Update: Feyenoord bevestigt: derde speler op weg naar FC Dordrecht

Update: Feyenoord bevestigt: derde speler op weg naar FC Dordrecht

Gepubliceerd: donderdag 31 januari 2019 om 14:05do 31-01-2019 om 14:05

Aanvaller Joël Zwarts maakt het seizoen af bij FC Dordrecht. Feyenoord verhuurt de negentienjarige aanvaller tot het eind van het seizoen aan de Schapenkoppen, zo weet RTV Rijnmond.

Volgens het regionale medium keerde Zwarts woensdag terug uit Engeland, waar hij met Jong Feyenoord speelde tegen Jong Leicester City. Als de details zijn afgerond, zal Zwarts het seizoen afmaken bij FC Dordrecht. Zwarts is na Crysensio Summerville de tweede speler die Dordrecht op huurbasis overneemt van Feyenoord. Die twee clubs hebben sinds kort een samenwerking.

De Schapenkoppen maakten woensdag ook al de komst van Feyenoord-middenvelder Jari Schuurman wereldkundig. De 21-jarige Schuurman maakt echter definitief de overstap naar Dordt.

Zwarts zat al wel enkele keren op de bank bij de hoofdmacht, maar tot een debuut in het eerste van Feyenoord kwam het nog niet. Zwarts kan in de voorste linies op meerdere posities uit de voeten. Naast spits is hij ook als links- of rechtsbuiten inzetbaar.

Update 31/1 14.05: Zwarts gaat het seizoen op huurbasis afmaken bij FC Dordrecht, heeft Feyenoord bevestigd via de officiële kanalen. De buitenspeler is na Crysencio Summerville en Jari Schuurman de derde versterking uit Rotterdam-Zuid.

Plaats een reactie

010Fr +1884
woensdag 30 januari 2019 om 16:42
Viersporenbeleid nu al in werking.


Crysensio lekker gescoort maandag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 30 januari 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 18:57
Zit Vente ook nog bij Feyenoord? Waarom verhuren ze hem niet een half jaartje? Ik ben van mening dat dit al eerder had moeten gebeuren, hier word niemand beter van.
Vind ik leuk
010Fr +1884
woensdag 30 januari 2019 om 19:06
Omdat we waardeloos beleid hebben en dit 4 sporen ding helemaal nergens op slaat.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 19:11
Ja ik lees afgelopen dagen allemaal clubs die opzoek zijn naar een spits. Vente komt weinig aan spelen toe dus 1 plus 1 is 2 lijkt me. Maar hoor inderdaad van meer Feyenoord fans dat het beleid daar al jaren waardeloos is.
Vind ik leuk
Sassefras +867
woensdag 30 januari 2019 om 19:27
Ik heb een hele logische verklaring: een groot deel van het seizoen is of Jørgensen niet beschikbaar geweest of Van Persie niet en allebei is ook nog wel voorgekomen. We hebben hem dus nodig achter de hand zolang de spitsensituatie zo is.
Vind ik leuk
huppekees +116
woensdag 30 januari 2019 om 19:16
Als je nou geen verstand hebt van voetbal, reageer dan hier ook niet... wat weet jij nou van beleid voeren..?
Vind ik leuk
huppekees +116
woensdag 30 januari 2019 om 19:20
welke spitsen moeten dan op de bank zitten om in te vallen..? Je kan elk talent wel ergens onder brengen maar je bank verzwakken moet je nooit doen.. Denk je nou echt dat wat men hier ooit bedenkt, dat ze dat in de staf niet weten..??

Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 19:26
Oke mijn fout! Ajax en Psv verhuren allebei hun 3de spits maar bij Feyenoord kan dit niet. Sorry mijn fout, jullie spelen ook zoveel wedstrijden in de week. Heel stom van mij dit haha.
Vind ik leuk
Sassefras +867
woensdag 30 januari 2019 om 19:30
Zie mijn vorige boodschap. En bij jullie werkt Tadic in de spits overigens ook nog wel. Maar wij zitten in vleugelspitsen ook niet bepaald riant.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 19:32
Zie mijn vorige boodschap?
Vind ik leuk
Sassefras +867
woensdag 30 januari 2019 om 20:10
Scroll klein stukje naar boven, waar ik ook op jou reageer.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 16:43
Gelukkig niet die andere knul, anders word het niet gezellig in Dort
Vind ik leuk
Kramertje +1040
woensdag 30 januari 2019 om 16:47
Knoester is naar Heracles
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 17:52
Thx Kramer, die bedoelde ik en wist ik nog niet
Vind ik leuk
Kramertje +1040
woensdag 30 januari 2019 om 21:26
Hij wou al een tijdje weg en volgens mij vond Feyenoord dat wel prima (waarschijnlijk iets betere talenten die kunnen doorschuiven)
Vind ik leuk
DavidFR +74
woensdag 30 januari 2019 om 16:43
Laten we hopen dat al die feyenoorders het dan een beetje leuk doen in Keukenkampioen divisie
Vind ik leuk
Deck010 +10215
woensdag 30 januari 2019 om 18:16
Misschien winnen ze straks met -laten we zeggen- 6-2 van Jong Ajax 🙈
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 16:43
Crysensio.... Hoe de fuck kom je erop?
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 16:45
Mijn opa heet ook zo.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 16:49
hahahaha
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
woensdag 30 januari 2019 om 16:50
Rasechte Friese naam toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 17:02
Ja. Zijn broer heette Aukesensio.
Vind ik leuk
Il Gordo +21232
woensdag 30 januari 2019 om 16:58
En je vader?
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 17:00
Riechedly Richairo.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
woensdag 30 januari 2019 om 17:08
Zijn ouders waren van de oude stempel? :D
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 17:22
Haha ja precies. Bij de familie Summerville doen ze niet aan die moderne onzin. Niemand zou daar een kind Geertruida noemen.
Vind ik leuk
meee +299
woensdag 30 januari 2019 om 18:04
komen ze van flora?
Vind ik leuk
meee +299
woensdag 30 januari 2019 om 18:12
@keizerout, ben jij su?
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 18:18
Nee man
Vind ik leuk
meee +299
woensdag 30 januari 2019 om 18:24
ok. omdat je likete, flora is een wijk van parbo waar aardig
wat summervilles wonen. vandaar
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 18:42
Oh, nee man. Ik had geen idee. We hebben geen Summervilles in de familie.
Vind ik leuk
Il Gordo +21232
woensdag 30 januari 2019 om 18:41
Wel Lutsharel.
Vind ik leuk
#Keizerout +50342
woensdag 30 januari 2019 om 18:42
Ook een goede naam.
Vind ik leuk
BT410 +438
woensdag 30 januari 2019 om 17:55
In ieder geval niet met de hoeveelheid creativiteit van kaaskoppen =D
Vind ik leuk
Kramertje +1040
woensdag 30 januari 2019 om 16:50
gaat lekker zo mischien kunnen ze een periode pakken
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 16:53
hahaha nooit dit seizoen
Vind ik leuk
Kramertje +1040
woensdag 30 januari 2019 om 21:28
Je weet het maar nooit 2 spelers erbij en alles kan ineens anders lopen
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 08:53
Totale chaos binnen de club, elke week andere opstellingen. Een niet zo een beste selectie. Een waardeloos beleid.
Nee daar gaan 2 feyenoord spelertjes het verschil niet inmaken met deze sterke competitie win je niet zomaar een periode.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 14:12
Ik ben blij dat we Dordrecht al twee keer gehad hebben, ze worden flink wat sterker na de winterstop
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
woensdag 30 januari 2019 om 16:58
Ik zie dat er ook een Ier bij Dordt loopt.
Die komt bij Cabbinteely vandaan.
Daar hebben ze niet zo'n goed veld
https://media.balls.ie/uploads/2015/03/pitch.jpg
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
woensdag 30 januari 2019 om 17:19
Niet om het 1 of ander hoor maar dit begint inderdaad behoorlijk op een coup te lijken. Wel heel erg slim gespeeld van Feyenoord want zo speelt de helft van jong Feyenoord alsnog in de kkd volgend jaar. Ik weet alleen niet wat ik er van moet vinden, ik vind het iig niet echt netjes van Feyenoord want het voelt een beetje alsof Dordrecht misbruikt wordt.
Vind ik leuk
heur es +963
woensdag 30 januari 2019 om 17:27
Zou Feyenoord niet eens een andere trainer neerzetten in Dordrecht, die dikke (Braga) kan de bal nog geen 3 x hooghouden.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 17:39
Jari Schuurman, ooit het toptalent uit de feyenoordopleiding. En nu speler van Dordrecht haha
Vind ik leuk
Blindsy +20512
woensdag 30 januari 2019 om 17:55
FC Twente, ooit.... Ach nee, laat maar.
Vind ik leuk
BT410 +438
woensdag 30 januari 2019 om 17:53
Op deze manier krijgen we toch Jong Feyenoord in de KKD!
Vind ik leuk
mcmodd +28730
woensdag 30 januari 2019 om 17:58
Joël is een leuke aanvaller, hopelijk gaar Dordt deze jongen echte kansen geven, ook Feyenoord heeft daar belang bij, lijkt me.
Vind ik leuk
repeP +2285
woensdag 30 januari 2019 om 18:02
Zwarts is echt wel een goede aanvaller, snel en behendig.

Al kwam dat er gisteren niet echt uit tegen de O23 van Leicester City. Goedemorgen, leek wel of die Engelsen allemaal een kop groter waren en allemaal breder. Op kracht en snelheid werd Feyenoord O23 afgetroefd.

Wat is dat toch?
Vind ik leuk
3Bier +15638
woensdag 30 januari 2019 om 19:02
Denk dat het puur trainingsuren zijn. Ook het krachthonk zal daar drukker bezet zijn dan bij Feyenoord.
Hoe doet Feyenoord o23 het eigenlijk in die competitie?
Vind ik leuk
COYG +8525
donderdag 31 januari 2019 om 14:19
Staan tweede geloof ik.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5755
donderdag 31 januari 2019 om 14:13
Bij leicester waren ze 22,23 bij Feyenoord 18,19
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
donderdag 31 januari 2019 om 22:23
Scheidsrechter zat ook niet echt mee he, wat een lampekap was dat zeg.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 14:18
https://www.facebook.com/DJMikeGerritsen/videos/2083228441759341/
Vind ik leuk
El Cazador +9344
donderdag 31 januari 2019 om 14:27
Wauh, zo dadelijk promoveert FC Dordrecht via een periode kampioenschap nog.
Vind ik leuk
Guzzi +711
donderdag 31 januari 2019 om 14:28
Zo kom Feyenoord ook in de Keukenkampioen divisie.
Vind ik leuk
Smithsonian +45167
donderdag 31 januari 2019 om 15:00
Ach prima, beter niveau dan waar ze nu spelen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
donderdag 31 januari 2019 om 17:11
Op naar de playoffs 😂
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws