FC Transfervrij: deze elf spelers zijn na de transferperiode vrij op te pikken

FC Transfervrij: deze elf spelers zijn na de transferperiode vrij op te pikken

Gepubliceerd: donderdag 7 februari 2019 om 13:00do 07-02-2019 om 13:00

Laatste update: donderdag 7 februari 2019 om 13:05do 07-02-2019 om 13:05

De transferperiode in Nederland is voorbij, maar clubs mogen nog steeds clubloze spelers aantrekken. Wie vallen in die categorie? Maak kennis met FC Transfervrij.

Doelman: Leonard Nienhuis (28)
Nienhuis zit zonder club sinds zijn vertrek bij Sparta, waar zijn contract na de degradatie uit de Eredivisie niet werd verlengd. In oktober leek NEC hem een nieuwe uitdaging te bieden, maar trainer Jack de Gier had na een proefperiode van twee dagen genoeg gezien: de doelman bleek geen versterking. Nienhuis speelde eerder voor SC Veendam en Cambuur. Hij keepte zo'n 150 wedstrijden in de Eredivisie en Eerste Divisie.

Rechtsback: Martijn van der Laan (30)
Van der Laan vindt zichzelf op dertigjarige leeftijd terug bij de amateurs van SC Genemuiden. De linksbenige verdediger speelde ruim tien jaar betaald voetbal, maar kwam vorig jaar zonder club te zitten na zijn vertrek bij SC Cambuur. Van der Laan speelde meerdere keren bij de club uit Leeuwarden. In 2014, toen hij met Cambuur in de Eredivisie speelde, kreeg hij nog de Zilveren Schoen. Daarna vertrok Van der Laan naar jeugdliefde FC Groningen, waar het snel bergafwaarts ging met zijn carrière.

Centrale verdediger: Douglas (31)
Douglas Franco Teixeira, kortweg Douglas, stond tussen 2007 en 2013 onder contract bij Twente. In Enschede ontpopte hij zich tot publiekslieveling én liet hij zich naturaliseren tot Nederlander. Een debuut in Oranje bleef uit en de laatste jaren zit zijn carrière in het slop. Douglas bekende doping te hebben gebruikt, speelde op 4 januari 2017 voor het laatst een wedstrijd en Sporting Portugal besloot afgelopen zomer zijn contract te ontbinden. In mei flirtte Douglas nog met Twente, maar van een terugkeer kwam het niet.

Linksback: Ard van Peppen (33)
Van Peppen heeft het profvoetbal nog niet helemaal gedag gezegd. De voormalige linksback van onder meer Roda JC en RKC Waalwijk runt vandaag de dag samen met Frank Demouge een voetbalschool, maar hoopt stiekem nog op een avontuur. Van Peppen kwam afgelopen zomer zonder club te zitten toen Roda zijn contract niet verlengde. Een oproep op LinkedIn leverde niet het gewenste avontuur op. Overigens zal Van Peppen nog weleens buikpijn hebben van zijn beslissing om F91 Dudelange af te slaan: de Luxemburgse club plaatste zich dit seizoen voor de groepsfase van de Europa League en trof AC Milan.

Centrale middenvelder: Ibrahim Afellay (32)
De absolute sterspeler van FC Transfervrij. Anderhalve week geleden vertrok Afellay bij Stoke City. De oud-speler van PSV, FC Barcelona, Schalke 04 en Olympiakos werd de laatste jaren achtervolgd door knieblessures en speelde 30 december 2017 (!) zijn laatste competitiewedstrijd. In zijn eerste seizoen bij Stoke kwam de 53-voudig Oranje-international tot 36 officiële optredens, waarvan 31 in de Premier League. De afgelopen tweeënhalf jaar kwamen daar nog slechts negentien duels bij.

Centrale middenvelder: Ricky van Haaren (27)
In 2013 hypete Hard Gras in een uitgebreide reportage 'de klas van 1997' van Feyenoord, waartoe ook Van Haaren behoorde. Anno 2019 zit de middenvelder thuis. Van Haaren speelde in Nederland voor VVV-Venlo, ADO Den Haag en FC Dordrecht. In Roemenië, Turkije en Slowakije beleefde hij avonturen bij Dinamo Boekarest, Sanliurfaspor, AS Trencin en Slovan Bratislava, maar niet voor de eerste keer in zijn carrière is hij nu clubloos. Bij Slovan Bratislava stokte de teller bij twee competitieduels.

Centrale middenvelder: Roland Alberg (28)
Albers is sinds vorige week transfervrij, nadat hij zijn contract bij het Griekse Panionios FC liet ontbinden. De oud-speler van AZ, Excelsior, Elazigspor, ADO Den Haag en CSKA Sofia heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar de Major League Soccer, de competitie waarin hij eerder al ruim vijftig wedstrijden speelde Philadelphia Union. In 2014 en 2015 beleefde Alberg zijn beste Eredivisie-jaren: voor ADO was hij respectievelijk zeven en acht keer trefzeker.

Rechtsbuiten: Marvin Emnes (30)
In september 2018 zette Emnes zijn handtekening onder een contract bij Major League Soccer-club Vancouver Whitecaps, maar in Canada kwam de aanvaller niet één keer in actie. Medio januari vertrok hij weer. Emnes speelde na zijn debuut bij Sparta in 2005 voor Middlesbrough, Swansea City, Blackburn Rovers en Akhisarspor. Hij is op zoek naar een nieuwe club, maar een terugkeer naar Nederland is naar verluidt niet reëel vanwege zijn salariseisen.

Linksbuiten: Youness Mokhtar (27)
Het kan haast niet anders dan dat Mokhtar snel weer onder de pannen is. De aanvaller bewees zich als een uitstekende Eredivisie-speler bij onder meer FC Twente en PEC Zwolle. Afgelopen zomer koos hij voor een Turks avontuur, maar hij liet zijn doorlopende contract bij Ankaragücü ontbinden vanwege een betalingsachterstand. Mokhtar is nu op zoek naar een nieuwe club. Vorig seizoen was hij in 32 competitiewedstrijden namens PEC goed voor acht doelpunten en vijf assists.

Spits: Zakaria El Azzouzi (22)
Het was lang stil rond El Azzouzi, totdat Ajax eind december opeens met een statement kwam: het contract van de 22-jarige spits, dat liep tot 30 juni 2020, was ontbonden. El Azzouzi kwam elf wedstrijden uit voor Jong Ajax en scoorde daarin vijf keer. De afgelopen drie seizoenen werd hij verhuurd aan FC Twente, Sparta en Excelsior. Vorige week dook El Azzouzi op bij Twente. Hij traint zonder verdere bedoelingen mee bij de Enschedese beloften.

Spits: Ruud Boymans (29)
De afgelopen jaren had Boymans de wind tegen. Sinds april 2014 kwam hij slechts in veertig wedstrijden op het hoogste niveau binnen de lijnen. De oud-speler van Fortuna Sittard, VVV-Venlo, AZ, NEC en Willem II kampte onder meer met een schouder- en enkelblessure, keek de dood in de ogen in de Verenigde Arabische Emiraten, zag zijn terugkeer bij FC Utrecht mislukken en is nog steeds niet helemaal fit. Voordat hij tekent bij een nieuwe club, wil hij zijn revalidatie afronden. Toch blijft Boymans interessant: een echte nummer 9, daar zijn er niet veel van in Nederland.

Plaats een reactie

Old Star +8029
donderdag 7 februari 2019 om 13:03
Lekker aanvallende opstelling...
Affelay en Douglas zijn welkom bij AZ.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 13:04]
Vind ik leuk
Broodje Aad +1162
donderdag 7 februari 2019 om 13:04
Gaat toch helemaal goedkomen met al die toppers, die spelen iedereen van de mat
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:08
Team vol afdankertjes dat het nog zwaar zou hebben tegen Telstar, Dordrecht en Helmond Sport.
Vind ik leuk
Broodje Aad +1162
donderdag 7 februari 2019 om 13:18
Je snapt dat ik sarcastisch was toch?
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:20
Nu wel.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:56
Ard van Peppen heeft al getekend bij Barca omdat hij een groter talent is dan Matthijs de Ligt. Goeie keus van Barca.
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 7 februari 2019 om 14:12
Ard heeft een voetbalschool ff respect aub😂😂

Vraag me alleen af wat hij kleine kinderen gaat leren.
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 15:13
Nou ard was geen hoogvlieger, maar trainerspapieren zijn zo gehaald.
Koppel daar je naam en 15 jaar eredivisie ervaring, bij elke club waar die heeft gespeeld aanvoerder geweest.

Tuurlijk is het echt geen wereldvoetballer, nooit geweest ook, maar hoe jij hem nu neerzet is gewoon ronduit respectloos.
Goede gozer, goede mentaliteit, aardige linkerpoot.
Hij heeft toch maar een (geen grootse) carrière gehad in het voetbal, daar waar het voor de meeste voetballertjes een droom blijft.
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 7 februari 2019 om 15:19
Gelukkig zit ik op een forum waar ik zelf bepaal wat ik post. Als ik hem niks vind dan is dat mijn mening.

Als jij hem geweldig vind, prima toch.
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 15:59
Je mag vinden wat je wil, maar dan kan het nog wel kwetsend/denigrerend zijn voor de ontvanger.

Mij is altijd geleerd dat wanneer je met je mening iemand doelbewust kleineert of kwetst, je hem dan lekker voor je moet houden.
Kwestie van fatsoen natuurlijk. Of in jouw geval, het ontbreken daarvan.
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 7 februari 2019 om 16:06
Dus als ik je goed begrijp omdat ik je mening niet deel over van Peppen heb ik geen fatsoen?

Als ik iets slecht vind is dat mijn mening.

Beste,misschien kan je beter niet meer op dit forum komen, Ik lees alleen maar afwijkende mening.

Nogmaals bedankt voor je info en een fijne dag.
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 16:13
Ard heeft een voetbalschool ff respect aub😂😂

Vraag me alleen af wat hij kleine kinderen gaat leren.“

Het gaat er helemaal niet om of je Ard een goede voetballer vind. Dat vinden de meeste niet.
Je kan het ook op iets minder denigrerende wijze zeggen natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:18
Joh, dit is zo'n links draaiende biogarde yoghurt vretende zweef teef, die in de lente met een zelf geplukt boeketje veldbloemetjes in zijn kimono over de heide huppelt.

Laat gaaaaaaan.

Uiteraard moet bovenstaande wel met een korreltje zout genomen worden, maar wie dat niet snapt .....
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 7 februari 2019 om 17:23
Op wie reageer jij nu?
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:39
Ik reageerde op jouw post, bovenstaande slaat op degene die jou 'de les probeert te lezen' over fatsoen.
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 7 februari 2019 om 18:22
Je hebt degene uitstekend omschreven in je eerste alinea.

Die begrijpt volgens mij niet wat een forum is. Lachwekkend en ook een beetje zielig dat zelfs hier mensen willen betuttelen.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 18:30
Met dat soort ga ik al jaren niet meer in discussie, die hebben zo'n plaat voor de kop, daar komt welke vorm van hulp dan ook te laat voor :D

Lekker je mening blijven neerknallen hier :) wie doet je wat ;-)
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 18:53
Je lijkt een beetje op Sylvana Simons, met je steeds terugkomende punt dat een ander niet begrijpt hoe een forum werkt.

Ik begrijp heel goed hoe een forum werkt.
Maar ik begrijp ook dat jij hier de grote jongen uithangt en een (oud)profvoetballer belachelijk gaat lopen maken, omdat jij hem niet goed vind.
Dat mag, maar ik vind het gewoon een beetje triest.

Maar blijf die plaat van je herhalen: ik begrijp het forum niet. Je hebt helemaal gelijk knul.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 19:13
allemaal van die grachtenridders uit t reservaat aan de Amstel
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 00:01
Een-tweetje AFC-Rexxo. Stoer.
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 16:00
Wat heb jij eigenlijk bereikt in de voetballerij?

Ook als profvoetballer onder contract gestaan bij een club?
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 7 februari 2019 om 16:07
Hoe weet jij dat nou?

Misschien ben ik wel ex profvoetballer.

Ps: volgens mij heb je geen idee wat een forum is. Ga je daar eerst in verdiepen voordat je moraalridder gaat uithangen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 16:09
Volgens mij stel ik gewoon 2 vragen, zonder dat ik daarbij zelf het antwoord al geef.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 23:59
Zegt Spiegel niet, maar Spiegel is wel normaal en respectvol. Doe jezelf een plezier rexo en reageer dan niet.
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
donderdag 7 februari 2019 om 18:14
Op het gebied van omgaan met kritiek en mentaliteit kunnen nog veel wat leren van ardje
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6240
donderdag 7 februari 2019 om 18:38
Ballen oppompen en pionnetjes neer zetten o.a
Vind ik leuk
Settler11 +143
donderdag 7 februari 2019 om 17:39
Mm, ik twijfelde haha.. sarcasme is lastig te lezen.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:05
Zou een mooi elftal zijn voor FC Knudde
Vind ik leuk
pos +9312
donderdag 7 februari 2019 om 13:06
AZ ? Nou van mij hoeft het niet hoor.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
buenosje +1032
donderdag 7 februari 2019 om 13:23
Heb je Douglas de laatste tijd wel eens gezien? Formaatje Theo Janssen geworden...
Vind ik leuk
Swout +1500
donderdag 7 februari 2019 om 14:42
Van Geel is al aan het schuimbekken bij het zien van dit lijstje. Allemaal middelmaat, voldoet dus aan zijn eisen.
Vind ik leuk
Spiegel +10840
donderdag 7 februari 2019 om 15:14
Zijn hengel is sowieso naar Douglas en Affelay uitgegaan.

Toen die het stukje van Ard van Peppen las en de naam van Frank Demouge las, heeft ie echter gelijk Frank opgebeld.
Vind ik leuk
Vak-DD +12039
donderdag 7 februari 2019 om 15:24
Van Peppen niet !?
Vind ik leuk
4everfcu +5133
donderdag 7 februari 2019 om 15:56
affelay zie ik wel bij ons komen.
Vind ik leuk
ElMauronee +155
donderdag 7 februari 2019 om 18:23
Douglas is echt een vieze dikzak geworden.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +587
vrijdag 8 februari 2019 om 12:50
Douglas denk? Heeft al jaren geen bal aangeraakt, dat is echt geen versterking. Dat iemand acht jaar geleden goed was wil niet zeggen dat t nu nog een versterking is. Als Maher en Idrissi blijven hebben we ook niks aan Affelay.
Vind ik leuk
Old Star +8029
vrijdag 8 februari 2019 om 12:53
Als er 1 club bewezen heeft dat soort spelers weer aan het voetballen te krijgen is het AZ wel.
Hij heeft de Nederlandse nationaliteit.
Geef m een klein contract en de kans zich weer omhoog te knokken. Je kunt mij niet vertellen dat beiden genoemden t voetballen zijn verleerd.
Vind ik leuk
Mr bien +5877
donderdag 7 februari 2019 om 13:04
Elftal zal mee kunnen in de subtop.
Alleen verdediging is erg mager
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:10
Nee man! Alleen Affelay en Mokhtar, al heb ik daar zelfs mijn twijfels bij.
Allemaal van die "net niet" spelers.
Vind ik leuk
Mr bien +5877
donderdag 7 februari 2019 om 13:11
Emnes en Douglas kunnen ook nog wel mee
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:20
Ja, in de subtop van de KKD.
Vind ik leuk
Naranja +922
donderdag 7 februari 2019 om 16:38
Als Douglas nog maar een beetje in de buurt komt van zijn niveau bij Twente is het een aanwinst voor elke ploeg in de Eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:05
Zonde van jongens zoals Douglas en Eemnes....er zat een hoop potentie in
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:22
Emnes kwam zelfs bij Vancouver Whitecaps niet tot speelminuten.
Is geen enkele meerwaarde voor wie dan ook in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Mozes24 +584
donderdag 7 februari 2019 om 13:05
Nou Ajax....sla je slag😉. Hoeven jullie bijna geen geld uit te geven en kan de bankrekening verder uitgebreid worden want dat vinden jullie als club inclusief fans belangrijker dan prijzen.
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
donderdag 7 februari 2019 om 13:06
Trollie.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:32
Ik vind het mooi.
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
donderdag 7 februari 2019 om 14:19
Onder ongeveer elk nieuwsbericht staat een variatie op die reactie, vaak wel meer dan 2. Gaat dat nooit vervelen?
Vind ik leuk
groninger +1876
donderdag 7 februari 2019 om 14:14
Je herhaalt jezelf steeds trollletje
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4514
donderdag 7 februari 2019 om 13:05
"In 2013 hypete Hard Gras in een uitgebreide reportage 'de klas van 1997' van Feyenoord, "

Ja...daar was Van Haaren geen onderdeel van, hoor, VP

Even beter je huiswerk doen want die "klas" bestond uit spelers als Verdonk, Hamer en Schuurman

Van Haaren is een generatiegenoot van Clasie en consorten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
Smithsonian +41309
donderdag 7 februari 2019 om 13:06
Zitten wel een paar redelijke spelers tussen.

Moktar>PEC
Afellay>Utrecht
Douglas>Twente
Boymans> middenmoot of degradatiekandidaat eredvisie mits fit.


De rest tsja...
Vind ik leuk
Stewie89 +619
donderdag 7 februari 2019 om 13:30
Ik zag Ruud Boymans een paar weken geleden bij IJsselmeervogels - Spakenburg en ik kan je vertellen, hij tikt met gemak +100 kg. aan.
Vind ik leuk
Smithsonian +41309
donderdag 7 februari 2019 om 13:32
Dus mits fit kan de prullenbak in :))
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:41
Past in dat geval nooit in een normale prullenbak;)
Vind ik leuk
AFP +1929
donderdag 7 februari 2019 om 13:08
Oef, wat zijn ze qua leeftijd oud. Tegenwoordig zijn het spelers van rond de 20 die de toon zetten.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11606
donderdag 7 februari 2019 om 13:08
Youness Mokhtar (27)
Ibrahim Afellay (32)
Zakaria El Azzouzi (22)
Ruud Boymans (29)

Denk dat deze nog iets in de eredivisie kunnen betekenen de rest kan naar Door naar de zandbak denk ik
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 13:10]
Vind ik leuk
Linke loe +313
donderdag 7 februari 2019 om 13:13
Laat een club alsjeblieft Afellay ophalen..of laat hem mee trainen en kijk het dan verder vind het zo zonde..dat is ook eigenlijk de enige reden die ik kan geven zo zonde
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
donderdag 7 februari 2019 om 13:23
Ik zou het als Den Haag zijnde ook proberen om hem met een prestatiecontract te laten spelen. Maar die zal nooit komen denk, zijn we helaas te klein voor.
Vind ik leuk
Quareck +7454
donderdag 7 februari 2019 om 13:40
Ik zou hem bij psv graag terug zien komen, maar dan moet hij zich wel schikken in zijn rol. Als hij 85 % van zijn oude niveau haalt kan hij gewoon mee denk ik
Vind ik leuk
Linke loe +313
donderdag 7 februari 2019 om 13:50
Dat denk ik helaas ook ..echt jammer zou hem graag in Nederland zien bij wie dan ook
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
donderdag 7 februari 2019 om 13:54
Affelay wil ik wel weer zien spelen vanaf Zuid!
Vind ik leuk
CPP +1045
donderdag 7 februari 2019 om 13:14
Zitten spelers tussen die onderin echt het verschil kunnen maken. MAAR probleem is dat de contractloze spelers bijna nooit wedstrijdfit zijn. Eer ze dat zijn is degradatie al een feit.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:17
Als PEC supporter heb ik altijd genoten van Youness Mokhtar. Ik vond het dan ook jammer dat hij afgelopen zomer tranfervrij vertrok naar wéér een buitenlandse club met onzekerheid. Helaas voor hem liep het weer op hetzelfde uit als zijn eerdere avontuur.

Je zou toch haast denken dat die voetballers zo langzamerhand wel beter weten. Dan is die nederlandse eredivsie zo slecht nog niet, waar je elke maand netjes je geld betaald.

Maargoed, stiekem hoop ik dat Youness weer bij Pec zwolle op duikt, hoewel ik betwijfel of budget van Pec dit toelaat.
Van harte welkom in ieder geval!
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
donderdag 7 februari 2019 om 13:22
10x niks dus.
Vind ik leuk
Cappie +7683
donderdag 7 februari 2019 om 14:29
En de laatste x?
Vind ik leuk
Shelbourne +5861
donderdag 7 februari 2019 om 13:22
Een elftal vol kneusjes. Zouden typische Advocaat versterkingen zijn
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
donderdag 7 februari 2019 om 13:22
Douglas en Mokthar zie ik wel als versterking bij ons.
Vind ik leuk
Smithsonian +41309
donderdag 7 februari 2019 om 13:26
Emnes niet?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
donderdag 7 februari 2019 om 13:39
Lastig, die heeft echt al een hele tijd niet gespeeld. Zou een gokje zijn en bovendien hebben we ook 2 spitsen en anders speelt Falkenburg daar.
Vind ik leuk
Hammers96 +2792
donderdag 7 februari 2019 om 13:35
Douglas weegt momenteel in kilo of 25 teveel
Heb laatst een foto van hem gezien en met wat hij teveel heeft kun je half Angola blij mee maken
Vind ik leuk
tikkietoe +5930
donderdag 7 februari 2019 om 13:39
Hoewel we zat middenvelders hebben, zou ik Affelay graag bij Utrecht zien.
Wat meer creativiteit is nodig en typisch Utrechts; blessuregevoelig is hij al.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 13:39]
Vind ik leuk
Zegikniet +117
donderdag 7 februari 2019 om 13:39
Afellay zou ik graag weer een keer zien spelen, was altijd wel gecharmeerd van zijn speelstijl. Is nooit de absolute top geweest, maar had wel leuke acties.
Vind ik leuk
Quareck +7454
donderdag 7 februari 2019 om 13:42
De absolute top had hij denk ik wel gehaald zonder blessures! Maar ja, het loopt zoals het loopt..
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:44
Ik denk dat affelay wel heel erg door de mand is gevallen. Bij grote clubs onder contract gestaan maar niets bewezen. Die arrogante houding van hem, heeft hem misschien wel een dikke bankrekening opgeleverd, maar een mooie carrière zoals iedere voetballer het liefste heeft, is er nooit van gekomen en ik denk eerlijk dat dit meer een kwestie van karma is dan van pech.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:51
Sjaak Swart heeft ook al een tijd niet gespeeld. Optie als Lozano weggaat?😂
Vind ik leuk
Andre As +640
donderdag 7 februari 2019 om 14:02
Pi-air, sla je slag
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 14:29
boymans /van haaren /mokthar zijn wel mooi voor fc emmen 👌👌👌
Vind ik leuk
Spoofy +12
donderdag 7 februari 2019 om 15:03
Mahi?
Vind ik leuk
Peter12345 +397
donderdag 7 februari 2019 om 15:19
Mohktat, douglas en affelay moeten toch nog wel ergens aan de bak kunnen komen. Zolang hun eigen ego niet in de weg zit tenminste.
Vind ik leuk
frankn27 +5641
donderdag 7 februari 2019 om 15:24
deze aanvallende opstelling kan wel met Douglas in zijn eentje achterin zou het ook wel kunnen!
Vind ik leuk
Tilbo1896 +330
donderdag 7 februari 2019 om 15:29
Nou denk dat nac weer gaat shoppen 😁😁
Vind ik leuk
The Genius +3705
donderdag 7 februari 2019 om 15:44
Mohktar traint bij Utrecht las ik ergens?
Vind ik leuk
Voetbalfan +1779
donderdag 7 februari 2019 om 16:33
Ik weet dat het nooit zal gebeuren omdat Afellay nou eenmaal een PSV'er is, maar met de wetenschap dat er flink wat Champions League wedstrijden gespeeld zijn en dat er nog zeker twee volgen naast de halve finale KNVB Beker en de competitie zou hij nog wel bruikbaar kunnen zijn voor Ajax als reservespeler!
Hij heeft ervaring met zijn 32 jaar, al is hij helaas wel veel geblesseerd geweest maar toch hij heeft genoeg kwaliteiten!
Is het een gek idee?
Ik vind van niet, stel dat je het weekend ervoor bij rust comfortabel voorstaat dan kun je hem zo laten invallen voor bijvoorbeeld Schöne.
Vind ik leuk
Het Brein +4692
donderdag 7 februari 2019 om 16:53
Waar zit een Boymans op te wachten?
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:00
Affelay naar PSV om de breedte van de selectie uit te breiden?
Vind ik leuk
Voetbalfan +1779
donderdag 7 februari 2019 om 17:12
@Een objectieve PSV'ER
Hij zou zowel voor PSV als Ajax een versterking kunnen zijn in de breedte!
Zie mijn reactie hierboven, wanneer hij redelijk fit is dan zou hij bij Feyenoord zo op 6 kunnen spelen in plaats van Clasie!
Dan hebben ze daar veel meer voetbal en kan hij vanuit achteruit balletjes ophalen, zo zie ik hem ook als stand-in voor Schöne die toch wat minder blessuregevoelig is en bovendien over een enorm wapen beschikt, vrije trappen.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:15
Ik zie affelay niet echt als een 6. Meer als een 8 of 10 en soms om de flanken. Ik heb Affelay alleen niet meer gevolgd sinds zijn tijd bij stoke. Maar je hebt wel gelijk dat hij het spel kan verdelen!
Vind ik leuk
RJC1960 +166
donderdag 7 februari 2019 om 20:17
Zit hier en daar wel wat leuke spelers maar op basis van hun salaris wensen denk ik dat er maar weinig opgehaald zullen worden. Het zijn geen toppers m.u.v. Afelay die weer zelfvertrouwen moet krijgen. Deze spelers passen in de staart van de eredivisie of in de "top" van de KK divisie.
Vind ik leuk
TimdeCler +46
donderdag 7 februari 2019 om 23:24
Boymans vervanger Pedersen bij Emmen
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 09:08
Vvv-venlo zou Ruud Boymans terug moeten halen
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 11 februari 2019 om 20:45
Waarom laten ze dat team van werklozen niet meedoen in de 1e div?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws