'Vertrek Vermeij bij Heracles lijkt dichtbij, spits in gesprek met Den Bosch'

'Vertrek Vermeij bij Heracles lijkt dichtbij, spits in gesprek met Den Bosch'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 10:24za 12-01-2019 om 10:24

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 10:56za 12-01-2019 om 10:56

Vincent Vermeij is niet met Heracles Almelo meegereisd naar Hannover voor het oefenduel aldaar met Hannover 96. De aanvaller van de club uit Almelo krijgt de kans om in gesprek te gaan met een andere club.

Dat meldt Heracles op de officiële kanalen. Tubantia stelt dat het waarschijnlijk gaat om FC Den Bosch, de koploper van de Keuken Kampioen Divisie. De spits, die in de jeugd bij Ajax speelde, is tweede spits achter Adrian Dalmau en krijgt weinig kansen van trainer Frank Wormuth. Toch gaf Vermeij volgens Tubantia aan niet per se te willen vertrekken, maar dat lijkt nu toch te gaan gebeuren.

De spits staat sinds augustus 2016 onder contract bij Heracles, toen hij de overstap van De Graafschap naar Heracles maakte. Tot dusverre trof Vermeij in drie jaar Heracles 46 Eredivisiewedstrijden elf keer doel voor de club uit Almelo.

Plaats een reactie

zaterdag 12 januari 2019 om 10:26
Vervanger van Dolberg.
Vind ik leuk
Morris +23891
zaterdag 12 januari 2019 om 10:40
Vermeij kwam met veel bombarie binnen..
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 10:52
Goede spits voor de graafschap is al eerder gebleken.. Die manmoet gewoon minuten maken
Vind ik leuk
Roodbergen +9826
zaterdag 12 januari 2019 om 11:04
Zoals gewoonlijk vissen wij achter het net.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 11:15
Zal wel centjeskwestie zijn met die jordania
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:09
Integendeel
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 15:14
Hoezo untegendeel?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:32
Als Den Bosch ( Boessen) een grote spits wil, dan komt er een grote spits. Maar Den Bosch laat zich niet piepelen door NEC.
NEC probeerde Aarhus en Den Bosch tegen elkaar op te laten bieden en wie het onderste uit de kan wil, krijgt de deksel op de neus!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 15:41
Ja nou dan kan geld wel een rol spelen toch dat vermeij niet voir de graafschap kiest maar voor fc den bosch
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:43

Ik denk dat Vermeij volgend jaar eredivisie wil spelen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 18:59
Als ze dat al halen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:32
Twente of Den Bosch wordt kampioen. Den Bosch promoveert, zeker met de nieuwe aanwinsten.
Slag.om de arm voor wat betreft de aanwinsten van Twente, die zijn mij niet bekend.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 19:35
Een primotie of kampioenschap kun je niet kopen he
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:45
Blijkbaar wel.

Maar ik snap je wel hoor.
Het is niet zo zeer het geld. Het is Boessen-Jordania die samen gezorgd hebben voor het beste team(-trainer)
Goede ( beste) trainer
Sterke as
Doelpunten
Goede keeper
Ervaring
Lengte
Sterke bank.


En dan kan het tegenzitten. Tuurlijk. Balletje binnen- of buitenkant paal kun je niet beinvloeden.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 19:51
Idd en van mij mag den bosch erin komen hoor.. Als je het verval zag en het lege stadion.. Wel jammer dat de meeste dan toch succes supporters zijn blijkbaar... Maar goed das bijna overal denk ik... Al vind ik opeens zon geldschieter wel gevaarlijk.. Mocht hij bv er klaar mee zijn wat blijft er dan over van zon club...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:07
Ik leg het nog een keer uit.
De club was in handen van 3-7 mensen en Kakhi heeft die netjes betaald. ( uitgekocht)
Mocht hij er klaar mee zijn, is hij zijn geld kwijt en de club ( geldschieters) dus miljoenen rijker.
Maar dat gebeurt niet want er ligt een plan voor de komende vier jaar met concrete plannen voor nieuw stadion, nieuw jeugdcomplex, nieuwe werknemers, echt gras en versterkingen voor het elftal waarbij alle kosten en verliezen voor Jordania zijn. Daar kun je toch geen twijfels over hebben?
Het stadion was niet echt leeg, de M side was gesloten vanwege overlast en onveiligheid. De nieuwe burgemeester heeft de tribune weer geopend en de raddraaiers ( m.n. de " vrienden uit Luik" ) hard aangepakt.
Daarnaast stond het grootste deel van het team er vorig jaar al. Den bosch stond in december vorig jaar keurig vijfde maar verloor de complete as met ervaren spelers door blessures.

Tenslotte heeft Den Bosch een zeer goede lichting jeugd waarvan er een stuk of zeven in het team staan.
Jordania investeert vooral in jeugd internationals en jonge zelf opgeleide spelers die inmiddels veel geld waard zijn. Het geld staat letterlijk op het veld.


Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zondag 13 januari 2019 om 15:27
Oke maar vind ze tot nu toe nou niet echt beter dan de nummer19 toch?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 15:33
Nee. Klopt. Te veel geblesseerden om te domineren.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zondag 13 januari 2019 om 15:38
Ach als ze de goals zo cadeau krijgen haha
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 15:53
Breedijk helpt het tweede van Den Bosch.

Zo wordt je kampioen: 5 spelers missen, Blummel wisselen en dan toch winnen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zondag 13 januari 2019 om 16:17
Haha idd nu kun je een feestje bouwen 🏆
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 16:20
Sparta is uit te zwak. Het gaat tussen Den Bosch en Twente.
Over twee weken Sparta- Twente

Vermeij heeft zojuist getekend bij Den Bosch!!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
zaterdag 12 januari 2019 om 15:14
Integendeel
Vind ik leuk
Janste +351
zaterdag 12 januari 2019 om 11:16
Ja waar is dat eigenlijk. Zelfs DB pakt spelers die jullie willen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2743
zaterdag 12 januari 2019 om 11:35
Ben bang van wel, hoor net dat hij en Den Bosch al een heel eind zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:09
Vincent vermeij
Moet naar de graafschap toe gaan
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:12
Wil naar Den Bosch en speelt dan volgend jaar eredivisie
Vind ik leuk
Ben +187
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Speler voor team met linksbenige linkerspits en rechtsbenige rechterspits.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:37
Een net niet spits. Rijtje Ars Gladon Muhren
Vind ik leuk
Smithsonian +43308
zaterdag 12 januari 2019 om 11:37
Deze kan je wel missen.
Vind ik leuk
Vb.twente +147
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
denk niet dat menig verdediger er bang voor moet zijn in de kkd .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws