dat in de zomer doen krijg je een veiling en gaat de prijs omhoog.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Dat zit er dik in ja, ben benieuwd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:33
Bij een veiling heb je meerdere geïnteresseerden nodig 😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:49
Wat is de nieuwswaarde van dit soort verhaaltjes? Eerst zien dan geloven !
Vind ik leuk
El Cazador +8080
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
Die is voor 1-2-19 weg, dag kampioenschap
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 10:50
Niet goed genoeg voor Napoli.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:51
Goed dat spelers vertegenwoordigd worden door makelaars die het spelersbelang laten prevaleren boven eigenbelang. Bovendien is Italiaans voetbal op het lijf van Hirving Lozano geschreven. Je ziet dat al op de trainingen van PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:57
Een speler naar mijn hart. Niet alles lukt. Maar ik hou van spelers met die passie. Ik zie hem net als Suares ook ver komen door dezelfde mentaliteit. In het veld alles wat nodig is doen om te winnen. Ik lees hier 75 miljoen, zou ik idd mee beginnen. Als ik zie dat er voor andere eredivisie spelers over dat soort bedragen gesproken wordt zou ik in ieder geval daarmee beginnen en dan hopen dat je boven de 50 eindigd. In ieder geval dit seizoen bij PSV afmaken. Malen klaar stomen voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:29
Malen staat te trappelen, kan er zó in !
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
Ben ik mee eens, maar zoals hij nu gebracht wordt vind ik heel goed. Ik hoop dat ze Obispo nu ook als PSV voor staat elke keer 15 minuten gaan brengen. Breng de jeugd maar beetje bij beetje zodat ze er kunnen staan als het nodig is. V Bommel lijkt me van nature niet iemand die daar bang voor is gelukkig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:17
Idd wat een verademing in vergelijking met Cocu.
Vind ik leuk
Mari +10731
vrijdag 11 januari 2019 om 10:59
Veertig miljoen is in de wandelgangen. Wacht tot we in de hoofdzaal komen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:01
40 miljoen en twee jaar lang gratis pizza Napolitaans. Geen slechte deal...
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Leuke club voor Lozano, afwachten hoeveel loon Raiola nu gaat vragen gezien zijn eisen voor De Ligt.
Vind ik leuk
JC040 +31
vrijdag 11 januari 2019 om 11:19
Mooie stap maar 40 mil is echt te weinig als je ziet dat op Neres al 43 word geboden.. Lozano is echt wel vele malen beter en zit meer potentie in.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
Zo waar dit.
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 11:27
Nou daar gaat het geboefte weer!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
947 miljoen. Mag de Rat er zelf 20 van houden.
Vind ik leuk
Zazu +354
vrijdag 11 januari 2019 om 11:28
En een bankgarantie.. 40 miljoen is mooi bedrag.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:46
Lozano niets voor Betis?! Spreken ze de taal en zo..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:49]
Vind ik leuk
soccer02 +616
vrijdag 11 januari 2019 om 11:46
Dit is toch geen club voor lozano een net niet club. Winnen nooit prijzen. Die moet naar de absolute top. Als je gisteren barca weer zag spelen. Die aanvallers leken wel amateurs zonder messi en suarez. Daar zou lozano perfect passen. Hij is echt beter dan dembele en malcolm.
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Zeker willen niet akkoord gaan met 50 miljoen voor Allan, maar willen wel maar 25 + een afdankertje betalen voor Lozano? Wat een maffiabende daar in Napels..
Vind ik leuk
Bizzy +22387
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Lozano is minstens 50 mil waard. Zelf laat Napoli haar spelers ook niet voor een appel en een ei gaan. Dus aftikken of anders een deur verder op kijken.
Vind ik leuk
stratumseind +185942
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
213 miljoen euriekes in de zomer
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:40
Topspeler?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
Voor 40 blijft hij lekker bij psv,dat verdienen we ook in een jaartje cl.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws