Zlatan lacht opmerkingen Ronaldo weg: 'Waarom ging hij niet naar zo'n club?'

Zlatan lacht opmerkingen Ronaldo weg: 'Waarom ging hij niet naar zo'n club?'

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 19:38di 15-01-2019 om 19:38

Laatste update: dinsdag 15 januari 2019 om 19:42di 15-01-2019 om 19:42

Zlatan Ibrahimovic gaat een confrontatie met Cristiano Ronaldo niet uit de weg. De Zweedse vedette stelde al eens dat de Portugees geen 'natuurtalent' is en nu plaatst hij vraagtekens bij de keuze van Ronaldo om Real Madrid te verruilen voor Juventus.

Ronaldo vertelde dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging en daarom de overstap had gemaakt naar Turijn. Hij riep Lionel Messi tegelijkertijd op om óók naar Italië te komen. "Ik heb in Engeland, Spanje, Italië, Portugal en voor mijn land gespeeld, terwijl hij nog altijd in Spanje zit", liet de 33-jarige aanvaller weten.

Ibrahimovic is niet onder de indruk van de woorden van Ronaldo. "Ronaldo praat over uitdagingen, maar hij vertrok naar een club die de Serie A nog wint met de ogen dicht", zegt de oud-Ajacied tegen de BBC. "Waarom koos hij niet voor een club op het tweede niveau een paar jaar geleden? Kampioen proberen te worden met zo'n club en ze naar het hoogste niveau leiden. Een transfer naar Juventus is helemaal geen uitdaging."

Juventus werd de afgelopen zeven jaar kampioen van Italië. Ook dit seizoen staat de Oude Dame alweer negen punten los. Ronaldo was goed voor vijftien goals in 25 optredens.

Plaats een reactie

Nietkoeroe +4397
dinsdag 15 januari 2019 om 19:42
Pff zegt iemand die Juventus verliet terwijl ze in de tweede divisie zaten. Het is toch duidelijk dat hij de cl wilt winnen met juve
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 15 januari 2019 om 19:45
Het enige juiste!
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
dinsdag 15 januari 2019 om 19:54
Ronaldo is naar Italië gegaan omdat daar een vriendelijker belastingklimaat is. Heeft niets met uitdagingen te maken.
En hij lag ook een beetje overhoop met de voorzitter van Real, die zei dat de club wel makkelijk zonder hem kan. Nou, dat hebben we de afgelopen maanden gezien.
Vind ik leuk
kevinleo +3071
dinsdag 15 januari 2019 om 20:05
Net als dat jij reageert omdat thuis niemand naar je luisterd? Je weet niet waarom iemand weg is gegaan
Vind ik leuk
Chippies +12
dinsdag 15 januari 2019 om 22:22
"luisterd" hahaha dit meen je niet

Ronaldo is precies om die reden weg gegaan.
Vind ik leuk
kevinleo +3071
dinsdag 15 januari 2019 om 23:45
Droeftoeter, hoe weet jij dat nou? Kan je tegenwoordig voor iemand beslissen?
Vind ik leuk
Gerro +8864
dinsdag 15 januari 2019 om 23:14
Witwassen weten ze daar ook wel raad mee.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:06
Zlatan heeft altijd gelijk. Zlatan is de eindbaas!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 20:06]
Vind ik leuk
Castromann +9015
dinsdag 15 januari 2019 om 20:24
Zlatan is een geweldige voetballer....maar totaal losgeslagen in zijn bol.
Met zijn Zlatan dit Zlatan dat.....mafkees.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:30
Maar van die door jou genoemde losgeslagen mafkees hoor je nooit iets negatiefs in de media. Geen belastingontduiking, blijft zijn gezin trouw. En ja in het veld doet hij weleens wat vreemde dingen, maar daar kan Ronaldo geloof ik ook wat van ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:51
Wat een een terechte reactie. Zlatan in een eindbaas. Wat zou ik graag zien dat hij terug naar Ajax kwam. Aleen in mijn dromen helaas.
Vind ik leuk
Groen +3528
dinsdag 15 januari 2019 om 21:48
Zlatan is de baas. Kleurrijk is geen scheldwoord, integendeel. Past perfect bij het bizarre miljoenen circus van het hedendaagse topvoetbal.
Vind ik leuk
Fooligan +1120
dinsdag 15 januari 2019 om 21:13
En onder die dakpan van Ronaldo zitten geen schroefjes los?
Vind ik leuk
fier&koen +2711
woensdag 16 januari 2019 om 01:35
Een aantal zeker wel ja. Die is zo gek als een deur die Ronaldo kan je mij wat vertellen briljante voetballer hoor maar doe mij maar Zlatan.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
dinsdag 15 januari 2019 om 21:59
Klopt maar hij houd het wel leuk en geloofd er net zoveel van als jij wilt geloven. Vind het prachtig hoe hij dat doet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:45
Je weet wel dat zlatan meer bereikt heeft als speler dan ronaldo dan heb ik het niet over prijzen maar over het voetbal ik denk dat zlatan meer charisma en uitsraling heeft dan ronaldo bovendien heeft zlatan laten zien bij alle clubs waar hij voor geveoetbalt heeft dat geldt niet voor ronaldo die moet ik dit seizoen nog maar even zien if hij nog de vorm heeft van de afgelopen jaren zlatan heeft dat wel.
Vind ik leuk
jari4ever +1583
dinsdag 15 januari 2019 om 20:58
Wat jij vind Maurits is helaas niet de werkelijkheid ...je kunt niet om de statistieken van Ronaldo heen
Vind ik leuk
RWA040 +708
dinsdag 15 januari 2019 om 21:00
Inderdaad! Doe niet zo gek Maurits!!!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
dinsdag 15 januari 2019 om 22:00
Ook niet om die van zlatan haha
Vind ik leuk
fier&koen +2711
woensdag 16 januari 2019 om 01:37
Beide briljant. Je ziet aan Real nu hoe belangrijk Ronaldo was voor ze. En Zlatan werd overal kampioen wat een beesten allebei.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 21:01
Grapjas
Vind ik leuk
Spiegel +11080
dinsdag 15 januari 2019 om 21:39
Hoezo heeft Ronaldo niet bewezen bij andere clubs? Hij was bij sporting de man, hij was bij united de man, hij was bij real de man en hij is bij Juventus de man.
Er is niet voor niks destijds 94 miljoen voor hem betaald.

Zlatan was een kei van een voetballer hoor, maar Ronaldo is gewoon beter.
Zlatan maakte met al zijn (zelf toegedichte) kwaliteiten LA Galaxy anders ook niet kampioen...
Dus hij vraagt van Ronaldo om iets te doen van die strekking, maar kan het zelf ook niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 21:39]
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
woensdag 16 januari 2019 om 15:04
Maurits, leuk stukje wat je schrijft hoor, maar geen touw aan vast te knopen zonder komma's of punten.
Vind ik leuk
Olfie +5623
dinsdag 15 januari 2019 om 19:43
Haha heerlijk. Heeft nog gelijk ook, al zou CL winnen met Juve wel een bekroning zijn.
Vind ik leuk
klick +1265
dinsdag 15 januari 2019 om 19:44
hij heeft wel een punt!
Vind ik leuk
utreg1971 +2021
dinsdag 15 januari 2019 om 19:44
Zlatan kanjer
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 15 januari 2019 om 19:44
Hij zit ernaast, het grote doel is de UEFA Champions League te winnen!
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 19:46
Precies big choker van de C.L druipt jaloezie vanaf..
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
dinsdag 15 januari 2019 om 19:56
En met welk doel wilde hij dan Messi uitdagen?
Want dat is waar Zlatan hier op reageert en hem van repliek dient.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 15 januari 2019 om 20:18
Om naar Napoli te gaan, zijn de enige die Juve kunnen uitdagen. :p
Vind ik leuk
Ale Carrus +177
dinsdag 15 januari 2019 om 21:47
Messi is toch een grote jongen? hij kan zelf reageren en heeft niet zijn loopjongen nodig. Ibra heeft sws niet het recht te praten over Ronaldo want hij zit niet eens op zijn level
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
dinsdag 15 januari 2019 om 22:06
Volgens mij is zlatan toch echt wel een kopje groter aan Ronaldo daarnaast is zlatan een baas op én om het veld heel Amerika loopt met hem weg. Ronaldo is alleen baas tussen de lijnen al jankte die daar ook altijd genoeg. Buiten het veld niet zo heel leuke gozer en Amerika wilt hem achter de tralies. Conclusie zlatan legt een goede basis voor zijn toekomst in de commerciele tv. Ronaldo zal wel trainer ofzo moeten worden om kapitaal binnen te blijven harken.
Vind ik leuk
Ale Carrus +177
woensdag 16 januari 2019 om 09:20
Wat is er groter aan Zlatan dan? Meer prijzen? meer goals? Meer Champions league winst? Meer ballon d'ors? Het enige waarin Zlatan groter is, is zijn lengte en verder niks.
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 19:45
Wat een jaloerse stumper is het. C.L winnen lijkt mij een uitdaging aangezien Juve elke keer te kort kwam..
Vind ik leuk
1313 +8751
dinsdag 15 januari 2019 om 19:48
Jaloerse stumper.... Zlatan, met zoveel teams kampioen geworden.... dat gaat Ronaldo niet meer halen hoor. Nee, jaloers is hij zeker niet. Hij loopt gewoon lekker te stangen. Wat hier dagelijks op VP ook gebeurt.
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 19:51
Heeft nooit C.L gepakt. Choker allertijden in de C.L ....
Vind ik leuk
1313 +8751
dinsdag 15 januari 2019 om 19:57
Dat is waar. Toch is het hem gelukt om bij al zijn clubs kampioen te worden. Wat ook een knappe prestatie is. Of wil je dat ontkennen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:01
Niet al zijn clubs, manchester united niet
Vind ik leuk
kevinleo +3071
dinsdag 15 januari 2019 om 21:27
Is ook niet zo lastig, je gaat gewoon naar de grootste club van elk land en je blijft twee jaar tot je kampioen word en eigent het je dan zelf toe. Dat is wie zlatan is
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:59
Komt die aan je vriendje bien? Dat mag natuurlijk niet heh foei toch Zlatan.
Vind ik leuk
Mr. O +1584
woensdag 16 januari 2019 om 00:03
Mooi hè Fernando?
Wat een niveau heeft dat ventje toch.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:18
Ik vind die uitdaging toch ook wel weer tegenvallen hoor. Juve heeft in de afgelopen 4 seizoenen 2x de finale gehaald. Dat betekent dat ze al erg goed zijn en dus vind ik de uitdaging toch niet zo groot. Het was pas echt een uitdaging geweest als hij naar een Dortmund/Porto/Lyon/Roma zou gaan.
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 20:21
Juve heeft geen C.L gewonnen wel inde finale gestaan enzo dat is wat Juve wil echt een uitdaging omdat te bewerkstelligen.. Ronaldo kan net dat zetje extra geven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 20:22]
Vind ik leuk
Coach 101 +282
dinsdag 15 januari 2019 om 19:46
Huh, wat een bullshit, hij heeft helemaal niet in Portugal gespeeld...

"Ik heb in Engeland, Spanje, Italië, Portugal en voor mijn land gespeeld, terwijl hij nog altijd in Spanje zit",
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
psvfan1913 +7618
dinsdag 15 januari 2019 om 19:52
Hij heeft bij Sporting Lissabon gespeeld.
Vind ik leuk
Coach 101 +282
dinsdag 15 januari 2019 om 19:53
Zlatan heeft niet bij Sporting gespeeld.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7618
dinsdag 15 januari 2019 om 19:55
Nee maar dat ging over een quote van Ronaldo, die daar Messi uitdaagde om ook naar de Serie A te komen.

"Hij riep Lionel Messi tegelijkertijd op om óók naar Italië te komen. "Ik heb in Engeland, Spanje, Italië, Portugal en voor mijn land gespeeld, terwijl hij nog altijd in Spanje zit", liet de 33-jarige aanvaller weten."
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 19:56]
Vind ik leuk
Coach 101 +282
dinsdag 15 januari 2019 om 19:56
Je hebt gelijk man, ik las t niet goed. Thanks!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 15 januari 2019 om 19:55
Exact kopie van een bericht van enkele dagen geleden, chapeau VP!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:04
Helemaal gelijk! Zeg het hem Zlatan!
Vind ik leuk
Donnygo +4933
dinsdag 15 januari 2019 om 20:09
Hij heeft wel gelijk dat een uitdaging meer bij Napoli ligt om die kampioen te maken dan op dit moment kampioen te worden met Juve. Toch is ook gewoon ordinair wedstrijdje ver pissen.
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 20:15
Ja want Zlatan ging voor de uitdaging natuurlijk naar Lille in plaats van Paris. Bakten er in de C.L tegen wat grote ploegen niks van.
Vind ik leuk
Donnygo +4933
woensdag 16 januari 2019 om 07:47
Née maar dat zegt hij toch ook niet hij zegt alleen dat Ronaldo niet voor zo'n grote uitdaging gekozen heeft als hij doet geloven. Dat klopt toch het enige wat een uitdaging is de CL en dus die uitdaging is net Zo groot als bij Real Madrid.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:13
Messi heeft dit seizoen 50 minuten nodig voor een doelpunt of assist. Ronaldo 89 minuten. Toch wel een groot verschil zeker nu Ronaldo in een makkelijkere competitie speelt. De jaren beginnen nu wel te tellen voor Ronaldo denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:18
Maakt niet uit wat de grootmeester zegt, hij heeft altijd gelijk!
Vind ik leuk
Romarioo +700
dinsdag 15 januari 2019 om 20:23
Toen juve gestraft werd koos hij de hazenpad
Waarom hielp jij juve niet?
Nou begrijp ik waarom hij bij Ajax voetbalde echt een arrogante l...
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 20:26
Dan ben je een lafbek eerste klas dan heb je al sowieso geen recht van spreken. Zlatan is onze lieve heer geen verkeerd woord over hem want Zlatan heeft altijd gelijk in de ogen van zijn slaafse volgelingen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:26
Wat een joegolul........waarvoor gaat die neus niet bij zijn eigen te rade,hij ging bijna elk jaar naar een nieuw team om te winnen,en zoals hij zegt,dat deden ze al,met de ogen dicht,toen hij kwam........toen milan in zijn tweede jaar geen kampioen werd,was ie als een speer weer pleitte,omdat ie zag dat het moeilijk ging worden,tegen het juve van conte........arrogante neus👃........heeft ook nog nooit de c.league gewonnen,ronaldo 5 keer,en hij wist echt niet zeker,of ie wel kampioen daar in zou worden ,hoor,ook voor een finale niet
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 20:28]
Vind ik leuk
Vamos7 +10952
dinsdag 15 januari 2019 om 20:28
Past wel bij de Abcoude Diemen Zuid kliekje.
Vind ik leuk
Miller +46
dinsdag 15 januari 2019 om 20:26
Als Cristiano Ronaldo dat tegen Messi zei, sloeg dat inderdaad nergens op. Altijd op zoek naar een reden dat hij dé beste is. *zucht*
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:41
Jij toch ook,loser,jij wilt toch ook de beste zijn,zoals idereen,met wat men ook doet,OEN
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 20:41]
Vind ik leuk
Bergwag +1107
dinsdag 15 januari 2019 om 21:28
Nee hoor, ik weet precies wat ik kan en ik niet kan, dan probeer ik mensen te zoeken die mij kunnen aanvullen in het bereiken van dat doel. Ik probeer niet de beste te zijn, ik probeer t beste uit mezelf te halen. Das wat anders
Vind ik leuk
Nwwn807 +1
woensdag 16 januari 2019 om 04:47
Wat ben jij een kneus
Vind ik leuk
Arbee +2480
dinsdag 15 januari 2019 om 20:27
Zlatan is groot fan van Messi, dus ik kijk er niet raar van op dat hij op deze uitspraken van Ronaldo inhaakt en ze de kop in drukt.
Vind ik leuk
power +7675
dinsdag 15 januari 2019 om 20:27
Ronaldo doet alles voor zijn eigen succes.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:30
Idd,messi doet het voor zijn overburen,wat een lul ben jij zeg😆😂🤣
Vind ik leuk
power +7675
dinsdag 15 januari 2019 om 20:39
lekker huilen,,Ronaldo fan gay.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:38
Messi/barca geilers allemaal hierzo zeg:zouden ze allemaal ook voor messi zijn,als ze weten dat ie van italiaanse komaf is(italiaanser,kan een naam ook niet klinken)........want daar hebben ze het niet zo op hier,italie,en de serie A,die spanje geilers hier........domme soepkippen hier
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 20:39]
Vind ik leuk
Roffel1998 +2674
dinsdag 15 januari 2019 om 21:36
Is het lekker warm in de kont van Ronaldo? Sukkeltje
Vind ik leuk
HardSchot +82
woensdag 16 januari 2019 om 09:29
Ja het is echt heerlijk warm daar
Vind ik leuk
pos +9685
dinsdag 15 januari 2019 om 20:43
Mijn hemel zegt een drol die louter heeft gespeeld bij absolute topclubs en daar dus meestal vrij simpel kampioen mee is geworden en vervolgens op internationaal niveau overal door de mand is gevallen. Ik geloof 0 Europese prijzen zelfs.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 21:02
Lees even hier onder.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 21:01
Als je louter bij Europese top clubs succes gehad hebt, hoe kun je dan internationaal gefaald hebben. Jij bent echt niet de slimste dus. Zoiezo niet want je hebt het echt wel over een heel groot voetballer.
Vind ik leuk
pos +9685
dinsdag 15 januari 2019 om 21:43
Omdat je met die Europese topclubs de nationale competitie speelt. Laten we dat nationale wedstrijden noemen, en internationale wedstrijden tegen zeg maar internationale clubs. Laten we dat de Europacup wedstrijden noemen. Europees gezien heeft hij dus nooit een Europacup omhoog gehouden. Zo ongeveer. Hehe ik ga het nog uitleggen ook.
Mag de veters van Ronaldo geeneens aanraken.
Vind ik leuk
Wj +5
dinsdag 15 januari 2019 om 21:54
Zlatan is right, Ronaldo naar napoli ofzo, geld
Vind ik leuk
Wj +5
dinsdag 15 januari 2019 om 21:57
Fiscus ,belasting anders was Ronaldo nu gewoon in ma drid, niks champions league winnen.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2764
dinsdag 15 januari 2019 om 23:25
Hij geeft zijn eerlijke mening en die deel ik ook.. Ronaldo zou ook eerlijk moeten zijn en gewoon zeggen dat hij voor het geld en de roem ging..
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 02:59
Ik kan vaak wel lachen om Zlatan, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Naar een tweede divisie club gaan is helemaal geen uitdaging voor een Ronaldo. Dat zou alleen maar hem en zijn merknaam schaden. Een Juve is juist wel een uitdaging om de CL mee te winnen. Dat moet Ibra toch wel weten? Soms heb ik bij hem echt het gevoel dat hij bewust van die domme opmerkingen maakt om weer eens in de media te verschijnen. Goedkoop scoren noemen we dat. Een Zlatan heeft dat eigenlijk niet nodig. Of toch wel? Hmm
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 03:32
Ik heb zo een henkel aan die arrogante klootzak zlatan de hond..
.
Ronaldo heeft goede keuze gemaakt. Van real madrid naar Juventus gezien zijn leeftijd perfecte keuze.
Juventus is Zowizo mooi club en draait op hoog niveau. Met Juventus kan je zelfs de champions leuge winen. En er lopen paar ervaringe spellers rond zoals chelini. Gewoon goed gedaan Ronaldo.
Foute keuze was geweest van real naar Azië of zandbank of china of de vs om te gaan voetballen. Daar is de niveau voetbal erg laag en conditie word je er ook niet beter om. En daar gaat het niet meer om voetbal maar eerder om geld. .
Als je dan voor Juventus kiest dan kies je ook voor het voetbal en daar heeft Ronaldo voor gekozen en groot gelijk heeft Ronaldo
Vind ik leuk
Truth +3377
woensdag 16 januari 2019 om 05:23
juve is idd geen uitdaging dus dit kunnen we moeilijk tegenspreken ! En waarom zou Messi barca moeten verlaten en zich ergens anders gaan bewijzen als je alles hebt wat je hartje beheert ?
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 13:34
Dst hoeft ook niet maar hij mag er wel wat van zeggen door keitisch te zijn als zijn geliefden hem beste ooit noemen. Buiten het dreamteam van Barca heeft hij niks gepresteerd
Vind ik leuk
Truth +3377
zaterdag 19 januari 2019 om 15:47
Dus je bent enkel de beste als je je bewezen hebt in verschillende competities of in de nationale ploeg ?
Als ik mij niet vergis is Pelé verkozen tot speler van de eeuw en heeft enkel voor Santos gespeeld of had hij het geluk braziliaan te zijn ? New york cosmos tellen we niet mee ok
Dus wat concluderen we hier uit ?
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 06:08
Cristiano heeft wel een beetje gelijk als het gaat om Messi. Kennelijk heeft de wereld wel het recht om te zeggen dat Messi de beste ooit is maar Messi heeft nooit de uitdaging aan genomen om bij een andere club met mindere spelers te voetballen om daar dan toch succesvol te zijn en al helemaal geen prijzen met zijn land. Zlatan heeft een grote mond want hij is absoluut geen groter talent dan Cristiano
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 06:09]
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 17:26
Zlatan ?? Wie is dat ?? Grote bek verder weinig. Komt maar tot de knie van Ronaldo wat prestatie en palmares betreft. Bahhhh
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 17:49
Gelijk heeft ie sowieso. Een uitdaging is het bepaald niet nee. Ze winnen de Serie A ieder jaar vrij gemakkelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 13:32
Zelfde geldt ook voor Real of Barca
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws